Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhtimise alused eksami küsimused/vastused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline�neist�on�tänapäeva�trendideks��?
  • Milline�neist�iseloomustab�kõige�täpsemalt�kommunikatsiooni�võtmeelemente?
  • Milline�neist�ei�ole�ülesande�keskkonna�mikrokeskkonna�elemendiks?

Lõik failist

Juhtimise alused eksami küsimused vastused #1 Juhtimise alused eksami küsimused vastused #2 Juhtimise alused eksami küsimused vastused #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piretkala Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

JUHTIMISE ALUSED küsimused/vastused

Palun arutlege poliitilise Palun ühendage juhtimise b. Eestvedamine Jaan on ühe raudtee firma  otsustamise üle teoreetik/praktik õige c. Planeerimine president. Tema juhitav  organisatsioonide kontekstis koolkonnaga. d. Kontrollimine Õige organisatsioon seisab  (vähemalt 2-3 lauset), plussid M. Weber – bürokraatlik Milline neist ei ole H. silmitsi probleemiga, mis on  ja miinused (vähemalt 2-3 koolkond Õige Mintzbergi järgi juhi rollide lauset) ning lisage ka hinnang H. Ford – teaduslik juhtimine kategooriaks? seotud looduskeskkonna,  selle mudeli sobivuse kohta Õige a. informatsiooniga seotud valitsuse regulatsioonide ja�

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
8
doc

Juhtimise alused eksami küsimused/ vastused

1. Palun kirjeldage oma sõnadega efektiivset kontrollisüsteemi. Millised võiksid olla  efektiivse kontrollsüsteemi tunnused? Ei piisa ainult loetelust, lisa ka põhjendused, miks? Et kontrollimissüsteem oleks efektiivne peab ta vastama organisatsiooni vajadustele.  Töötajate omaksvõtt (töötajad peavad olema nõus kehtestatud standarditega, mida rohkem seda edukam on kontrollisüsteem ja motiveeritumad on töötajad) Balanss objektiivsete ja subjektiivsete andmete vahel (juhid ei saa adekvaatset infot kui  kontrollisüsteem on ainult arvuline või ainult subjektiivne arvamus. Eesmärgiks on tasakaal  mõlema vahel, saavutamaks mitmekülgset pilti tegevustest) Täpsus (Vertikaalne kommunikatsioon alt üles – töötajad räägivad tihti seda, mida juhid tahavad  kuulda. Kontrollsüsteem peaks sellist kallutatust vältima) Paindlikus (kontrollisüsteem peab olema valmis

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
10
docx

Juhtimise eksami küsimused/vastused

c. organisatsiooni eesmärkide seadmisega d. ajurünnakuga e. resursside jagamisega 17. Triinule ei meeldi tema töö. Ta teeb seda ainult seepärast, et lisaks palgale pakub ettevõte Triinule sobivaid organisatsioonilisi hüviseid. Triinu on motiveeritud .... Vali üks: a. välistest tasudest Õige b. sisemistest tasudest c. muutuvatsest tasudest d. ühestki mainitutest e. kõikidest mainitutest 18. Milline allolevatest ei ole kriitika teadusliku juhtimise koolkonna kohta? Vali üks: a. ei arvesta indiviidide vahelisi erinevuseid b. ei arvesta sotsiaalset aspekti töö tegemise juures c. ei võta arvesse tööülesannete täitmist uurimise tulemusi Õige d. kohtleb töötajaid pigem kui mitteinformeerituid ja ei arvesta nende poolsete soovituste ja ideedega 19. Milline(sed) neist väidetest ei sobi inimsuhete koolkonda? Vali üks või enam: a. tööjaotus on peamiseks efektiivsuse saavutamise aluseks Õige b

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
113
doc

TURISMIETTEVÕTTE JUHTIMINE JA PERSONALITÖÖ

..............................................................................5 1.2 Organisatsiooni keskkond juhi pilgu läbi ja juhi töö..........................................................................8 juhid on väga hõivatud ja nad töötavad pingeliselt, ................................................................................12 1.3 Juhtimine ja eestvedamine mõjuvõimu aspektist ..............................................................................12 1.4 Juhtimise ja eestvedamise teooriad ................................................................................................... 19 Käskimine ehk autokraatne juhtimine, ...................................................................................................27 1.5 Karisma ja emotsionaalne intelligentsus ...........................................................................................28 1.6 Liider, järgija ja eestvedamise ning järgimise tehnikad ..........................

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.4 Juhid ja juhtkond 9 1.4.1.1 Inimeste ühendused 10 1.1.4

Juhtimine
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

kodanikkonnast ­ iga antud riigi elanik (peale selle, et ta võib olla tootmis-ehitusettevõtte omanik, teenistuja, tööline jne.) on kindlasti ka tarbija. f) Tööjõu nõudlus ja pakkumine Töö nõudlus on töö otsjad. Töö pakkumine on ettevõtted, kes tööd pakuvad. g) Tööhõive ja pakkumine Tööhõive on inimeste hõive riigi majanduses. Tööhõivet iseloomustavad tööhõive määr ja tööhõive struktuur. Ettevõtlus 1. Organisatsiooni ja juhtimise mõiste Organisatsioon on kindla eesmärgi saavutamiseks organiseerunud inimrühm. Organisatsiooniks ühinenud inimeste tegevus peab olema omavahel koordineeritud, kooskõlla viidud. Organisatsiooni kuulumise otsustab inimene ise, lähtudes selle eesmärkide sobivusest tema isiklike eesmärkidega. Samuti iseloomustab organisatsiooni suhteliselt pidev koostegevus. Organisatsiooni mõistet saab määratleda järgmiselt: Organisatsioon on teadlikult

Majanduse alused
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz PROJEKTIPERSONALI JUHTIMINE 3EAP Loengukonspekt Gerda Mihhailova Pärnu 2012 SISUKORD 1. PROJEKTIPERSONALI JUHTIMISE ERIPÄRAD ORGANISATSIOONIDES. .......... 3 1.1 Projektid ja projektipersonal organisatsioonikeskkonnas. ........................................... 3 1.2 Projektijuhi töö ning pädevused. ................................................................................ 13 1.3 Personalitöö korraldamise eripärad projektimeeskonnas. .......................................... 28 1.4 Stress ja stressijuhtimine ...........................................................................

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Ülevaade logistikasüsteemidest ja nende alaliikidest võimaldab paremini mõista logistikaprotsessi olemust ja logistika ülesandeid ning eesmärke nii tarneahelas tegutseva ettevõtte kui ka kliendi seisukohalt. Põgusalt käsitletakse ka tarneahelat ning logistika juhtimise ja tarneahela haldamise peamisi mõisteid ja olulisemaid aspekte. Logistikaprot- sessi ja toimingute esitamine aitab mõista selle terviklikkust ja toob esile seosed eri tegevuste vahel. Õpiku teisest kuni seitsmenda peatükini käsitletakse eri transpordiliikide veovahendeid, veoühikuid ja -tehnoloogiaid

Logistika alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun