Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Mängule on autistlikule lapsele oluline ka sekkutud mäng, kus pedagoog suunab ja näitab kuidas esemete manipuleerida ning kuidas nendega toimida, et nende enda fantaasiat toetada, sest autistlike lapsi on pigem peetud lasteks, kes ei oska mängida või ei taju mängu potentsiaali õppimises (Beyer, Gammeltoft, 2003). Oluline on ka see, et autistlikul lapsel ei oleks ülestimuleeriv keskkond, mis segaks teda mängule keskendumist ning mis võib tähelepanu eemale tõmmata mõnele muule tegevusele.
Mängule on P järgi iseloomulik see, et mängija kannab teatud rolli üle teistele objektidele- näiteks loob laps kujuteldavaid mängusõpru, kepp on koerakeseks, nukk beebiks jne. P arvates kujutab mäng tihti maskeerimise omapärast vormi—klounaadi. Klouni rollis tõmbab laps teiste tähelepanu endale oma nõrkusega, mis mängus on üle paisutatud ja suurendatud.
Mängul on tohutu tähtsus käitumistüübi õpetamisel, sest see võimaldab modelleerida olukordi.[2] Vajadus mängu järele tuleneb mängu pakutud lõbust.
Mängult on päriselt (katkend).....................................................................................................6 Kasutatud kirjandus.
Mängulisuse printsiip – mäng kui lapse põhitegevus kindlustab lapse igakülgse (parenemise, võimaldab kinnistada omandatud oskusi ja teadmisi.
Mängulaulud – “Piitsavarrel ratsutamas”, “Ratas tahab rautada”; töö- ja tööd jäljendavad laulud – “Palju tööd”;
Mängul on laste jaoks juhuslik mõju, kuna see hoiab neid aktiivsena ja annab uusi võimalusi kogeda erinevaid situatsioone.
Mängul on tohutult tähtis osa lapse arengus. See mõjutab nii emotsionaalset, sotsiaalset kui ka füüsilist arengut.
Mänguline ruum – ei jäljenda midagi, vaid raamib mänguplatsi, eraldab saalist, keskonnana neutraalne lava on lava.
Mängulis - tõsine vahekord, mis lõpeb alati kokkuvõttes sellega, et mõlemad osapooled mõistavad teineteist.
Mängul on 3 põhialust: 1) mänguvahendid (annid ja tegevused), 2) liikumismängud 3) aiahooldus.
Mängulauludel on tavaliselt vanad töö- ja tavandilaulude rühmaviisid või lastelaulude viisid.
Mängul on tohutu tähtsus käitumistüübi õpetamisel, sest see võimaldab modelleerida
Mängule on omane suur iseseisvus, ta omandab mängides rollidele iseloomulik käitumise.
Mänguline käitumine on pärilikkuse poolt määratud ja kulgeb vastavuses inimese arengulooga.
Mängulauludes on sõnu, mida laps pole enne kuulnud või mida loetakse poollauludeks.
Mängul on kindel sisu ja kord reeglite täitmine on mängijatele kohustuslik.
Mängul on oma panus, aineline- ja ka ideeline väärtus ning kindlad reeglid.
Mängulauludel on tavaliselt vanade töö- ja tavandilaulude või lastelaulude viis.
Mängule on omane võidu saavutamine ning kaasvõitleja üleolemise püüe.
Mängult on päriselt Diana Leesalu See raamat räägib Janterite perest.
Mängul on vaatamata teistele pallimängudele ainulaadseid iseärasusi.
Mängul on ka tähtis roll lapse õppimises ja arengus.
Mängult on Päriselt. Tänapäev (Katkend, lk 273-274)
Mänguliste - ja võistluselementide lülitamine.
Mängul ohud - õnnemängud ja spordifanaatikud.
Mängul on nii algus kui ka lõpp.
Mängul on piirid ajas ja ruumis
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun