Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Matemaatika on lõbus 2. klass (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • MITU KRAADI LANGEB TEMPERATUUR?
  • MITU KRAADI VESI SOOJENEB?
  • MITU M OLI 1 OSA?
  • MITU BANAANI JÄI JÄRGI?
  • MITU CM HÜPPAS MÄRT?
  • KELL JÕUAB LENNUK PEKINGISSE?

Lõik failist


Matemaatika
on lõbus
Kert  Adams
AUTORI EESSÕNA
See raamat on mõeldud 2 klassile 
matemaatika treenimiseks.Seda võiks teha 
koos ema või isaga.Kõik ülesanded on 
järjestatud teemade kaupa,mis tähendab et 
kõik teemad tuleb läbi võtta.Juhul kui laps
oskab juba nt 2 klassi liitmist ja käib 
 2 klassis,oleks tarvilik ikkagi algusest 
alustada,et laps materjali kinnistaks.Lisaks
on veel ka iga natukese aja tagant 
kontrolltöö sarnased leheküljed kus all on 
hinde lahter kuhu vanem võib lapsele 
hinde panna ja iga teemal  on ka osa  
punast teksti ,mis tähendab et see tuleb 
meelde jätta.
HEAD LAHENDAMIST
  
2 KLASS
KELL
1H = 60min                    
30min = pool tundi
15min = veerand tundi
45 min= kolmveerand
tundi
1min = 60s
 
TÄIDA TABEL
KELL
KELL 
KELL 
PRAEGU
30 MIN
1H
PÄRAST
PÄRAST
6.00
8.00
10.40
4.00
8.45
KIRJUTA LÜNKA SÕNAD
ABI SAAD KELLALT
MART ÄRKAS TÄNA
Vasakule Paremale
Matemaatika on lõbus 2-klass #1 Matemaatika on lõbus 2-klass #2 Matemaatika on lõbus 2-klass #3 Matemaatika on lõbus 2-klass #4 Matemaatika on lõbus 2-klass #5 Matemaatika on lõbus 2-klass #6 Matemaatika on lõbus 2-klass #7 Matemaatika on lõbus 2-klass #8 Matemaatika on lõbus 2-klass #9 Matemaatika on lõbus 2-klass #10 Matemaatika on lõbus 2-klass #11 Matemaatika on lõbus 2-klass #12 Matemaatika on lõbus 2-klass #13 Matemaatika on lõbus 2-klass #14 Matemaatika on lõbus 2-klass #15 Matemaatika on lõbus 2-klass #16 Matemaatika on lõbus 2-klass #17 Matemaatika on lõbus 2-klass #18 Matemaatika on lõbus 2-klass #19 Matemaatika on lõbus 2-klass #20 Matemaatika on lõbus 2-klass #21 Matemaatika on lõbus 2-klass #22 Matemaatika on lõbus 2-klass #23 Matemaatika on lõbus 2-klass #24 Matemaatika on lõbus 2-klass #25 Matemaatika on lõbus 2-klass #26 Matemaatika on lõbus 2-klass #27 Matemaatika on lõbus 2-klass #28 Matemaatika on lõbus 2-klass #29 Matemaatika on lõbus 2-klass #30 Matemaatika on lõbus 2-klass #31 Matemaatika on lõbus 2-klass #32
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 60 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kert_A Õppematerjali autor
See materjal on mõeldud 2. klassi õpilasele matemaatika treenimiseks.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
62
pdf

Nupukas - Nuputamisülesanded

Matemaatika nuputamisülesandeid 4. ja 5. kl õpilastele Panin siia kirja 325 ülesannet, mida võiks anda nuputamiseks 4. ja 5. kl matemaatikahuvilistele õpilastele. Olen nuputamisülesanded väga erinevatest allikatest juba mitu aastat kogunud ja olümpiaadiks ettevalmistamisel praktikas kasutanud. Praegune valik on selline. Võib-olla on need ülesanded natukene abiks ka mõnele kolleegile. On lisatud ka vastused ja üks võimalikest lahenduskäikudest. 1. Ühe staadioniringi läbimiseks kulub Sassil 3 minutit ja Reinul 4 minutit. Poisid alustasid jooksu samal ajal samalt stardijoonelt. Leia vähim aeg, mis kulub poistel, et ületada jälle samaaegselt seda stardijoont. VASTUS: 12 minutit, sest see on väikseim arv, mis jagub nii 3-ga kui ka 4- ga. 2. Mitu kolmnurka on joonisel? VASTUS: 20 3. Mari elab koos ema, isa ja vennaga. Neil on kodus üks koer, kaks kassi, kaks papagoid ja akvaariumis neli kuldkala. Mitu jalga on neil kõigil kokk

Matemaatika
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

sama tähtis, kui see, mida see isik teab või oskab. Avameelselt tuleb arutleda mõlema üle. Merlecons ja Ko OÜ 20 HEA JA EDUKAS INIMENE Tööleht Leidke kümme omadust, mis iseloomustavad head inimest ja kümme omadust, mis iseloomustavad edukat inimest. 1. Meeldiv 20. Väliselt esinduslik 2. Spontaanne 21. Hoolikas 3. Lõbus 22. Loogilise mõtlemisega 4. Mõistev 23. Lugupeetud 5. Sõbralik 24. Paljude teadmistega 6. Huvitav ja ootamatu 25. Enesekriitiline 7. Vastutulelik 26. Heldekäeline 8. Naljahammas 27. Saladusi hoidev 9. Hea huumorimeelega 28. Arukas 10. Aus 29. Järjekindel 11

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8  Sööklad ja teised suurköögid 10  Restoranid 13  Baarid 19  Catering-ettevõtted 21 2. Toitumise alused

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
69
doc

Matemaatika õpe erivajadustega lastele

HTEP.01.047. MATEMAATIKA ÕPE ERIVAJADUSTEGA LASTELE I (Küsimused kehtivad alates 2013. a. kevadest) 1. Matemaatika elementaaroskuste omandamisraskuste uurimise neuroloogiline suund. Neuropsühholoogia kujunemise algusetapil püüti iga füsioloogilise ja/või psühholoogilise funktsiooni juhtimine siduda mingi lokaliseeritud keskusega ajus. Henseheni arvates paiknevad peamised aritmeetikakeskused vasakus kuklasagaras. Alluvad keskused võivad paikneda teistes ajuosades, näiteks kiiru- või oimusagaras või tsentraalkäärus, juhtides arvude lugemist ja kirjutamist ning võimeid

Eripedagoogika
thumbnail
46
pdf

Biofüüsika eksami küsimused vastuse valikvariantidega

156. En salv: lühi: ATP, NADPH. Pikk: süsivesikud, rasvad, valgud. Pool toidust kulub ATP sünteesiks. Raku energiseerimine seisneb ioonide ja molekulide pumpamises läbi rakumemb vastu ennde konts gradienti suure kontsi suunas. Päikesesüst: 4,57 miljr. Biol evol: *biol tähtsate kõrgenergeetiliste molekulide sünt. *tihenemine ja kondenseerumine juhusliku järj polümeerideks. *stabiilsete biol infosüst tekkimine. 157. MATEMAATIKA: skalaarid: objektid, mida isel arvuline väärtus, märk ja ühik. Liituvad algebraliselt (aeg, mass, T*, el.laeng). 158. Vektorid: isel pikkus, ühik ja suund, liituvad geomeetriliselt (nihe jõud, kiirus, kiirendus, el.välja tugevus). 159. Keskväärtus e. matem-line ootus. 160. Tõenäosus on arv, mis on kindla sündmuse 1 ja võimatu sündmuse 0 vahel. Tõen, et toimub ükskõik milline üksteist välistavatest sündmustest, on võrdne nende

Bioloogiline füüsika
thumbnail
97
pdf

InimopVI-2osa-innove 1

Inimeseõpetuse tööraamat VI klassile 2. osa ISBN 978-9949-487-95-0 ISBN 978-9949-487-95-0 9 7 9 7889 9994 499 4 4887 7995 500 Maret Lill Evelyn Ojaperv Katri Pern Krista Saadoja INIMESEÕPETUSE TÖÖRAAMAT VI klassile 2. osa Minu nimi on . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ Õpin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ................................................ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bioloogia
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

2000. Lugemisoskuse arendamine. Tallinn: TEA Kirjastus. Kärtner, P. 2000. Kõnelemisoskuse arendamine. Tallinn: TEA Kirjastus. Lille, V. 2003. Värvin ja räägin eesti keeles. Töölehed 5aastastele. Tartu Ülikooli Narva Kolled. Lille, V. 2003. Tahan rääkida eesti keeles. Töölehed 6aastastele. Tartu Ülikooli Narva Kolled. Merila, M. 1999. Eesti keel muukeelses lasteaias: metoodilised soovitused. Tallinn: Haridusministeeriumi väljaanne. Priimann, H. 2003. Kogu tarkust! Matemaatika töölehed. Tartu Ülikooli Narva Kolled. Rannut, Ü. 2000. Eesti keel kui teine keel alus- ja algõpetuses. Tallinn. Rannut, Ü. 2003. Mitteverbaalsed strateegiad ja keeleline rikastamine teise keele õppes. Tallinn: TPÜ kirjastus. Ruusamäe, P. 2002. Asjad sinu kodus. Koolibri. Saarso, K. 2000. Sõnavara õpetamine. Tallinn: TEA Kirjastus. Asjad minu kodus. Pildimäng. ILO 2002. Loeme koos (sari). ILO 2004. 1. Maire Kebbinau, Nonna Meltsas. Meile meeldib. 2. Liivi Türbsal

Eesti keel
thumbnail
638
pdf

Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga

EHITUSTEADUSKOND Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga Uuringu lõpparuanne Ehituskonstruktsioonid Ehitusfüüsika Tehnosüsteemid Sisekliima Energiatõhusus Tallinn 2011 EHITUSTEADUSKOND Eesti eluasemefondi puitkorterelamute ehitustehniline seisukord ning prognoositav eluiga Uuringu lõpparuanne Targo Kalamees, Endrik Arumägi, Alar Just, Urve Kallavus, Lauri Mikli, Martin Thalfeldt, Paul Klõšeiko, Tõnis Agasild, Eva Liho, Priit Haug, Kristo Tuurmann, Roode Liias, Karl Õiger, Priit Langeproon, Oliver Orro, Leele Välja, Maris Suits, Georg Kodi, Simo Ilomets, Üllar Alev, Lembit Kurik

Ehitusfüüsika




Meedia

Kommentaarid (1)

Loot profiilipilt
Loot: Huvitav materjal
08:49 21-05-2018



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun