Hierarhiatabelit võib kasutada selleks, et näidata, mil viisil juhtkond on korraldatud ja millised on iga isiku kohustused. 3. Turundus Kliendil on teie ettevõtte suhtes oma kindlad ootused. Teisisõnu, kliendil on vajadus teie toote ja/või teenuse järele. Iga edukas ettevõte peab rahuldama oma klientide soovid ja vajadused. See saavutatakse siis, kui pakutakse õiget kaupa õige hinnaga õigel ajal õiges kohas ja õiges koguses. Kõike seda peab aga tegema Eesti seaduste, majanduse ja konkurentsi piires. Just sellega turundus tegelebki. Enne oma tootest rääkimist peate aru saama oma klientidest ja nende vajadustest ning edukalt võistlema nende tähelepanu saavutamise eest. Tänapäeva turumajandussüsteemis on äärmiselt tähtis aru saada, et kõigepealt peate kindlaks tegema, mida teie kliendid ja tarbijad teie kaubalt või teenuselt ootavad. Klientide soovide kindlakstegemine toimub enne tootmise alustamist. Enam pole kasulik toota mingit kaupa ja
– Inflatsioon (hindade % muut). Majandusteaduse arengud, 1 • E.m.a (Plaaton j.t.) – filosoofilised mõtisklused rikkusest • Merkantilistid (16-18 saj) – Riigid konkureerivad kasumi pärast – Rahva rikkuse mõõtmine rahvaarvuga ja kaubandusega • Füsiokraadid (18 saj) – rahva rikkuse mõõtmine põllumajandustoodanguga ja loodusressurssidega • Klassikaline majandusteooria – Adam Smith (1776) – vaba, valitsuse sekkumisteta majanduse toimimine, “nähtamatu käe metafoor”) – David Ricardo – suhtelise eelise printsiip Jätkuks …. • Piirprintsiibi teooria (19 saj. Piirtulude ja - kulude võrdlemine, ettevõtte suuruse määramine) • Neoklassika (20 saj. Alfred Marshall – klassikute korrastamine turuteooria loomine ning uute mõistete juurutamine: hinnatundlikkus, nõudlus ja pakkumise mõjurid, tasakaalu hind, asendus – ja täiendkaup )
Kõik kommentaarid