Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt - sarnased materjalid

hinnapakkumise, eelarvestaja, klient, tegutseja, viit, loetelu, hinnapakkumine, kontseptuaal, unikaalne, tegelev, sisestamine, andmemudel, vajadusega, seisundid, semantika, andmevaade, kontseptuaalmudel, tegevusdiagramm, tekstiline, vajaduses, infosüsteemide, lausendid, infovajaduste, seonduva, hankimine, arveldamine, santehnika, maksuamet, fikseerimine
thumbnail
34
pdf

Logistikafirma, Projekt aines “”

1 ÜLDVAADE ........................................................................................................................................ 3 1.1. TAUST ........................................................................................................................................... 3 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID ............................................................................................... 3 1.3. PROTSESSIDE LOETELU .............................................................................................................. 3 1.4. TOIMISOBJEKTIDE LOETELU...................................................................................................... 3 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU ............................................................................................................. 4 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU ..................................................................

Sissejuhatus...
22 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Sissejuhatus universaalne projekt

Sisukord 1. ÜLDVAADE.....................................................................................................................3 1.1. TAUST........................................................................................................................3 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID........................................................................3 1.3. PROTSESSIDE LOETELU........................................................................................3 1.4. TOIMIMISOBJEKTIDE LOETELU..........................................................................4 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU.......................................................................................4 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU..................................................................................4 2. INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID..............................................

Sissejuhatus informaatikasse
6 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse iseseisev töö. Ehituskaupade hulgimüügifirma

................................1 1ÜLDVAADE...........................................................................................................................................3 1.1TAUST...............................................................................................................................................3 1.2ORGANISATSIOONI EESMÄRGID.........................................................................................................3 1.3PROTSESSIDE LOETELU.....................................................................................................................3 1.4TOIMISOBJEKTIDE LOETELU..............................................................................................................4 1.5TEGUTSEJATE LOETELU.....................................................................................................................4 1.6INFOVAJADUSTE LOETELU...................................................................

Sissejuhatus...
33 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Sissejuhatus Infosüsteemidesse: e-pood

Sisukord SISUKORD..............................................................................................2 1 ÜLDVAADE...........................................................................................3 1.1 TAUST................................................................................................................. 3 1.2 EESMÄRGID........................................................................................................... 3 1.3 PÕHIPROTSESSIDE LOETELU..................................................................................... 3 2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID..................................................................5 3 INFOSÜSTEEMI FUNKTSIONAALNE VAADE..............................................6 TOODETE OSTMINE JA MÜÜMINE...................................................................................... 6 4 INFOSÜSTEEMI ANDMEVAADE...............................................................9 4.1 KONTSEPTUAALMUDEL..

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Medistiinilise labori infosüsteem

1 ÜLDVAADE...........................................................................................................................................3 1.1 TAUST..............................................................................................................................................3 1.2 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID........................................................................................................3 1.3 PROTSESSIDE LOETELU....................................................................................................................3 1.4 TOIMISOBJEKTIDE LOETELU.............................................................................................................4 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU....................................................................................................................4 1.6 INFOVAJADUSTE LOETELU...................................................................

Sissejuhatus...
15 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse”

............................................................................................................ 3 1.1 Taust.................................................................................................................. 3 1.2 Lausendid.......................................................................................................... 3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid................................................................................ 4 1.4 Põhiprotsesside loetelu...................................................................................... 4 1.5 Toimimisobjektid................................................................................................ 4 1.6 Tegutsejate loetelu............................................................................................ 4 1.7 Infovajaduste loetelu......................................................................................... 5 2. INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID.........................

Sissejuhatus infoteadustesse
54 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Projekt varuosade hankimine ettevõttes

TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" VARUOSADE HANKIMINE ETTEVÕTTES Tallinn 2014 1.Üldvaade Järgnevalt esitatakse organisatsiooni taust, lausendid, eesmärgid, põhiprotsesside, põhiobjektide, sündmuste, tegutsejate ja infovajaduste loetelu. Joonised on koostatud kasutades UML standardit. 1.1. TAUST Järgnevas projektis kirjeltatakse ühe väikefirma klientide teenindamiseks varuosade hankimise ja nende üle arve pidamise infosüsteemi. Projektis keskendutaksegi just sellele, kuidas vajaminevaid varuaosasid tellitakse ja kuidas nad ka samal ajal andmebaasi kantakse. Tegu on ainult ühe väikese osaga firma infrastruktuurist ja selles projektis ei keskenduta firma

Infoteenindus
5 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Moeateljee "ANADI "

Matrikli number: 146586CTF Juhendaja: lektor Karin Rava Tallinn 2014 SISUKORD ¨ 1 ULDVAADE 2 1.1 TAUST . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 1.2 ORGANISATSIOONI EESMARGID ¨ . . . . . . . . . . . . . . 2 1.3 PROTSESSIDE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.4 TOIMIMISOBJEKTIDE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . 5 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 1.6 INFOVAJADUSTE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 ¨ 2 INFOSUSTEEMI ¨

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

....................................................................................................................................................3 1.2 Lausendid.......................................................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid.............................................................................................................................3 1.4 Põhiobjektide loetelu......................................................................................................................................4 1.5 Põhiprotsesside loetelu...................................................................................................................................4 1.6 Tegutsejate loetelu..........................................................................................................................................4 1.7 Infovajaduste loetelu.......

Sissejuhatus...
394 allalaadimist
thumbnail
13
docx

My pocket money - Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

.................................................................................... 2 1.1Taust................................................................................................................... 2 1.2Organisatsiooni eesmärgid................................................................................. 2 1.3Organisatsiooni põhiprotsess..............................................................................2 1.4Tegutsejate ja nende infovajaduste ning eesmärkide loetelu.............................2 2.Infosüsteemi eesmärgid.......................................................................................... 3 3.Infosüsteemi funktsionaalne vaade.........................................................................4 3.1Kasutusjuhtude mudel........................................................................................ 4 4.Infosüsteemi andmevaade...................................................................................... 7 4

Infosüsteemi projekteerimine
13 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Bussijaam

1 Üldvaade...............................................................................................................................3 1.1Taust................................................................................................................................3 1.2 Organisatsiooni eesmärgid.............................................................................................3 1.3 Põhiprotsesside loetelu..................................................................................................3 1.4 Tegutsejate loetelu.........................................................................................................3 1.5 Põhiobjektide loetelu.....................................................................................................3 1.6 Infovajaduste loetelu......................................................................................................4

Infoteadus
18 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Projekt Fototellimus aines Sissejuhatus infosüsteemidesse

.........................................4 1.1 TAUST...................................................................................................................................... 4 1.2 LAUSENDID............................................................................................................................... 5 1.3 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID.................................................................................................. 5 1.4 PÕHIPROTSESSIDE LOETELU....................................................................................................... 6 1.5 PÕHIOBJEKTIDE LOETELU.......................................................................................................... 6 1.6 TEGUTSEJATE LOETELU............................................................................................................. 6 1.7 INFOVAJADUSTE LOETELU........................................................................................

Sissejuhatus infoteadustesse
6 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Arvuti Tehnika e-pood

Lausendid Admin on ettevõtte töötaja. Laohaldur on ettevõtte töötaja. Kuller on ettevõtte töötaja. Admin sisestab ja kõrvaldab tooted infosüsteemist. Laohoidja haldab laoseisu infosüsteemis jooksvalt. Laohaldur võtab vastu ja väljastab kaupa kulleritele. Kuller transpordib kaupa. Klient ostab kaupa. Klient esitab tellimuse. Eesmärgid Osta ja müüa kaupa. Põhiprotsesside loetelu Toodete müük Infosüsteemi haldamine Lao haldamine Kauba transport Tegutsejate loetelu Admin Laohaldur Klient Kuller Tarnija Infovajaduste loetelu Toote tehnilised näitajad (Klient) Toote hind (tarnija, admin, klient) Toote mõõtmed (kuller, laohaldur) Laoseis (laohaldur, admin) Tarneaeg (klient) Kinnitus kauba tasumise kohta (admin, laohaldur, kuller) Kliendi andmed (kuller) Kauba kättesaamis kinnitus (admin) Infosüsteemi eesmärgid Eesmärk: Pidevalt uuenev koduleht Eelis: Pidevalt uuenev infosüsteem

Infosüsteemi projekteerimine
178 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemid”

.................................................................... 3 Taust................................................................................................................................... 3 Lausendid............................................................................................................................ 3 Organisatsiooni eesmärgid..................................................................................................3 Põhiprotsesside loetelu........................................................................................................3 Tegutsejate loetelu..............................................................................................................4 Põhiobjektide loetelu............................................................................................................ 4 Infovajaduste loetelu.....................................................................................................

Sissejuhatus...
188 allalaadimist
thumbnail
20
doc

SPORDIASUTUSEPROTSESSI MODELLEERIMINE

...........................13 Joonis 5: Spordiasutuseprotsessi kontseptuaalne klassidiagramm...............................15 Joonis 6: Süsteemi andmemudel.................................................................................. 17 4 1. Olemasolevad protsessid Üldvaates esitatakse taust, eesmärgid, põhiprotsesside, põhiobjektide, sündmuste, tegutsejate ja infovajaduste loetelu. 1.1.Protsessi taust Tegemist on spordiasutusega. Eesmärgiks on kliendil registreerida end teatud treeningutele. Klient valib aja treeningutundi. Treener nõustub kliendi soovitud treeningajaga. 1.2.Protsessi eesmärk Spordiasutuse eesmärgiks on: · Klientidele kvaliteetse sporditeenuste pakkumine · Omapoolt valitud treeningutundidesse registreerimine · Spordiasutuse töö korraldamine · Spordiasutuste töötajate ehk treenerite töö korraldamine 1.3

Ettevõtete infosüsteemid
39 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Mahekaubanduse E-Pood

...3 1.1.TAUST.....................................................................................................................................................3 1.2.LAUSENDID.............................................................................................................................................3 1.3.ETTEVÕTTE EESMÄRGID.........................................................................................................................3 1.4.TEGUTSEJATE LOETELU..........................................................................................................................4 1.6.PÕHIOBJEKTIDE LOETELU.......................................................................................................................4 1.7.SÜNDMUSTE LOETELU............................................................................................................................4 1.8.INFOVAJADUSTE LOETELU.............................................

Sissejuhatus...
189 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

......................................................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid ............................................................................................................................4 1.4 Infovajadused.................................................................................................................................................4 1.5 Tegutsejate loetelu: .......................................................................................................................................4 1.6 Põhiobjektide loetelu:....................................................................................................................................4 1.7 Põhiprotsesside loetelu:.................................................................................................................................5 1

Kontseptuaalne...
22 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Projekt Forum Cinemas’ infosüsteem

.............................3 1.1 Taust.......................................................................................................................................3 1.2 Lausendid...............................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid.....................................................................................................3 1.4 Põhiprotsesside (põhiteenuste) loetelu...................................................................................4 1.5 Põhiobjektide loetelu............................................................................................................. 4 1.6 Sündmuste loetelu..................................................................................................................4 1.7 Tegutsejate loetelu............................................................................................................

Sissejuhatus...
113 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine

1.Üldvaade............................................................................................................. 1 1.1 Taust.............................................................................................................. 1 1.2 Lausendid...................................................................................................... 2 1.3 Organisatsiooni eesmärgid............................................................................2 1.4 Põhiprotsesside loetelu.................................................................................. 3 1.5 Põhiobjektide loetelu..................................................................................... 3 1.6 Tegutsejate loetelu........................................................................................ 3 1.7 Infovajaduste loetelu..................................................................................... 3 2. Infosüsteemi eesmärgid..........................................

Sissejuhatus...
12 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Autoparkla infosüsteemi arendus

..................7 1.2.1 Süsteemi eesmärgid.................................................................................................................7 1.2.2 Süsteemi funktsioonid..............................................................................................................8 1.2.3 Lausendid................................................................................................................................9 1.2.4 Süsteemi kasutajate loetelu...................................................................................................10 1.3 ANDMESÕNASTIK...........................................................................................................................11 1.4 SÜNDMUSTE JA TEGEVUSTE VASTAVUSTABEL..............................................................................11 1.5 SÜSTEEMI LAHENDUSE ARHITEKTUUR......................................................................................

Infosüsteemide...
124 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse

täitmata jätmisest) sõltub teiste huvigruppide huvide täitmine. Omanike huve ei saa täita enne kui ei ole täidetud klientide vajadused; klientide vajaduste täitmine sõltub juhtide ja töötajate huvide täitmisest. Ettevõte saab tulemusi anda ainult kliendi vajadustele vastates nii nagu kliendid ise neid vajadusi määratlevad. Ainus tõestus selle kohta, kas töö on hästi tehtud ­ klient, kes on valmis selle eest maksma. · Infosüsteemi mõiste Tehnilises käsitluses mõistetakse infosüsteemi all omavahel seotud komponentide (riistvara, tarkvara, kommunikatsiooniseadmed ja andmeressursid) hulka, mis kogub (või võtab vastu), töötleb, salvestab ja levitab informatsiooni (täpsemalt andmeid) eesmärgiga toetada otsuste tegemist, ettevõttes koordineerimist ja kontrolli. Infosüsteem võib aidata juhte ja töötajaid

Infoharidus
54 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Deklareerimisprotsessi modelleerimine

(from Actors) Deklaratsioonide nimekirja Arve märkimine makstuks vaatamine Joonis 7: Deklaratsioonide esitamise kasutuslugude diagramm 5.2. Kasutuslugude kirjeldused Käesolevas peatükis on toodud kasutuslugude kirjeldused. Ühise eeltingimusena võib tuua, et kasutaja on süsteemi sisse loginud ning käivitanud antud tegevuse. Kasutusloo nimetus: Deklaratsiooni loomine Kasutusloo tegutseja: Süsteem Kasutusloo kirjeldus: Semestri alguse saabumisel loob süsteem automaatselt kõigile tudengitele selle semestri deklaratsioonid. Deklaratsioonid määratakse automaatselt seisundisse ,,esitamata". Kasutusloo eeltingimused: - Kasutusloo järeltingimused: Loodud deklaratsioon. Deklaratsioonile määratud semester, seotud tudengiga, seisundiks määratud ,,esitamata". TTÜ Informaatikainstituut Juhtimise infosüsteemid

Eetika
40 allalaadimist
thumbnail
110
doc

Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon

tööülesannete automatiseerimiseks ning infotöö ümberkorraldust automatiseeritavate protsesside juures. Analüüsi objektiks ning arendatavaks süsteemiks on kinodeketi meelelahtuse, tarnete, töötajate ning kinnisvara halduse süsteem. Käesoleva projekti tulemiks on kirjeldatud meelelahutusteenusepakkuja infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon. Projekti analüüsi, disaini, ehitamise, testimise ning juurutamise tulemusena saab klient endale antud projekti spetsifikatsioonis toodud eesmärke täitva infotöö korralduse koos arvutisüsteemiga. Süsteemiarenduse lähteülesandena formuleeris tellija ühtse jälgitava, kirjeldatud äristrateegia eesmärke rakendava süsteemi. Meie tõlgendus sellele oleks arendada infotöö korraldus ning selle aluseks olev andmete manipuleerimisega tegutsev arvutsisüsteem, mis koondaks kinokavade, piletimüügi, rendi, varade ja töötajate süsteemid. 1

Infosüsteemi projekteerimine
117 allalaadimist
thumbnail
81
doc

Andmebaaside programmeerimine

kasutades Oracle 11g Enterprise Edition Release 1 andmebaasisüsteemi. Rakendus on loodud kasutades java programeerimis keelt ning Eclipse IDE-d. Andmebaasi server: hektor8.ttu.ee:1521 Kasutajanimi: TUD26 Parool: J85LR1 Rakenduse toimimiseks peab kasutaja arvutis olema instaleeritud Apache Tomcat 7. Rakenduse sisselogimiseks võib kasutada järgnevaid kasutajanimesid/paroole: Kliendina sisselogimiseks: Kasutajanimi: klient Parool: klient Tellimuse vastuvõtjana sisselogimiseks: Kasutajanimi: kasutaja Parool: kasutaja Veebirakenduse URL: http://localhost:8080/restoran Registreerides uut kasutajat pöördub rakendus T061859_FUNK_ISIKUKOOD funktsiooni poole, mis kontrollib sisestatud isikukoodi õigsust. Kliendina sisselogituna: Vajutades linki Loo uus tellimus rakendus pöördub T061859_FUNK_CAN_MAKE_ORDER funktsiooni poole, mis kontrollib kas kliendil on

Andmebaaside projekteerimine
262 allalaadimist
thumbnail
82
doc

Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem

· Funktsionaalne vaade · Registrite vaade 2.2 Pädevusalade vaade 2.2.1 Pädevusalade nimekiri Organisatsioonisisesed pädevusalad: · Andmesisestaja · Juhataja · Laenutaja · Pearaamatukoguhoidja · Süsteemihalduri Organisatsiooni välised pädevusalad: · Kliendi · Koostööpartnerite · Raamatupidaja Analüüsitavate pädevusalade nimekiri on järgmine: · Laenutaja · Klient · Juhataja 2.2.2 Kliendi pädevusala spetsifikatsioon Kliendi pädevusala eesmärgid Omada ülevaadet laenutamise protsessist, laenutada sobiv teavik, tellida teavik mõnest teisest raamatukogust. 9 2.2.2.1 Kliendi pädevusala vastutused · Laenamine (et sobivat teavikut laenata)

Infosüsteemide strateegiline...
112 allalaadimist
thumbnail
204
docx

Süsteemianalüüsi kontrolltöö 1

kirjeldamine, modelleerimine, kooskõlastamine, vormistamine. Tööd saab teha üksinda või kahekesi . Nõuded praktilisele tööle:  Tööd saab teha üksinda või kahekesi  Hõlmab skoobi planeerimist, ärimodelleerimist ja kasutusjuhtude modelleerimist  On jagatud kolmeks iteratsiooniks (verstapostiks)  Skoobi planeerimine hõlmab äriteenuse valimist ja valiku põhjendamist (töö kontekst), äriteenuse eesmärkide loetelu (ja/või mudelit), põhiliste äritegutsejate (äriteenuse pakkuja ja kasutajad) loetelu, põhiliste ärisündmuste ja ärikasutusjuhtude loetelu, põhiliste äriolemite (äriobjektide) loetelu, infosüsteemi (funktsionaalsete) allsüsteemide ja registrite loetelu  Ärimodelleerimine hõlmab teksilist ja graafilist modelleerimist  Graafiline modelleerimine (ärimudelis) hõlmab ärikasutusjuhtude diagramme, põhiliste äriprotsesside

Modulatsioon
72 allalaadimist
thumbnail
52
docx

Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria

· töötajad ­ turvaline ja rahuldustpakkuv töökeskkond Klientide vajaduste rahuldamine toimub läbi väärtus(t)e loomise: · läbi spetsiifiliste teenuste ja/või toodete loomise - tootmisettevõte, teenindusasutus jne · läbi inimeste mõjutamise ja/või muutmise - õppeasutus, haigla, vangla jne Organisatsioon saab tulemusi anda ainult kliendi vajadustele vastates nii nagu kliendid ise neid vajadusi määratlevad. Ainus tõestus selle kohta, kas töö on hästi tehtud ­ klient, kes on valmis selle eest maksma Kliendi jaoks võib väärtusena pidada: · kvaliteeti ja selle kasvu - protsessi ja toote/teenuse kvaliteet ja selle kasv (vigade vähenemine või veaparandusele kuluva aja vähenemine) · kulude vähenemist - kasumlikkuse kasv · kiirust - turu muutustele reageerimiskiirus või tarneaja vähendamine · innovatsiooni - eristumine toodetes/teenustes ja nende omadustes; esimesena turulejõudmine

Sissejuhatus...
329 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Konspekt!

1)Üldine info ehitusprojekti kohta (nimetus, kirjeldus, tellija, projekteerija, järelvalve, teised töövõtjad) 2)Töövõtu viis. Töövõtte suhte põhimõtted. Tööde eest tasumine. 3)töövõtupiirid(ulatus). Erinevate töövõttude ( all ja peatöövõtjad), tellija hangite omavahelised piirid 4)Alusdok. informatsioon. Nimekihi eri töövõttude pakkumisdok-st, nimetatakse ära kasutatavad töövõtudokumendid. Andmed tellija töömahtude loetelu kohta. 5)Töövõtu aeg . Alguskuupäev, koguehitus, vahetähtajad. Andmed viivistrahvide kohta. Kohustused ajagraafikute koostamise kohta. Lk. 5 esimene pool 6)Töövõtja garantiid. Garantiperioodi määratlus ja vastutuse piirid 7)Tellija maksekohustus. Andmed maksmise seotuse kohta hinnaindeksiga. Lisatööde käsitlemise põhimõtted, maksegraafiku põhimõtted. 8) tellija muud kohustused. Load ja projektdokumentatsiooni. 9)Järelvalve küsimused. Ehitus- ja projekteerimisjärelvalve

Ehituse maksumusehindamine
323 allalaadimist
thumbnail
56
doc

Andmebaaside eksami kordamisküsimuste vastused

Andmed on organiseeritud relatsioonideks (tabeliteks). 21. sajandi algul kõige levinum andmebaasi tüüp. Relatsioon on samade atribuutidega olemieksemplaride ja nende atribuutide hulk. Atribuut on nimeline olemi omadus. Atribuudi domeen on atribuudi kõigi võimalike väärtuste hulk. Domeen annab võimaluse defineerida väärtused, mida atribuut võib omada. Relatsioonide omadused : o Igal relatsioonil on relatsioonilise skeemi piires unikaalne nimi. o Igal atribuudil on relatsiooni piires unikaalne nimi. o Ühe atribuudi väärtused kuuluvad kõik ühte domeeni. o Iga kirje peab olema sisu (väärtuse) poolest unikaalne, st. eristatav relatsiooni teistest kirjetest. o Relatsioonilises mudelis ei mõjuta kirjete ja atribuutide järjekord relatsioonis andmete tähendust. o Relatsioonide järjekord relatsioonilises skeemis ei oma tähtsust.

Andmebaasid I
101 allalaadimist
thumbnail
122
pdf

Ehitus maksumusehindamine I kt konspekt

kuludega, annaksid ligikaudsed eelarved talle teavet sellest, kui palju võib ehitus maksma minna. Sellest tulenevalt tekib soov prognoosida ehitusmaksumust mingil hetkel enne töömahtude loendi lõpetamist või pakkumuse tegemist. See tegevus toob aga kaasa täiendavad kulud aga seda arvutust tuleb mõnikord teha ka selleks, et kontrollida ehitaja hinna mõistlikkust. Sest kui töövõtjal on kasutada töömahtude loend, siis on ka loomulik, et tema eelarvestaja koostab täpse ja põhjendatud kulude eelarve just ehitaja huvidest lähtudes. Kuna tellija soovib nii aegsasti kui võimalik enne kui ta on oma tegevuses läinud liiga kaugele, saada teavet eelseisvatest maksekohustustest, ja ka arhitekt soovib teada, kas tema projekt on teostatav, siis tuleb koostada nii varakult kui võimalik ligikaudne eelarve, isegi kui joonised on veel eskiisideta ja dokumentatsiooni on vähe või see puudub täiesti.

Ehituse maksumusehindamine
109 allalaadimist
thumbnail
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

koostamine täitmine kontroll Tegevusulatus • Algatamine • Ulatuse planeerimine • Ulatuse defineerimine Aeg • Ülesannete • Ajakavast loetelu kinnipidamise • Ül kestused kontroll • Ül seosed Maksumus • Ressursid • Kulude • Kulud kontroll • Eelarve Kvaliteet • Kvaliteedi • Kvaliteedi • Kvaliteedi

Infosüsteemi projekteerimine
39 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

hinnangutega, selleks viiakse läbi turundusalaseid uuringuid. Turundustööd analüüsitakse ja kontrollitakse pidevalt. Turustuskonseptsiooni eesmärk on kasumi kasv müügimahu suurendamise kaudu, turunduskonseptsioonis tuginetakse seevastu tarbijate vajaduste ja nõuete väljaselgitamisele ja rahuldamisele. Turunduskonseptsioon kaasab turundusjuhi töösse juba tootmistsükli alguses. Turu-uuringud annavad teada, mida klient antud tootes soovib nähe ning kus, millal ja millise hinnaga on ta nõus seda ostma. Turundus tähendab: · Suunitlust tarbijate vajadustele · Organisatsiooni kõikide tegevusalade integreerimist nende vajaduste rahuldamiseks · Pikaajalise kasumi saamist tarbijate vajaduste rahuldamise kaudu Eelarvelistes organisatsioonides keskendutakse tarbijate vajaduste rahuldamisele, kuid

Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
230
pdf

Programeerimise algkursus 2005-2006

TARTU ÜLIKOOLI TEADUSKOOL PROGRAMMEERIMISE ALGKURSUS 2005-2006 Sisukord KURSUSE TUTVUSTUS: Programmeerimise algkursus.........................................6 Kellele see algkursus on mõeldud?..................................................................6 Mida sellel kursusel ei õpetata?.......................................................................6 Mida selle kursusel õpetatakse?......................................................................6 Kuidas õppida?.................................................................................................7 Mis on kompilaator?.............................................................................................8 Milliseid kompilaatoreid kasutada ja kust neid saab?......................................8 Millist keelt valida?...........................................................................................8 ESIMENE TEEMA: sissejuhatav sõnavõtt ehk 'milleks on v

Programmeerimine
31 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun