Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Nuputamisülesanded (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas nad siiski kõik üle jõe saavad?
  • Kui pliiats Kui palju maksab pliiats?
  • Millega on tegemist?
  • Millisel juhul sellised võrdused kehtivad?
  • Kui palju kaalus terve arbuus?
  • Mitmendal pulgal peab seisma et olla redeli keskel?
  • Milliseid loomi ja kui palju oli talunikul?
  • Palju hüppas Kalle kõrgust?
  • Kui vana on rongi masinist?
  • Kuidas kahe kaalumisega kangkaaludel vihtideta eraldada valeraha?
  • Mitme ööpäeva pärast jõuab röövik taime latva?
  • Kuidas asja seletada?
  • Kui pannile mahub korraga 2 vorstilõiku?
  • Milline on kõigi kahekohaliste paaritute arvude korrutise viimane number?
  • Mis on kujutatud järgmisel joonisel?
  • Milline arv jagub kõigi arvudega jäägita?

Lõik failist

Nuputamisülesanded
  • Kaks isa ja kaks poega jagasid omavahel 3 õuna selliselt , et igaüks sai 1 õuna. Kuidas oli see võimalik?
  • Ühes perekonnas on kolm venda. Neist igaühel on üks õde. Kui palju lapsi on selles perekonnas?
  • Poisil on 3 ühesuurust kuulikest, kuid üks kuulike on teistest veidi kergem. Kuidas saab kaalu abil teistest kergema kuulikese kindlaks määrata kaaluvihte kasutamata?
  • Kaks täiskasvanut ja kaks last tahavad paadiga üle jõe minna, kuid paat kannab korraga ainult ühte täiskasvanut või kahte last. Kuidas nad siiski kõik üle jõe saavad?
  • Raamat ja pastapliiats maksavad kokku 100 krooni. Raamat maksab 70 krooni rohkem kui pliiats . Kui palju maksab pliiats?
  • 3 + 10 = 1
    9 + 8 = 5
    12 + 11 = 11
    7 + 3 = 10
    Millega on tegemist? Millisel juhul sellised võrdused kehtivad?
  • Ühele kaalukausile pandi arbuus, teisele kaalukausile pool täpselt samasugust arbuusi ja 2 kg raskune viht. Kui palju kaalus terve arbuus?
  • Redelil on 19 pulka. Mitmendal pulgal peab seisma, et olla redeli keskel?
  • Talunikult küsiti, kui palju tal loomi on ja millised loomad tal on. Talunik vastas: „Mul on kõik sead, välja arvatud 2, nad on kõik lambad , välja arvatud 2, nad on kõik jänesed, välja arvatud 2.“ Milliseid loomi ja kui palju oli talunikul?
  • Jätka rida kahe sobiva arvuga.
    1; 3; 2; 5; 7; …..; ……;
  • Kui Kallelt küsiti, kui palju ta kõrgust hüppas, siis ta vastas: „Kui liidad poolele minu tulemusest veel veerandi minu tulemusest ja veel 30 cm, siis saad minu tulemuse.“ Kui palju hüppas Kalle kõrgust?
  • Kujutle , et oled masinist Tartust Tallinnasse sõitvas reisirongis. Rongi koosseisus on 13 vagunit. Rongi teenindab brigaad , milles on 7 inimest. Rongi ülem on 46-aastane. Kütja on masinistist 8 aastat vanem. Kui vana on rongi masinist?
  • On 9 väliskujult ühesugust münti. Teada on, et üks münt neist on valeraha , see on teistest kergem. Kuidas kahe kaalumisega kangkaaludel (vihtideta) eraldada valeraha?
  • Röövik roomab maapinnalt 1 m pikkuse taime varrele. Päeval ta ronib ülespoole 3 dm, öösel aga libiseb allapoole 2 dm. Mitme ööpäeva pärast jõuab röövik taime latva?
  • Räpinast väljus Võrru liinibuss kiirusega 50 km/h. Samal ajal väljus Võrust liinibussile vastu sõiduauto, mille kiirus oli 80 km/h. Kumb sõidukitest on nende kohtumise momendil Võrust kaugemal?
  • Lennuk lendab linnast A linna B 1 tunni ja 20 minutiga. Tagasitee võtab aega kõigest 80 minutit. Kuidas asja seletada?
  • On teada, et vorstilõigu üks pool praeb 3 minutit. Milline on minimaalne aeg, et praadida 3 vorstilõiku, kui pannile mahub korraga 2 vorstilõiku?
  • Arvu mõistatamine. Mõtle üks arv, korruta see 2-ga, tulemus korruta 5-ga, liida 10 ja korruta 10-ga. Ütle mulle tulemus ja ma ütlen, millise arvu sa mõtlesid.
    Tulemusest lahutada 350 ning jagada 100-ga.
  • Sünnipäeva mõistatamine. Korruta oma sünnikuupäev 2-ga, korruta saadud arv 10-ga, liida 73, korruta 5-ga ja lõpuks liida sünnikuu (kuu järjekorranumbrit näitav arv). Ütle mulle tulemus ja ma ütlen sulle sinu sünnikuu ja –päeva.
    Lahuta tulemusest 365 ning järelejäänud arvu kaks viimast numbrit näitavad sünni kuud, eelmised aga sünni kuupäeva.
  • Milline on kõigi kahekohaliste paaritute arvude korrutise viimane number?
  • Läbi nelja lõiguga kõik 9 punkti pliiatsit paberilt tõstmata.
  • Mis on kujutatud järgmisel joonisel?
  • Prügi on tikkudest moodustatud kühvlis. Paiguta 2 tikku ümber nii, et prügi jääks kühvlist väljapoole.
  • Kumb on kallim, kas kilogramm kümnesendiseid münte või pool kilogrammi kahekümnesendiseid münte?
  • Milline arv jagub kõigi arvudega (jäägita)?
  • Nuputamisülesanded #1 Nuputamisülesanded #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-03-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor triin5 Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    62
    pdf

    Nupukas - Nuputamisülesanded

    Matemaatika nuputamisülesandeid 4. ja 5. kl õpilastele Panin siia kirja 325 ülesannet, mida võiks anda nuputamiseks 4. ja 5. kl matemaatikahuvilistele õpilastele. Olen nuputamisülesanded väga erinevatest allikatest juba mitu aastat kogunud ja olümpiaadiks ettevalmistamisel praktikas kasutanud. Praegune valik on selline. Võib-olla on need ülesanded natukene abiks ka mõnele kolleegile. On lisatud ka vastused ja üks võimalikest lahenduskäikudest. 1. Ühe staadioniringi läbimiseks kulub Sassil 3 minutit ja Reinul 4 minutit. Poisid alustasid jooksu samal ajal samalt stardijoonelt. Leia vähim aeg, mis kulub poistel, et ületada jälle samaaegselt seda stardijoont.

    Matemaatika
    thumbnail
    85
    doc

    C# materjal

    C# õppematerjal 2006 Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.................................................................................................................................5 Põhivõimalused...........................................................................................................................6 Käivitamine.............................................................................................................................8 Ülesandeid...........................................................................................................................9 Suhtlus arvutiga.......................................................................................................................9 Arvutamine................................................................................................

    Programmeerimine - c sharp
    thumbnail
    184
    docx

    Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server’i baasil

    Andmebaasipõhiste veebirakenduste arendamine Microsoft Visual Studio ja SQL Server'i baasil C# Tallinn 2011 C# Mõnigi võib ohata, et jälle üks uus programmeerimiskeel siia ilma välja mõeldud. Teine jälle rõõmustab, et midagi uut ja huvitavat sünnib. Kolmas aga hakkas äsja veebilahendusi kirjutama ja sai mõnegi ilusa näite lihtsasti kokku. Oma soovide arvutile selgemaks tegemise juures läheb varsti vaja teada, "mis karul kõhus on", et oleks võimalik täpsemalt öelda, mida ja kuidas masin tegema peaks. Loodetavasti on järgnevatel lehekülgedel kõigile siia sattunute jaoks midagi sobivat. Mis liialt lihtne ja igav tundub, sellest saab kiiresti üle lapata. Mis esimesel pilgul paistab arusaamatu, kuid siiski vajalik, seda tasub teist korda lugeda. Ning polegi loota, et kõik kohe lennult külge jääks!? Selle jaoks on teksti sees koodinäited, mida saab kopeerida ja arvutis tööle panna. Ning mõningase muu

    Algoritmid ja andmestruktuurid
    thumbnail
    69
    doc

    Matemaatika õpe erivajadustega lastele

    HTEP.01.047. MATEMAATIKA ÕPE ERIVAJADUSTEGA LASTELE I (Küsimused kehtivad alates 2013. a. kevadest) 1. Matemaatika elementaaroskuste omandamisraskuste uurimise neuroloogiline suund. Neuropsühholoogia kujunemise algusetapil püüti iga füsioloogilise ja/või psühholoogilise funktsiooni juhtimine siduda mingi lokaliseeritud keskusega ajus. Henseheni arvates paiknevad peamised aritmeetikakeskused vasakus kuklasagaras. Alluvad keskused võivad paikneda teistes ajuosades, näiteks kiiru- või oimusagaras või tsentraalkäärus, juhtides arvude lugemist ja kirjutamist ning võimeid sooritada arvudega operatsioone. Kokkuvõttes rõhutab Hensehen aju optilise funktsiooni tähtsust. Tänapäeval ollakse seisukohal, et iga psühholoogilise funktsiooni juhtimine toetub paljudele ajukeskustele, millest igaüks vastutab toimingu sooritamisel konkreetse operatsiooni eest. Kokku moodustavad need lülid funktsionaalsüsteemi. Nimetatud süsteemid on muutuvad. Kõrgem

    Eripedagoogika
    thumbnail
    80
    docx

    LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

    Kaja Saar LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS Tallinn 2010 Sissejuhatus Autor on valinud käesolev teema, kuna leiab, et võõrkeele õpetamine juba maast-madalast on arendav ning maailmapilti avardav. Töötava õpetajana on töö koostaja kogenud hetki, mil on jäänud vajaka ideedest ning metoodilisest materjalist. Autor püüab antud teemat lahetes leida vastuseid järgmistele küsimustele: Kuidas teha end selgeltmõistetavaks 1-6`e aastasele lapsele võõrkeeles? Kas meil on piisavalt vastavasisulist metoodikat? Tulenevalt tekkinud küsimustest on eesmärk leida materjali/meetodeid, mis aitaks õpetajal orienteeruda kakskeelses keskkonnas. Töötada välja sobiv õpimapp, mis oleks abiks keele õpetamisel ning tõukeks uutele ideedele. Tulemi saavutamiseks leiab autor, et on oluline analüüsida hetkeseisu Adelion`i lasteaias. Töödelda läbi olemasolev, vastavasisuline metoodiline materjal. Teha valik pakutav

    Alushariduse pedagoog
    thumbnail
    102
    doc

    Mängud

    TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Alushariduse ja täiendõppe osakond LÕE-1 Ave Hüüs MÄNG Portfoolio Juhendaja: Kaire Kollom Tallinn 2009 Sisukord Sisukord.................................................................................................................................. 2 Mängud alates sünnist:......................................................................................................... 10 KALLI-KALLI...................................................................................................................... 10 HOIDEKEEL...................................................................................................................... 10 RAHUSTAV MUUSIKA...................................................................................................... 10 TII-TAA TILLUKE.........................................

    Mäng
    thumbnail
    816
    pdf

    Matemaatika - Õhtuõpik

    Matemaatika õhtuõpik 1 2 Matemaatika õhtuõpik 3 Alates 31. märtsist 2014 on raamatu elektrooniline versioon tasuta kättesaadav aadressilt 6htu6pik.ut.ee CC litsentsi alusel (Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Jagamine samadel tingimustel 3.0 Eesti litsents (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ee/). Autoriõigus: Juhan Aru, Kristjan Korjus, Elis Saar ja OÜ Hea Lugu, 2014 Viies, parandatud trükk Toimetaja: Hele Kiisel Illustratsioonid ja graafikud: Elis Saar Korrektor: Maris Makko Kujundaja: Janek Saareoja ISBN 978-9949-489-95-4 (trükis) ISBN 978-9949-489-96-1 (epub) Trükitud trükikojas Print Best 4 Sisukord osa 0 – SISSEJUHATUS . .................... 17 OSA 2 – arvud ..................................... 75 matemaatika meie ümber ................... 20 arvuhulgad ....................

    Matemaatika
    thumbnail
    91
    doc

    Exeli õpetus

    MS Excel 2007 Töö alustamine.............................................................................................................................. 7 Ekraanipilt................................................................................................................................... 7 Töövihikud ja töölehed................................................................................................................ 7 Veerud, read ja lahtrid ­ nendest koosnevad töölehed...............................................................8 Tabeli salvestamine.................................................................................................................... 8 Lahtrite märkimine/selekteerimine/suuruste muutmine...................................................................9 Mitme erinevas kohas oleva lahtri ja/või lahtriploki märkimine ..................................................9 Veergude, ridade ja kogu töölehe märk

    Informaatika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun