Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised makrokeskkonna mõjurid kutsuvad esile muudatusi?
  • Millised organisatsioonisisesed tegurid kutsuvad esile muudatusi?
  • Millistele mõjuritele tuleb tähelepanu pöörata muudatuste planeerimisel?
  • Kuidas liigitatakse muudatusi nende ulatuse järgi?
  • Kuidas liigitatakse muudatusi nende algatamise viisi järgi?
  • Kuidas liigitab organisatsioonidele omased muudatused Linda Ackerman?
  • Millistesse etappidesse jagab Kurt Lewin muudatuse?
  • Mis takistab muudatuste läbiviimist?
  • Kuidas võib klassifitseerida muudatustest mõjutatud töötajaid?
  • Miks töötajad tõrjuvad muudatusi?
  • Millised töötajad osutavad muudatustele enam vastuseisu?
  • Mis võib kujuneda muudatuste elluviimisel kõige raskemaks?
  • Kuidas ületada vastuseisu muudatustele?
  • Mida eeldab organisatsiooniliste muudatuste läbiviimine?
  • Millistele valdkondadele on vaja keskenduda õppiva organisatsiooni loomiseks?
  • Millised omadused iseloomustavad õppivat organisatsiooni?
  • Kuidas võib jaotada õppimistasandeid?
Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #1 Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #2 Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #3 Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #4 Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #5 Muudatuste juhtimine kordamine eksamiks #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-12-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 69 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nazz89 Õppematerjali autor
1. Muudatuste juhtimine ja õppiv organisatsioon

Kordamine eksamiks

1. Muudatuste mõiste ja olemus
Muudatus kõige laiemas tähenduses on planeeritud vastupanu mingile survele või jõule. Organisatsiooni kontekstis on muudatus planeeritud või planeerimata vastus mingite jõudude survele, mis võivad olla organisatsioonivälised või –sisesed.
2. Millised makrokeskkonna mõjurid kutsuvad esile muudatusi?
Väliskeskkonnast avaldavad mõju tehnoloogilised, majanduslikud, sotsiaalsed, õiguslikud, poliitilised jt muutused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Õppiv organisatsioon

SISSEJUHATUS.....................................................................................................2 Sissejuhatus..............................................................................................................................................4 Pideva muutuva tegevuskeskkonnaga kohanemise vajadus esitab juhtidele väljakutse otsida ja rakendada uusi juhtimismeetodeid, et liikuda õppiva ja areneva organisatsiooni poole. Organisatsiooniliste muudatuste tegemine ei eelda mitte üksnes organisatsiooni liikmete hoiakute (ümber)kujundamist ja nende (ümber)õpet, vaid ka seda, et nad ise tahaksid uue õppimisele pühenduda ning tarbe korral muudaksid vastavalt oma töötavasid ja käitumist. Organisatsiooni eesmärkide saavutamise ning samas ka nende jätkusuutlikkuse tagamise kindlamaid viise on järkjärguline üleminek niinimetatud õppiva organisatsiooni vaimus tegutsemisele. ....................................................4

Juhtimise alused
thumbnail
23
ppt

Organisatsioonikultuur organisatsiooni muutuste toetajana/ta

Kultuuridevahelisel suhtlemisel on väärtushinnangud äärmiselt suure tähtsusega. Enamik vastuolusid tuleneb just erinevatest väärtushinnangutest, sest väärtused kujundavad suuresti seda, kuidas inimene ümbritsevat mõistab, kuidas ta tegutseb, plaanib, otsustab ja suhtleb ning sageli kiputakse teise kultuuri/rahvuse esindajaid, nende kompetentsust hindama oma kultuuri väärtushinnangute põhjal.(Kaljund 2001 ). Organisatsioonilise muudatuste põhjused jagatakse organisatsioonisisesteks ja organisatsioonivälisteks ·Organisatsioonivälisteks on: muutunud turusituatsioon, tihenenud konkurents, turuosa suurenemine ja uute turgude otsimine, klientide suurenenud nõudmised, ettevõtete ühinemine, muutused õigusaktides, turu piiratus, esinduslepingu lõppemine. · Organisatsioonisisesteks muutusteks on: eesmärkide ja juhtimisstiili muutumine, struktuurimuutused, teenuste arendamine, ettevõtte halb

Majandus
thumbnail
17
docx

INIMRESSURSI JUHTIMISE KORDAMISKÜSIMUSED

IRJ abil saab tagada organisatsioonile edu. Mõistet kasutatakse kahel erineval viisil: Kirjeldab juhtimistegevust üldiselt; Käsitleb inimeste juhtimist viisil, mis erineb täielikult personalijuhtimisest-erinev filosoofia, inimestele suunatud organisatsiooniline tegevus. 2. Inimressursi juhtimise eesmärgid, rollid ja ülesanded IRJ juhtimise eesmärgid: 1) Mehitamine- mingite funktsioonide jaoks inimtöötajate rakendamine. 2) Tulemustele orienteerumine 3) Muudatuste juhtimine 4) Administreerimine ROLLID JA ÜLESANDED: 1 IR J JU H T I Tu le m u s t e l M IN E e o r ie n t e e r it us M eh M uudat

Juhtimine
thumbnail
13
doc

Inimeste juhtimine organisatsioonis

Juhi roll: administratiivne ja kontrolliv Liidri roll: mõjutada (kujundada) kaastöötajate tegevust (käitumist) ressursside hankimine ja jaotamine visiooni loomine, tegevuse korraldamine innustamine töötajate rakendamine motiveerimine läbi väljakutsete 4. Formaalsed ja mitteformaalsed liidrid. Formaalsete juhtide tööülesannete hulka kuulub nii juhtimine kui ka eestvedamine, erineb mitteformaalsest formaalsete õiguste ja võimu ulatuse poolest. Mitteformaalne liider- gruppi kuuluv inimene, kes oma teadmiste, kogemustega, ideede ja soovitustega toetab gruppi eesmärkide saavutamisel. 5. Juhi efektiivsust määravad tegurid. Liidri efektiivsuse tagab teiste taju temast, edukuse tagab liidri võime mõista ja liita järgijate ootusi ja vajadusi valdkonnapõhiselt. Liider peab

Juhtimispsühholoogia
thumbnail
13
docx

II KT kordamisküsimused vastustega

kalk konkurents jne.); segased rolliootused - töötajale pole selge, mida talt oodatakse ja nõutakse; suur vastutus. 49.Selgitage mõistet läbipõlemine. Läbipõlemine (burnout) on psühhofüüsiline väsimusseisund, mille ilminguteks on pidev väsimustunne, ükskõiksus, masendus ning nendega kaasnev tegutsemisvõime vähenemine. 50.Selgitage kaasava juhtimise olemust. Sõnastage eluline/praktiline näide. Kaasav juhtimine on juhtimispraktika, mis on oluline meie meeskondades, organisatsioonides kui ka perekonnas. See lähtub eeldusest, et lahenduste leidmiseks on oluline tuua inimesed kokku: kui inimeste vahel sünnib dialoog, võtavad inimesed vastutuse ning viivad soovitud ideed ellu. Kaasamine muutub üha enam oluliseks siis, kui: o inimesi soovitakse ühise eesmärgi nimel tegutsemas näha;

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
43
docx

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

JUHTIMISE ALUSED TEEMA1 : Juhtimise mõiste, funktsioonid, tasandid Juhtimine on: · Üks huvitavamaid inimtegevusi · ligitõmbav, sest, see on seotud võimuga ja teistest üleoleku tundega. · seotud teiste inimeste tähelepanuga, lugupidamisega, autoriteediga. · huvitav, sest see on seotud riskiga. Juhtimine on mäng. · Juhtimine võimaldab midagi enamat korda saata kui üksinda. Juhtimise ülesanne: o Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ja üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. o Juhtimine on tegevus, kus juht mõjutab teiste inimeste tegevust eesmärgipärases suunas. Juhitakse tegevusi (protsesse), mitte inimesi, esemeid ja asju. Lähtumine: objektist juhtimisprotsessist

Juhtimise alused
thumbnail
74
docx

Organisatsiooniõpetuse konspekt

rõhutamine  Puudused – liiga jäik, ebatõhus, iseseisvuse puudus, reeglid võivad muutuda „asjaks iseeneses“ 5 Uusklassikaline koolkond  Alustajad E. Mayo, F. Roethlisberger  Tõstsid esiplaanile inimsuhted – keskne inimene kui organisatsiooni liige  Hawtorne’i eksperimendid (1924-1932)  Töögruppide ja mitteformaalsete suhete rõhutamine  Osalev juhtimine  Tööjaotus – avar, „töö rikastamine“  Plaanimine – üldine  Õigused, kohtused, suhtlusteed – suures osas töötajate autonoomia  Koordinatsioon – ametlik ja vabatahtlik  Kontroll – varjatu  Juhtimisulatus – suur  Otsustamine – delegeeritud Suhtumine „Y“  Tööloominguline tegevus  Töötajad on huvitatud vastutusest, kui organisatsioon nene huve arvestab

Organisatsiooniõpetus
thumbnail
34
docx

Organisatsiooni juhtimise kordamisküsimused

Siirmise /Delegeerimise mõiste. Siirmise /Delegeerimise sisu. + Koordineerimise mõiste. Koordineerimise sisu. + Mehitamise olemus. Isikkoosseisu plaanimine ja arvestus. + Personali värbamine ja valik. + Suhtlemise olemus. Suhtlemisstiilid. + Suhtlemisbarjäärid. + Konfliktide olemus, konfliktide tekkepõhjused, konfliktide lahendamine. + Stressi olemus, stressi liigitus, stressist ülesaamine, konformsus. + Enesejuhtimise olemus. Harjumused enesejuhtimises. + Muutused organisatsioonis. Muudatuste elluviimise protsess. + Muutustele vastuseisu põhjused. + Õppiva organisatsiooni olemus. Organisatsiooni õppimisprofiili komponendid. + Organisatsioonis õppimist toetavad ja takistavad tegurid. + 1 Organisatsiooni definitsioon + Organisatsioon on kindla inimrühma ühiste eesmärkide taotlemiseks moodustatud ja terviklikult korraldatud ühendus. Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine




Kommentaarid (2)

cenjorita profiilipilt
cenjorita: Tänan materjali eest, sain palju vajalikku informatsioon!
18:22 14-12-2013
trinzz007 profiilipilt
trinzz007: Ikka aitas, kokkuvõtlik kordamine eksamiks!
16:26 04-01-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun