Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Äriplaan - rõivad - sarnased materjalid

töötaja, reklaam, pood, klient, 2600, äriplaan, riideid, singer, väikevahendid, omahind, kommun, sidekulu, raplaaks, disainerid, rõivad, kolmnurk, facebook, põhivahendid, õmblusmasin, tool, mannekeen, amortisatsioon, käärid, pliiatsid, mapp, rendikulu, uusaeg, sidekulud, ootamatu, kommunaalkulud, niit, mantel, transpordivahend, kleebised
thumbnail
24
doc

Majandusõpetuse äriplaan

........................................................................3 2 Tootekirjeldus.......................................................................................................................... 4 3 Finantsarvestus.........................................................................................................................5 3.1 Põhivahendid.....................................................................................................................5 3.2 Väikevahendid.................................................................................................................. 8 3.3 Materjalid........................................................................................................................10 3.4 Rendikulud......................................................................................................................12 3.5 Kommunaalkulud.....................................................................................

Majandus
101 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Äriplaan

Klass: 11b Rapla 2010 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................3 Tootekirjeldus..........................................................................................4-5 Tabel 1 Põhivahendid.................................................................................6-8 Tabel 2 Väikevahendid..................................................................................9 Tabel 3 Materjalid......................................................................................10 Tabel 4 Müügi materjal................................................................................11 Tabel 5 Kommunaalkulud............................................................................11 Tabel 6 Sidekulud.....................................................................................

Majandus
477 allalaadimist
thumbnail
34
odt

Äriplaan: Ilusalong BeautyLand

Paide Ühisgümnasium Ilusalong BeautyLand Koostaja: Carol Mülperk Klass: 9B Paide 2015 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................3 3.2 Põhivahendite amortisatsioon...............................................................................................4 3.4 Väikevahendid.......................................................................................................................5 3.5 Materjalid..............................................................................................................................5 3.6 Sidekulud..............................................................................................................................7 3.7 Reklaamikulud (ühekordsed)..................................................................

Äriplaan
232 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaan ilusalongist

RAPLA 2009 2 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................................................4 3.1 Tootekirjeldus........................................................................................................................5 3.2 Põhivahendite amortisatsioon...............................................................................................6 3.3 Väikevahendid......................................................................................................................7 3.4 Materjalid..............................................................................................................................8 3.5 Sidekulud............................................................................................................................10 3.6 Reklaamikulud (ühekordsed)....................................................................

Majandus
86 allalaadimist
thumbnail
22
doc

äriplaan

Majandusõpetuse eksamitöö Sisukord 1. Sissejuhatus..................................................................................................................................3 2. Tootekirjeldus...........................................................................................................................4-5 3. Finants arvutused 3.1 Põhivahendite amortisatsioon.................................................................................................6-7 3.2. Väikevahendid..........................................................................................................................8 3.3 Materjalid...................................................................................................................................9 3.4 Kommunaalkulud.....................................................................................................................10 3.5 Sidekulud...............................................................................

Majandus
1262 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan

töökohtade loomine. Äriprojekti käigus valmistatakse ruumid töökodade töötamiseks, renditakse ruume kaupluste avamiseks, valmistatakse e-poe lehekülg. Lisaks pakub OÜ Kodutekstiili Maailm võimalust õmmelda eritellimustel. Kangaid plaanib ettevõte osta Venemaa firmalt ,,CNA", mille asukoht on Moskva oblast. Seoses asukohaga planeerib OÜ Tekstiili Maailm töötada 7 päeva nädalas. E-pood töötab 24 tundi ööpäevas ning pood on avatud töögraafiku järgi. E-poe avamisega kaasnevad täiendavad võimalused ka ettevõttele. Arvestada saab suurema klientide arvuga. Meie visiooniks on 10 aasta jooksul saada peamiseks tekstiili hankijaks Ida-Virumaal, Lääne-Virumaal ja Jõgevamaal. Selleks on vaja suurendada oma tootlikkust igal aastal miinimum 10% võrra, rakendada uut toodangut, meelitada uusi kliente ligi soodustustega, investeerida raha reklaamisse. 5 3

Äritegevuse alused
499 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

..................................................................................................5 2. TÖÖRUUMID....................................................................................................................6 3. FINANTSARVUTUSED...................................................................................................7 3.1. Põhivahendid..............................................................................................................7 3.2. Väikevahendid............................................................................................................8 3.3. Materjalid....................................................................................................................8 3.4. Side- ja reklaamikulud..............................................................................................10 3.5. Stardikapital ja tegevuskapital..................................................................................10 4

Juuksur
670 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaan OÜ VolleyS

1. ÜLDOSA 1.1 Äriidee kirjeldus Äriideeks on luua spordipood. Osaühing VolleyS oleks ettevõte, mille põhitegevusalaks oleks spordiasjade müük. Ettevõtte eeliseks teiste spordipoodide ees oleks see, et antud ettevõte pakub ainult selliseid tooteid, mis sobivad nii võrkpalli harrastajatele kui ka võrkpalluritele. Eelkõige müüaksegi võrkpallialaseid tooteid. Tooteid müüakse nii noorukitele, meestele kui ka naistele. Pood pakuks klientidele spordijalanõusid, - särke, -pükse, -sokke, põlvekaitsmeid ning võimalik on soetada endale ka oma isiklik võrkpall. Peamised firmatooted, mida pood pakkuma hakkaks on: Macron, Asics, Mikasa, McDavid, Rucanor. Firmatoodetest oleksid veel Puma, Adidas ja Nike. Eeldatavaks sihtgrupiks oleks spordihuvilised vanuses 16-40 aastat. Ettevõte asuks Viljandi linnas. Plaanis on luua kolm töökohta: kaks töötajat, juhataja. Spordipoe omanikuks oleks Krete Allik.

Äriplaan
135 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Kordamisülesanded (lahendustega) juhtimis arvestus

Kordamisülesanded arvestuseks. Ülesanne 1 Ettevõttes on välja töötatud alternatiivsed tegutsemise võimalused. Nende alternatiivide kohta on teada järgmised andmed: Alternatiivi Müügikogu Müügitulu, Muutuvkulu Piirkasum Püsivkulud Ärikasum d s, tk EUR d kokku, ühe toote kokku, kokku, EUR kohta, EUR EUR EUR 1 10 000 50 000 25 000 2,50 20 000 5 000 2 500 40 000 20 000 40 10 000 10 000 3 5 000 90 000 40 000 10 1 500 48 500 4 3 000 13 000 4 000 3 7 000 2 000 Leia tähtedega tähistatud puuduvad summad. B 20 000 + 5 000 = 25 000/10 000 = 2,50 A 50 000 ­ A = 25 000 A = 25 000 C

Juhtimisarvestus
429 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Äriplaan - riidepood

............9 9. FINANTSEERIMINE........................................................................................9 10. FINANTSPLAANID........................................................................................10 11. RISKITEGURITE HINDAMINE....................................................................11 3 1. KOKKUVÕTE Äriidee Äriidee on luua pood, mis müüb noorterõivaid erinevas suuruses, erineva värviga, erineva tegumoega. Hinnad poes on noortele taskukohased ja nad saavad endale neid riideid lubada. Hinnad jäävad 125-1500 krooni vahele. Ei saa öelda, et konkurente poleks. Konkurendid on teised noortepoed, kus müüakse samamoodi kvalikteetset kaupa aga meie eelis on, et me oleme uus pood ja toodame uut kaupa. Disaineriteks on Eesti enda noored disainerid. Meie teenindajad on väga sõbralikud ja abivalmis.

Majandus
573 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Äriplaan

Email [email protected] Äriidee Asutada moeateljee, mis keskenduks kasutatud rõivaste ümberdisainimsele ja neist uute õmblemisele. Lähteandmed Investeeringud ja Eurode Rahaline Mitterahalin Kokku Finantsee- väljaminekud s finantsee e finantsee- finantsee rimise - rimine - allikas rimine rimine Osaühingu 2600 2600 2600 Isiklik raha asutamiskulu Ruumide 300 300 300 Isiklik raha remont Masinad 3000 2000 1000 3000 Isiklik raha (õmblusmasin, overlokimasin, tikkimismasin), mööbel, materjal Koguinvesteerin 5900 4900 1000 5900 Kogufinants g eering

Majandus
226 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind · Kliendi jaoks ebameeldiv müügikoht ja parkla olemasolu · Ebameeldiv klienditeenindus · Soovitava kauba raske leitavus · Vähene reklaam Järgnevalt on toodud rida ettevõtte tegevusi. Otsustage, millised neist on rohkem ja millised vähem seotud ettevõtte turundustegevustega? 1) Võetakse kasutusele uus tehnoloogia, mille tulemusena toote omahind alaneb oluliselt.- Oluliselt seotud. 2) Raamatupidaja sisestab arveid.- Vähem seotud. 3) Raamatupidaja helistab kliendile maksmata arve pärast.- Oluliselt seotud 4) Kaubad transporditakse kliendi juurde. - Oluliselt seotud

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Autoteenindus

suudame klientidele pakkuda kõike kõige paremat. Saame anda töötajatele vastava väljaõppe, et klientidel oleks hea. 5.2.2. Personalirisk Antud piirkonnas leidub koolitatud/õppinud töötajaid, kes vajavad vähesel määral lisakoolitusi. Kuid rahvastikku on sellevõrra vähe, et head töötajad võivad olla juba leidnud endale vallast või maakonnast väljaspool tööd. 5.2.3. Kliendirisk Kui pole kvaliteetsed tööd, head hinna ja kvaliteedi suhet, siis võib klient väge kergelt leida teise töökoja, kes tegeleb tema sõiduki probleemidega. . 6. TÄPSUSTA, KES ON SINU ETTEVÕTTE HANKIJAD EHK TARNIJAD. Ettevõte Tooraine/ Aadress Telefon Meiliaadress tarnija materjal Autokaubad Varuosad Ädala tn.1a, Tel. 6587018 [email protected] 24 OÜ Tallinn 10614 Helly Tööriided ja Mustamäe tee Tel: +372 [email protected] Hansen kindad 29, Talinn 682 5143

Uurimustöö
29 allalaadimist
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Müügikäive 9200 Kas. põhimat. 3500 Põhitüüliste palk 2100 Tootmise lisakulude muutuvosa 1000 Tootmise lisakulude püsivosa 500 Müüdud toodangu omamaks. muutuvosa 6600 Müüdud toodangu maksumus tootmisomahinnas 7100 Müügi ja halduskulude püsiosa 800 Brutokasum 2100 Piirkasum 2600 Esmaskulud 5600 Konverteerimiskulud 3600 Ärikasum 1300 Ülesanne 3.7 Arvutada puuduvad summad kroonides, v.a. müügikogus Variant Q TR TVC cm TFC 1 5000 90000 40000 10 1500 48500 2 3000 13000 4000 3 7000 2000

Majandus
100 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

...............................................................................................8 6.3.4. Turundusteabe komponendid............................................................................................8 6.3.4.1. Müügi aktiviseerimine...................................................................................................8 6.3.4.2. Avalikkuse informeerimine....................................................................................9 6.3.4.3. Reklaam................................................................................................................. 9 7. Kvaliteet................................................................................................................................10 9. Ruumid/Ladustamine............................................................................................................11 9.1. Teenusemaht.............................................................................................

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Siimax OÜ.

müügikasumi kasvuks 20 % 2.2.Ettevõtte turg Tooted, mida Siimax OÜ ostab ja renoveerib, on ühetoalised korterit Tallinna kesklinnas või Lasnamäel. Ostame objekte, millel on vahetatud aknad ja on keskküte. Muud probleemid (soojustus, lagi, põrand, sanitaar) plaanime vajadusel korraldada ise. Geograafiliselt on kohad just sellised valitud, kuna konsulteerides teiste kinnisvarafirmadega saime teada, et nendesse kahte rajooni Tallinnas peaks alati olema turgu ja klientuuri. Meie klient saab olema kas noor tudeng, välismaalane või noor väikepere. 2.3.Tarbijad Teada on, et müügi suuruse määrab nõudlus. Siimax OÜ tellis kinnisvaraportaalis www.kv.ee küsimustiku, milles uurisime, mis hinna eest ja mis piirkonda Tallinnas sooviksid hetkel enda elamispinda mitteomavad inimesed kinnisvara osta. Valikusse panime viis rajooni Tallinnas ja kolm hinnaklassi. Piirkonnad: Lasnamägi, Mustamäe, Kesklinn, Nõmme, Pirita.

Ärilogistika
22 allalaadimist
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

Esialgu on plaanis, et juhataja säilitab kontrollpaki, isegi kui peaks osutuma võimalikuks osakapitali suurendada. Pärnus, Aia tn 1, büroohoone (Lääne- Eesti Regiooni Politsei prefektuuri kõrval). Koht on soodne, kuna Pikk tänav kõrval on väga elava liiklusega ja oskuslik välireklaam võib ligi tõmmata ka juhuslikke möödujaid. 3 3. JUHTKOND JA PERSONAL Tabel 1. Ettevõtte funktsionaalne struktuur Töötaja Funktsioonid Tegevused Juhataja Juhtimine Firma tegevuse planeerimine Korralduste andmine töötajatel Ettevõtte-sisene kontroll Varustustegevus

Äritegevuse alused
793 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

...........................6 SWOT ANALÜÜS...................................................................................................... 7 TEHNOLOOGIA LÜHIKIRJELDUS............................................................................... 7 TOOTED............................................................................................................... 7 VARUSTAMINE...................................................................................................... 9 OMAHIND............................................................................................................. 9 PROJEKTI KIRJELDUS............................................................................................... 9 STRUKTUUR....................................................................................................... 10 PALGALEHT........................................................................................................... 11 TALVEL.........................

Ettevõtlus alused
60 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Disaini- ja õmblusstuudio „Mannekeen“ OÜ

See teeks töö topelt raskeks. Ka kulude kasv seoses muutustega seadusandluses võib tulla suureks ohuks, kuna selletõttu peaksime oma hindu tõstma ja kardetavalt kaotaksime sellega mitmed oma kliendid, kes meile truuks juba jäänud on, kuid kes ei suuda võimaldada sellise hinnaga tooteid. 7.0 TOODE JA TEENUS Meie teenus seisneb riiete/rõivaste disainimises e. kujundamises, nende valmisõmblemises ja lõpiks täiustamises. Kui klient pöördub meie poole, siis esiteks uurivad stilistid välja mida klient soovib, kuidas ta seda soovib ja mis kindlasti klienti häirivad. Omaltpoolt annab stilist meie kliendile soovitusi, mida klient võib, aga ei pea arvestama. Stilist edastab andmed disaineritele. Siis, kui just klient ise enda kavandit kaasa võtnud ei ole, hakkavad meie disainerid kavandama kliendi soovi. On võimalus valida kataloogist juba olemasolevate rõivaste disainide seast. Kuid kui klient soovib, et

Äriplaan
96 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Korralik äriplaan

5. LARPi varustuse ise valmistamiseks vajalike materjalide müümisega 6. LARPi varustuse laenutamisega 7. LARPi ürituste sponsoreerimisega 8. Lauamängu õhtute organiseerimine 9. Lauamängude laenutamisega Põhjus, miks sellistele teenustele ja toodetele turgu on, on sotsialiseerumise vajadus. Kõiki ettevõtte poolt pakutavaid tooteid on võimalik peale poest ostmise ka läbi interneti tellida ning teatava teenustasu eest kohale lasta tuua. Kui klient asub väljaspool Tallinnat, on võimalik toode Cargobussiga kohale toimetada. Ettevõte soosib ka püsikliendiks hakkamist, kellele pakume erinevaid soodustusi alates odavamatest hindadest ja lõpetades toodete laenutamise ja eritellimustega. LARPi varustus saab olema kvaliteetne, kuna kõik valmistatud toodet läbivad enne kvaliteedikontrolli ning peale esialgsete valmistuskogemuste kinnistumist hakatakse tegelema ka tootearendusega. 4.2. Turg 4.2.1. Turu kirjeldus

Majandus
627 allalaadimist
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

kaudu on võimalik saavutada edu. Klientide nõudluse vähenemine on ettevõttele suurimaks riskiks, et seda ära hoida tegeleb ettevõte uute turundusalternatiivide leidmisega. Suureks riskiks on ka tööjõu voolavus ja tooraine kättesaadavus. Ettevõtte tasuvusaeg saabub 1,2 aasta pärast, mis on positiivne aeg. Tasuvuspunkt saabub, kui ettevõte on teenindanud 4214 klienti, et investeeringu kulud katta ja jõuda 0-punkti Antud äriplaan on vajalik ettevõtte tulemuslikuks arendamiseks ja see võimaldab ettevõttel paremini aru saada investeeringuga seonduvatest riskidest ning võimalustest. Äriplaanis vajamineva info on kogunud ja arengustrateegia sõnastanud ettevõtte juhtkond. 5 Üldised andmed Ettevõtte nimetus: Toor- ja mahetoidukohvik Mahedik Ettevõtte juriidiline vorm: Osaühing Aadress: Lossi 5, Kuressaare 93816, Kuressaare Asutamise aeg: 16.11.2014 Telefon: 56639700

Äriplaan
784 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Äriplaan raamatupidamisbüroo

majandusaasta aruannete ja vahearuannete koostamist. Vajadusel esindame ettevõtet Maksu- ja Tolliametis ning pakume finantsnõustamist. Oma teenust kavatsetakse pakkuda alustavatele ja juba eksisteerivatele väikestele äriühingutele, FIE-dele, korteriühistutele ja mittetulundusühingutele. Ettevõtte põhiliseks finantseerimisallikaks on 32500 eurot, mis omanikud on saanud päranduseks. Projekti maksumusse lähevad ruumi rent, kontorimööbel, programm Merit Aktiva, reklaam ning kommunaalmaksed. Ettevõtte visiooniks on hakata pakkuma üle-Eestilist raamatupidamist. Ettevõtte missiooniks on pakkuda kvaliteetset ja seadusandlusele vastavaid teenuseid, lähtudes iga kliendi konkreetsetest vajadustest. Eesmärgiks on esimese aasta lõpuks teenida tagasi kahekordne osakapitali summa. Samuti kavatsetakse kasvada üheks kiiremini arenevaks raamatupidamisbürooks Eestis ning 5 aasta pärast pakkuda kõikide Paides alustavatele ettevõtetele raamatupidamisteenust.

Raamatupidamine
141 allalaadimist
thumbnail
44
docx

Äriplaan eralasteaia jaoks sotsiaalettevõtluses

....................................................................................................................5 1.1 Ettevõtte taustaandmed ja kirjeldus.........................................................................5 1.2 Ettevõtluskeskkonna kirjeldus.................................................................................6 1.3 Teenused..................................................................................................................8 1.4 Klient, turg, konkurents...........................................................................................9 1.5 Turundusstrateegia ja hinnakujundus......................................................................9 2. Tegevusplaan...............................................................................................................12 2.1 Ettevõtte käivitamine.............................................................................................12 2.2 Riskianalüüs

Äriplaan
395 allalaadimist
thumbnail
23
docx

TAASKASUTUSKESKUS BYGERILI

....................................................23 2 1 ÄRIIDEE KIRJELDUS ByGerili OÜ on taaskasutuskeskus, mille äriideeks on mitmekülgse riidekauba pakkumine igapäevaselt Tartu linnas. Sihtklientideks on 15-40. aastased naised, kuna nad on rohkem lojaalsed poodlemisele ja soovivad leida alternatiivset kaupa, kallile poekaubale. Samas on kliendid, kes soovivad oma vanadest riietest vabaneda või hoopiski vanu riideid parandada, sest tootekompleksile lisandub juurde ka rõivaparandusteenus. Nii saab ettevõte veel rohkem väärtustada säästliku arengut. Ettevõtte koostööpartneriks on inglismaa ettevõtte, kellega tehakse pikaajaliselt koostööd, et kasutatud trendikas kaup jõuaks ka Eesti turule. Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda kvaliteetset ja trendikat taaskasutatud rõivakaupa sihtrühmale, kes väärtustavad jätkusuutlikust ja soovivad parandada ressursside ületarbimist.

Majandus
37 allalaadimist
thumbnail
23
doc

OÜ Veture

Loomulikult on ka võimalik pöörduda meie poole kas enda poolt joonistatud visanditega või lausa fotode või maalidega. Idee lennukus ei ole meie tublidele töötajatele kohe kindlasti piirajaks. Toodete valmistamiseks kasutame me kleintide enda poolt valitud materjale ning kangaid. Kindlasti soovitame meie konsultandiga või mõne teise antud vadkonnas pädeva inimesega pidada nõu materjali soetamisel, kuna alati pole võimalik kõikidest materjalidest kõiki esemeid valmistada. Klient võib valida oma toote jaoks materjali, mille omadused ei vasta soovitud toote valmistamise tingumustele. Kuna oleme oma ettevõtte ainsaks esindajaks, siis on meie teenuseid võimalik kasutada vaid meie Tartu ateljees, kuid kui tekib soov ning ka võimalus avada mõnes teises suuremas linnas haruettevõte, siis kindlasti kaalutletakse seda põhjalikult ning langetatakse vastav otsus. OÜ Veture plaanib kasutada oma teenuste turustamiseks peamisi meediakanaleid, nagu

Äriplaan
538 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Keeltekool

vähesusega. Meie suurimaks riskiks on raskesti ennustatav inimeste motivatsioon õppida võõrkeelt ning finantsanalüütikute poolt prognoositav järjekordne finantslangus. Samuti näeme riskina konkurente, kes on suutelised turule tooma uued keelekursused, läbi viia agressiivseid reklaamikampaaniaid ning meilt kliente üle meelitada. 10 Kliendiriskide puhul, näiteks, kui klient ei ole rahul pakutava teenuse kvaliteediga, leitakse lahendus huvitatud osapoolte rahulike läbirääkimiste teel. XVI. SWOT analüüs Tugevused Nõrkused - Olemas vajalik kompetents nii õppejõudude kui ka - Õppejõu haigestumise korral raamatupidaja näol lükkuvad tunnid edasi, mis pikendab - Juhatus säästab võimalikult palju tööjõukuludel kursuse kestvust ja lükkab edasi

Ettevõtlus alused
15 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

.............................................. 54 13.1 Pakutavad töökohad ............................................................................................... 54 13.2 Flaier ...................................................................................................................... 58 2 SISSEJUHATUS Käesolev äriplaan on koostatud uue ja atraktiivse Hanso turismitalu rajamiseks Tartumaale, Haaslava valda, Unikülla. Turismitalu ideeks on pakkuda meeldejäävad puhkust erinevate ajaviitmisvõimalustega igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega. Käesolevas töös analüüsime, kuidas ettevõte majanduslikult toimiks ning milliseid positiivseid majandustulemusi tagavaid tegevusviise oleks võimalik rakendada. Äriplaanis on

Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan - akvaariumite valmistamine

panna siis kliendi juures. Nii et palju ruumi vaja ei lähe. Täisklaasakvaariumite korral on tootmisvahenditeks on põhiliselt silikoon, millega akvaariumi klaasid omavahel ühendatakse. Kui aga tegemist on poolklaasist akvaariumiga, siis on materjaliks ka veekindel vineer. Vaja oleks ka võimalikult suurt autot, et kliendi juurde kohale sõita ja samas kohale vedada ka klaasid. 3.1.3.Personal Ettevõttel on ka kaks töötajat lisaks firma juhile. Iga päev on tööl üks töötaja. Kas siis pool päeva või terve päeva. Kahekesti ollakse siis kui minnakse kuskile suurt akvaariumi kokku panema. Firma juht tegutseb ka raamatupidamise ja muuga, mis puutub otsuste tegemisse. 4. Visioon 4.1. Võimalused ja ohud · Laienemine välismaale · Rohkem kliente · Suurem kasum 4.2. Ettevõtte tulevikuversioon aastal 2012 Minu akvaariumid on 2012. aastal juba nii tuntud, et neid tellitakse ka Eesti naabruses. Sissetulekud on suurenenud ja samuti ka töötajate arv

Majandus
220 allalaadimist
thumbnail
19
doc

äriplaan

kõik, kes tulevad külastame meie söögikohta, neid saab ise sealt kaasa osta . Ehitusmaterjalideks on puit, mis peab hästi niiskust ja on muidu väga vastupidav. Ettevõttes on palju ruume. Sisustuse peale läheb 266 697.- . Tooraine peale läheb aastas umbes 300 000.- ning jookide peale 243 000.-. Kogu projekti peale, kaasaarvatud ehituse peale läheb umbes 5 500 000 krooni. Töötajaid on ka meil palju ja nende palk oleneb tööl oldud tundidest. Toorainega varustab meid kõrvalolev pood A ja O. Meil on palju tugevusi, kuid samas on meil ka palju nõrkusi ja ohte. Üheks peamiseks ohuks on klientide nappus, mida me tahame kindlasti ära hoida. 3 Üldandmed Ettevõtte nimi: Kanepi Söögikoht Asukoht: Kanepi. Põlvamaa Asutamisaeg: Pandaarve: Juriidiline staatus: Osaühing Juhataja: Taivi Oja Telefon: Teenuse kirjeldus: Meie teenuseks on inimestele hea kõhutäie pakkumine

Majandus
868 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Disaini ise

........................................................................................13 6.3.4. Isiklik müügitöö.......................................................................................................... 13 6.3.5. Müügi aktiviseerimine................................................................................................ 13 6.3.6. Avalikkuse informeerimine.........................................................................................13 6.3.7. Reklaam...................................................................................................................... 13 7. Kvaliteedisüsteem ja kvaliteedi parandamine.......................................................................13 8. Tootearendus ja kavandamine...............................................................................................14 9. Tootmisruumide, masinate, süsteemide arendamine............................................................ 15 9.1

Majandus
136 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

2. Sebe 29,77 23,61 14,99 3. Taisto 14,24 11,29 7,16 4. Muud 38,84 30,8 19,55 KOKKU 100 100 100 Müügimahtude arvutamisel on silmas peetud OÜ Fahre Miti potentsiaalseid kliente. Turustamine Ettevõtte edukuse tagamiseks on vajalik korralik reklaam juba enne reaalse tegevuse alustamist. Juuli lõpus 2003 pannakse üles reklaam internetti (Delfisse) üheks nädalaks. Delfi andmetel on kontakte kavandatud bannerile igal tööpäeval 35000 ning igal puhkepäeval 26000. Samal juuli viimasel reklaamitakse teenust ka SL Õhtulehe kui kõige populaarsema päevalehe telekava tagakaanel ühe nädala jooksul. Augustis kasutatakse reklaamikanalina ühe nädala jooksul sama telekava tagakaant. Septembris, kui kool algab, pannakse plakatitena

Äritegevuse alused
808 allalaadimist
thumbnail
26
pdf

Referaat: kiirmoe kahjulik mõju inimesele ja keskkonnale

kollektsioonid. Eesti kiirmoebränd Monton toodab aga aastas lausa 12 kollektsiooni. Poekettide nagu Zara ja Topshop kollektsioonide numbrit on pea võimatu määratleda. [3] Kiirmoe mõte on võimalikult kiirelt ja odavalt viimaste trendide tarbijateni jõudmine. [2] See on suunatud peamiselt naistele. [4] 1.1. Kiirmoe edu saladus Kiirmoe eduretsept on lihtne ­ odavus ja viimase aja kuumimad trendid. Kiirmoe riideid toodetakse väga suurtes kogustes ning seetõttu on need saadaval paljudele. [2] Pidevalt uueneva kaubavalikuga tagatakse klientide soov võimalikult tihti poodi külastada ja pikemalt mõtlemata viimast moetrendi esindav ese ära osta. [2] Ka moeajakirjad aitavad kiirmoe võidukäigule kaasa iga hooaja ,,must-have" nimekirjadega. Naised on moest küllastumatud ­ neil peavad alati olema viimased trendid. [4] Enamasti on kiirmoe firmadel väga hea turundus ja reklaam

Bioloogia
91 allalaadimist
thumbnail
11
odt

Gümnaasiumi majanduse äriplaan

Kokkuvõte Minu äriplaani ideeks kujunes välja pikkade pood, mille laatset pole Eestis. Pood pakub erinevaid riideid/jalanõusid suure valikuga nii meestele, kui ka naistele. Kogu kaup imporditakse, enamjaolt Inglismaalt aga ka muudest kohtadest. Ettevõtte asukohaks Küüni 15. Tulevikus laiendame ka Tallinnasse. Leida võib ettevõtet inernetilehelt kui ka ajalehest aegajalt. Ootame kauplusesse kõiki, kes on huvitatud meie toodetest! Ettevõtte üldandmed 1. OÜ Pikk 2. Osaühing 3. Küüni 15 4. 7498 076, 58547782 5. 7498 077

Äriplaan
40 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun