Nõo Reaalgümnaasium Statistika uurimustöö Tervslik eluviis Nõo Reaalgümnaasiumi õpilaste seas Koostas: Klass: Juhendaja: Nõo 2011 SISUKORD SISUKORD.............................................................................................................2 SISSEJUHATUS.......................................................................................................3 MÕISTED...............................................................................................................
variatsioonireas 4 ehk 25%. Ülemine kvartiil tunnuse väärtus, millest suuremaid (või võrdseid) liikmeid on variatsioonireas 4 ehk 25%. Üldkogum kas looduse või ühiskonna nähtus või objektide hulk, mille kohta soovime teha teaduslikult põhjendatud järelduse. Sissejuhatus Kuna tegelen ise väga palju spordiga siis otsustasin uurida, kui populaarne on sport Nõo Reaalgümnaasiumis (edaspidi: NRG). Eesmärgiks oli ka selgitada välja, mil määral mõjutab spordi tegemine NRG õpilaste tervislikku seisundit ja kuidas on omavahel seotud alkoholi ja tubaka tarbmine ning spordi tegemine. Küsimused: 1.Kui vana oled? 2.Sugu 3.Mitu tundi nädalas teed sporti? 4.Kas toitud tervislikult? 5.Kui tihti on sul nohu või köha? 6.Mitu tõsisemat vigastust on sul olnud (luumurrud, väänamised, mõrad, põrutused)? 7.Mitu neist vigastustest said sporti tehes? 8.Kas tarbid alkoholi tihemini kui kord kuus? 9.Kas suitsetad?
Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium Rauno Sander 12. klass Uurimustöö Kas õppeedukus sõltub koolitee pikkusest? Juhendaja: Kadri Lille Palamuse 2008 Sisukord ................................................................................................................................................2 Sissejuhatus............................................................................................................................ 3 Valimi iseloomustus...............................................................................................................5 1.1 Sagedustabel.................................................................................................................6 1.3 Histogramm......................................................................................................
on poisid ja pooled tüdrukud. Mitte sportlastes lugesin neid, kes peale kehalise kasvatuse tundidega tegelevad spordiga vähem kui 4 tundi nädalas. Enne küsitluse läbi viimist eeldasin, et enamus NRG õpilastest tegelevad vähemalt 6 tundi nädals spordiga ja hoiduvad eemale alkoholist ja tubakatoodetest. Küsimused: 1. Sugu 2. Vanus 3. Kas jälgite oma toitumist? 4. Mitu tundi nädalas tegelete kehaliste treeningutega? 5. Mitu korda 3 kuu jooksul keskmiselt tarbite alkoholi? 6. Kui tarbite, siis mitu alkoholiühikut ühe tarbimiskorra kohta? 7. Kas te suitsetate? 8. Kui jah, siis mitu sigaretti päevas? 9. Mitu tundi nädalas keskmiselt teete füüsilist tööd? 10. Kuidas hindate oma tervisliku seisundit? 11. Milline on teie kehakaal? Hüpoteesid: · Enamusel vastanutest on kehakaal normis · Suitsetajaid on vastanutest alla poole · Alkoholi mitte tarbijaid on umbes kolmandik vastanutest
............................................................................................2 Kokkuvõte.....................................................................................................................2 Lisad................................................................................................................................3 Sissejuhatus Valisime sellise uurimistöö teema seetõttu, et meie arvates tarvitavad tänapäeval alaealised väga palju alkoholi, kuigi see on seadusega keelatud. Eestis on see väga suureks probleemiks ja seepärast tuleks sellest rääkida rohkem ja pöörata veel suuremat tähelepanu, kui seda siiani on tehtud. Tuleks selgeks teha, et see on väga vale ja ei ole noortele eakohane. Meie küsitluse eesmärk oligi teada saada, mida arvavad inimesed alkoholist ja selle tarbimisest ning kas nende arvates tarbivad alaealised liiga palju alkoholi. Noored peavad ka ise mõistma, et see on tõsine probleem.
Kokku küsisin neilt kümme küsimust: sugu, vanus, kuidas suhtud reisimisse (meeldib/ei meeldi), kas reisid pigem välismaal või Eestis, kaugeim sihtpunkt, millist sõiduvahendit eelistad, mis aegadel reisid enamasti (vaheaeg, kooliaeg), kas räägid mõnd võõrkeelt suhtlustasemel (kui jah, millist), kas võõrkeele oskus on reisil aidanud ja füüsika hinne. Minu uurimustööl oli kolm eesmärki. Esimeseks teada saada, kas reisimine kooli ajal mõjutab õpitulemusi või on NRG õpilased nii usinad, et reisimine õppetöö ajal ei riku nende õppeedukust. Selleks küsisingi füüsika hinde ja uurisin kas reisimine kooli ajal on mõjutanud seda. Teine küsimus, millele lootsin vastust leida oli, kas võõrkeele oskusega õpilane on targem kui teised. Ehk siiskui õpilane oskab vähemalt ühte võõrkeelt suhtlustasemel, siis kas tema hinded on füüsikas ka paremad. Kolmandaks tahtsin teada, kas on mingi seos vanuse ja sõidukieelistuse vahel
Aravete Keskkool NOORTE ALKOHOLI JA TUBAKATOODETE TARBIMISHARJUMUSED Uurimistöö Koostaja: Margus Mäe 11. klass Juhendaja: Mailis Tarendi Aravete 2012 SISUKORD 2 ANNOTATSIOON Töö pealkiri Noorte alkoholi ja tubakatoodete tarbimisharjumused Uurimistöös on teksti ....5.....lk tabeleid, jooniseid .......15....tk lisasid.....2....tk kasutatud allikate arv ....7.... tk Referaat Töö probleem oli noorte suitsetamine ja alkohol, selle tarbimine ja tarbimisharjumused. Eesmärk teada saada ja uurida noorte suitsetamise ja alkoholi tarbimisharjumusi. Uurimustöö koosneb kirjanduse ülevaatest ja uurimuslikust osast ehk koostatud küsimustikust
Tallinna Laagna Gümnaasium Kersti Annok 11IT ALKOHOL NING SELLE MÕJU LAAGNA KOOLINOORTE SEAS Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Pille Alonov Tallinn 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. ALKOHOL....................................................................................................................6 1.1. Alkoholi olemus.....................................................................................................6 1.2. Alkoholi mõju........................................................................................................7 1.2.1. Südame- ja veresoonkond..............................................................................8 1.2.2
Kõik kommentaarid