Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

RAFERAAT: LAEVA KÜTUSESÜSTEEM (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


EESTI MEREAKADEEMIA
Laevamehaanika kateeder
EESTI KEEL
RAFERAAT: LAEVA KÜTUSESÜSTEEM
Õppeliin: laeva jõuseadmed
Õpperühm: MM42
Praktikant: Sergei Dombrovski
Juhendaja : Astra Avarand
TALLINN 2013
RETSENSIOONID
SISUKORD
  • LAEVAKÜTUSED.......................................................................
  • 1.1. Kütuste margid ja kategooriad ..........................................................
  • 1.2. Laevakütustele esitatavad nõuded .....................................................
  • 1.3. Laevakütuste omadused .....................................................................
  • 2. LAEVA KÜTUSESÜSTEEMID.............................................
  • 2.1. Madalsurve kütusesüsteem ................................................................
  • 2.1.1. Madalasurve kütusesüsteemide seadmed ja aparatuur ................
  • 2.2. Kütuse kõrgsurvesüsteem ...................................................................
  • 2.2.1. Kõrgsurve kütusesüsteemidele esitatavad nõuded ........................
  • 2.2.2. Kõrgsurve kütusesüsteemide põhitüübid ............................
  • 3. KÜTUSESÜSTEEMIDES ESINEVAD RIKKED ......
  • 4. LAEVA KÜTUSESÜSTEEMIDES ESINEVATE RIKETE ENNETAMINE............................................................
  • KOKKUVÕTTE .................................................................
    1. LAEVAKÜTUSED
    Kütus ehk kütteaine on põlevaine, mille põlemisel eraldub soojusenergia. Käesoleval ajal kasutatakse laeva mootorites peaaegu 100%liselt naftast toodetud vedelkütuseid2 (diislikütused ja raskekütused).
    1.1. Kütuste margid ja kategooriad
    Naftakompaniid toodavad ning turustavad laevakütuseid erinevate marginimetuste ja –tähiste all. Rahvusvaheline standard ISO 8217-1:2010 liigitab kahte põhirühma kuuluvad laevakütused kasutusalade ja omaduste järgi kategooriatesse. Põhirühmad on destilleeritud või peamiselt destilleeritud kütused (D – Destillated fuel) ja raskekütused (R – Residual fuel).
    Kütuseid tähistatakse tähtede ja numbritega, mis moodustavad kooditähise.
  • Vasakule Paremale
    RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #1 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #2 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #3 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #4 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #5 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #6 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #7 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #8 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #9 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #10 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #11 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #12 RAFERAAT-LAEVA KÜTUSESÜSTEEM #13
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 65 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor sashlive Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    58
    doc

    TÖÖOHUTUSNÕUDED TÖÖTAMISEKS LAEVAS MASINA - MEESKONNAS

    MEESKONNAS 1. Iseseisvalt vahti masinaruumi lubatakse isikuid, kellel on vastav kutsekvalifikatsioon 2. Omab arstilkukomosioonti tõendit 3. Kes on tuttav tööohutus nõuetega ja on tõendanud seda oma alkirjaga. 4. Vähemalt 18 aastat vana 5. On kaine 6. On antud vahti astumisel terve. 7. Diiselmootorite ja teiste tehniliste agregaatide õige tehnilise ekspluatatsiooni eest vastutab vanemmehaanik, kellel lasub kohustus organiseerida ja tagada laeva masinaruumi vahiteenistus. 8. Vahimehaanik vastutab oma vahiajal õige ekspluatatsiooni eest laeva seadmete, agregaatide, süsteemide eest. 9. Kõrvalistel isikutel masinaruumis viibimine on keelatud. 10. Kõik mehanismide ja seadmete liikuvad osad peavad olema piiratud kaitse tõketega (käsipuud, tõkkisvõred, kaitserestid jne) ja nende maha monteerimine seadme või agregaadi töö ajal on keelatud. 11

    Laevandus
    thumbnail
    56
    doc

    JÕUSEADMETE TÜÜBID 2

    põlema lahtise leegi juurde viimisel. Bensiini leekpunkt jääb vahemikku 25 – 30°C. Laevades lubatakse kasutada kütuseid, millede leekpunkt on üle 60°C. Piiratud ujumisrajooniga laevades alla 60°C, aga see peab siiski jääma üle 40°C tingi – musel, et temperatuur kütuse hoidlas oleks 10°C madalam kütuse leekpunktist.Seega leekpunkt on vägatähtis näitaja tuleohtlikuse seisukohalt. HANGUMIS TEMPERATUUR See on mahajahutus temperatuur, mill katseklaasis olev kütus ei võta enam horisontaalset tasapinda katseklaasi kallutamisel 45° nurga alla. HÄGUSEKS MUUTUMISE TEMPERATUUR See on 10°C kõrgem temperatuur, kui seda on hangumistemperatuur. Selle temperatuuri juures hakkavad välja sadestuma parafiini kristallid. Parafiini – kristallid ummistavad filtreid ja torustikke. Diiselkütustel jääb hangumistemperatuur vahemikku 0 - 45°C. ISESÜTTIMIS TEMPERATUUR See on temperatuur, mille juures kütuse küttesegu plahvatab põlema lahtise leegi

    Laevandus
    thumbnail
    84
    doc

    Praktika aruanne - Tallinnk Star

    EESTI MEREAKADEEMIA Laevamehaanika kateeder MEREPRAKTIKA ARUANNE Õppeliin: laeva jõuseadmed Õpperühm: MM41 Praktikant: Pjotr Muhhin Juhendaja: Jaan Läheb Praktika algus:02.05.2010 Praktika lõpp: 06.09.2010 Praktikakoht: M/S Ice Runner TALLINN 2010 Retsensioonid 2 Sisukord 1

    Merepraktika
    thumbnail
    84
    docx

    Laeva katlad

    Joonis 1.C 7 Joonis 3.B Joonis 10.4 11 10 Joonis 8.4 Joonis 9.4 LAEVA KATLAD III I Põhimõisted ja liigitamine otstarbe, soojusallika, konstruktsiooni ja auruparameetrite järgi. Leektoru- ja veetorukatlad, nende tööpõhimõte, ehitus, küttepindade liigitamine ja paigutus, võrdlus, kasutusalad. Aurukatla otstarve on pidevalt toota auru mingi energialiigi muundamise teel soojusenergiaks, kus juures vajalik energiat saadakse orgaanilise kütuse põletamise või sisepõlemismootorite väljalaskegaasidelt

    Laevandus
    thumbnail
    15
    doc

    Diisel

    vähenemisega väikelitraaziga mootoritel, kuna sellistel O- 0,04 kg/kg läbipuhe akende kujust ja nende asetuse nurgast silindri telje suhtes. mootoritel silindri pinna ühiku kohta tuleb suhteliselt Küllaldase õhuhulga olemasolu korral võib kütus põleda täielikult, Õhule põlemiskambris pöörisliikumise andmiseks ja sellega väike silindri ruumala ja see toob kaasa kiire soojuse kusjuures põlemissaadustena tekivad süsihappegaas ja veeaur. kvaliteetse küttesegu moodustumiseks, antakse silindri kaane ja kolvi ülekandmise kokkusurutavalt õhult silindri seintele

    Abimehanismid
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun