Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vastutustunne (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mille eest teie vastutate?
  • Kuidas oskaks me vastutada teiste eest?
Vastutustunne #1 Vastutustunne #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kkammekas Õppematerjali autor
Kõik vastutustundest ja vastutustundetusest . Sain sellega kõnevõistlusele .

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
pdf

Eetika loengute kokkuvõte

biosfääri. Ökoloogilise kriisi peapõhjusteks on demograafiline plahvatus ning ülisuur ressursside hulk, mis on vajalik arenenud riikide elatustaseme säilitamiseks. Ungari teadlaste silmis võib inimsugu vaadelda kui arutut rohutirtsuparve, kes õgib mõtlematult kõike, mis maakeral õgida on, mõtlemata sellest, mis saab järeltulevatest põlvedest. Paistab, et inimkonnal kui sotsiaalsel kollektiivil puudub globaalne vastutustunne! Keskkonnaeetika vajalikkus: Inimese tegevuse tulemusel on maakera loodusressursid vähenenud ning looduskeskkond saastunud kriitilise piirini, mis ohustab looduse ning sealjuures kogu inimkonna elu ja püsimajäämist. Vaja on muuta inimese arusaamu ja eluviisi. Keskkonnaeetika põhiküsimuseks on, kuidas peaks inimene suhtestuma keskkonda ja selles elama. Keskkonnaeetika rakenduslik pool püüab neid suhteid reguleerida, metaeetiline pool aga püüab välja

Eetika
thumbnail
22
docx

Sissejuhatus eetikasse kokkuvõte

o meditsiiniliste uuringute eetika ­ tegeleb uurimistöödega kaasnevate eetiliste oingete õiglase lahendamisega. Vastutus: · vastutus ­ tagajärgede kandmine oma tegude eest. · Vastutuse võtmine v andmine tähendab teadmist, et tegevust hinnatakse ja hinnangu tulemusel on moraalsed v materiaalsed tagajärjed inimesele v organisatsioonile, mida inimene esindab. · Vastutustunne on oma tegevuses tagajärgedega arvestamine. · Vastutusvõime on suutlikkus tagajärgedega tegevuses arvestada. SUHTLEMISEETIKA Hamburgeri meetod ­ suhtlemiseetiline taktika probleemist rääkimisel (kompliment ­ kriitika ­ kompliment) Max Scheler ­ Inimene on ennekõike ja viimselt armastusolend. Armastusega täidetud suhted ja põlvkondade järjekestvus kujundavad inimlikule eluloole õnnelikkuse perspektiivi. Eros ­ kirglikkus Storge ­ õrnus Philos ­ valitud sõprus

Eetika alused
thumbnail
15
doc

J.- P. Sartre (Referaat)

TALLINNA TEHNIKAKÕRGKOOL TALLINN COLLEGE OF ENGINEERING Jean- Paul Sartre REFERAAT Õppeaines: FILOSOOFIA Mehaanika teaduskond Õpperühm: Juhendaja: Endel Mesimaa Tallinn 2008 SISUKORD Sisukord...................................................................................................................................... 2 Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Elukäik.................................................................................................................................... 4 Külaskäik Eestisse...............................................................................................................5 Nobeli auhind......................................................................................................................5 Ühiskondlik tegevus..........

Filosoofia
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Ettevõtja ei tohi karta ja põdeda läbikukkumist. Takistuste ees ei anta alla, vaid need on head viisid enda täiendamiseks ja parandamiseks. Peale selle, et äritegevus nõuab palju aega, peab ettevõtja olema iseseisev, vastutustundlik, leidlik, koostöövõimeline ning otsustusvõimeline. Olen tihti mõelnud näha ennast tulevikus ettevõtjana. Usun, et see on tõesti reaalne, kui läbin kõrgkooli ning kogen erinevaid asju. Tähtsatest iseloomuomadustest on mul olemas otsustusvõime, vastutustunne ning eesmärk minna lõpuni. Ettevõtlusega olen ma varemgi kokku puutunud, tehes õpilasfirmat ning olnud abiks firmas Mehka AS. 2009. Aasta sügisel alustasin koos kolme firmaliikmega õpilasfirma Silt & Kaart. Põhitoodeteks tegime jõulukaarte, mille tegid eriliseks isetehtud looduspildid. Kaartide sisse olid trükitud salmid, ning jäetud ruumi ka täiendusteks 12. detsembril oli esimene laat Tartus, kus meie firmal läks hästi. Kaardid meeldisid väga paljudele. Kasum oli meiepoolne

Turundus
thumbnail
26
docx

KASVATUSEMEETODID JA ABINÕUD

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12 KÕ1 KASVATUSEMEETODID JA ABINÕUD Õpimapp Õppejõud: MÕDRIKU 2013 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS.............................................................................................. 3 1.Kavatusmeetodid...................................................................................... 4 1.1Vabakasvatus...................................................................................... 4 1.2Mittesekkuv kasvatus..........................................................................5 1.3Autoriteedi- põhine kasvatus...............................................................5 1.4Autoritaarne kasvatus.........................................................................6 1.4.1Autoritaa

Pedagoogika
thumbnail
14
doc

"Piisoni Lend" lühikokkuvõte

"Piisoni lend" James A. Belasco Ralph C. Stayer Kokkuvõte Sisukord Sissejuhatus- Kuidas "meist" sai "mina"................................................................... 3 I osa- Meie personaalse juhtimise teekond.................................................................3 Liidrirolli väljakutse: isiklike kannatuste rada....................................................... 3 Kas juhtpiisonist võib saada haneparve juht?.........................................................3 Ehmatus: mina olengi probleem.............................................................................3 Juhtimine tagurpidi pööratud maailmas................................................................. 4 II osa- Liidri roll intellektuaalses kapitalismis...........................................................4 Omanduse ülesanne ...............................................................................................5 Omanikutunde loomine.....

Juhtimine
thumbnail
81
docx

Sissejuhatus eetikasse

EETIKA 1. Sissejuhatus Mis on eetika? Argo Buinevits Soovituslik kirjandus: · Eetikaveeb www.eetika.ee TÜ eetikakeskus · Eetika ja moraal. Maie Tuulik 2002 · Õpetaja eetika. Maie Tuulik 2008 · Ärieetikat kui niisugust pole olemas. John C. Maxwell 2003 · Evangeelne eetika. Robert Võsu 1996 · Eetikakoodeksite käsiraamat. Tartu Ülikooli eetikakeskus 2007 · Mõtestatud Eesti ­ ühiseid väärtusi hoides. TÜ eetikakeskus 2008 Mida tähendab olla kõlbeline inimene? Milles seisneb moraali olemus? Miks on moraali tarvis? Mis on moraali funktsioon? Mis on hüve? Kas moraaliprintsiibid on absoluutsed või olenevad...? Kas moraal on nagu ilugi vaataja silmades? Kas moraalne olla on kasulik? Mis on moraali aluseks? Kuidas on moraal seotud religiooni, seaduste ja etiketiga? Millega eetika tegeleb? Sõna "eetika" ja "eetiline" viitavad sellele, et kõne all on küsimused heast ja halvast, õigest ja väärast. Eetika puudutab seda, mida me ütlem

Eetika
thumbnail
21
docx

SUHTLEMISPSÜHHOLOOGIA

üksteise kõrval vabanetakse ülemäärasest orienteeritusest juhile peetakse läbirääkimisi juhiga normide muutmiseks või kindlustamiseks tegutseda eelistatakse üksi või koos õpivõime ja osavõtlikus tõuseb märgatavalt sõltuvus e. kohanemisfaas koostööfaas gr.liikmete ärevus ja kõhklused ollakse sõltuvuses juhist (oodatakse autoriteetsust) juhti idealiseeritakse, imetletakse, temalt oodatakse täpseid juhtnööre liikmete algatusvõime madal passiivsus, madal vastutustunne uuritakse teisi, ollakse mures oma hakkamasaamise pärast üksteist aktsepteereitakse, igaühe arvamus on oluline meeleolu, õhkkond väga hea tegevus pole suunatud suhete säilitamisele, vaid eesmärgini jõudmisele osavõtlikkus, entusiasm, konstruktiivsus ollakse huvitatud tagasisidest enese ja teiste motiveerimine sünergia teke ­ toimub tõeline õppimine/areng Meeskonnatöö nõuab tööd ja praktikat- seda võib vaadelda kui oskust või eesmärki, mida saavutada.

Suhtlemis psühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun