Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaaskiri (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


 
ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 
1)   Elulookirjeldus ehk  Curriculum  Vitae (CV); 
2)   Motivatsioonikiri
3)  Avaldus; 
4)   Kaaskiri    
5)   Soovituskiri  
 
1.  ABIKS  KAASKIRJA  KOOSTAMISEL 
Tavaliselt lisatakse kaaskiri CV-le. Kaaskirja mõte on teavitada tööandjat, millisele  töökohale kandideerite ning et 
olete tööandja poolt seatud tingimustega tutvunud ja nõus. Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna 
inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit  klassikalist  näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas 
rangeid reegleid,  tasuks  lähtuda järgmistest printsiipidest: 
  nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele või firmale; 
  pealkiri, mis viitab konkreetsele vabale töökohale 
  kui kiri on koostatud vastuseks konkreetsele pakkumisele, tuleb märkida, missugusele kohale 
kandideeritakse ning mis on pakkumise allikas (nt. “ Postimees ” …. kuupäevast); 
  see peaks sisaldama Sinu kohta üldist informatsiooni (detailid ilmnevad CVst) ning põhjust, miks oled 
pakutavast töökohast huvitatud; 
  pead lisama oma isiklikud ning  kontaktandmed (isegi kui need juba CVs on); 
  kiri olgu allkirjastatud
Hea tava kohaselt on kaaskiri poole kuni ühe lehekülje  pikkune , lõpeb positiivse ootusega ning selle all on kindlasti 
teie nimi ja kontaktandmed. 
Näidis kaaskiri 
 
Mari Maasikas  

Kaaskiri #1 Kaaskiri #2 Kaaskiri #3 Kaaskiri #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Greteliiiiis Õppematerjali autor
Abiks kaaskirja koostamisel

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
pdf

Motivatsioonikiri

1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS MOTIVATSIOONIKIRJA KOOSTAMISEL Motivatsioonikiri on kandideerimisel CV-le asendamatuks lisaväärtuseks. Selle peamiseks ülesandeks on vastata potentsiaalse tööandja küsimusele: "Miks ma peaksin värbama just selle inimese?" Motivatsioonikiri on oma ülesehituselt kaaskirja põhjalikum versioon, millega saate juhtida tähelepanu oma tugevatele külgedele ja senistele tööalastele saavutustele.

Eesti keel
thumbnail
16
doc

CV online

Autojuhiload: B-kategooria (alates 1987) Soovitajad: 1. … 2. … Dokumendi koostas konsultatsioonifirma Mercuri Urval Kaaskiri Selle dokumendi koostamine tekitab sageli raskusi, kuna inimene ei tea, mida kirjutada ning mingit trafaretset näidist kaaskirja kirjutamiseks pole. Kuigi ei ole olemas rangeid reegleid, tasuks lähtuda järgmistest printsiipidest:  Nii nagu tavaline kiri, peab kaaskiri olema adresseeritud konkreetsele inimesele vôi firmale,  kui kiri on koostatud vastuseks konkreetsele pakkumisele tuleb märkida, missugusele kohale kandideeritakse ning mis on pakkumise allikas (nt. “Postimees” …. kuupäevast),  kaaskiri ei tohi olla liiga pikk – pool kuni üks lehekülg,  see peaks sisaldama teie kohta üldist informatsiooni (detailid ilmnevad CVst) ning pôhjust, miks olete pakutavast töökohast huvitatud,

Ainetöö
thumbnail
19
docx

ASJAAJAMINE

CV peamiseks eesmärgiks on teenida välja töövestlus. Kui sind on kutsutud intervjuule, on just CV see, mis selle tähtsa esmakohtumise päevakorra paika paneb. CV on vaja koostada võttes arvesse pakutavale töökohale esitatavaid nõudmisi. CV kirjutamine CV kirjutamisel tuleb tähelepanu pöörata sellele, et see oleks täpselt viimistletud, informatsioon peaks olema õiges järjekorras ja arusaadavas vormis. Hea on lisada CVle ka lühike ja ajakohane kaaskiri, see ajendab lugejat tundma huvi ka sinu kui inimese vastu. Hea CV: On pikkusega 12 lehekülge, Kergesti loetav (trükitud heale paberile ja hästi kujundatud), Ilma kirjavigadeta Müüb sind, sinu oskusi ja teadmisi, Iseloomustab sind isiksusena, On informatiivne (kajastab kõige olulisemat teavet sinu isiku ja karjääri kohta). Nõuanded CV koostamiseks: Kasuta lihtsaid, kergesti loetavaid kirju, näiteks Times New Roman.

Asjaajamise alused
thumbnail
10
pdf

Abiks CV koostamisel

1 ISIKU POOLT VORMISTATAVAD DOKUMENDID 1) Elulookirjeldus ehk Curriculum Vitae (CV); 2) Motivatsioonikiri; 3) Avaldus; 4) Kaaskiri 5) Soovituskiri 1. ABIKS CV KOOSTAMISEL Vabale töökohale kandideerimisel esitatakse tööandjale CV ja avaldus töökohale kandideerimiseks. Mõnikord on võimalik CV saata läbi mõne töövahendusportaali internetis. Selleks tuleb CV sisestada portaali andmebaasi, mille kaudu tööandjad ka ise endale sobivat tööjõudu otsivad. CV on lühend ladinakeelsest terminist curriculum vitae, mis tähendab tõlkes elulugu. Kuna lühend CV tuleneb

Eesti keel
thumbnail
23
doc

Personali värbamine ja valik

sobimatud. Sobilike kandidaatidega tegeletakse edasi ja võimalikud kandidaadid hoitakse reservis ning sobimatutele kandidaatidele öeldakse ära. Juhul kui osa kandidaatidest, keda kutsutakse intervjuule loobuvad, siis kutsutakse mõned võimalikud kandidaadid reservist. (Toomenurm 1999: 33). Klassikaline jaotus sobiva kandidaadi väljavalimiseks (Pedras 2007: 101): · CV, ankeet ja kaaskiri või/ning motivatsioonikiri · Intervjuu · Isiksuse, võimete, motivatsioonitest · Intervjuu Personali värbamine ja valik 14 · Taustauuring Ankeet on dokument, kus on küsimused eelkõige kandidaatide eluloo kohta. Kandidaadi elulugu ja ametialane karjäär võimaldavad saada väga väärtuslikku infot ja prognoosida selle alusel tööedukust täidetaval

Ainetöö
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

Sisukord Sissejuhatus 3 1. Kes on tööturul osalevad noored?.......................................................................................4 1.1 Välismaal töötavad noored........................................................................................5 2. Töösuhteid reguleerivad õigusaktid....................................................................................6 2.1 Töösuhted alaealistega..............................................................................................6 2.2 Tööaeg ja puhkeaeg..................................................................................................7 2.3 Puhkus.......................................................................................................................7 3. Noorte võimalused tööle asumiseks.....................

Õigus
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

Personalijuhtimine 2013 Konkurentsivõime eeldab innovatsiooni, ettevõtlikkust, kooperatsioonivõimet, paindlikkust, transparentsust. Võitlus turuosa eest muutub võitluseks ajude eest. Bill Gates: "Kõige tähtsam asi, mida ma teen, on heade inimeste töölevõtmine" I ORGANISATSIOONI ARENDAV FUNKTSIOON II PERSONALITÖÖ FUNKTSIOON III SIDUV FUNKTSIOON Kaasaegsed trendid Inimressurss loob organisatsiooni peamise konkurentsieelise keskendudes intellektuaalsele ja sotsiaalsele kapitalile, see tähendab: Inimeste võimete avastamisele ja rakendamisele; Karjääri kavandamisele; Suhtevõrgustike ja sotsiaalse keskkonna mõjude juhtimisele; Organisatsioonilise keskkonna kujundamisele. Inimkapitali juhtimine (Human Capital Management) Lisa

Personalijuhtimine
thumbnail
66
doc

Klienditeenindus

1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................

Kommunikatsioon




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun