Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"õpilasfirma" - 28 õppematerjali

thumbnail
3
docx

Näidis Õpilasfirma Asutamise protokollist

6. Töökorralduse reeglite kinnitamine. 1. Õpilasfirma toote valik. Mai Kullerkupp pakkus ideeks toota kingapaelu, Anna Oja soovitas hakata tootma taskutega vihikuid ning Ella Kuusk pakkus välja idee toota sokke. Arutati kõikide ideede plusse ja miinuseid. Otsus: toodetakse enese disainitud sokke, mille peale paigutatakse pärlid. 2. Õpilasfirma nime valik. Nimeks esitati järgnevad pakkumised: Šokk, Maag, Abakadabra. Arutati erinevate nimede plusse ja miinuseid. Otsus: õpilasfirma nimeks saab Abakadabra. 3. Õpilasfirma aktsiakapitali suuruse määramine ja jaotamine aktsionäride vahel. Arvutati toote esialgne oma- ja müügihind, vaadati üle õpilasfirma teised võimalikud kulud ja ka tulud, pandi paika õpilasfirma müügieesmärgid ning sellest tulenev arvutati aktsiakapitali suurus. Otsus: õpilasfirma aktsiakapitaliks on 200 eurot ja selles väärtuses müüakse lihtaktsiaid. Aktsionärideks on Ella Kuusk (lihtaktsiad), Mai Kullerkupp (lihtaktsiad), Paula Palm

Muu → Ainetöö
3 allalaadimist
thumbnail
28
docx

ÕPILASFIRMA ZAMPS

............................... 2 Tänapäeval üha rohkem inimesed soovivad ise luua oma ettevõtteid ning olla iseenda ülemus. Ka selle praktilise töö teostaja soovis järgi proovida olla iseenda boss, sest alati kõik räägivad, et nii on mugavam ja parem................3 Töö läbiviija valis selle teema, sest ta tahtis õppida midagi, mida varem polnud koolis käsitlenud ega uurinud ning tulevikus õpilane oli soovinud luua enda firma või minna edasi ülikooli majandust õppima seega õpilasfirma loomine oleks hea kogemus talle......................................................................3 Praktilise töö eesmärk oli saada teada, mis on õpilasfirma, kuidas seda teha ja luua üks selline ettevõte. Õpilasfirma tegemiseks moodustati neljast inimesest koosnev tiim – Elika Šaškina, Annabel Loorits, Imre Paat ja Rein Järvpõld. Lisaks firmal oli eraldi juhendaja – Urmas Persidski. Tema järelevalve all oli õpilasfirma loodud

Majandus → Majandus
73 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

Praktiline töö "Õpilasfirma Momentus"

Õpilasfirma Momentus Ailar Väärtmaa Tallinna 32. keskkool 15. Aprill Teema valik · Õpilasfirma on parim viis varases eas ettevõtlushariduse omandamiseks · Uurimistööga õpilasfirma tegevuse analüüsimine, aitas paremini aru saada, mida on tehtud õigesti ja mida on tehtud valesti. · Ülevaateks tulevastele (õpilas)firmadele · Inspireerida noori hakkama ettevõtjaks Uurimistöö eesmärk · Õpilasfirma kui praktilise töö eesmärgiks on ettevõtlusteadmiste omandamine ja ette- võtlikkuse arendamine praktilise tegevuse kaudu. · Analüüsitakse õpilasfirma tegevust ühe tegevusaasta jooksul. Töö ülesehitus 1

Majandus → Majandus
49 allalaadimist
thumbnail
18
doc

ÕF Pärlipüüdjad äriplaan

Nimi: PÄRLIPÜÜDJAD Kool: Kanepi Gümnaasium Aadress: Kooli 1, 63601 Kanepi Tegevusaeg: 16.11.2010 ­ 03.06.2011 Juhendaja: Õpetaja Taimi Plado 1.2. Õpilasfirma taust Õpilasfirma PÄRLIPÜÜDJAD alustas oma tegevust 2010. aasta sügisel Kanepi Gümnaasiumis, majandusõppe raames. Kanepis Gümnaasiumis on tavaks saanud, 4 et igal aastal loovad 11. klassi õpilased oma õpilasfirma. Sügis (2010) tuligi kokku nelja liikmeline õpilasfirma kooseisus Helika Aigro, Heret Adamson, Eveliina Urm ja Taavi Lukats. Firma nimeks panime Pärlipüüdjad. Nimi tuleneb meie tootest ehk siis meie valmistame pärlitest ehteid. Nime valikuga probleeme ei tekkinud, kuna kõik olid ühel meelel. Äriidee tulenes meie ühelt liikmelt, kes on pärlehete valmistamisega varemgi tegelenud. 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis

Majandus → Majandus
250 allalaadimist
thumbnail
18
docx

F BRS Aastatöö

Protokollis: Ott Reppo Päevakord: 1)Õpilasfirma toote või teenuse valimine 2)Õpilasfirma tegevjuhi valimine 3)Õpilasfirma nime valimine 4)Õpilasfirma algkapitali suuruse määramine 5)Õpilasfirma põhikirja kinnitamine 1. Kuulati ära Anti Berteli ettepanek toote valimiseks. Otsustati: hakata pakkuma 3D origami tooteid 2. Õpilasfirma tegevjuhi kandidaatideks esitati Anti Bertel ja Merko Susik .Toimus salajane hääletamine. Otsustati: salajase hääletamise tulemusena sai õpilasfirma tegevjuhiks Anti Bertel. 3. Kuulati ära Merko Susiku ettepanek nime valimiseks. Merko Susik pakkus õpilasfirma nimeks ,,BRS". Otsustati: õpilasfirma nimeks sai ,,BRS". 4. Kuulati ära Anti Berteli arvestused õpilasfirma kapitali vajaliku suuruse kohta. Otsustati: õpilasfirma algkapitaliks määrata 60 eurot. 5. Loeti läbi õpilasfirma põhikiri. Otsustati: põhikiri kinnitada. Toote kirjeldus 3D origami tooted on mõeldud eelkõige dekoratiivseks kasutamiseks. Tootel on mitmeid

Majandus → Arenguökonoomika
21 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Äriplaani vorm

Õpilasfirma .............................................. ÄRIPLAAN 1. Kokkuvõte 1.1. Õpilasfirma põhiandmed 1.2. Õpilasfirma taust 1.3. Õpilasfirma konkurentsieelis 1.4. Äriidee 2. Turusituatsioon 2.1. Potentsiaalsete klientide kirjeldus 2.2. konkurentide analüüs 3. Õpilasfirma analüüs 3.1. SWOT analüüs 3.2. Majandusolukord 4. Põhieesmärgid ja strateegia 4.1. 5. Turundusplaan 5.1. Müügieesmärgid 5.2. Turundusmeetmed 5.2.1. Toode 5.2.2. Hinnakujundus 5.2.3. Turustuskanalid 5.2.4. Turundussuhtlus 6. Tootmisplaan 6.1. Tootmisprotsessi kirjeldus 6.2. Tootmisplaan 6.3. Tootearendus 6.4. Investeerimisplaan 6.5. Koostööpartnerid 7. Õpilasfirma juhtkond ja personal 7.1. Organisatsioon ja selle arendamine, koolitus 7.2. Palgasüsteem ja töötasuplaan 7.3. Aja planeerimine 8. Finantsplaanid 8.1. Kasumiplaan 8.2. Rahavoogude plaan 8.3. Bilansip...

Majandus → Majandus
22 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Õpilasfirma tegevusaruande näide

Tegevusaruanne 1. Üldandmed Tootsime telefonitaskuid, mis hõlbustavad telefoni ohutut ja mugavamat laadimist. Aktsiakapitalu suuruseks oli 40 eurot, müügikäive 42,5 eurot ja kasum 1,13 eurot. 2. Asutamisest Kuigi õpilasfirma asutamine ja selle tegevuses hoidmine on meie kooli majandusmooduli õpilastele niikuinii kohustuslik, olime ka ise väga motiveeritud ja tahtsime oma teadmisi praktiliselt kasutama hakata ja näha, kuidas näeb välja firma loomine ja sellega tegelemine. Kuna kõikidel õpilasfirma liikmetel on plaan tulevikus ettevõtjaks hakata või selles valdkonnas millegagi tegeleda, olime asjast huvitatud. Alustasime tunnis ideedest rääkimisega, otsisime inspiratsiooni, mis toodet või teenust

Majandus → Majandus
33 allalaadimist
thumbnail
31
ppt

Õpilasfirmad kui praktiline tegevus õppetöö osana

ettevõtlusteadmiste andmist. Euroopa Komisjoni ekspertrühm aastal 2005 "Õpilasettevõtted on üks parimaid meetodeid ja kindlasti väga tõhus vahend ettevõtlusvaimu edendamiseks koolis." õppekava Ettevõtlikkuse õpetamine läbiva teemana JA Eesti Seitse sammu Isiklik majandus Rahvusvaheline majandus · Ettevõtlusõpe valikainena põhikoolis · Tegutsev ettevõte · Minifirma · Creatlon Majandus- ja ettevõtlusõpe gümnaasiumis Eestis õpilasfirma programm 1992 ­ 2 õpilasfirmat 2014 -220 õpilasfirmat Rapla maakonna esimesed õpilasfirmad 1994. aastal Õpilasfirma (minifirma) - on JA-YE õppeprogramm; - registreeritakse JA Eestis; - tohib tegutseda vaid kooliperioodil ja õpetamise õiguse omandanud õpetaja või mentori juhendamisel. - Õpilasfirmasse võivad kuuluda ainult õpilased. Õpilasfirma - käive ei tohi ületada 16 000 eurot (3200 eurot­ MF); - ei ole maksuparadiis;

Majandus → Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
21
pdf

Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag

Tallinna 32. Keskkool Siim Susi 11.a klass Rahvusvaheline õpilasfirma Simple Bag Praktilinetöö Juhendaja: õpetaja Kati Karu Tallinn 2011 Olen uurimistöö koostanud iseseisvalt. Kõik selle kirjutamisel kasutatud teiste autorite tööd, põhimõttelised seisukohad, kirjanduslikest allikatest ja mujalt pärinevad andmed on viidatud. Taavi Tõnismäe Töö vastab Tallinna 32. Keskkooli uurimistöödele esitatud nõuetele ja selle võib esitada retsensendile.

Majandus → Majandus
43 allalaadimist
thumbnail
64
doc

Uurimistööde korraldamine

heliplaadi vm loomine. Üritused: konverentsi, konkursi, kontserdi, näituse, õppekäigu vm korraldamine. Õppematerjalid: eksami/olümpiaadi kordamisülesannete kogumiku koostamine; veebipõhise õppekeskkonna loomine; õppevahendite valmistamine (muusikainstrumendid, geomeetriliste kujundite mudelite komplekt, näitlikud tabelid jm). Õpilasfirma. Toote või teenuse idee leidmine, äriplaani koostamine, õpilasfirma loomine, tegutsemine ja juhtimine; toote müük või teenuse osutamine; raamatupidamine; õpilasfirma lõpetamine, lõpparuande koostamine; õpilasfirma esitlus hindamiskomisjonile. SOOVITUSED JUHENDAJALE ETTEVALMISTAMISE ETAPP Kõige esimeseks probleemiks on ilmselt töö mahu ning iseloomu kindlaks määramine ­ millisest hetkest võib praktilist õppeülesannet pidada lõpueksami 9

Kategooriata → Uurimistöö
35 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ METOODILINE JUHEND GÜMNAASIUMIÕPILASELE, JUHENDAJALE JA RETSENSEERIJALE

b) uurimismeetodi valik c) andmete kogumine, töötlemine ja analüüsi planeerimine d) tööplaani koostamine 3. teostuse etapp-10.klass II poolaasta ja 11.klass I poolaasta a) informatsiooni kogumine b) informatsiooni töötlus ja analüüs 4. uurimisaruande kirjutamise etapp- 11.klass II poolaasta a) uurimisaruande kirjutamine 2.1. PRAKTILISE TÖÖ OLEMUS: praktiline töö on õpilase või õpilaste poolt õppekava raames loodud teos, õpilasfirma, tehnoloogiline lahendus, õppematerjal või projekt ja selle kirjalik kokkuvõte. Kirjalik kokkuvõte avab praktilise töö tausta, lähtealused ja eesmärgid ning kirjeldab kontseptuaalset lahendust, töö aktuaalsust, tööprotsessi ja töö tulemust. 2.2. PRAKTILINE TÖÖ VÕIB OLLA: 1. Õppematerjal (õpik, töövihik, audio-, audiovisuaalne ja elektrooniline õppematerjal, ülesannete, lüümikute, tekstide, temaatiliste piltide kogu jms), 2

Varia → Uurimistöö alused
28 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Minu Võimalused

tõenäoliselt kulutused, kuna enamik inimesi ei suuda raha kasulikult investeerida. Tihtipeale inimesed ei saa aru, mis vahe on kohustusel ja varal ning seetõttu teevad endale kahjulikke tehinguid. Samuti enamik inimesi ei mõista, et raha tuleb enda eest tööle panna, mitte päevast-päeva, aastast-aastasse teha raha nimel tööd. Minu kui gümnaasiumi õpilasele on samuti tohutult palju erinevaid võimalusi. Üheks pealmiseks võimaluseks, mida õpilased kasutavad on oma õpilasfirma loomine. Mina pooldan seda, et õpilased saavad juba noorelt proovida, millised raskused ning kohustused kaasnevad oma firma loomisel, kuidas oma firmat juhtida ning milliseid otsuseid langetata. Õpilastel on ka võimalus on firmadega tulu teenida ning saada reaalset kogemust ettevõtjaks olemisel. Muidugi kaasneb sellega raske töö ning vaev, kuid minu arvates on see seda väärt. Minu aravtes peaksid tänapäeva noored kasutama rohkem ära oma võimalusi,

Kirjandus → Kirjandus
8 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Avaldus

Hr Toomas Pikhof Pirita Majandusgümnaasium 10.05.2017 Avaldus Palun kinnitada praktiline töö ,,Õpilasfirma ." Juhendajaks on valitud Pirita Majandusgümnaasiumi õpetaja Henton Figuera. Kenneth Kartus Markus Padama Joonatan Pärn Bert Lucas Truve 10.b klass e-post: [email protected] gsm-53402551(Markus)

Muu → Ainetöö
1 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

edukas see lõppkokkuvõttes on. See on ilmselge, et mängumaailm erineb reaalsusest. Kui seal on kõik nii kerge ja lihtne siis reaalsus on vastupidine. Õpilasfirma ,,SiiDii" tõi mu pilvedelt alla maa peale. Oma firmat luua on keerukas. Juba nime mõtlemine nõuab väga palju aega, rääkimata veel teistestki asjadest- tööjaotus, toote väljamõtlemine ning selle võimalikult soodne tootmine, nipid, millega kliente oma toodet ostma panna ning kõik muu veel. Olles õpilasfirma tegevdirektor ning juhtinud seda firmat juba rohkem kui pool aastat olen ma jõudnud arusaamiseni, et kõik inimesed ei sobi ettevõtjaks. Mõned õpilasfirmad on põrunud, võib-olla just selletõttu, et neil puudub ,,äriinimene". Teised firmad on osutunud veelge edukamaks, kui alguses arvata osati, võib-olla just selletõttu, et neil on olemas juht, kellel on eeldused ettevõtjaks olemisega. Meie firma tegevust ma hindan edukaks, rääkides juba rentaablusest, mis on hiiglaslik.

Majandus → Turundus
53 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kaaskiri tööle

poolt välja kuulutatud ,,..........." ametikohale. Hetkel omandan majandusalast kõrgharidust................, mille lõpetamiseni on jäänud üks aasta. Õppeprogramm sisaldab raamatupidamist, personalijuhtimist, majanduse aluseid, projektijuhtimist, finantsarvestust, juhtimise aluseid, tööõigust jpt. aineid ning tänu sellele omandanud arusaama äriprotsessidest erinevates valdkondades töötamiseks. Lisaks on mul töökogemus teeninduses ja tootmiseettevõttes ning tegutsenud õpilasfirma hotelli juhtkonnas. Teie poolt pakutav töö tundub mulle atraktiivne tänu sellele, et tegemist on ametikohaga mis erineb täielikult minu senisest töökogemusest, kuid samas on töö mida soovin tulevikus teha. Antud ametikoht on mulle meeldivaks väljakutseks ning annab võimaluse ennast mitmekülgselt tõestada. Kirjale on lisatud minu CV, kust leiab täpsemat infot minu senistest töökogemustest ja hariduskäigust

Eesti keel → Eesti keel
25 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Koolileht

· Suuremate võistluste korral lastakse ülemiselt korruselt alla tribüünid · Jah, keemiaklassist jääb kaunis vaade spordihoone sisemusse · Ujulat ei tulnud uude hoonesse, kuna Jõhvis juba 1 ujula on ja linnal pole raha vaade spordihoonele kohvikust vaade kohvikule ja selle alla tekkivale jõusaali viivatele ustele KERLI - õpilasfirma, mis ei jäta nälga Loodi hõrgutisi pakkuv õpilasfirma KERLI. "Mul oli juba ammu soov õpilasfirmaga tegeleda, kuid siis ei teadnud veel, mida firma müüma või tootma peaks," lausus esimest aastat gümnaasiumis õppiv Kerli. Õpilasfirma KERLI on loonud 10. klassis õppiv Kerli Hindo ja 12. klassi õpilane Kerli Egorov. Kuna tüdrukutel olid samad eesnimed, siis otsustatigi firmale just selline nimetus panna. Ettevõtmisesse on kaasatud ka nende sõbrannad,

Meedia → Meedia
5 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Noorte võimalused ühiskonnaelust osa võtta

rahvusvahelise hariduselu kohta, suurendada noorte osalust ja aidata kaasa kodanikuühiskonna arengule. Seal on noortel koos võimalus kaasa lüüa ühiskonna ja õpilaspoliitika kujundamisel, saada uusi kogemusi, oskusi ja Maakonna aktiivseimad noored kogunevad tihtilugu maakondlikesse noortekogudesse. Seal korraldatakse erinevaid konverentse ja koolitusi, arutletakse piirkondlike probleemide üle ja aidatakse erinevaid noorteühendusi. Noortel on ka võimalus luua õpilasfirma, mis aitaks omandada äritegevuse põhimõtteid, arendada algatusvõimet ja soovi ise probleeme lahendada. Muuhulgas omandatakse juhtimise ja meeskonnatöö oskusi. Aina enam korraldatakse õpilasfirmade vahel konkursse, et selgitada välja parimaid ideid ning nende autoreid tunnustada. Kõigile tuntud pehmed helkurid ja valemivihikud on samuti alguse saanud just õpilasfirmadest. Poliitikahuvilistel noortel on võimalus astuda erinevate erakondade noortekogude liikmeks, et

Ühiskond → Ühiskond
56 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

nõuetele, vastates KJPG õpilasuurimuse ja praktilise töö tingimustele ja korrale. Õpilasuurimus on õpilase või õpilaste poolt õppekava raames ette valmistatud kirjalik töö. Õpilasuurimus kajastab õpilase uurimistulemusi ja seisukohti ning ei piirdu üksnes refereerimisega. Praktiline töö on õpilase või õpilaste poolt õppekava raames või seda toetavana (üldpädevuste arendamiseks) loodud teos, õpilasfirma, tehnoloogiline lahendus, õppematerjal või projekt ja selle kirjalik kokkuvõte. Töö autor kannab isiklikku vastutust töö sisu, kvaliteedi ja selles esitatud andmete õigsuse eest. 3 1. ÕPILASUURIMUS JA PRAKTILINE TÖÖ TARTU KRISTJAN JAAK PETERSONI GÜMNAASIUMIS 1.1. Õpilasuurimuse või praktilise töö eesmärgid

Eesti keel → Essee filmist
21 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Milleks on gümnaasiumi õppekavas uurimistöö?

Õigel teemal valitud teadustöö annab gümnasistile valitud teemal laia silmaringi, olulised teadmised ja vajaminevad oskused edasises elus hakkama saamiseks. Uurimistööle on ka alternatiive, näiteks majandusklassi õpilastele äriplaan, milles antakse võimalus luua omaenda ettevõte, seades reaalseid sihte ja arvestades võimalike väliste ohtudega, ja praktiline töö, mis võib olla loominguline töö, ürituse korraldamine, õppematerjalide koostamine või õpilasfirma loomine. Alltekstis on öeldud: „Keskkoolis on õpilase käed-jalad niigi tööd täis ning tema kohustustele uurimistöö lisamine tekitab demotivatsiooni seoses suure koormusega ja sellega kaasneva stressiga, mis sellega õpilasele laskub.“ See väide selgitab väga hästi, miks teadustöö ei tohiks olla kohustuslik. Nagu öeldust võib välja lugeda, on kohustuslikud kooliained gümnaasiumi õpilasele juba piisavalt suur koormus

Kirjandus → Kirjandus
2 allalaadimist
thumbnail
4
doc

TEIP 2012

Tervise Arengu Instituut Täidab Tervise Arengu Instituut ,,TEIP" Hiiu 42, 11619 TALLINN ............./............./............. Projekti valdkond ........................................ . Kontaktisik: Reelika Viitamees Tel. 6593972 Taotluse esitamise aeg E-mail: [email protected] 2012 ­ ............... ·PROJEKTI NIMETUS: SKI ­ Saab Ka Ilma ·PROJEKTI JUHT Ees- ja perekonnanimi: Telefon: E-post: Vanus: ·KOOL Kooli aadress: Klass: Koolipoolne juhendaja: (ees- ja perekonnanimi, telefon) Kas kool kuulub tervist edendavasse võrgustikku? ·PROJEKTI TEGEVUS ...

Majandus → Majandus
16 allalaadimist
thumbnail
18
pptx

Sissejuhatus majandusse I osa Majanduse alused

Sissejuhatus majandusse I osa Majanduse alused Viimsi Kool 10ml 2018 Majanduse alused. Majandusteadus • Majandusteadus on sotsiaalteadus, mis uurib seda kuidas INIMESED, tegutsedes üksi või rühmiti, otsustavad, kuidas kasutada nappe ressursse oma vajaduste rahuldamiseks Näited: 1. Rihanna kontserdile mahub 100,000 inimest. Üks pilet maksab 100 EUR 2. Lõuna-Aafrika vabariigis Kaplinnas keeratakse varsti vesi kinni, kuna on põud 3. I-phone teeb teadlikult vanad telefonid aeglasemaks Vajduste rahuldamine Tootmine Ressursid •.Majandus otsib vastust kolmele põhiküsimusele – mida, millal ja kuidas Majanduse alused. Maslowi püramiid • Õpilasfirma, muusika • Head hinded, top scorer, lugupeetus • Sõbrad, klassikaaslased, hea auto • Rahulikkus, ohutus • Toit, vesi, kodu, Majanduse alused. Majanduslik mõtlemine • Inimeste vajadused on alus Nõudlus...

Majandus → Majandus alused
9 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Sissejuhatus majandusse. Ettevõtlus

ettevõtlikkus on nagu iga teinegi oskus õpitav ja arendatav. Kõiki ülalpool toodud omadusi on võimalik endas arendada. Ettevõtjaks saamiseks on vaja teadmisi, aga ettevõtlikkus areneb kõige paremini tegevuse kaudu. Ettevõtlikkust saab kõige edukamalt arendada noores eas. 3. Alustada saab kas või peoõhtu organiseerimisest. Süsteemselt saad ettevõtlust õppida ja proovida näiteks õpilasfirmat tehes. Uuringute tulemused näitavad, et õpilasfirma programmi läbinud noored teevad teistega võrreldes kaks korda sagedamini oma ettevõtte. Ettevõtlus. Ettevõtlikkus 1. Pood 1. Konn · Osalejad 4-liikmelistesse töörühmadesse. 2. Raamat 2. Supp · Iga töörühm peab valima kaks sõna erinevatest 3. Tee 3. Kaamel tulpadest. 4. Müük 4. Kohtunik · Iga rühm ütleb ühe numbri 1-17 kaks korda. 5. Haigla 5

Majandus → Majandus alused
11 allalaadimist
thumbnail
68
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

Iga lisa algab uuelt lehelt. Lisad pealkirjastatakse ja tuuakse välja sisukorras. Rohkem kui ühe lisa korral peab need ka nummerdama vastavalt tekstis viitamise järjekorrale (näiteks Lisa 1: Küsitlusleht; Lisa 2: E-ajakirjade loetelu). 14 3. PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMINE 3.1. Praktilise töö olemus Praktiline töö on õpilase või õpilaste poolt õppekava raames loodud teos, õpilasfirma, tehnoloogiline lahendus, õppematerjal või projekt ja selle kirjalik kokkuvõte. Kirjalik kokkuvõte avab praktilise töö tausta lähtealused ja eesmärgid ning kirjeldab kontseptuaalset lahendust, töö aktuaalsust, tööprotsessi ja töö tulemust. Praktilise töö laiem eesmärk on õpilase isikupära, loova eneseväljenduse, koostöö ja iseseisvalt töötamise oskuste arendamine. Praktiline töö koosneb tööst ning selle juurde kuuluvast kirjalikust osast. Mõlemate puhul

Eesti keel → Eesti keel
13 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Raamatu „Nero“ analüüs

Tallinna 21.Kool Liisa Aavik 11C Raamatu ,,Nero" analüüs Õpetaja: Tiina Meeri Tallinn 2012 2 Kokkuvõtted kahe peatüki kaupa Esimene raamat Ptk I-II Artemidoruse ,,õde" Acte palub Nerolt venna eest armu ning seda Artemidorus ka saab. Keiser räägib emale oma tunnetest Acte vastu. Tema ema saab pahaseks, kuna ta tahab et Nero rohkem oma tulevasest talle määratud naisest Octaviast hooliks. Ptk III-IV Nero läheb ühes oma õpetaja Tigellinusega linna peale, kus, kohtab Actet ning avaldab talle austust. Acte tunneb endas tundeid tärkavat, kuid ristiusk käsib teda Nerost eemale hoida. Ta põgeneb ja kaob jäljetult Nero ja Nicodemuse eest, kes teda patule tahaksid õhutada. Ptk V-VI Nero vestleb Senecaga oma tundemaailmast ning abiellub külma Octaviaga, keda ta ei armasta. Ptk VII-VIII Octavia ja Nero peavad suurt pidu. Üles tõusevad mitmed keerulised armulood ning võimuprobleemid...

Kultuur-Kunst → Kunstiajalugu
17 allalaadimist
thumbnail
50
pdf

Andmeanalüüs ja statistika uurimistöös

seda kujundusviisi vältida. Üldjuhul ei esitata ühel graafikul korraga sagedusi ja protsente, sest liigne numbrite rohkus võib segada andmetest kiire ja ülevaatliku ettekujutuse saamist. · Sektorite värvi muutmiseks vali sektorid ühe kaupa (vali sektorid ning seejärel klõpsa konkreetse sektori peal) ja muuda nende värvi. Joondiagramm Joondiagrammi kasutame peamiselt trendide e ajas toimuvate muutuste välja toomisel. õpilasfirma kasum kuude lõikes sademete hulga muutumine aastate lõikes temperatuuri kõikumine jne Joondiagramm Kasutatud allikad Laanpere, M., & Niglas, K., & Osula, K., & Pata, K., (2013). Informaatika valikaine e-õpik gümnaasiumile "Arvuti kasutamine uurimistöös". Loetud aadressil http://aku.opetaja.ee/wp-content/uploads/2013/05/AKU_opikv10.pdf

Informaatika → Andmeanalüüs
21 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Eesti kaubamärgid

VOT! kaubamärk on 2007. aastal turule toodud soodsamasse hinnaklassi kuuluv kvaliteetsete vorstitoodete sari. VOT! on parim valik inimestele, kes soovivad nautida head maitset mõistliku hinna eest. VOT! tootesarja kuuluvad keeduvorstid, poolsuitsuvorstid, viinerid, sardellid, grillvorstid, süldid, saslõkid jpm. (Maag Grupp kodulehekülg) 6. GOODMOOD.EE 1999 aastal tuli 16 aastane koolitüdruk Karoli Hindriks, mõttele teha pehme helkur. Idee sai teoks õpilasfirma Smilex toetusel, mille president ta sel ajal oli. Nelja tegutsemiskuu jooksul müüdi üle 3000 helkuri. Pehme helkuri idee on registreeritud Patendiametis 1999 aastal. 2002 aasta suvel asutas ta oma firma Heatuju Maaletooja OÜ. Pehme helkuri ideele on lisandunud nii uusi leiutisi kui ka rahvusvaheline kaubamärk- Goodmood.ee Firma toodab ka helkurniidiga kudumeid. Helkurile on taodeldud sertifikaadid Soome töötervishoiuametist ja need vastavad ELis kehtestatud nõuetele

Majandus → Kaubandus ökonoomika
76 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Üksikhäälikute õigekiri

1. Kui kõrvuti on kaks nimisõna ja esimene nimisõna on nimetavas käändes, siis kirjutatakse ta järgneva sõnaga kokku. NT: metsloom, mootorsaag, sõrmkübar, puitpõrand. 2. Kui esimene nimisõna on omastavas käändes, siis kirjutatakse ta järgneva nimisõnaga kokku. NT: käekell, sealaut, lillevaas, lauajalg, plaadifirma, koolikell. 3. Kui esimene nimisõna on lühenenud või s-lõpuline, siis kirjutatakse ta järgneva nimisõnaga kokku. NT: õpilasfirma, inimsugu, kuningriik, ujumissport, kirjutuslaud. 4. Kui kõrvuti on kaks nimisõna ja kui esimene nimisõna kohta saame küsida kelle/mille oma, siis kirjutatakse ta järgnevast nimisõnast lahku. NT: õe riided, lapse arvamus, venna kott, neiu sall. 5. Kui esimese nimisõna kohta saame küsida, mis liiki, laadi, siis kijutame ta järgneva nimisõnaga kokku. NT: lillevaas, lihasupp, piimasupp, marjaaed, juurviljaaed. 6

Eesti keel → Eesti keel
93 allalaadimist
thumbnail
56
pdf

Lõputöö koostamise ja vormistamise juhend

esitamine, kirjandus- või kunstiteose, filmi, heliplaadi vm loomine;  õppija korraldatud üritus: konverentsi, konkursi, kontserdi, näituse, õppekäigu vm korraldamine;  õppija loodud õppematerjal: eksami- või olümpiaadiülesannete kogumiku koostamine, veebipõhise õppekeskkonna loomine, õppevahendite valmistamine (muusikainstrumendid, geomeetriliste kujundite mudelite komplekt, näitlikud, tabelid jms);  õppija loodud õpilasfirma või tehnoloogiline lahendus;  ühe õppija tööpraktika. Praktilise tööga kaasneb nõuetekohase struktuuriga teoreetiline osa – kirjalik analüüs, mille pikkus on 6–10 lehekülge (hõlmab sissejuhatust, töö põhiosa ja kokkuvõtet). Kirjalik analüüs avab praktilise töö tausta, lähtealused ja eesmärgid ning kirjeldab kontseptuaalset lahendust, töö aktuaalsust, tööprotsessi ja töö tulemust.

Muu → Ainetöö
35 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun