Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Lahkumisavaldus - sarnased materjalid

juhatajale, direktorile, tööleping, viimaseks, perekonnanimi, kontaktandmed
thumbnail
20
docx

Põhimõisted asjaajamises

või äritegevuse käigus loodud, saadud ning tõestuseks ja teadmiseks alalhoitud informatsioon. Dokumendi plank- trükitud või muul viisil valmistatud dokument, kuhu on jäetud tühjad väljad teatud informatsiooni ülesmärkimiseks. See on juba ise dokument. Nt ametikirjad, õigusaktid (lisasid ei vormistata plangile, lähevad tavalisele paberile), protokollid, aktid jt. dokumendid. Plank on ka selline paber, millel on asutuse logo ja kontaktandmed. Plankide liigid: · üldplank (logoga plank); · dokumendiliigi plank. Üldplangi elemendid: kirjapeaväli- autor (asutus, mitte kirja koostaja, nt OÜ SurraMurra), logo/vapp. Kirjaplangi elemendid: kirjapeaväli- autor, logo/vapp; kontaktandmete väli: postiaadress, e- post, telefon, faks. Dokumendiliigi plangi elemendid: kirjapeaväli- autor, logo/vapp; dokumendiliigi nimetus (avaldus, volikiri, käskkiri jne.); koostamise koht.

Sekretäritöö
36 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Lasteriiete poe asjaajamiskord

jooksul; 4.4.4. võimalusest dokument nõuetekohaselt arhiveerida. 4.5. Üldjuhul käsitleb dokument ühte teemat. 4.6. Kui dokument vormistatakse nii paberkandjal kui ka digitaalselt, tagatakse nende identsus. 4.7. Dokumendiplanke hoitakse digitaalsel andmekandjal ning kasutatakse vastavalt juhataja korraldustele. 4.8. Dokumendiplangid jagunevad: 4.8.1. Üldplank, millel pealses on logo ning jaluses märgitud asutuse kontaktandmed ja registrikood. 4.8.2. Kirjaplank, mile jaluses on märgitud asutuse kontaktandmed ja registrikood. 4.9. Dokumendi kohustuslikud elemendid 4.9.1. Autor; 4.9.2. Dokumendi kuupäev; 4.9.3. Tekst; 4.9.4. Alkirjastajad. 4.10. Dokumentide vormistamisel kasutatakse lähtuvalt dokumendiliigist järgmisi lisaelemente: 4.10.1. Nova Eesti OÜ logo; 4.10.2. Väjaandmise koht; 4.10.3. Dokumendi menetlemise korda või juurdepääsu reguleeriv märge (näiteks

Juhiabi
22 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

Asjaajamine

Üldplank (nii paber- kui ka digitaalsel kandjal). Üldplangi alusel võib moodustada dokumendiliigi planke. Dokumendiplangid kujundatakse " Valitsusasutuste asjaajamiskorra alustes" toodud näidisvormingu alusel ( kuni vastavate standardite väljatöötamiseni ). Dokumendil on kohustuslikud ja vastavale dokumendiliigile omased rekvisiidid väljaandja nimi või nimetus dokumendi kuupäev tekst allkiri vormingu tüüp (digitaaldokumendi puhul) Valgamaa Kutseõppekeskuse direktorile Avaldus 13.09.2010 Lugupeetud direktor, palun tehke esmaspäeval tasuta söök. Lugupidamisega Anna Näeme · Eluloo kirjeldus (CV) · ISIKLIKUD ANDMED · Nimi: Anna · Perekonnanimi: · Sünniaeg: · Aadress: · E-mail: · Telefon: · Perekonnaseis: · HARIDUSKÄIK: · Töökogemus: · KEELTEOSKUS: · Vene keel · Eesti keel · Inglise keel · TÄIENDAV INFO: · ARVUTIOSKUS: · HUVIALAD:

Asjaajamine
126 allalaadimist
thumbnail
4
doc

KUIDAS KIRJUTADA AVALDUST?

KUIDAS KIRJUTADA AVALDUST? Järgnevalt mõned näpunäited, millised on avalduse kohustuslikud elemendid ja kuidas seda vormistada. 1. SAATJA andmed trükitakse lehe parempoolsesse ülemisse ossa: nimi ja perekonnanimi aadress telefon faks e-posti aadress jms. 2. ADRESSAAT (kellele avaldus on suunatud) trükitakse ära ametinimetus ja nimi, (lehe vastakpoolsesse ossa) TLÜ-s adresseeritakse: REKTORILE - Immatrikuleerimise, eksmatrikuleerimise, reimmatrikuleerimise, üleviimise jm. akadeemiliste teemadega seotud avaldused AKADEEMILISELE PROREKTORILE ­ akadeemilise puhkuse, selle pikendamise ja lõpetamise taotlemine

Ametijuhend
20 allalaadimist
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...

Asjaajamise alused
321 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Avaldus kooli nimekirjast kustutamiseks

................... Elukoht: .................................... Telefon: .................................... e-post:........................................ AVALDUS Palun kustutada minu laps ........................................................................ ees-ja perekonnanimi Tartu Hiie Kooli ............... klassi nimekirjast alates ................................. kuupäev ja aasta seoses õppima asumisega ..................................................................... riik, vald/linn, kooli nimi .................................................. Allkiri ................................................... Kuupäev

Filoloogia
6 allalaadimist
thumbnail
6
docx

AS Taibu infosüsteem

Kasulik teada! Tiitelleht Tiitelleht koostatakse eesti keeles (ka sel juhul, kui töö kirjutatakse vene või inglise keeles). Kõik vajalikud elemendid paigutatakse eraldi ridadena ja joondatakse keskele, välja arvatud andmed töö juhendaja kohta. Tiitellehele tuleb märkida: kooli nimetus suurtähtedega: TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL (paksus kirjas Bold, kirja suurus 12 punkti); Virumaa Kolledz (Bold, kirja suurus 12 punkti); autori ees- ja perekonnanimi (Bold, kirja suurus 12-14 punkti); töö pealkiri suurtähtedega, (Bold, Kirja suurus 16-20 punkti); töö liik ­ bakalaureusetöö (Bold, kirja suurus 14 punkti); töö juhendaja eesnimi ja perekonnanimi, mille ette lisatakse tema teadulik kraad selle omamisel (Bold, kirja suurus 12 punkti); töö valmimise koht (linn) ja aeg samale reale ilma komata: Tallinn aasta (Bold, kirja suurus 12 punkti);

Informaatika
4 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Teabekäsitluse arvestus

lasteasutustesse laste vastuvõtu ja sealt väljaarvamise kord" L i sa1 XXXX Lasteaed............................ juhatajale avaldus Palun võimaldada minu lapsele /lapse ees- ja perekonnanimi, isikukood/ Koht XXXX Lasteaias alates /lasteasutuse nimi/ /kuupäev/ Lapse vanemad: Nimi Isikukoo Töökoht ja amet, Elukoha d telefon, e-post aadress, telefon, e-post Ema Isa Alla 18-aastased lapsed perekonnas:

Teabekäsitlus
6 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Konspekt

veeristeks Vasak veeris 3,0 cm Parem veeris 1,5 cm Ülemine veeris 1,2 cm Alumine veeris 1,2 cm kontaktandmed Plangi vormindamine (2) Dokumendi rekvisiidid Kasutatakse püstkirja ( Helvetica, Times, Times New Dokumendiliigile omased informatiivelemendid Roman, Arial, Courier) Kohustuslikud rekvisiidid Tähe suurus 12-14 D väljaandja

Dokumendihaldus
416 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Asjaajamine, dokumendi haldus

sealhulgas tegevuse dokumenteerimine, dokumentide korrektne vormistamine , dokumendiringlus, dokumentide tähtaegne täitmine, dokumentidele juurdepääs, dokumentide ja nende tõestusväärtuste säilitamine ning arhivaalide korrastamine. Dokumendi element - EVS 882-1:2006 Kirjal on järgmised elemendid (esitatakse tähestikulises järjestuses): 1. Aadress 2. Adressaat 3. Allkiri 4. Allkirjastaja 5. Autor 6. Kasutusmärge 7. Kontaktandmed 8. Koostaja 9. Kuupäev 10. Lisaadressaat 11. Lisamärge 12. Logo 13. Pealkiri 14. Seosviit 15. Tekst 16. Viit Kirja esitlusvormil on järgmised väljad · Kirjapeaväli · Adressaadiväli · Viidaväli · Tekstiväli · Kontaktandmeväli E-kirja esitlusvormil on järgmised väljad 0 Kellele 1 Koopia 2 Kuupäev 3 Pimekoopia 4 Teema Tekstiväli

Dokumendihaldus
228 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Tulevase ettevõtte asjaajamise kord

AS NUNNU Ettevõtte asjaajamise kord ÜLDEESKIRJAD 1. Asjaajamine on dokumentide loomine, registreerimine, edastamine, hoidmine ja kasutamine kuni nende üleandmiseni arhiivi. 2. Koostatud dokumendid peavad olema vastavuses haldusdokumentide vormistamise põhinõuetega 3. Asjaajamise korraldajaks on sekretär, kelle põhiülesandeks on: - dokumentide vastuvõtmine - dokumentide registreerimine - dokumentide vahendamine - dokumentide väljastamine - järelvalve dokumentide täitmise üle - dokumentide hoidmine - nõustamine asjaajamisega seotud küsimustes - asjaajamise pidev täiustamine - telefakside lähetamine - kirjade, panderollide, trükiste lähetamine - asjaajamises vajaminevate teatmematerjalide muretsemine HALDUSDOKUMENTIDE KOOSTAMINE JA VORMISTAMINE Dokumentide liigitus Dokumendid liigitatakse: - informatsioonilised dokumendid - ametkiri, iseloomustus, teade, akt, õiend, tõend, ettekanne, aruanne, teatis jne. - korraldavad dokumendid ehk haldus

Asjaajamine
137 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Dokumendihalduse arvestuse kordamiseks

dokumendiga. 21. Mis on autentimine? Ehk autoriseerimine 22. Kui pikka säilitustähtaega peetakse dokumendil lühiajaliseks? 10 aastat-lühiajaline 23. Mis on pitsat, mis on pitser? Pitseriga kinnitatakse dokumendi allkiri. 24. Mis on tempel? Vahend korduva info / teabe kandmiseks dokumendile (nt.rekvisiidid) 25. Mis on viseerimine? Asutusesisene kooskõlastamine 26. Millise laiusega on plangi veerised? Ülemine-12mm, alumine-12mm, vasak-30mm, parem-15mm 27. Millised kontaktandmed kirjutatakse ametliku E-kirja lõppu? Nimi, asutus, amet, telefon, faks, e-mail. 28. Kuhu vormistatakse ametikirjal seosviit (viide Teie)? Paralleelselt adressaadiga paremasse paberi poole. 29. Millal ja kuidas vormistatakse ametikirja pealkiri? Nimetavas käändes, vormistatakse alati (v.a õnnitlus-ja tänukirjad, tõendid, avaldused, õiendid) 30. Millal vormistatakse ametikirjale koostaja andmed? Vormistatakse kõigile ametikirjadele.

Dokumendihaldus
331 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Avaldus

...................................................................... ........................................................................................... .......................................................................................... ........................................................................................... (teema inglise keelne nimetus) Koostaja: ................................................................. (ees- ja perekonnanimi,) Kontakttelefon: ........................................................ Ainepunktide arv ÕISis avalduse esitamise hetkel .............. EAP Juhendaja nimi: ................................. Juhendaja allkiri: ............................

Majandus
42 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Asjaajamise eksami õppimiseks vastused

Kirja kasutusala, rekvisiidid, nõuded teksti koostamisel, liigitus- Kiri on kõige sagedamini koostatav dokument, firma peegelpilt. Kiri koostatakse vähemalt kahes eksemplaris, originaalplangile ja ärakiri valgele lehele(koopia). Kirja rekvisiidid on : *adressaat *kuupäev ja number *viide sissetulnud kirjale(kp ja nr) *pealkiri *pöördumine *tekst *tervitus-vormel *allkiri *märkus lisade kohta *märkus lisa adressaatide kohta *koostaja või kontakt isiku kontaktandmed. NB! pluss plangi elemendid. Tekst koostatakse lühike, lihtne, täpne, selge. Peab olema nii keeleliselt kui juriidiliselt õige sõnastusega, loogiline ja andmed usaldusväärsed. Teks peab maksimaalselt olema ülesehitatud kolmele loogilisele elemendile: a)sissejuhatus- antakse kirja koostamise põhjus, eesmärk. Viidatakse ka samas küsimuses varem peetud kirjavahetusele b)probleemi esitlus, tõestus- esitatakse

Asjaajamine
253 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Asjaajamise aluste kordamisküsimused

Dokumenti iseloomustab... sisu ­ sõltub juhtimisfunktsioonist, mille kohta dokument välja anti vorm ­ õigusaktides vorminõuded struktuur ­ sõltub liigist, sisust Veerised. parem 1,5 vasak 3 all, üleval 1,2 Kirja vormielemendid. - autor - logo - (kasutusmärge) - adressaat - aadress - kuupäev - viit & seosviit - pealkiri, tekst - allkiri, allkirjastaja - lisamärge - lisaadressaat - koostaja - kontaktandmed Dokumendi võltsimise ärahoidmine. Turvaelemendid: vesimärk, plangi nr, reljeefpitsatiga valmistatud element. Mis mõõdus on A3 paber? 297 × 420 mm Millised on dokumendi täitmise tähtajad? Dokument vaadatakse läbi 30 päeva jooksul. Kui asja lahendamine ei kuulu selle asutuse pädevusse, kellele dokument saadeti, edastatakse see vastavalt kuuluvusele 5 tööpäeva jooksul, teatades sellest samaaegselt saatjale. Milline on referaadi teksti reavahe? 1,5 mm Mis on ajatempel?

Asjaajamise alused
99 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Avaldus näidis

Tallinna Tööstushariduskeskuse direktorile ( koht, kellele ) Maakond ja kuupäev, aasta Avaldus (Seletus) Nt. Palun võtta mind käesolevast õppeaastast Tallinna Tööstushariduskeskuse esimese kursuse õpilaseks. Ma soovin õppida automehaanikuks. (allkiri) Ees- ja Perekonna nimi Sünd 19** Aadress Posti indeks, Maakond

Kirjandus
63 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Asjaajamiskorra ühtsed alused KT küsimused ja vastused

ASJAAJAMISKORRA ÜHTSED ALUSED (Täida lüngad, tõmba õigele vastusele ring ümber või kirjuta lühivastused) 1. Mida peab asutuse asjaajamine tagama:  asutuse ülesannete täitmise ja otsuste vastuvõtmise täpse ja küllaldase  dokumenteerimise vähemalt õigusaktidega ettenähtud ulatuses;  dokumentide vastavuse õigusaktides ja standardites kehtestatud vorminõuetele;  dokumentide kiire ringluse;  dokumentide lihtsa ja kiire leidmise ning juurdepääsu neile;  dokumentidele kehtestatud juurdepääsupiirangutest kinnipidamise;  tähtaegse dokumentide täitmise ning asjade lahendamise kontrolli;  dokumentide ja nende tõestusväärtuse säilimise dokumentidele kehtestatud  säilitustähtaegade jooksul. 2. Kes kinnitab asutuse asjaajamiskorra?  Asutuse juht kehtestab asutuse asjaajamiskorra 3. Asutuse asjaajamisperioodiks  võib olla kalendriaasta, õppeaasta, majandusaa

Sekretäriõpe
10 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Materjaalsevastutuse leping

LEPING täieliku individuaalse materiaalse vastutuse kohta Tagamaks materiaalsete väärtuste säilivust, mis kuuluvad _______________________________________________________________ (ettevõtte, asutuse, organisatsiooni nimetus) ettevõtte, asutuse, organisatsiooni juht või juhi asetäitja ________________________________________________________________________________ (amet, ees- ja perekonnanimi) edaspidises tekstis "administratsioon", esinedes ettevõtte, asutuse, organisatsiooni nimel, ühelt poolt, ja ______________________________________________________________________________ (tsehhi, osakonna, jaoskonna, sektsiooni, lao jne) töötaja __________________________________________________________________________, (ees- ja perekonnanimi) edaspidi "töötaj

Õigus
1 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ametikiri - Kordamine

ametikirja saaja andmed - ettevõtte või asutuse nimi, kontaktisiku nimi ja aadress kuupäev - asub aadressi 3. reaga kohakuti paremal, selle järel ametikirja registreerimise number dokumendiliigi nimetus, nt VOLIKIRI või kirja pealkiri (sisule viitav) - paigutatakse ülaservast 9,5 cm joondatult vasakule tekst - asub 2­4 rida pealkirjast allpool. Tekstis esitatavad erinevad mõtted tuleb eraldada lõiguvahega allkiri või allkirjad allkirjastaja eesnimi ja perekonnanimi - paikneb vastava allkirja all allkirjastaja ametinimetus ametikirjale lisatud dokumentidele või sama sisuga kirja saajatele tuleb viidata eelmisest elemendist 2 rida allpool vastavate märksõnadega (nt Lisa: CV ühel lehel; Teadmiseks: Viimsi Vallavalitsus)

Kirjandus
50 allalaadimist
thumbnail
18
docx

DOKUMENDIHALDUS

allkirjastajat või lisamärget. Ruumipuudusel võib vormistda lisamärke kõrvale. 12. Koostaja- on kirjakavandi ettevalmistanud isik. Elemendi olemasolu võimaldab adressaadil mugvalt ja kiiresti ühendust võtta kirja saatjaga, kui tal tekib küsimusi. Koostaja andmed vormistatakse kõigile väljasaadetavatele ametikirjadele, kui allkirjastaja ja koostaja on errinevad isikud. Kirjal võib olla mitu koostajat. Koostaja andmed esitatakse järjekorras: ees-ja perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress. Asukoht: alatikontaktandmete välja kohal vasakul. 13. Seosviit- on sissetulnud kirja kuupäev ja viit. Seosviida eesmärgiks on hõlustada ühes asjas peetava kirjavahetuse haldamist, kuna element võimldab omavahel siduda algatuskirja ja vastuskirja ja muudab dokumendi registreerimise operatiivsemaks. Vormistatakse järjekorras: selgitav sõna Teie, saabunud dokumendi kuupäev, saabunud dokumendi viit. Asukoht:viiteväljal,

Dokumendihaldus
32 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Asjaajamise alused

Ärakiri ­ originaali sisuline kordus (sisu on sama, vorm on erinev) Ära läheb plangil kiri, asutusse jääb valgelpaberil kiri. Koopia ­ täpne jäljend originaalist (kinnitus, et koopia on õige: allkiri + ees ja perekonnanimi + kuupäev + pitser peab läbima allkirja viimaseid tähti) Väljavõte ­ mingist dokumendist osaline välja võtmine/taas esitamine (väljavõte arhiivist). (kinnitamine, väljavõte õige ­ allkiri + nimi + ametinimetus + kuupäev + pitser) Millega saab dokumenti kinnitada? ­ Allkirjaga ja õigusaktiga (käskkirjaga) Näide allkirjaga kinnitamise kohta: Kinnitan-allkiri, eesnimi- ja perekonnanimi, ametinimetus, kuupäev (kinnitatud direktori 15

Asjaõigus
18 allalaadimist
thumbnail
8
docx

DOKUMENDIHALDUS - eksami küsimused

8) ka digitaalsed dokumendid oleksid saadud, menetletud ja hoitud ühtsetel põhimõtetel. EVS 882-1:2006 Informatsioon ja dokumentatsioon. Dokumendielemendid ja vorminõuded. Osa1: Kiri eesmärk, käsitlusala, elementide kirjeldus. Dokumendielemendid(kiri) ­ Adressaat (isik kellele kiri suunatud- K, e-kirja puhul- S), aadress (adressaadi siseandmed- S, e-kirja puhul- K), allkiri (omakäeline allkiri- V), allkirjastaja (K), autor (sisu eest vastutav isik- K), kasutusmärge (V), kontaktandmed (autor- K, e-kirja puhul- S), koostaja (dokumendi kavandi ettevalmistanud isik- S), kuupäev (dokumendi valmimise kuupäev- K), Lisaadressaat (V), lisamärge (V), logo (S), pealkiri (K), seosviit (V-vastuskirjade puhul), tekst (K), viit (V). Dokumendi vormielemendid-ehk informatiivelemendid moodustavad dokumendi vorminugu. Paljud dokumendi elemendid on ühised enamusele dokumentidele( pealkiri, tekst, kuupäev, number, allkiri jne) 9 Standard EVS 882-1-2006

Ühiskond
203 allalaadimist
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

ÄRAKIRI 2) Kirja ja üldplangi ülesehitus. Kirjaplank on üldplangi alusel kujundatud plangiliik, millele vormistatakse ametikirju. Kasutatakse formaate A4 ja A5. · Kirjapeavälja ülemine piir asub 1,2 cm ja alumine 4,2 cm kaugusel plangi ülaservast. Kirjapeaväljale kujundatakse ? Ettevõtte logo, riigiasutustel riigivapi kujutis vastavalt. ? Dokumendi autor (kirjasuurusega 1224) ? Formaadil A5 vormistatakse kontaktandmed kirjapeaväljale. · Adressaadivälja ülemine piir on 4,2 cm kaugusel plangi ülaservast. I rida sellel väljal trükitakse vasakus veerus 5,5 cm kaugusel plangi ülaservast. · Viidaväljale trükitakse: ? Seosviit, mille asukoht on 5,5 cm plangi ülaservast ja 9,5 cm kaugusel vasakust veerujoonest. Rea ette trükitakse sõna 'Teie'. Täidetakse ainult siis, kui koostatakse vastukirja, trükitakse algatuskirja kuupäev ja viit.

Sekretäriõpe
220 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Dokumendihalduse põhiteemade kordamisküsimuste vastused

7. Meili kuupäev ja viit vormistatakse registreeritud kirjavahetuse puhul teisele reale tekstiväljal, seosviite all. 8. Pöördumine: lugupeetud proua Rebane; lugupeetud AS Äpu töötajad. Adressaat: nagu ametikirjal. Valida tuleb emb-kumb. 9. Tekst kirjutatakse lühidalt, viisakalt ning plokkstiilis. Suurtähti ei kasutata, kui on vaja midagi rõhutada, on tagasihoidlikum rõhutatav sõna tärnidega eraldada. Teksti viimaseks reaks on lõputervitus. Kui e-kirjale lisatakse manus, tuleb sellele viidata tekstis või vormistada lisamärge. 10. Allkirjastaja andmete järjekord: 1) ees-ja perekonnanimi; 2) organisatsioon; 3) organisatsiooni allüksus, ametinimetus või roll; 4) telefoninumber; 5) faksinumber; 6) e-postiaadress. 11. E-kirja saatmisel 1) kontrolli, et arvuti kell näitaks õiget aega;

Sekretäriõpe
141 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Tööleping

NILS SUHOV(PA07B) ja ERGO KASEMAA(PA07B) ning LAURI PIISANG (edaspidi nimetatud TÖÖTAJADD), sõlmisid käesoleva töölepingu (edaspidi nimetatud Leping) alljärgnevatel tingimustel: 1. LEPINGU TÄHTAEG, TÖÖ SISU 1.1. Töötajad asub tööle 20 märts 2010a. 1.2. Käesolev Leping on sõlmitud ajaks. 1.3. Töötajad töölevõtmisel rakendatakse katseaega, mille kestvus on 1 kuud. Katseaja viimaseks kuupäevaks on 20 mai 2010a. 1.4. Töötajad asub tööle postiljoni ametikohal. 1.5. Töötajad kvalifikatsiooninõuded, tööülesannete ja pädevuse kirjeldus on esitatud Töötajad ametijuhendis, mis on töölepingu lisa nr 1. 1.6. Töötajad on kohustatud lisaks ametijuhendis ettenähtud ülesannetele erikorralduseta täitma muid ülesandeid, mis tulenevad töö iseloomust või töö üldisest käigust. 1.7

Tööõigus
183 allalaadimist
thumbnail
20
docx

KARJÄÄRI PLANEERIMINE JA ETTEVÕTLUS

dokumendiliikidena (käskkirjad, protokollid, aktid) asjadena (kirjavahetus) järelevalvetoimikutena Liigitusskeem kehtestatakse dokumentide loetelus 8. Nimeta kirja elemente. Kirja elemendid on: 1) Autor 2) Logo 3) Juurdepääsumärge 4) Adressaat 5) Aadress 6) Kuupäev 7) Viit 8) Seosviit 9) Pealkiri 10) Tekst 11) Allkiri 12) Allkirjastaja 13) Lisamärge 14) Lisaadressaat 15) Koostaja 16) Kontaktandmed 9. E-kirjade haldamine, hõlmamine – millal on oluline. Mujal maailmas välja töötatud e-posti haldamise juhised erinevad nii oma rõhuasetuse (kasutamine või haldamine), käsitluse detailsuse kui ka sihtrühma (strateegia/juhendi väljatöötajad, rühm asutusi või ühe konkreetse asutuse töötajad) poolest. Valdav osa neist juhendeist on suunatud valitsus- ja avaliku sektori asutustele. Dokumendi väärtusega e-kirjade

Dokumendi haldus ja...
39 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Kirjade esitlusvormi elemendid

kusjuures must-valgetel plankidel ei või valgele paberilehele vormistatud dokumendid pole soovitatav allkirjastada musta tindiga, et eristada originaali koopiast. 4. Allkirjastaja- on füüsiline isik, kellel on õigus anda allkirja autorine või autori nimel. Kirjal võib olla mitu allkirjastajat. Elemendi eesmärgiks on tuvastada allkirja andnud füüsiline isik. Element on kohustuslik sõltumata allkirja kohustulikkusest.Allkirjastaja algelementideks on Eesnimi, perekonnanimi, ametinimetus või roll, organisatsioon, organistatsiooni allüksus.Kui kirja autorist (kirjapeaväljal) selgub organistatsioon, ei pea allkirjastaja koossisus seda uuesti näitama : * Autorist selgub organisatsiooni nimetus Kai Kuusik Plaaniosakonna juhataja * Autorist ei selgu organisatsiooni nimetus Kai Kuusik AS Liilia Plaaniosakonna juhataja * Allkirjastavad mitu võrdses rollis isikut allkirjastajad paigutatakse ühele kõrgusele

Arhiivihaldus
8 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Abiks soovituskirja koostamisel

vastutustundlikkusest; initsiatiivist; loovusest; iseseisva töö oskusest; otsustusvõimest; pühendumusest; meeskonnas töötamisest; organiseerimis- ja suhtlemisoskusest; kolleegidega läbisaamisest. Tööandjana võite ka soovitada, millistele ametikohtadele või töödele inimene kõige paremini sobib. Soovituskirja võimalik ülesehitus Andmed soovitaja kohta 1.Organisatsioon: 2.Ettevõtte tegevusala ja tutvustus: 3.Soovitaja ees- ja perekonnanimi: 4.Amet: 5. Mis ajast ja mis rollis tunnete soovitatavat: 6. Kui kaua koostöösuhe soovitatavaga kestis ja millal lõppes: 6.Telefon/faks/e-post: Andmed soovitatava kohta 1.Ees-ja perekonnanimi: 2.Töötamine ettevõttes (kui kaua ja mis ametitel): 3.Iseloomustage soovitatavat tööülesannete täitmisel: 4.Kirjeldage, milline on Teie arvates soovitatava: a) koostöövõime b) vastutustundlikkus ja kohusetundlikkus c) loovus, iseseisvus, otsustusvõime

Õigus alused
4 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse-videolaenutus

3. Sisestab klienditeenindaja andmed 4. Kontrollib andmed ja salvestab (aadress, telefoni nr. jne), annab talle kasutajatunnused süsteemi sisenemiseks Alternatiiv 1: Andmed sisestatud valesti Esitatakse veateade ja jätkatakse sammust 2 Nimi: Töötajate andmete muutmine. Tegijad: Juhataja, klienditeenindaja Eesmärk: Lihtsustada klienditeenindajate andmete muutmsit Kirjeldus: Kui klienditeenindaja andmed, näiteks kontaktandmed, muutuvad, siis peab need ka süsteemis muutma. Tüüp:Primaarne, abstraktne Eeltingimus: Klienditeenindaja teatab andmete muutumisest Järeltingimus: Andmed on edukalt muudetud ja kinnitatud Saavutatav väärtus: Klienditeenindaja andmed on õiged Tegija tegevus Süsteemi vastus 1. Valib "Töötaja andmete muutmine" 2. Väljastab vormi muutmiseks 3. Muudab andmeid(aadress, telefoni nr. 4. Kontrollib andmed ja salvestab jne),

Sissejuhatus...
131 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Lepingu lõpetamine

Hr Toru Jüri AS Kukeri-kii direktor 17.aprill 2012 AVALDUS Soovin lõpetada minu ja AS Kukeri-kii vahel 17.aprillil 2012.a. sõlmitud töölepingu. Töölepingu lõpetamise kuupäevaks ja ühtlasi ka viimaseks tööpäevaks palun lugeda 31.04.2012.a. Lugupidamisega, Magnus Lehiste Tehnik

Ühiskond
31 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Dokumendihaldus

DOKUMENDIHALDUS DOKUMENTIHALDUST KORRALDAB · organisatsiooni dokumendihalduse teenistus (kantselei, asjaajamistalitus ­ iseseisev struktuuriüksus, üldosakonna allüksus) · suures ettevõttes ­ arhiivitöötajad · väikeettevõttes ­ sekretär, assistent, juhiabi KAASAEGSES ORGANISATSIOONIS · elektrooniline dok.halduse süsteem - dokumendihaldur (asjaajamine, arhiivitöö, infotöötlus, IT) - süsteemihaldur (riist- ja tarkvara hooldus) · muutused tööjaotuses ­ enamik töötajaid vormistab dokumendid ise ASJAAJAMISE HEA TAVA · reglementeeritus (igal dokumendil oma koht) · vastutus nõuetest kinnipidamise eest DOKUMENDIHALDUSE ALUSDOKUMENDID · sisekorraeeskirjad · asjaajamiskord (nõuded loomisest hävitamiseni) · dokumentide loetelu (liigitamine, säilitamine, toimikud) · tööprotsess (dokumendilähetus) - kooskõlastamine, redigeerimine, allkirjastamine, kontroll jne ASJAAJAMISKORD · organisatsioonisisene · lähtub riik

Asjaajamise alused
91 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Koolitusdokumendid ettevõttes X

· Koolituses osalenu annab personalijuhi nõudmisel infot koolituse kohta. · Andmed töötaja osalemise kohta mistahes koolitusel säilitatakse personaliosakonnas. Koolitusdokumendid 8 TÖÖTAJA KOOLITUSE REGISTREERIMISE KAART Ettevõtte nimetus Struktuuriüksuse nimetus Töötaja ees- ja perekonnanimi Kutse- või ametiala Tööstaaz JUHENDAMISED Juhendamise Töötajale tutvustatud juhendi või õigusakti Juhendaja ees- ja perekonnanimi, Juhendamise Juhendatava Kuup.

Personalitöö dokumentatsioon...
183 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Tarbekiri

Margus Targus Peoleo 55 15646, Viljandi Tel: 56677845 Pr Marju Kuusk, Koerte Värvimise AS'i personalidirektor 29.veebruar.2013 AVALDUS Soovin lõpetada minu ja Koerte Värvimise AS'i vahel 1.01.1996.a. sõlmitud töölepingu. Töölepingu lõpetamise kuupäevaks ja ühtlasi ka viimaseks tööpäevaks palun lugeda 31.märts.2013.a. Lugupidamisega, Margus Targus, vanemvärvija

Eesti keel
10 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun