Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
Brand stretching - a marketing strategy in which a company uses the same brand name of a product with a well-developed image in a different product category or for a new product HOW COMPANIES ADVERTISE 1. Word-of-mouth advertising - is when people tell (in a good way) their family or/and friends about products or services that they have bought and used.
Brand – tootele/teenusele omistatavate füüsiliste aspektide ning seda ümbritsevate ootuste ja uskumuste kogum, mida esindab eripärane ja klientides soovitud hoiakuid tekitav nimi, märk, sümbol, logo või nende kombinatsioon (kaubamärk). Brand on kontseptsioonina laiem kui kaubamärk. Vt ka mõistet „kaubamärk“.
Brand name – KAUBAMÄRK NB! KAUBAMÄRK ON VAID MÄRK Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa ja teenust teise isiku samaliigsest kaubast või teenusest.
Brandese seisukoht - kirjaniku tähtsaim ülesanne on võidelda vanameelsuse ja eelavamuste vastu, olla teenäitaja oma aja moraali, poliitika ja ühiskondliku elu uuendustes.
Brandenburgi jõed on hoopis teistsugused: need laienevad järvelaadseiks ning pakuvad Berliinile ja selle ümbrusele rohelise ja rahuliku piirkonna võlusid.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.