Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ühisturundus 1. loeng (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on eesmärgid?
  • Mitu partnereid või ühe?
  • Mis on sihtgrupp?
  • Milline on partneri reach veebis?
  • Mis on sihtgrupp?
  • Mitu partnereid või üks?
  • Mis on iga partneri maine?
  • Mis kanaleid ja materjale nad kasutavad?
  • Mis kanaleid ja materjale kasutate ja miks?

Lõik failist


ÜHISTURUNDUS Anna Širinskaja
ÕPPETÖÖ KORRALDUS
8 tundi loenguid, 1 tund – tagasiside tund ja 1 tund – test
Arvestus koosneb järgnevatest komponentidest: 
50% tunni- ja kodutöö 
50% arvestustöö
HINDAMINE
Arvestuse saamiseks on vajalik saada 51 punkti 100-st võimalikust.
Loengutest osavõtt annab maksimaalselt 20 punkti.
Rühmatöö annab maksimaalselt 30 punkti.
Arvestustöö annab maksimaalselt 50 punkti.
Arvestustöö kirjutamiseks on aega 45 minutit, arvestus on testi kujul.  Arvestust  
on võimalik  sooritada  ainult kohapeal. 
Järelarvestustöö toimub kokkulepitud ajal.
MIS ON ÜHISTURUNDUS?
ÜHISTURUNDUS ON
Sümbioosturundus, mille töötavad välja 2 või enam ettevõtet, et kasutada ära 
ühiselt uusi võimalusi ja saada neist ühtviisi kasu. (Majandusleksikon)
Erinevate ettevõtjate ühine turundustegevus, mis on suunatud individuaalsete 
eesmärkide saavutamisele(EAS’i  koduleht )
Inglise keeles – co-marketing
EESMÄRGID
• kliendibaasi suurendamine
• tarbijatele suurema väärtuse loomine
• uutele turgudele  sisenemine  
• toodete ja teenuste  otseturundus  sihtturu edasimüüjatele ja tarbijatele
• kulude vähendamine
• kitsamad eesmärgid
(I. Mann, Turundus  ilma eelarveta)
EELISED
• väiksemad kulud ja suurem tulemuslikkus
• ühised  ressursid , kogemused, jne.
• riskide jagamine
• suurem nähtavus
• toote innovatsioon 
• ja muud
EESMÄRKIDE SAAVUTAMISEKS ETTEVÕTTED 
SAAVAD ÜHISEKS TEHA
• turunduseelarveid
•  reklaame  
• kliendibaase
• tooteid
• kogemusi 
• pindasid
• heategevust
• ideid jne.
NÄITED
REKLAAM
KLIENDIBAAS  (UUDISKIRI)
TOODE
KODULEHT
KAUBANDUSPIND
Vasakule Paremale
Ühisturundus 1-loeng #1 Ühisturundus 1-loeng #2 Ühisturundus 1-loeng #3 Ühisturundus 1-loeng #4 Ühisturundus 1-loeng #5 Ühisturundus 1-loeng #6 Ühisturundus 1-loeng #7 Ühisturundus 1-loeng #8 Ühisturundus 1-loeng #9 Ühisturundus 1-loeng #10 Ühisturundus 1-loeng #11 Ühisturundus 1-loeng #12 Ühisturundus 1-loeng #13 Ühisturundus 1-loeng #14 Ühisturundus 1-loeng #15 Ühisturundus 1-loeng #16 Ühisturundus 1-loeng #17 Ühisturundus 1-loeng #18 Ühisturundus 1-loeng #19 Ühisturundus 1-loeng #20 Ühisturundus 1-loeng #21 Ühisturundus 1-loeng #22 Ühisturundus 1-loeng #23 Ühisturundus 1-loeng #24 Ühisturundus 1-loeng #25 Ühisturundus 1-loeng #26 Ühisturundus 1-loeng #27 Ühisturundus 1-loeng #28 Ühisturundus 1-loeng #29 Ühisturundus 1-loeng #30 Ühisturundus 1-loeng #31 Ühisturundus 1-loeng #32 Ühisturundus 1-loeng #33 Ühisturundus 1-loeng #34 Ühisturundus 1-loeng #35 Ühisturundus 1-loeng #36
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 36 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kenksta Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
51
pdf

Turundusplaani koostamise juhend

unustamatuid elamusi ja harivat meelelahutust. Visioon OÜ Agentuur on konkurentsivõimelisim konverentside, eriürituste ja elamusturismi valdkonna ettevõte Balti riikides. Agentuur on tuntud kui uuenduslik ja usaldusväärne partner ka kõige nõudlikumale kliendile. Regiooni ühe juhtiva agentuuri mainet toetavad kvaliteetsed sisemised tööprotsessid, pidev tootearendus ja sihipärane turundus, motiveeritud töötajad ning win-win suhe partneritega. Tunnuslause Empower Your Life. Anna elule hoogu. Meelespea - Missiooni, visiooni ja brand'i kirjeldamisest peaks ilmnema ka ettevõtte positsioneering ehk konkurentidest eristumine (Unique Selling Pont). - Missioon ja visioon ei pea 100% õpikudefinitsioonidele vastama. Hästi sõnastatud

Ainetöö
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

(P. Kotler)  “Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise”(P. Drucker) 8  Turunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad.  TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum.  Tänapäeva majandus koosneb paljudest turgudest: o ressursid; o tooted vahendajatele; o tooted lõpptarbijatele; o tarbija müüb tööd; o palga eest ostab kaupu jne  Kes tahab müüa: o peab otsima ostjaid, o välja selgitama nende vajadused, o korraldama vastavate kaupade tootmise, o müügitoetuse, turustamise

Ettevõtluse alused
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8 · Turunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad. · TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum. · Tänapäeva majandus koosneb paljudest turgudest: o ressursid; o tooted vahendajatele; o tooted lõpptarbijatele; o tarbija müüb tööd; o palga eest ostab kaupu jne · Kes tahab müüa: o peab otsima ostjaid, o välja selgitama nende vajadused, o korraldama vastavate kaupade tootmise, o müügitoetuse, turustamise.

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
27
doc

Nimetu

Rerman) · "Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu" (P. Kotler) · "Turunduse eesmärk on muuta müük iseeneslikuks. Sihiks on tunda ja mõista tarbijaid nii hästi, et loodud kaup sobiks neile ja müüks ennast ise"(P. Drucker) 8 · Turunduse üldmõisteteks on vajadus, soov, nõudlus; tooted/teenused; turud; turundus, turundajad. · TURG on toote olemasolevate ja potentsiaalsete tarbijate ning tehingute kogum. · Tänapäeva majandus koosneb paljudest turgudest: o ressursid; o tooted vahendajatele; o tooted lõpptarbijatele; o tarbija müüb tööd; o palga eest ostab kaupu jne · Kes tahab müüa: o peab otsima ostjaid, o välja selgitama nende vajadused, o korraldama vastavate kaupade tootmise,

Kategoriseerimata
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundus

Lähtealuseks on tootjafirma, fookuseks selle firma tehniline ja majanduslik suutlikkus, vahenditeks unifitseerimine ja madal hind ning eesmärgiks kasum mastaabiefektist. Kõigest väest püütakse toota madalate kuludega ja see toodang võimalikult paljudele inimeste maha müüa. 2. TOOTEKONTSEPTSIOON Lähtealuseks on toode, fookuseks toote funktsionaalsed omadused, vahenditeks innovatsioon, tootearendus ja eesmärgiks kasum kvaliteedilt. Firma rõhutab tootearendusse, kuid turundus ja konkreetse tarbija vajadused on veidi teisejärgulised-loodetakse, et tarbija mõistab iseenesest, et toode on teistest parem. 3. MÜÜGIKONTSEPTSIOON Lähtealus on firma, fookus on tooted, vahendid on müügi- ja reklaamivõtted ning eesmärgiks kasum käibe kasvult. Firma eesmärgiks on kõiki müüki toetavate abinõudega müüa juba toodetut, seejuures jääb vähem aega ja raha uurida, mida tarbija tegelikult soovib. 4. TURUNDUSKONTSEPTSIOON

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun