Õpilane: Henri Täht Õpperühm: KEI 33/43 Juhendaja: L. Peetrimägi Tallinn 2008 Tänapäeva infotehnoloogilisel ajastul on internet igapäeva lahutamatuks osaks muutunud. Internet on oluline kanal ja muutub üha olulisemaks.1 Internet on muutunud inimeste igapäevaelus tavaliseks meediakanaliks. Juba 2005. aasta lõpus kasutas TNS Emori uuringu andmetel regulaarselt internetti 58 protsenti 6- 74 aastastest eestimaalastest, mis on ligikaudu 700 000 inimest.2 Internetiturundus ei ole enam valdkond, millele eraldatakse raha, siis kui mujalt üle jääb. Siiani ei pööra enamus ettevõtteid internetiturundusel olulist tähelepanu. Kui esmapilgul ei olegi pilt väga hull, enamus ettevõtetel on kodulehed olemas, siis natukene põhjalikumalt uurides võib näha, et need ei täida oma ülesannet. Jääb mulje, et suur osa kodulehti on loodud selleks, et see asi lihtsalt kaelast ära saada,
Tänapäeva moodsal info-ja meediamaastikul on reklaami viimine potensiaalsele ostjale aina raskem. Klient tuleb ise üles leida ja talle selgeks teha, miks on just see toode või teenus talle parim. Läbi aegade on olnud turundus televisiooni ning teiste infokanalite kaudu edukas, kuid nüüd on trendid muutumas ning inimesed ei veeda telekat vaadates enam nii palju aega kui vanasti. Raadiot kuulatakse ainult autos ning välireklaami piiratakse ning kõigele lisaks on sellised reklaamid kallid ning tihti ei pruugi need isegi kliendini jõuda. Seoses Interneti tormilise arenguga ning inimeste harjumuste muutumisega, on arenenud just Internet üheks suurimaks võimaluseks kliendini jõudmiseks ning enda tutvustamiseks. Internet on toonud turundusse palju uusi unikaalseid võimalusi, näiteks reklaami ja info jaotamine suurtele gruppidele suhteliselt madala kuluga ning Interneti funktsionaalsus tuues sisse interaktiivsuse, mis võimaldab saada koheseid v...
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond Karita Lepiste EP 1 INTERNETITURUNDUS Referaat Juhendaja: lektor Mari Erm-Reining Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Internetiturundus............................................................................................................4 1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega........................................4 1.2. Internetiturunduse plussid ja miinused...................................................................4 1.3. Peamised internetiturunduse vahendid...................................................................5 2. Internetiturundus eesti kontekstis...................
KUUSALU KESKKOOL INTERNETITURUNDUS VS TRADITSIOONILINE TURUNDUS Referaat Anete Samelselg 12. Klass Kuusalu 2018 SISSEJUHATUS Minu referaadi teemaks on turundus. Valisin selle, sest igapäevaselt sotsiaalmeediat
hinnastamise, jaotuskanalite ja reklaamitegevuse planeerimise ehk turundusmeetmestiku loomise ja täideviimise protsessi http://www.eas.ee/et/alustavale-ettevotjale/ettevotlusega-alustamine/turundus-ja-esimene- mueuek/turundus http://et.wikipedia.org/wiki/Turundus Kuid mis on siis modernne turundus? Modernne turundus ehk modern marketing, on turundamine vorm, mis toimub moodsate allikate läbi. Üheks turunduse laialt levinud osaks on internetiturundus. Inglise keeles Online advertising. Turundus jaotub laias laastus kaheks digitaalne turundus ja traditsiooniline turundus: Digitaalne turundus Traditsiooniline turundus Internetiturundus Raadio Kodulehe optimeerimine Televisioon Google Adwords Välireklaamid E-maili turundus Ajalehed Sotsiaalmeedia Ajakirjad Mobiiliturundus Kataloogid
● Turundust internetis saab mõõta (paremini) ● Personaale massiturundus ● Kahepoolne kommunikatsioon ● Dünaamilisus ● Usaldusväärsus ● Odav võrreldes teiste reklaamikanalidega AIDA- turunduskommunikatsiooni mudel- a- attention i- interest d- desire- ( soodukas, ainult nüüd, kuni kaupa jätkub) a- action- inimene peab tegutsema- paneb tegutsema( broneeri siin, leia lähimast poest) s- satisfaction CTA- call to action Millest koosneb internetiturundus? ● Koduleht ● Emailiturundus ● Bännerid – s.h retargeting ● Sisuturundus ● Blogid ja foorumid ● Sotsiaalmeedia ● Otsingumootoriturundus ● Partnerturundus jpm Inbound- uuem asi, töötab läbi võlu omaduse, mina ootan ja teie tulete- reklaami otsija on aktiivne pool Outbound- traditsioonilisem, teadaandmine- mina ettevõtjana lükkan message teile, reklaami saaja on aktiivne pool Inimeste tee Sinuni Otseliiklus
Terviseturism. Heaolu, tervis, treeningud, stressijuhtimine. Turismisektoris on vaja välja arendada rohkem nišitooteid, võimaldada kogeda turvaliselt, arendada vaimule ja hingele suunatud tooteid ning kombineeritud tooteid. III REISITOOTED JA TURUNDUS Reisijad otsivad teiste tarbijate nõuannet internetis (blogides). Palud kogenud reisijad teavad rohkem nišitoodetest kui mõned pakkujad. Internetiturundus ja uued uurimismeetodid. Avaliku ja erasektori partnerlus. Turismisektori jaoks on oluline: Internetiturundus on järgmise põlvkonna reisipakkumiste levitamisel valdav. Praegu kasutatakse internetti ainult reklaamiks ja ei kasutata loominguliselt. Tarbijate motivatsioonide ja huvide teadasaamine interneti teel paremaks segmenteerimiseks ja positsioneerimiseks. Unikaalse müügiargumendi väljatöötamine, kusjuures kogemine ja sümbolid on
Sisukord 1. Sissejuhatus...................................................................................3 2. Millistele ettevõtetele on internetireklaam kasulik......................................4 3. Internetireklaamon vahetu ja efektiivne...................................................4 4. Internetireklaami põhilised vormid........................................................5 5. Internetiturundus on efektiivne reklaam..................................................7 6. Otsingumootoritele optimeerimine........................................................7 7. Google Adwords kampaaniad..............................................................8 8. Sotsiaalmeedia................................................................................8 9. Globaalset reklaamitulu kasvu veab internetireklaam..................................9 10. Kokkuvõte........................
HIND Hind on ainuke element turunduses, mis toodab kasumit. Tänu sellele omab ta suurt tähtsust kogu turunduses ja konkurentsis. Hind on väärtuste summa, millele tarbija on valmis oma raha kulutama. Hinda kujundavad ettevõtte kulud, konkurents, erinevad poliitilised piirangud, tarbija väärtus toote kohta. Hinda saab tõsta vastavalt tarbija hinna tundlikkusele ja toote kvaliteedile. Ettevõtte eesmärgiks on alati kasum ja toote müük. Tihti ei ole kampaania eesmärgiks kasum vaid näiteks ladu tühjendada või turgu suurendada. Hinda kujundavad väärtuspõhine, kulupõhine ja konkurentsipõhine hinnakujundus. Kulupõhine on enimlevinum, millele pannakse oma kasumi protsent juurde. Väärtuspõhine on kliendi vajaduste ja väärtuste väljaselgitamine ja nende rahuldamine. Tihti on toote margil juba tuntus olemas, mis võimaldab ettevõttel selle toote hinda tõsta, ilma, et ta kaotaks tarbijaid. Konkurentsipõhilist hinnakujundust kasutavad enim ettevõtteid...
keskkonnakaitseliikumine. Selle eesmärgiks oli puhta looduse säilitamine ja kahanevate loodusvarade ratsionaalsem kasutamine. Senise turunduse seisukohti hakati kohati rakendama ka teistesse majandustegevuse valdkondadesse. Traditsioonilise tarbijaturunduse baasil arendati välja ka organisatsiooniturunduse põhimõtted. Tekkisid sellised turundustegevuse alaliigid nagu teenindusturundus, pangandusturundus, turismiturundus, internetiturundus jt. Turundussüsteemi ja -strateegiate kujunemisel on oma osa ka krediitkaardil ja telefonil. Krediitkaarti hakati kasutama 50ndatel aastatel Dinners Clubi, American Expressi ja Bank Americardi (nüüd VISA) poolt. Arvutitel töödeldavad krediitkaardid on turunduse uurimisobjektina maksujõuline tarbijakogum. Nendele saab korraldada kaupade müüki näidiste ja kataloogide alusel. Kui 1980.a oli Ameerikas 4500 inimest seotud telefonitsi kauba müügi ja sellele vastava
kontaktandmeid ja palju muud, mis teiste meediakanalite puhul ei ole teostatav. Reklaam internetis on väga hästi mõõdetav. Kui teistes meediakanalites saab näinud inimeste arvu ligikaudselt hinnata uuringute abil, siis kampaania internetis jätab konkreetse jälje, mis näitab teile täpselt kui palju inimesi on kampaaniat näinud ja mida nad on kampaania lehel teinud. Sevenline abiga leiate kõige efektiivsemad reklaamikanalid internetis. Internetiturundus hõlmab palju erinevaid viise teie sõnumi viimiseks potentsiaalse kliendini. Me aitame teil leida sobivad reklaamikanalid, valmistada efektiivsed reklaamid ja kampaanialehed. Nii on võimalik oluliselt suurendada kampaaniate tulemuslikkust.
Tallinna polütehnikum Interneti ajalugu ******* ******* Juhendaja: ***** **** Tallinn 2012 Sisukord Sissejuhatus On vähe inimesi planeedil maa, kes ei teaks mis on Internet. Kuid selguse huvides: Internet on ülemaailmne miljoneid arvuteid ja servereid ühendav masinapark, mis võimaldab ligipääsu digitaalsel kujul asuvale informatsioonile. Teke Interneti sünniks võib pidada aastat 1969, mil USA kaitseministeeriumi osakond ARPA (Advanced Research Projects Agency) ühendas omavahel informatsiooni vahendamiseks mõningad arvutid. Interneti eellane sai nimeks ARPAnet ja tema loomise põhjuseks ei olnud levinud müüdi kohaselt arvutivõrgu ehitamine, mis elaks üle tuumapommi rünnaku. ARPA-t aastail 19651967 juhtinud direktori Charles Herzfeldi sõnul oli ARPAneti loomise põhjuseks pigem frustratsioon, et USA-s oli piir...
Kliendisuhete juhtimine, mõisted Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel. Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja vahel (laiemalt kogu toodete/teenuste tootjate süsteemi vahel) klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja „veaolukordade” lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt Teeninduskvaliteet, nagu kliendid seda tajuvad, on kaks mõõdet: • Tehniline ehk see, MIDA kliendid saavad s...
Aisting on elementaarne meeleline lamus läbi tajuretseptorite, väljastpoolt tulev impulss Eetika- Esteetika Keskonnaeetika ja maakasutuse eetika Arhitekti eetika Kas arhitekt on tellija advokaat? Töökeskkond Mis on töökeskkond? Ettevõtlus – tööandjad ja palgatöötajad Sotsiaalsfäär – era kui riiiklik, elanikkkonna vananemine, töödtus vanaduse leevendamiseks Riigistruktuurid ja kohalik võim Kultuur Tööle jõudmine, transport Töökekskkonna uued suunad Internetiturundus – tootja või käsitöölise võimalus turustada oma kaupa vahendajata. Klišeepõhised töötegemise rollid, töökeskkond on muutumas, inimene paks kaasakohanduma, mite otsima põhjused sellest vältimiseks. Kaugtöö Töötamise viis, töötaja füüsilist kohalolektu asendab virtuaalne kohalolek Kaugtöö liigid Satelliitbürood – töökoha filiaal Kohalikud kaugtöö keskused Kodus töötamine Mobiilne kaugtöö Segavariandid
Võimaldavad luua klientidega isiklikku kontakti ja kasvatada seeläbi meeldejäävust, usaldusväärsust ja atraktiivsust. Messid aitavad näha turul peituvaid seninägematuid võimalusi, pakuvad uusi ideid ja arengut. Mess on hea võimalus uutele ja vähetuntud ettevõtetele tähelepanu saamiseks. Miinused: Messil osalemise eelarve on võrreldes paljude teiste turunduskanalitega (nt internetiturundus ja sotsiaalmeediaturundus) võrdlemisi suur, samuti on messide eeltöö ja järeltegevused ajamahukad. Raske on prognoosida messi personalivajadust- keegi peab ära tegema ka messil osalejate igapäevase töö, samas ei tohi külastajad jääda pikalt tähelepanuta. Raske on segmenteerida klientide tähtsust ja koondada tähelepanu õigetele klientidele: puudub võimalus paralleelselt kliendi tausta kontrollida, mõni oluline klient võib jääda
TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus Õppeaines: SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA Mehaanikateaduskond Õpperühm: KTI 41 Üliõpilane: Viljo Kokla, Tõnis Pihlak, Andrei Vaht Juhendaja: A. Kaldoja Tallinn 2010 Sisukord Interneti turundus võimaluste tutvustus................................................................................................3 Tasuta külastatavus otsingumootoritest...........................................................................................3 Klikipõhine reklaam........................................................................................................................3 Bännerreklaam.................................................................................................................................4 Suhtearendus ja usal...
12) Vidinad bännerid. 13) Otsingumootorite optimeerimine SEO 14) Mängud 15) E-post 16) Äpid 10. Mis on turunduskommunikatsioon? Too näiteid. Turunduskommunikatsiooniks saab nimetada kõiki turundustegevusi, kus tarbijad ostavad konkreetse ettevõtte toodet või teenust. Et pakutavatatest kanalitest see õige leida, tuleks keskenduda spetsiifilisele kliendigrupile. Personaalne müük (silmside klientidega, telefon, e-post) internetiturundus (Facebook, Twitter, Youtube) otseturundus (uudiskirjad, e-posti teel saadetavad pakkumised, SMS-pakkumised) sooduskampaaniad (erinevad allahindlused) tasuline reklaam (reklaam massimeedias TV, raadio, ajalehed, ajakirjad, internet) suhete hoidmine (usalduse loomine kuidas? konkverentside korraldamine, kliendipäevad, sponsorüritsued) erinevad sündmused (klientide meelespidamine, osalemine laatadel,
huve arvestades. Konkurentsipiirangu kirjalik kokkulepe. töötamise register ja erinevad lepinguvormid. Müügijuht (1) Internetiturunduse Kursuse sisu: 4 akadeemilist alustalad ettevõtjale internetiturundus vs tundi, traditsiooniline turundus, hind: 119 EUR/in Google`i turunduse alustõed, e-maili turunduse alustõed,
KOOL Õppekava nimetus Eesnimi Perenimi Nakkusturundus Referaat Juhendaja Koht 2015 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SISSEJUHATUS.........................................................................................................................3 1.NAKKUSTURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................4 2.MEEDIUMID..........................................................................................................................5 2.1Populaarseimad meediumid...............................................................................................5 3.NAKKUSTURUNDUSE VIISID............................................................................................7 4.POSITIIVSED JA NEGATIIVSED ...
Nad pakkuvad erinevaid teenindusi: Veebilahendused. Kui vajate kodulehte või kampaaniaveebi, portaali või foorumit, siis nad aitavad Teid. Tegelevad nii täislahendustega kui ka aitavad lõigata kujundust html-iks või uuendada ainult kodulehekülje tehnilist poolt. Graafiline disain. Klient näeb aknal Teie logo, võtab kätte visiitkaardi või avab kodulehe ning saab esimese emotsiooni Teie firmast. Maatriks kannab hoolt, et see emotsioon oleks hea. Internetiturundus. Kui soovite, et Teie koduleht tuleks otsingumootorites välja enne kui konkurendi oma ja tahate kliente püüda Facebookis või pakkuda neile lugemist blogis, siis Maatriks aitab nii jõu kui nõuga. Kuidas Maatriks töötab? Planeerimine. Nad teevad kindlaks Teie vajadused, kuulavad ära soovid ja nende põhjal pakuvad välja parima lahenduse. Püstitavad eesmärgi, koostavad ajagraafiku ning eelarve. Ehitamine
·Räime ja kilutooted on piirkonnaspetsiifilised, kuid on üsna sarnased Vahemere toidukultuurile, mis lihtsustab toodete turustamist. ·Mida eristuvam on kalatoode, seda lihtsam on seda turustada. ·Kuid lihtsalt kalatoote letilepanemine ei ole piisav turundustegevus, et tagada toote väljapaistmine üleüldise infomüra taustal. ·Meie endi loodud toode on meile sama hea ja armas kui oma laps. ·Toote degusteerimised, artiklid ja internetiturundus on iga eduka toote elukaare lahutumatud osad. ·Kalatoodete sesoonsust peetakse Euroopa riikides turueeliseks. ·Kalatarbijad on piisavalt haritud, et teada mis kuus on millise kalaliigi hooaeg. Näiteks Soomes on august vähihooaeg. ·Tootjad valmistuvad vähihooajaks aastaringselt, keetes ja külmutades vähke ning 90% vähimüügist toimub augustis. ·Jaekauplustes ei ole tavaliselt eraldi inimest, kes tegeleb ainult kalatoodete grupi sisseostmisega.
E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei
turundusinvesteeringute efektiivsust ja töötajate motivatsiooni. VIIDATUD ALLIKAD 1. Allen Matt, Turunduse juhtimine läbi strateegiate [http://www.hot.ee/allen/kursus.htm] 1. EAS, Turundusstrateegia ja selle elluviimine [http://www.eas.ee/et/alustavale-ettevotjale/ettevotlusega- alustamine/turundus-ja-esimene-mueuek/turundusstrateegia-ja-selle- elluviimine] 2. Foronte konsultatsioonid, Turundusstrateegia määratlemine, [http://www.foronte.ee/index.php?page=52] 3. Internetiturundus, Strateegia, [http://www.tasutaturundusjainternetiturundus.com/turundus-strateegia] 4. Richard Koch. 2006. Strateegia käsiraamat, Anne Vee ja Tänapäev. 5. Seth Godin.2005. Lilla Lehm, Väike Vanker 6. Strateegiate rakendamine, 2010. Toimetaja Mati Feldmann, AS Äripäev. 7. Tallina Tehnika Ülikool, Strateegia uuringud, [http://v2.ttu.ee/strateegia- uuringud/uurimusest/turundusstrateegia-ja-aristrateegia/] 8
vaid peab olema abivalmis konsultant, kes hindab iga kliendi vajadusi ja võimalusi. Promotsiooni läbiviimise võtete kompleks; planeerimine, eelarve ning elluviimine;müügi stimuleerimine - olemus, eesmärgid, võtted, reklaam olemus, eesmärgid, sõnumi ja kanali valik; avaliku arvamuse kujundamine olemus ja kanalid; müügi prognoosimine , müügitoetuse tulemuslikkuse hindamine 10. E-TURUNDUS E-turundus ehk siis internetiturundus on oma sõsarharudest (telereklaam, raadioreklaam, trükimeedia) rakendamise osas kõige kiirem, täpsem ja mõõdetavam. E-turunduse ülesanded: Sihtgrupi toomine sinu kodulehele. Kodulehe külastajate mõjutamine sinule soovitud suunas. E-turunduse planeerimine: Situatsiooni analüüsimine- Kus me oleme hetkel? Eesmärgid- Kus me tahame olla? Strateegia- Kuidas me sinna saame? Taktika- Kuidas me täpselt saame sinna kuhu me tahame?
AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2
E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist
pdf). Võib kirjutada nii avalik Interneti-punkt kui ka avalik internetipunkt. Sama moodi Interneti-aadress = internetiaadress, Interneti-allikas = internetiallikas, Interneti-foorum = internetifoorum, Interneti- kaubamaja = internetikaubamaja, Interneti-kaubandus = internetikaubandus, Interneti-otsing = internetiotsing, Interneti-pank = internetipank, Interneti-pood = internetipood, Interneti-portaal = internetiportaal, Interneti-teenus = internetiteenus, Interneti- turundus = internetiturundus, Interneti-väljaanne = internetiväljaanne, Interneti-ühendus = internetiühendus, Interneti- põhine = internetipõhine. Vt Emakeele Seltsi keeletoimkonna 30. juuni 2008. a otsus (http://www.emakeeleselts.ee/otsused/eskt_otsus_2008_int.pdf). Argikeelne taimenimetus on Brüsseli kapsas, aianduses on rooskapsas. Kirjutage Käru valla päev (lahku). Edukat uut aastat! Suur täht on ainult lause algul. Õige on kirjutada Eesti piirivalve (esimene sõna suure, teine väikese tähega).
ÕIGEKIRJUTUS suur ja väike algustäht Kirjutada Mehhiko restoran. Sõna vanalinn on väikese tähega, sest see ei ole nimi. Seega on õige kirjutada Tallinna vanalinn. Õige on Alexanderi tehnika, mitte ,,aleksandertehnika". Rahaühik euro on väikese tähega. Kirjutage Jüriöö park (esimene sõna suure tähega). Head uut aastat! Suure tähega on ainult lause esimene sõna. Õige on kirjutada Euroopa keeled. Sõna eurodirektiivid on väikese algustähega. Riigikogu sotsiaalkomisjon jm komisjonid on väiketähega. Õige on Eesti kitsejuust. Kirjutage zen-budism. Sõnaühend kuninglikud õhujõud on väiketähtedega. Ühendis Rootsi massaaz on esimene sõna suure tähega. Sõna jõulupidu on väikese algustähega. Sõnad jõulud, jõulupühad ja jõuluvana on väikese algustähega. Õige on aasta inimene (väikeste tähtedega). Ametinimetus vallavanem on väikese tähega. Sõna hansalinn on väiketähega ja kokku. Õige on kirjutada Ungari veinid (esimene sõna suure al...
Vahendajate liigid: Edasimüüja; Agent; Tootja esindaja; Hulgimüüja; Jaemüüja; Müügiagent; Turustaja, suurmüüja, esindusmüüja; Vahekaupmees, suurkaupmees (jobber) Vahendajate valimise protsess: Uurimistöö – info kogumine vahetuse kergendamiseks Müügi stimuleerimine Kontaktide loomine Kauba kohandamine Läbirääkimiste pidamine Kaubaliikumise organiseerimine Riski kandmine Finantseerimine 11. loeng internetiturundus ja sotsiaalmeediaturundus E-äri (E-Business) kujutab endast elektroonilist infovahetust organisatsioonisisestes kui ka organisatsioonivälistes äriprotsessides. E- äri südameks loetakse e-turundust. E-turundus (E-Marketing) on lihtsalt öeldes turundus internetis või turundusmeetmete rakendamine interneti tehnoloogiate kaudu. E- turundus sisaldab dünaamilist dialoogi ja tagasisidet ning e-tööriistu nagu WEB, 4G jms, samuti andmebaasid, millele toetub CRM.
EESTI KALANDUSE STRATEEGIA 2014 2020 Eesti Vabariik Põllumajandusministeerium Tallinn 2013 2 Sisukord 1. Sissejuhatus ................................................................................................................ 6 1.1. Eesti geograafia ja kliima.................................................................................... 7 1.2. Veevarud ja keskkonna seisund .......................................................................... 8 1.3. Rahvastik ja tööhõive .......................................................................................... 9 1.4. Majanduslik olukord ......................................................................................... 10 2. Kalavarude olukord Läänemerel ja sisevetel ........................................................... 11 2.1. Kilu, räim, tursk ja lõhe .....................................................................