Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ANKEET ehk kirjalik küsitlus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis uuringuga on tegemist?
  • Mida uuringu tulemustega tehakse?
  • Kus ja kuidas saab arvamust avaldada?
  • Kuhu edastada täidetud ankeedid?
  • Kellelt saab abi küsitlusega seotud probleemide korral?
  • Millised on täiendavad motivaatorid?
  • Miks sa valisid selle kooli?
  • Millised omadused on õpetaja puhul olulised?
  • Millise eriala töötajaid ja kui palju vajate viie aasta jooksul?
  • Mis oli positiivset?
  • Mis oli negatiivset?
  • Millised on olulisemad järeldused?
  • Millised otsused võeti vastu küsitluse tulemuste põhjal?

Lõik failist

ANKEET ehk kirjalik küsitlus #1 ANKEET ehk kirjalik küsitlus #2 ANKEET ehk kirjalik küsitlus #3 ANKEET ehk kirjalik küsitlus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ussike Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

Uurimistöö läbiviimine

VALMISANDMESTIKUD : I AMETLIK STATISTIKA II STATISTILISED ANDMEBAASID III ARHIIVIMATERJALID IV VARASEMATE UURIJATE POOLT KOGUTUD MATERJALID. V MUUD DOKUMENDIKOGUD Ankeedi üldine ülesehitus Hästi koostatud ankeedi juurde peaksid kuuluma ka järgnevad lisad: 1. ankeedi sissejuhatus; 2. andmed uuringu korraldaja kohta; 3. uuringu eesmärk ja tähtsus; 4. anonüümsus ja konfidentsiaalsus; 5. kuidas küsimustele vastata 6. kuhu ja mis ajaks ankeet saata; 7. tänusõnad. Soovitatav küsimuste järjekord 1. Lihtsad küsimused (sugu, vanus, haridus, elukutse) 2. Rasked küsimused (faktilised andmed, hinnangud) 3. Tundlikud (peletavad) küsimused (eraelu, peresuhted) Küsimustiku jagamine teemade järgi plokkidesse teeb vastajale vastamise lihtsamaks. Tuleb jälgida ka tasakaalu, et mõne teema kohta ei oleks proportsionaalselt liiga palju küsimusi. Küsitluse läbiviimine · Paberankeet

Uurimistöö alused
thumbnail
5
docx

Uurimistöö alused

2. Materjali kogumine (raamatukogust, andmebaasidest, Internetist). Töö kirjutamiseks tuleb leida piisavalt aega. Enne kirjutama hakkamist on mõistlik lugeda eri autorite teemakohaseid uurimusi ja artikleid, teha loetu kohta märkmeid ning otsida oma vaatenurka. 3. Töö kavandamine ja eesmärgi püstitus, ajakava koostamine. Koostöös juhendajaga lepitakse kokku ajakava, sõnastatakse töö eesmärk ja hüpotees(id), leitakse sobiv meetod (intervjuu, kirjalik küsitlus, vaatlus, katse, võrdlus vms) hüpoteesi(de) tõestamiseks. Teema avamiseks ja töö eesmärgi püstitamiseks on kasulik esitada iseendale teema kohta küsimusi (nt 5-10) ja seejärel püüda neile vastata. Tõenäosus, et töö valmib tähtajaks ning ühtegi kirjutamise etappi ei läbita liigselt kiirustades, on seda suurem, mida paremini on töö etapid ning ajakava läbi mõeldud. Suurema ja nõudlikuma töö puhul

Uurimistöö alused
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

KÜSITLUS. See on peamine meetod sotsioloogilisteks uurimusteks. Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Raamatukogud Sisemised allikad Välised allikad Tegevusalade liidud Riiklikud asutused Äriinfofirmad 4. ESMASTE ANDMETE KOGUMISE MEETODID Esmaste andmete kogumiseks kasutatakse kolme põhimeetodit:  küsitlus (survey)  vaatlus (observation)  eksperiment (experiment). Küsitlus on soovitud andmete kogumine inimeste intervjueerimise teel spetsiaalsete küsimuste abil, kas siis otse, telefonitsi, posti teel või arvuti abil. Eeliseks on , et info saadakse otse inimeselt. Küsitlusel on järgmised piirangud:  vea võimalused küsimustiku koostamisel ja intervjueerimisel;  küsitlus võib olla kulukas ja aeganõudev;  raske leida soovitud vastajaid.

Turundus
thumbnail
12
docx

Teadustöö alused kordamisküsimused eksamiks

 Osalemist puudutav hinnang peab olema vabatahtlik  Laste puhul tuleb küsida nõusolek vanematelt  Osaleja peab olema pädav andma küpseid vastuseid  Osalejal on õigus igas etapis uuringust loobuda  Anonüümsuse tagamine  Tuleb selgitada, kuidas osalejate nõusolek on saadud 11. Milliseid eetilisi põhimõtteid tuleb järgida uuringu läbiviimisel? Vaata ülemist! 12. Millistest osadest koosneb ankeet?  Sissejuhatus - pöördumine vastaja poole  Põhiosa – esitatake küsimused vastavalt eesmärgile  Demograafiline osa ehk pass(sugu, vanus jne)  Tänusõnad 13. Millest sõltub andmekogumismeetodi valik? 14. Milleks on vaja küsimustikku piloteerida? Selleks, et saada aimu saadavatest vastustest. Näha kas küsimustik toimib või ei. küsimustiku uuringueelne kontrollimine. Vähendab probleemide ja vigade tekkimist reaalse andmekogumise käigus. 15

Kvalitatiivsed ja kvantitatiivsed uuringumeetodid
thumbnail
9
doc

Formaliseeritud küsitlus uurimismeetodina

Andmekogumine tähendab sageli olukorda sekkumist, tulemused sõltuvad uurimise läbiviimisest. - Sotsiaalteadused, eriti aga humanitaarteadused on seetõttu tugevasti erinevad loodusteadustest, ei kujuta endast teadusi selle sõna ranges tähenduses. - Uurimismeetodid ja lähenemisviisid sotsiaalteadustes · Loodusteaduslikud põhimeetodid eksperiment ja vaatlus on sotsiaalteadustes teisejärgulised. · Esile tõusevad küsitlus ja tekstianalüüs oma paljude alaliikidega, mida eristab põhiliselt kvantitatiivse või kvalitatiivse lähenemisviisi domineerimine. · Nõudlikumates uuringutes rakendatakse mitmeid meetodeid ja nii kvantitatiivset kui kvalitatiivset lähenemisviisi. · Kvantitatiivse (statistilise) lähenemisviisi põhitugevus seisneb võrreldavates andmetes ­ sama skeemi ja metoodika rakendamine võimaldab anda üldise pildi

Sotsiaalteadused
thumbnail
13
docx

Uurimustöö alused konspekt

Erinevad andmebaasid: statistikaamet, Eesti pank, IMF, Euroopa Statistikaamet 3. KOLMANDUSED ehk tertsiaalsed andmeallikad ­ kellegi teise kogutud toorandmed pol siin enam kättesaadavad. Näha on vaid tema analüüsi tulemused (andmetabelid, intervjuude analüüsi tulemused). Tüüpiline, kui püüame oma empiirilist analüüsi teha mingi valmis uutinguraporti infokiklude põhjal. Ei OlE SoOvItAv! MEETODID: · Küsitlus - Kirjalik Anketeerimine ­ küsimustik on kirjalikult läbiviidav küsitlus Küsimuste sisu Ankeetide abil saab koguda andmeid - Demograafilised ja taustaandmed - Käitumisharjumused - Hoiakud, uskumused, hinnangud ja arusaamad - Teadmised - Kavatsused, soovid, sümpaatiad Küsimuste tüübid 1. Avatud küsimused ­ esitatakse ainult küsimus ning jäetakse tühi koht vastuse kirjutamiseks (- lühivastusega, - vastused annavad võimaluse sügavamaks

Uurimistöö alused
thumbnail
11
docx

Telefoniintervjuu

1. Millised on telefoniintervjuu eelised? + Odavam; kõrge vastuseprotsent; ajalisi piiranguid ei ole, säilivad vahetu intervjuu eelised; Võimalik kasutada arvuti tuge (- küsimuste tasakaalustatud järjekord); Saab erinevates piirkondades elavaid inimesi intervjueerida; vastajate hulk on suur; saab infot inimestelt, kellel pole aega kokku saada; allub supervisioonile. Isiklikud intervjuud: + võimalus korrigeerida vääriti mõistmist; võimalik kontrollida küsimuste järjekorda; võimalikud visuaalsed abivahendid; andmete kvaliteet. ­ hind, intervjueerija mõjud; 2. Millised on telefoniintervjuu puudused? -kerge on toru ära visata; vastuseid on keeruline kirja panna intervjuu käigus; vastajad on ettevaatlikud; raske on suhelda inimesega telefoni teel võrreldes näost näkku; kõigil ei ole telefoni numbreid; ei teata tegelikult kellele helistatakse; intervjuu mõjud piirduvad esmase kontaktiga.( võimalikud vead valimis, telefoniomanike v

Infoedastusseadmed




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun