MARI MAASIKAS 19. september 1995 Narva mnt 38-406 83004 TALLINN mob 56198475 e-post: [email protected] Lp Veiko Roosileht Astri Buffet OÜ Personaliosakond 05. oktoober 2016 Ringtee 75 50110 TARTU Lugupeetud personalispetsialist Soovin kandideerida Astri Buffet OÜ Pärnu Keskuses avatavasse kiirtoidukohta Astri Bistro kelneriks. Informatsiooni Teie pakkumise kohta leidsin internetileheküljelt www.cvkeskus.ee Leian, et minu hariduskäik ning eelnev töökogemus toetavad minu kandidatuuri. Hetkel
töökogemusele. Samuti suudan edukalt juhtida müügipersonali. Seda kinnitavad eelnevad töö tulemused - kahel viimasel töökohal õnnestus müügitöö arendamise abil võita juurde palju uusi kliente ning oluliselt suurendada ettevõtte käivet. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse just seetõttu, et tegemist on minu jaoks uute toodetega ning senisest pisut erineva kliendiprofiiliga. Tänu heale kohanemus- ja õpivõimele usun, et suudaksin edukalt rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi, luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Kirjale on lisatud minu CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega allkiri Signe Vois Lisa: CV 2 lehel
Samuti suudan edukalt juhtida koristus brigaadi. Seda kinnitavad eelnevad töö tulemused - kahel viimasel töökohal õnnestus puhastustöö efektiivsusesse arendamise abil võita juurde palju uusi kliente ning oluliselt suurendada ettevõtte käivet. Tänapäeva inimene hindab väga puhtust ja säravat keskkonda. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse just seetõttu, et tegemist on minu jaoks suure poega, kus on peale toidukauba ka tööstuskaup. Tänu heale kohanemus- ja õpivõimele usun, et suudaksin edukalt rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi, luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Kirjale on lisatud minu CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega Lisa: CV 2 lehel allkiri Melvin Ohtla Lisa: CV 2 lehel
alal ning mul on rohkem kui 10-aastane kogemus müügitöö valdkonnas erinevatel ametikohtadel. Sotsioloogia magistriõppesse astusin just eesmärgiga oma töös paremini mõista klientide soove ning eripärasid. Õpe toimub kaugõppe vormis ning ei takista minu pühendumist tööle. Hindan oma kursisolekut müügitöö valdkonnas toimuvaga väga heaks, kuna paljude töötatud aastate jooksul olen omandanud erinevaid müügitöö tehnikaid ning minu kahel viimasel töökohal saime müügitöö arendamise tulemusel juurde palju uusi kliente. Hindan Teie pakutavat ametikohta heaks väljakutseks just seetõttu, et tegemist on minu jaoks uute toodetega ning senisest pisut erineva kliendiprofiiliga. Usun, et suudaksin oma seniseid teadmisi ja kogemusi rakendades luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Kirjale on lisatud minu CV
väga hästi kursis ja oskan neid tulemuslikult kasutada tänu oma pikaajalisele töökogemusele. Samuti suudan edukalt juhtida müügipersonali. Seda kinnitavad eelnevad töö tulemused - kahel viimasel töökohal õnnestus müügitöö arendamise abil võita juurde palju uusi kliente ning oluliselt suurendada ettevõtte käivet. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse just seetõttu, et tegemist on minu jaoks suure poega, kus on peale toidukauba ka tööstuskaup. Tänu heale kohanemus- ja õpivõimele usun, et suudaksin edukalt rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi, luua Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Kirjale on lisatud minu CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega allkiri Kristlin Kallas Lisa: CV 2 lehel
tehnika alal ning mul on rohkem kui paari-aastane kogemus erinevate tehnika valdkondades. Kuressaare Ametikooli astusin just eesmärgiga mõista veelgi paremini tehnikat ja autode ehitust. Olen erinevate autodega (nii suurte kui ka väikeste autodega) väga hästi kursis ja oskan neid parandada ja hooldada. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse just seetõttu, et tegemist on minu jaoks uue töökohaga. Tänu heale kohanemus- ja õpivõimele usun, et suudaksin edukalt rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi, luua teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda. Kirjale on lisatud minu CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega Mihkel Aulik Lisa: CV 1Lehel
Kadri Kadakas Põlva linn, Piiri tänav 63204 PÕLVA Telefon 53 12 24 55 Pr Mari Murakas PTÜ Selvehalli Konsum Jaama 16A 6. aprill 2015 63308. PÕLVA Lugupeetud juhataja Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud konkursil PTÜ kaupluse Selvehalli konsumi puhkuste asendaja leidmiseks. Informatsiooni Teie pakkumise kohta leidsin 30. märtsil Põlva Tarbijate Ühistu kodulehelt tööpakkumiste rubriigist. Leian, et minu hariduskäik toetab täielikult minu kandidatuuri. Hetkel õpin Tartu Kutsehariduskeskuses müügikorralduse erialal 1. kursus, lisaks olen läbinud teeninduskoolituse müügitöö
leidmiseks. Leian, et minu hariduskäik ja senine töökogemus toetavad täielikult minu kandidatuuri. Olen eelnevalt õppinud Kutsekeskkoolis 3,5 aastat kokaks, seejuures ka klienditeenindust. Lisaks töötades pubis klienditeenindajana 2 aastat. Olen läbinud erinevaid täiendkoolitusi klienditeeninduse alal, nimelt veini- ja kokteilikoolitus. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse, et tegemist on laeva peal töötamisega. Tänu heale kohanemis- ja õpivõimele usun, et suudan edukalt hakkama saada ning pakkuda parimat klienditeenindust. Lisaks tooksin välja hea võõrkeelte oskuse. Kirjale on lisatud ka CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega (allkiri) Mari Murakas Lisa: CV 2 lehel
Avaldusele on lisatud täpsem elulookirjeldus. Leian, et uue tootmisettevõtte käivitamine võimaldab edukalt rakendada oma senist tööalast kogemust ning teoreetilist ettevalmistust, pakkudes võimalusi eneseteostuseks ja arenguks. AS –is Lambimeister on minu ülesandeks olnud ettevõtte tootmisprotsessi juhtimine ja korraldamine, uue tootmisliini käivitamine ning oleme suutnud tagada käibe 100 %-lise kasvu viimase kahe aasta jooksul. Olen omandanud tööstuse planeerimise eriala Tallinna Tehnikaülikoolis ning 1998 aastal otsustasin täiendada oma haridust ja alustada magistriõpinguid Tartu Ülikoolis majanduse erialal. Minu palgasooviks on 15 000.- krooni (bruto) kuus. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele teile sobival ajal. Lugupidamisega, Peeter Tamm Lisatud CV 2-l lehel Dokument on koostatud konsultatsioonifirma Mercuri Urvali poolt Avaldus
21.märts 2011 Lugupeetud Peep Peterson, Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud konkursil OÜ Scottland Yard Pub kokka leidmiseks. Informatsiooni Teie pakkumise kohta leidsin CV-Online`i kodulehelt. Leian, et minu eelnev hariduskäik ja töökogemus toetab täielikult minu kandideerimise põhjust. Haridus on hetkel omandamisel. Pean väga oluliseks elukestvat õpet, mis võimaldaks pidevalt olla kursis uute trendide ja suundadega antud valdkonnas. Õpingutega seoses olen omandanud vastavad erialased teamised kokanduses ja hügieenis ja teostanud reaalset praktikat ettevõttes. Seega hindan oma kursisolekut antud valdkonnas väga heaks. Praktilise poole pealt tooksin esile töökogemuse AS Õeköök, kus töötlesin välja oma oskused ja teamised selles valdkonnas ja läbisin edukalt kiire arengu. Hindan Teie poolt pakutavat ametikohta heaks väljakutseks - töötada ennast üles valdkonnas, kus konkurents ei ole veel väga kõrge ja klientide sihtrühmad alles kujunemas
8-7 Tallinn, 10265 Tel: 555 55 55 10.jaanuar 2002 Lgp. Tarvo Kesküla, Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud konkursil AS Meri&Pojad müügijuhi leidmiseks. Informatsiooni Teie pakkumise kohta leidsin CV- Online`i kodulehelt. Leian, et minu eelnev hariduskäik ja töökogemus toetab täielikult minu kandideerimise põhjust. Omandan hetkel turunduse erialal magistri kraadi, lisaks olen täiendanud ennast välismaal: Soomes Markkinointi Instituudis ja Taanis turundus - reklaamialasel seminaril. Pean väga oluliseks elukestvat õpet, mis võimaldaks pidevalt olla kursis uute trendide ja suundadega antud valdkonnas. Õpingutega seoses olen läbi viinud mitmeid turundus- ja
MOTIVATSIOONIKIRI Lugupeetud proua Uibo Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud konkursil lillehaldja ametikohale. Kuulutuse leidsin ajalehest Jõulumaa. Leian, et minu eelnev hariduskäik ja töökogemus tuleb kasuks sellel uuel alal keskkoolist saadud teoreetilised teadmised tahavad rakendamist praktikas. Mul on hea kohanemisvõime ja kõrge pingetaluvus. Lisaks olen sõbralik ja optimistlik mõjudes hästi ka kaaskollegidele. Hindan Teie poolt pakutavat ametikohta heaks väljakutseks - töötada ennast üles selles valdkonnas. Usun, et suudaksin rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi luues Teie ettevõttele olulist lisaväärtust ning seeläbi ka ise õppida ja areneda protsessi käigus. Kirjale on lisatud ka minu CV, mis võiks Teile huvi pakkuda. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega, nimi tänav indeks Tartu Lisatud CV 1-l lehel
september 2013 123465 TARTU Lugupeetud juhataja Soovin kandideerida teie poolt välja kuulutatud konkursil OÜ Kauplus poole kohaga klienditeenindaja leidmiseks. Informatsiooni teie pakkumise kohta leidsin 20.septemri Postimehe töökuulutuste rubriigist. Arvan, et minu senine töökogemus selles valdkonnas on piisav sellele ametialale kandideerimiseks.Hetkel õpin Tartu Kutsehariduskeskuses Müüja eriala 3. Kursusel. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse. Tänu heale kohanemus- ja õpivõimele, usun, et suudaksin kiirelt kohaneda ja rakendada seniseid teadmisi ja omandada uusi kogemusi. Kirjale on lisatud minu CV. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega /allkiri/ Triin Vaino Lisa: CV
valdkonnas. Töötan hetkel samas valdkonnas, suures ettevõttes Vurr & Vurr As ning oman seal tööstaazi 12 aastat. Töötan vahetuse meistrina, kus vastutan tootmise efektiivse korraldamise, vajalike materjalide õigeaegse tellimise, tellimuste täitmise, kvaliteedinõuetele vastavuse kontrollimise, töötajate juhendamise ja väljaõppe korraldamise eest. Töötan suures kollektiivis, kus peab meeskonnatöö hästi toimima. Olen oma töö kõrvalt omandanud lisaks ka osakonna planeerija ameti.Lisaks õpin kaugõpes majandust ja sealhulgas juhtimist. Hindan Teie poolt pakutavat ametikohta väga heaks väljakutseks, soovin omandada uusi kogemusi. Soovin Teie ettevõttele olulist lisaväärtust tuua ning seeläbi ka ise õppida ja arendada. Kirjale on lisatud ka minu CV, mis võiks Teile huvi pakkuda. Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimistele Teile sobival ajal. Lugupidamisega, Katrin Mets tel.: +37253544125
1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS KAASKIRJA KOOSTAMISEL Tavaliselt lisatakse kaaskiri CV-le. Kaaskirja mõte on teavitada tööandjat, millisele töökohale kandideerite ning et olete tööandja poolt seatud tingimustega tutvunud ja nõus. Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit klassikalist näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas rangeid reegleid, tasuks lähtuda järgmistest printsiipidest: nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele või firmale; pealkiri, mis viitab konkreetsele vabale töökohale kui kiri on koostatud vastuseks konkreetsele pakkumisele, tuleb märkida,
61401 Tartu Eesti 10.04.09 Lp Helena Erik Sooviksin tulla ettevõttese OÜ Muhu Jaanalind giidina praktikale. Informatsiooni antud töö kohta sain sõbrannalt, kes eelmine aasta seal töötas. Leian, et minu haridus ja töökogemus tulevad selle töö puhul kasuks. Õpin hetkel Tartu Kutsehariduskeskuses turismikorraldust ning olen läbinud aine giiditöö alused. Olen julge ning mulle meeldib inimestega suhelda. Hindan Teie poolt pakutavat töökohta heaks väljakutseks ja enda arendamise võimaluseks sellel alal. Usun, et suudaksin rakendada oma seniseid teadmisi ja oskusi. Kirjale on lisatud ka minu CV, mis võiks Teis huvi äratada. Olen meeleldi nõus vastama lisaküsimustele Teile sobival ajal. Lugupidamisega,
Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...
AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................
4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise
TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel .....
Alexandre Dumas _ «Kolm musketäri» EESSÕNA, milles selgitatakse, et is- ja os-lõpuliste nimedega kangelastel, kelledest meil on au oma lugejatele jutustada, ei ole midagi ühist mütoloogiaga. Umbes aasta tagasi, kogudes kuninglikus raamatukogus materjali «Louis XIV ajaloo» jaoks, sattusin ma juhuslikult «Härra d'Artagnani memuaaridele», mis oli trükitud -- nagu suurem osa selle ajajärgu töid, kus autorid püüdsid kõnelda tõtt nii, et nad ei satuks selle eest pikemaks või lühemaks ajaks Bastille'sse -- Pierre Rouge'i juures Amsterdamis. Pealkiri võlus mind: võtsin memuaarid koju kaasa, muidugi raamatukoguhoidja loal, ja lugesin nad ühe hingetõmbega läbi. Mul ei ole kavatsust hakata analüüsima seda huvitavat teost, piirduksin ainult tema soovitamisega neile lugejatele, kes tahavad saada pilti ajastust. Nad leiavad sealt meistrikäega joonistatud portreid, ja kuigi need visandid on enamuses tehtud kasarmuustele ja kõrtsiseintele, võib neis siiski niisama tõep�
Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7
Viire Sepp Andekusest ja andekatest lastest Tartu 2010 Toimetanud Kairit Henno Kaane kujundanud Maarja Roosi Küljendanud Kairi Kullasepp Autoriõigus: AS Atlex ja autorid, 2010 Kõik õigused kaitstud. Igasugune autoriõigusega kaitstud materjali ebaseaduslik paljundamine ja levitamine toob kaasa seaduses ette nähtud vastutuse. Käsikirja valmimist on toetanud Euroopa Liit ja Euroopa Sotsiaalfond AS Atlex Kivi 23 51009 Tartu Tel 734 9099 Faks 734 8915 [email protected] www.atlex.ee ISBN: 978-9949-441-73-0 Sisukord 3 Sisukord Eessõna 5 Mis on andekus 7 Intelligentsus ja erivõimed 14 Kuidas andekad lapsed mõtlevad 25 Andekus ja loovus 31 Motivatsioon 40 Eesmärgi ja tasu mõju motivatsioonile
TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Gerda Mihhailova TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ LOENGUKONSPEKT Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS 4 1. JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE OLEMUS, SEOSED JA MÕISTED 5 1.1 Sissejuhatus ehk juhtimisega seonduvad mõisted...............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ...
17.09.2020 TÖÖÕIGUS Seminari kava Tööõiguse olemus ja rakendusala. Küsimused, kaasused, ülesanded I teema. Töölepingu eristamine muudest teenuste osutamise lepingutest (2 tundi) Tööõiguse olemus 1. Milline on töölepingu kõige olulisem tunnus ja miks? Miks kaitseb tööõigus eelkõige töötajat ja mida see tähendab? ❏ Töölepingu olulisemaks tunnuseks on see, et tööd tehakse alluvussuhtes, mille olemus seisneb ühelt poolt juhtimises ning kontrollimises ja teiselt poolt juhtimisele alluvuses ning kohustusi/ülesandeid/juhiseid täitmises. ❏ Tööõigus kaitseb eelkõige töötajat, sest ta on nõrgemaks pooleks töösuhetes võrreldes tööandjaga, kel
HOLOKAUST Õ P P E MAT E R J A L 2007 Selle publikatsiooni autoriõigused kuuluvad Eesti Ajalooõpetajate Seltsile Õppematerjali koostamist ja väljaandmist rahastasid Eesti Vabariigi Valitsus ja International Task Force Holokaust Õppematerjal: allikad, õppeülesanded, mälestused, teabetekstid Autorid: Ruth Bettina Birn, Toomas Hiio, Mart Kand, Ülle Luisk, Christer Mattson, Meelis Maripuu, Mare Oja, Ragne Oja, Indrek Riigor, Elle Seiman Koostanud Mare Oja Toimetanud Toomas Hiio Õppematerjali katsetanud Siiri Aiaste, Mart Kand, Tiia Luuk, Riina Raja Keeletoimetaja Mari Kadakas, Kärt Jänes-Kapp Ingliskeelsed tekstid tõlkinud eesti keelde Toomas Hiio, Heli Kuuste, Mare Oja, Ragne Oja, Indrek Riigor, Alias Tõlkeagentuur Saksakeelsed tekstid tõlkinud eesti keelde Toomas Hiio, Anne-Mari Orntlich Ingliskeelsed tekstid tõlkinud vene keelde Marina Grišakova, Alias Tõlkeagentuur Eestikeelsed tekstid tõlkinud vene keelde Ludmila Dubjeva ja Tatjana Šor Venekee
1) pedagoogiline, noorsootöö või sotsiaaltöö alane kõrg- või keskeriharidus ja Eesti Noorsootöö Keskuse (edaspidi ENTK) juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 4 lõikes 2 nimetatud teemadel või 2) vähemalt keskharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 4 lõigetes 2 ja 3 nimetatud teemadel ning vähemalt kolmeaastane töökogemus laagri kasvatajana. § 3. Laagri kasvataja kvalifikatsiooninõuded Laagri kasvataja kvalifikatsiooninõuded on järgmised: 1) pedagoogiline, noorsootöö või sotsiaaltöö alane kõrg- või keskeriharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase viie aasta jooksul väljastatud tunnistus eksami sooritamise kohta § 5 lõikes 2 nimetatud teemadel või 2) muu kõrg- või keskeriharidus ja ENTK juures tegutseva eksamikomisjoni viimase
turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a
Kuressaare Ametikool Koostanud Sirje Pree 2000/2007 ‗ 2 Sisukord ‗............................................................................................................2 SISUKORD.............................................................................................3 SISSEJUHATUS......................................................................................6 Arengupsühholoogia mõiste......................................................................................8 ARENGU MÕJURID EHK ARENGUFAKTORID.......................................13 ERINEVAD TEOORIAD INIMESE ARENGUST........................................18 Psühhoanalüütikud...................................................................................................21 Erikson....................................................................................................................
EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A