Kristiina Mokanu K10C KOHVI uurimustöö Juhendaja: Mariina Madisson Pärnu 2010 Sisukord 1
X Gümnaasium X Gümnaasiumi õpilaste teadmised kohvist Õpilasuurimus Koostaja: X Juhendaja:X X linn 2021 Sisukord Sissejuhatus Üha enam inimesi armastavad kohvi eriti praegu, mil nad kõik on kodus, kuid tihti ei teata kuidas ja kust see jook nendeni jõuab. Sageli nad ei mõtlegi selle peale. Uurimustöö teemaks valiti “PKG õpilaste teadmised kohvist” autori huvi tõttu ning soovist uurida, millised on õpilaste teadmised selle valdkonnast. Uurimise eesmärgiks on teada saada, kui palju on vastajad kuulnud kohvi ajaloost, kuidas kohv nendeni jõuab ja millised kõrvalmõjud on kohvil ning mida kohv üldse sisalda.
870 879, Tsehhi 859. Kõikide riikide numbrite kohta on koostatud vastav loetelu. 1.5.Toidukaupade liigitamine ja sortiment Olenevalt päritolust ja keemilisest koostisest võib toidukaupu liigitada järgmiselt. 1. Liha ja lihatooted. 2. Kalad ja veeselgrootud ning tooted neist. 3. Piimatooted, linnumunad ja munatooted. 4. Köögiviljad ja seened ning tooted neist. 5. Puuviljad, marjad ja pähklid ning tooted neist. 6. Kohv, tee ja maitseained. 7. Teravili ja teraviljasaadused. 8. Jahutooted. 9. Toidurasvad. 10.Suhkur, mesi ja suhkrust kondiitritooted. 11. Kakao ja kakaod sisaldavad kondiitritooted. 12.Alkoholita joogid. 13.Alkohoolsed joogid. 14.Mitmesugused toidukaubad. Põhimõtteliselt on ülaltoodud liigituse koostamisel lähtutud Eesti kaupade nomenklatuurist (EKN). Toidukaupade põhirühmad (grupid) jagunevad alarühmadeks, liikideks, alaliikideks kuni nimetusteni välja.
Kõik kommentaarid