Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ettevõtte iseloomustus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Hiiumaa Ametikool
Väikeettvõtlus
Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta

SISUKORD:


1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST 3
1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala 3
1.2Ettevõtte ärinimi , omandivorm, ettevõtte majandamise mudel 3
1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur , haldajate ja haldamise iseloomustus 3
1.4Ettevõtte äriidee , visioon, missioon 4
1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur 4
1.6Struktuuriüksuste põhifunktsioonide, ülesannete kirjeldused 5
1.7Ettevõtte klientide sihtrühmad 7
1.8Ettevõtte poolt klientidele pakutavate teenuste, toodete loetelu 8
1.9Ettevõtte teenustepakettide sisu 9
1.10 Kliendi teenindustsükliga seotud teenindusstandardite kirjeldused 10
1.11Ettevõtte põhilised koostööpartnerid, alltöövõtjad, teenuste pakkujad 13
1.12 Ettevõtte teenuste hinnakujundamise põhimõtted ja kogemused 14
1.13 Ülevaade ettevõtte teenuste turundus - ja müügikanalitest 14
1.14Ettevõtte SWOT – analüüs: 15
2FINANTSANALÜÜS 16
3LISAD 19
  • ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST


  • Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala


    Omandivorm: Kuulub The Rezidor Hotel Group`i Täpne nimetus: Radisson BLU Hotel Tallinn Liik: a) Sihtturg: äri-, konverentsi- ja puhketurist b) Õigusvorm: rahvusvaheline hotelligrupp c) Teenindustase : kõrgtaseme teenindus ja hinnaklass Asukoht: Asub Tallinna kesklinnas, vaid lühikese jalutuskäigu kaugusel nii keskaegsest vanalinnast kui parimatest kaubamajadest. Tallinna lennujaam on 3 km ja sadam kõigest 2 km kaugusel. Bussijaam jääb hotellist 1,5 km kaugusele ning Balti jaam on 3 km kaugusel. Rävala puiestee 3, Tallinn. Avatud oleku aeg: Avati 1. veebruaril 2001, nüüdseks kokku 11 aastat Põhiteenused: Majutus , toitlustus ja konverents
  • Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel


    Ärinimi: Astlanda Hotelli Aktsiaselts
    Omandivorm: Aktsiaselts
    Majandamise mudel: Emaettevõtte Boultbee Holding AB omab 100% Astlanda Hotelli AS aktsiaid ning 100% kinnisvara haldamisega tegelev ettevõte Boultbee Hotels OÜ aktsiaid. Hotelli opereerimine toimub Rezidor Hotel Group AB kontserni äritegevuse põhimõtete kohaselt.
  • Vasakule Paremale
    Ettevõtte iseloomustus #1 Ettevõtte iseloomustus #2 Ettevõtte iseloomustus #3 Ettevõtte iseloomustus #4 Ettevõtte iseloomustus #5 Ettevõtte iseloomustus #6 Ettevõtte iseloomustus #7 Ettevõtte iseloomustus #8 Ettevõtte iseloomustus #9 Ettevõtte iseloomustus #10 Ettevõtte iseloomustus #11 Ettevõtte iseloomustus #12 Ettevõtte iseloomustus #13 Ettevõtte iseloomustus #14 Ettevõtte iseloomustus #15 Ettevõtte iseloomustus #16 Ettevõtte iseloomustus #17 Ettevõtte iseloomustus #18 Ettevõtte iseloomustus #19 Ettevõtte iseloomustus #20 Ettevõtte iseloomustus #21
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-03-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor SiretTara Õppematerjali autor
    Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    18
    odt

    Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

    TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST..........................................................................................................5 2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv..................................................................................................................5 2.2 Teenindajate kohustused ja tööjaotus teiste struktuuriüksustega....................

    Hotellimajandus
    thumbnail
    30
    doc

    Majutuse eksam

    seotud varade omanik, ta on sõltumatu kõigis hotelli opereerimisega seotud otsustes. Omanikul lasub piiramatu vastutus ja täielik kontroll kogu hotelli tegevuse üle. Juhtimisleping ­ hotellide juhtimisele spetsialiseerunud ettevõtja müüb profesionaalset juhtimisteenust hotelli omanikule, kelle omanduses on kogu hotellile kuuluv vara. Frantsiisileping ­ ostetakse kaubamärk ning kogu teadmiste- ja oskustepagas. Frantsiis on USA- st pärinev ettevõtte korporatsiooni vorm. Frantsiisi võtja on seotud frantsiisi andja turunduskontseptsiooni ja rellimissüsteemiga, järgib kehtestatud standardeid ja nõudeid. Frantsiisi andja nõustab hotelli igapäevase juhtimistegevuse, avamiseelse planeerimise, personali värbamise ning koolitamise korraldamisel, samuti pakub operaator tunnustatud kaubamärgi kasutamisega kaasnevat tuntust. Operaator- või rendileping ­ hotell antakse teatud ajaperioodiks mõnele irmale rendile.

    Majutus
    thumbnail
    24
    docx

    Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

    com Meriton Hotels Group OÜ Toompuiestee 27 10149 Tallinn, Estonia 2. HINNAPAKKUMINE Teenuse- ja hinnapakkumine KUUPÄEV: 09.05-12.05.2013 TELLIJA ÜRITUSE AJAL TEENUSEPAKKUJA Kontaktisik: Mati Mesi KOHAPEAL: kontaktisik: Gloria Hallaste Ametinimetus: Tellijapoolne kontaktisik ametinimetus: Tellimuste juht Koolitusjuht Nimi: Mati Mesi (Teenusepakkuja) ettevõtte nimetus: Asutuse/firma nimetus: Mobiil: (372) 55663025 Meriton Grand Conference & SpaHotel Koolituskuningas OÜ Teenusepakkuja poolne Äriregistri nr: AA2233 Äriregistri nr: AA1155 kontaktisik Aadress: Toompuiestee 27 Tallinn, Aadress: Kase 17 Tallinn, Nimi: Gloria Hallaste 10149 10172 Mobiil: (372) 59094543 Kontaktisiku

    Turism
    thumbnail
    34
    doc

    Vastuvõtutöö

    (business to business), millest esimene on laiemale üldsusele ehk tuntum, kuid teine vaieldamatult käibeliider. 1.1 B2B ehk business to business B2B ehk business to business (eestikeelsena oleks vast kõige õigem öelda „firmadevaheline”) infovahetusest võime rääkida alates 1960. aastatest, mil osutus tehniliselt võimalikuks edastada andmeid erinevate ettevõtete infosüsteemide vahel. Üsna peatselt jõuti ka arusaamisele, et kui iga ettevõtte infosüsteemi arendaja lahendab andmevahetuse teema vaid temale meelepärasel viisil, jõuame olukorrani, kus tuleb omada eraldi liideseid kõigi B2B partneritega. Seetõttu algas elektroonilise infovahetuse standardite välja töötamine, millest on näiteks kasvanud välja EDI (Electronic Data Interchange) oma paljudes erinevates vormides. Edastatava informatsiooni formaadi teema kõrval on oluline ka viis, kuidas andmed

    Turismimajandus
    thumbnail
    17
    doc

    Hotellid

    sokos Hotel viru Sokos Hotel Viru asub Tallinna südames, otse keskaegse vanalinna väravas. Ühel Eesti pikaaegsemate traditsioonidega hotellil on pikk ja värvikas ajalugu, mis ulatub aastasse 1972. Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad Sokos Hotel Viru pakub 516 mugavat ja kaasaegset tuba vaatega merele või linnale. Eral

    Turism
    thumbnail
    10
    doc

    Majutuse eksam

    tõttu on ta vabastatud trahvikohustusest. Ettemakse ja broneerimistasu Võtab tavaliselt reisibüroo või hotelli kett. Kindel summa nõutakse ette ja tagasi ei maksta. Voucher ja garantiikiri Kupong, mis tõendab, et klient on juba maksnud reisikorraldusfirmale ( piiratud ja avatud Voucher) Voucheril peab kirjas olema milliseid teenuseid saab. Originaal jääb majutusettevõttele, koopia läheb firmale tagasi. Täiendavate teenuste puhul tuleb pooltel kokkuleppida. Garantiikiri- ettevõtte või firma garanteerib kliendi eest maksmise. Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ? Pakkuda majutust nüüd ja kohe. Just sellel hetkel anda endast et klient rahule jääks, sest hetke pärast on võimalus juba käest lastud Milliste dokumentide alusel toimub majutusettevõtte ja edasimüüja vaheline suhtlemine ? Ülemaailmse hotellide ja reisibüroode suhtlemise reeglistiku alusel., hotelli ja reisibüroo vahelise lepingu alusel( selle puudumisel vaikimisi rahvusvaheline

    Majutus
    thumbnail
    27
    docx

    Tartu kutsehariduskeskuse hotell

    töötajad, mille tagajärjel lahendatakse probleemid kiirelt. Väliskliendid on hotelli klienditeenindusega alati pigem rahul olnud. Kiidetud on personali abivalmidust ja positiivsust. Välisimago (avalik imago) valitseb välissihtgruppide seas. Imago teket mõjutab tugevalt oma kogemus ja suhted. Imagot on võimalik mõjutada teadliku kommunikeerimise, igapäevaste tegevuste ja ühtsete väärtushinnangute kaudu. Juhtkonna kuvandiks on eelkõige ettevõtte hea maine saavutamine, selle säilitamine ning jätkusuutlikus. Juhtkonna kommunikatsioonistrateegia üheks olulisemaks osaks on turundusstateegia, mille pinnal peaks sise- ja väliskliendi kuvand kattuma. · Tartu Kutsehariduskeskusel on mitmeid turundus ja reklaamkanaleid, näiteks: · Osalemine üritustel (nt Tartu Maratoni toitlustamine, osavõtt vabariiklikel ja rahvusvahelistel kutse- ja spordivõistlustel, messid)

    Organisatsioonikäitumine
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    ette olemas. Klienditeenindaja oskus küsimustele vastata näitab tema kompetentsust ja usaldusväärsust. 24. Veaolukordade ennetamine ja käsitlemine teeninduses Teeninduses veaolukordade ennetamiseks on tähtis kontrollida üle kliendi öeldu, soov, tellimus. Teenindusstandardid aitavad hoida veaolukordade ohtu minimaalsel tasemele. Samuti annavad juhised, kuidas sellises olukorras käituda. Ettevõtte juhtkonna otsused, reklaamid, muudatused töös tuleb klienditeenindajale selgeks teha, et vältida arusaamatusi. Teenindaja peab alati vabandama ja üritama asja kliendi jaoks meeldivaks muuta. 25. Positiivsed sõnumid klienditeeninduses Olete meile tähtis! 10 Ma üritan teha endast kõik võimaliku, et ..... Tuleme Teile vastu.. Naeratamine Osavõtlik kehakeel

    Turismiettevõtlus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun