Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #1 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #2 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #3 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #4 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #5 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #6 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #7 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #8 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #9 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #10 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #11 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #12 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #13 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #14 Visuaalkunstiteraapia erinevad meetodid #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-01 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 35 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor katuk555 Õppematerjali autor
ülevaade visuaalkunstiteraapia erinevatest meetoditest koos lühikokkuvõtetega ja pildimaterjaliga.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
46
docx

Teraapiad

.....................................................................12 13. Psühhoanalüütiline- ja dünaamiline teraapia.........................................................................13 14. Vibroakustiline teraapia........................................................................................................13 2 LOOVTERAAPIA..........................................................................................................13 1. Visuaalkunstiteraapia................................................................................................................14 2. Muusikateraapia.......................................................................................................................14 3. Draamateraapia.........................................................................................................................15 4. Tantsu- ja Liikumisteraapia.............................................

Meditsiin
thumbnail
11
docx

Kunstiteraapia

ERIPEDAGOOGIKA KUNSTITERAAPIA Referaat Juhendaja: Ants Reinmaa Tartu 2011 Sissejuhatus Loovtöö eesmärgiks on tutvustada kunstiteraapiat ja selle kasutusvõimalusi erivajadustega laste arendamisel. Valisin selle teema lähtudes oma isiklikust huvist kunstiteraapia vastu. Kuna kunst ja loovus on minu elu lahutamatu osa, siis tahan tulevikus oma eripedagoogika karjääri sellega ühendada. Laiemas mõttes mõistetakse kunstiteraapia all nelja eri liiki loovteraapia vormit: visuaalkunstiteraapia, muusikateraapia, draamateraapia ning tanstu- ja liikumisteraapia. Mina käsitlen oma loovtöös siiski ainult visuaalkunstiteraapiat ja selle erinevaid tehnikaid . Loovtöö esimeses peatükis tutvustan kunstiteraapiat ja selle meetoteid ja kunstiteraapias kasutatavaid materjale. Teises peatükis kirjutan kunstiteraapia ajaloost ja selle kujunemisest ning kolmas peatükk käsitleb kunstiteraapia kasutust

Pedagoogika
thumbnail
21
docx

Nõustamise põhialused

- Kui ei proovi, siis ei tea, kas aitab - Vähim, mis juhtub, saad rääkida ja sind kuulatakse Motivatsiooni uurimine. Nömdiagnostiline vestlus: millised on vajadus muutuste järele tema elu kontekstis ning valmisolek (sh võimalused) seda ellu viia. Aktiivne kuulamine (Ümbersõnastamine, tunnete peegeldamine, vahekokkuvõtete tegemine) Avatud küsimused, sj keskendumine küsimustes toimetulekule, positiivsele, lahendustele, eranditele jne Erinevad hindamis-vahendid - Numbriline hinnang - visuaalskaalad, - skaleeriv küsimus, - lõpetamata laused(nt ma piiraksin magusa söömist, kui....; Kui ma loobuksin suitsetamisest, siis...; Ma suudaksin muutuda, kui...; Mul aitab muutust ellu viia see, kui...). Sisemine motivatsioon ­ tuleneb inimese sisemisest aktiivsusest, mida iseloomustavad huvi, lõbu, võimete realiseerimine, keskkonna kontrollimine. Kahte tüüpi:

Nõustamine
thumbnail
66
pdf

MAALER ÕPPEKAVA

ja pakkumise ning Juhend põhiküsimused ja riigi turutasakaalu kaudu Esitluseks osa majanduses. turumajanduse olemust ettevalmistamine Pere eelarve koostamine ühe kuu Erinevad  koostab elektrooniliselt juhendi Arutlev analüüs kohta ning selle analüüs. majandussüsteemid. alusel enda leibkonna ühe kuu Hinnavõrdluse läbiviimine, Majanduskeskkond. eelarve Iseseisev töö (juhendi ostukorvi maksumuse leidmine Vajadused ja ressursside

Ehitus
thumbnail
18
docx

ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE.

4) Ressursid meetodi tulemuslikuks rakendamiseks (piisav ajavaru jne.) 5) Juhedaja oskused protsessi juhtida. Kuna õppemeetod on vahend eesmärkide saavutamiseks, algab meetodi valimine õppija vajadustest lähtuva eesmärgi püstitamisest. Eesmärgid peaksid peegeldama põhilist nihet, mida tulemuslikkuse korral oleks vaja saavutada õppija käitumises, teadmistes, arvamustes mõtteviisis, hoiakutes jne. Erinevat tüüpi õppijatele sobivad erinevad õppemeetodid 1) Aktiivne, keskkonnast sõltuv: rühmatöö, kaksikomando, juhtumi analüüs. 2) Passiivne, keskkonnast sõltuv õppija: loeng, seletus, juhedamine. 3) Passiivne, keskkonnast sõltumatu õppija: iseseisev töö juhendi alusel, töö tekstiraamatuga. 4) Aktiivne, kekkonnast, sõltumatu õppija: uurimine, ise avastamine, projekti koostamine ja teostus.

Andragoogika
thumbnail
11
docx

EKSAMIKÜSIMUSED ORGANISATSIOONIKÄITUMISES T

Juhi roll on arendada oma alluvate potentsiaali ja luua neile selleks vajalikud tingimused 6. Inimloomus ja selle 6 põhikomponenti. Inimese kui organisatsiooni osa käsitlemisel eristatakse kuut põhikontseptsiooni: individuaalsed iseärasused, tajumine, inimene kui tervik, sekkumise soov ja isiku väärtus. Individuaalne eripära avaldub juba tema sündimisel. Temperament, iseloom, võimed, füsioloogiline talitlus ja psüühilised protsessid on inimestel erinevad. Elu käigus omandatud isiklikud kogemused muudavad neid veelgi erinevamaks. Inimene ainulaadne, teistest erinev. Inimeste motiveerimisel ei piisa sellest, kui lähtuda kõigile inimestele omasest tunnustuse saamise vajadusest. Tuleb läheneda individuaalselt, leida õige lähenemistee. Tajumine on maailma tunnetamise viis. Inimesed näevad olukordi ja asju erinevalt. Sama töömaailm näib igale alluvale erinev, olenevalt tema isikupärast, vajadustest, rahvusest, kogemustest jne

Turundus
thumbnail
42
doc

Nõustamispsühholoogia

Koguaeg toimub psühholoogiline nõustamine näiteks motiveerimine jne. Sõna psühholoogia seal ees müüb! Arvatakse et see professionaalsem etc, aga võib ka ära ehmatada. Müüb vähemalt tähelepanu osas. Eestis on psühholoogiline nõustamise reglement puudub. Teoreetiliselt ei tohi ilma magistrikraadita teha, tuleb end täiendada jne, siiski on see üsna hägune. Vaja oleks ülesehitada. Nõustamispsühholoogia seisukohti rakendavad paljud erinevad spetsialistid: arstid, juristid, psühhoterapeudid, psühholoogid, nõustajad, sotsiaal-töötajad jne. Nõustamispsühholoogia olemus * Nõustamine on sama vana kui inimkond ? Teaduslik määratlus on üsna uus, seetõttu pole teda eriti uuritud empiirilisel viisil. Inimeste käsitluses olnud sajandeid. Nõuandmine, aitamine on baasvajadus. *Nõustamispsühholoogia kui psühholoogiasuuna vanus ­ noor teadus, välja kasvanud umbes 20.sajandi teisel poolel psühhoteraapiast

Psüholoogia
thumbnail
224
ppt

Kvaliteedijuhtimise aluste konspekt

· Hindamisviis: Arvestus, õiged vastused vähemalt pooltele küsimustele Teemad · Sissejuhatus ainesse. Kvaliteedi ajalugu. · Tervikliku kvaliteedijuhtimise põhialused - mõisted, põhiprintsiibid, põhifunktsioonid. · Kvaliteedijuhtimise mudelid ja standardid ­ EFQM, ISO 9000, TQM, PDCA, Kano rahulolu mudel. · Kvaliteedijuhtimise vahendid ja tehnikad. · Organisatsiooni kultuur ja meeskonnatöö. · Tagasiside. Auditeerimine. · Enesehindamise meetodid. · Protsessijuhtimine. · Kvaliteedijuhtimissüsteemile esitatavad nõuded lennunduses ­ JAA, EASA määrus. Kvaliteedialast informatsiooni · Eesti Kvaliteediühing ­ www.eaq.ee · Eesti Vabariigi Standardikeskus ­ www.evs.ee · Euroopa Kvaliteediorganisatsioon ­ www.eoq.org · EFQM ­ www.efqm.org · ISO ­ www.iso.ch · ASQ ­ www.asq.org Kirjandus · Oakland, J.S. Terviklik kvaliteedijuhtimine. Teooria ja praktikad. 2006

Kvaliteedijuhtimise alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun