Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas selline idee üldse tekkis ehk teiste sõnadega tänu millele teie firma ilmus Eestis?
  • Midagi head võrreldes sellega millega meie olime juba harjunud Ja mul vedas Miks siis mitte kasutada sellist ideed et teenida raha?
  • Kui kaua teil läks et ideed välja mõelda ja plaanida kuidas seda ellu viia?
  • Kuidas saite aru et just see idee on edukas?
  • Kuidas teie ise arvate kas teil oli piisavalt kogemust ja pädevust et hakata oma firmaga tegeleda?
  • Mis oli teie motivatsiooniks et sellist firmat asutada?
  • Kuidas teie arvate millised oskused peavad olema isikul kellel plaanides on uue firma asutamine?
  • Mitu inimest teil töötas alguses ja kuidas teie valisite kes hakkab teie firmas tööd tegema?
  • Kuidas teie firma ilmus milliste probleemidega oli tegu alguses?
  • Mitu tundi päevas oli vaja töötada enne seda kui teie firma hakkas edukalt arendada?
  • Mis on teie jaoks kõige tähtsam faktor otsustamiseks kuidas käituda ja mis teha kui see on seotud teie firmaga?
  • Kuidas teie otsustate mis on teie firma jaoks hea ja mis on halb otsus?
  • Midagi millest on vaja kinlasti eemale hoida?
  • Millised eesmärgid olid teil paika pandud ja kui kiiresti teie neid saavutasite?
  • Kuidas teie firma arenes kas saate kirjeldada kõige olulisemaid sündmusi teie ettevõtte arengus?
  • Kui palju teil oli omakapitali ja kui suure osa laenu oli vaja pangast võtta?
  • Millised olid teie jaoks kõige suurem edu?
  • Millised olid teie jaoks kõige ebameeldivad ebaõnnestumised võibolla saate ka öelda kuidas neid saaks vältida?
  • Kuidas oli plaanitud juba alguses?
  • Kuidas teie parandate oma teenuste lisaväärtust?
  • Miks just teie teenus on parim võrreldes teiste teenustega selles kindlas valdkonnas?
  • Mis on innovatiivne teie teenuses ja palju konkurente teil on praegusel hetkel?
  • Kes on teie kliendid ja millised on nende huvid?
  • Kes maksab teile teenuste kohta ja kuidas need suhted toimivad ?
  • Mitu töötajaid teil praegu on?
  • Millisel momendil teie firma hakkas kasumit tooma kas see oli ennem või hiljem teie plaanitud momendist?
  • Missuguses seisus teie ettevõtte praegu on kas firma areneb edasi firma on stabiilne või firma on äralangemise momendil?
  • Kui jah kuidas selline partnerlus toimib?
  • Mis ootab teie firmat tulevikus kasutades neid andmeid mis teil praegu olemas on?
  • Millised eesmärgid on kõige tähtsamad ja mille tuleb rohkem tähelepanu pöörduda?
  • Kui teil oleks võimalik minevikusse tagasi minna ja midagi teha ümber mis teie tahaksite teha?
  • Mis teil tulemuseks tuli välja?
  • Kuidas teie ise arvate?

Lõik failist

48
ÄRIMUDEL
INFRASTRUKTUUR
Peamised partnerid
Peamised tegevused
PAKKUMINE
Väärtuse loomine (pakutav lisaväärtus)
Kliendisuhted
KLIENT
Sihtgrupp
-Firmad, mis tegelevad autovärvimisega;
-firmad, mis pakuvad autokeemiat;
-firmad, mis tegelevad samas või sarnases valdkonnas;
- Värvimiskamerate (autode jaoks) teenindamine ja remont ;
- kliendibaasi laienemine;
- uute kliendite otsimine;
- firma edasiareng.
- Pikaajaline kogemus antud valdkonnas;
- töö tehakse ainult lepingu alusel;
-Individuaalne lähenemine igale klientidele;
- vajaduse korral väljasõit objektile .
-Firmad, mis tegelevad samas või sarnases valdkonnas;
- firmad, mis pakuvad autokeemiat;
- firmad, mis tegelevad autovärvimisega.
Peamised ressursid
Müügikanal
-Koostööpartnerid;
- klientide baas;
- teadmised, oskused selles valdkonnas;
-Peamiselt läbi tuttavaid, läbi neid inimesi, kes ka töötavad selles valdkonnas;
-inimeste soovitustel.
Kulude struktuur
- Erinevad töövahendid;
- Telefoni arved ;
- Kütus;
- Tööriietus .
Tulud
Kliendid maksavad makseid vastavalt lepingule;
Intervjuu ettevõtjaga
Intervjuu tegemiseks meie valisime ühe FIE, kes tegeleb väga harva tegevusega Eestis. Võibolla vähe rahvast teab, et Eestis on olemas nn kaamerad värvimiseks ehk need on ruumid, kus saab autot üle värvida. Sellises kaameras on kindel temperatuur ja niiskus, lisaks ka vastav ventilatsioon, et tööd saaks kvaliteetselt teha. Firma omanik, keda meie valisime tegeleb sellega, et varustab ja pakkub igasuguseid materjale ettevõttetele, mis tegelevad autode värvimisega.
1. Tere! Aitäh , et leidsite aega meie vestluse jaoks. Teie firma ilmus just paar aastat tagasi ja see on nii noor, sooviksime küsida, millal firma oli avatud?
Meie firma oli avatud 2.jaanuaril 2014.aastal.
2. Kuidas selline idee üldse tekkis ehk teiste sõnadega, tänu millele teie firma ilmus Eestis?
Ideed
Vasakule Paremale
Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #1 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #2 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #3 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #4 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #5 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #6 Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL #7
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-12-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Polineisha Õppematerjali autor
Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Ettevõtja intervjuu

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEDUSKOND Ettevõtluse alused Ettevõtja intervjuu Nimi Õppejõud: Juhan Teder Tallinn, 2013 Sisukord Sisejuhatus Ma olen valinud veebistuudio Maatriks, et läbi viia intervjuu juhatuse esimehe Kenno Kirspuuga. Miks ma valisin selle firma? Aasta tagasi minu ühe väga hea sõbra soovitusel kasutasin nende teenindused ja mulle meeldis kuidas nad töötavad ja suhtlevad klieentidega. Maatriks ­ see on veebistuudio, mis kombineerib oma töödes loovaid disainilahendusi koos innovaatilise tehnoloogiaga, pidades silmas kasutusmugavust. Nad käivad teed, mida tuleb nendel ise ehitada ning püüavad teha nii, et ka kõik teised saavad seda mõnuga kasutada

Ettevõtluse alused
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

1.Äriplaan 1.1 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED. Äriplaan on planeerimise protsessi tulemusel saadav kirjalik dokument. - Planeerimine on sisuliselt ettevõtte tuleviku kavandamine. Planeerides otsime vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiirest? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaani koostamiseks on mitmeid võimalusi: 1. ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 1 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. e

Majandus
thumbnail
15
pdf

Ettevõtlus

PÄRNU HANSAGÜMNAASIUM ETTEVÕTLUS 10B Kelli Sepp ETTEVÕTLUS-TURUMAJANDUS Õpimapp Juhendaja:Priit Tannik Pärnu 2010 1. Millised põhitegevused ettevõttes tehakse ? Põhitegevusest tulenev rahasumma on põhinäitaja, mis osutab, kas ettevõtte on teeninud piisavalt raha, et maksta tagasi laene, säilitada ettevõtte toimimisvõimsust, maksta dividende ja teha uusi investeeringuid, kasutamata väliseid investeerimisallikaid. Põhitegevuse varasemate rahavoogude komponente käsitlev informatsioon on koos muu informatsiooniga kasulik ka põhitegevuse tulevaste rahavoogude prognoosimisel. 2. Milliseid tegevusi eristatakse turunduses ? · Turunduskotseptsioon · Ühiskondlik turunduskontseptsioon · Müügikontseptsioon · Tootmiskontseptsioon · Tootekontseptsioon · Ründestrateegia ja ­taktika · Otserünnak · Tiibrünnak

Ettevõttlus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Ülesanne: 1. Loe materjal läbi. 2. Too välja teenindajale vajalikud positiivsed omadused. 3. Too välja, milliseid soovitusi antakse teenindamise parandamiseks. 4. Mida loetaks headeks külgedeks telefoniteeninduses, milliseid halbadeks külgedeks? 5. Mida loetakse klienditeeninduses suuremateks vigadeks? 6. Mida võiksid enda jaoks arvesse võtta? Klienditeenindus Klienditeeninduse tase on kahtlemata üks olulisemaid faktoreid iga organisatsiooni äriedu saavutamisel. Miinimumtaseme garanteerimiseks peaks meie poolt pakutavaga rahule jäädama, kuid silmapaistvaks ja eriliseks muudab meie teeninduse see, kui suudame klienti üllatada tema ootusi ja soove ületades. Paljudes valdkondades, kus teenuste arendamine on muutunud vägagi aktuaalseks, peetakse kliendi mõiste kasutamist veel küsitavaks ning isegi mittesoovitatavaks. Selliste valdkondade hulka näib kuuluvat ka haridus. Inimesed on alat

Sotsiaaltöö
thumbnail
7
odt

„Teistpidi töö” - David Heinemeier Hansson

,,Teistpidi töö" Raamatu kokkuvõte Laura Reisberg Mina valisin juhtimisalaseks raamatuks, mida lugeda ning millest kokkuvõte teha Jason Friedi ja David Heinemeier Hanssoni "Teistpidi töö". Otsustasin just selle raamatu kasuks, kuna öeldi, et see on üks parimaid lugemisi inimestele, kes pole varem juhtimisteemalist kirjandust lugenud. Minu meelest oli tegemist üsna kergelt loetava raamatuga, millele annab palju juurde suur hulk elulisi näiteid erinevatest organisatsioonidest. Autorid ise nimetavad seda raamatut enda organisatsiooni kokaraamatuks, kus nad jagavad kõike, mida teavad. Samas kartmata, et keegi oleks võimeline nende saladusi teades neid kopeerima. See raamat ei põhine akadeemilistel teooriatel, vaid isiklikel kogemustel. Ilmselt just see eristabki antud raamatut tuhandetest teistest juhtimisalastest raamatutest. Autorid on öelnud,

Kirjandus
thumbnail
26
doc

Oleksin ma edukas ettevõtja?

Oleksin ma edukas ettevõtja? Paulo Coelho on oma raamatus ,,Alkeemik" lausunud järgmist: ,, Kui sa midagi väga tahad aitab sind selles kaasa salamisi kogu maailm." Seega ma leian, et mitte miski siin planeedil Maa pole võimatu ning mu omad kogemused näitavad, et võimatu pole ka pea ees tundmatusse ärimaalima sukelduda ning lõpuks ikka tunda enda seal justkui kala vees. Mina ettevõtjana. Kui aus olla olen ma kogu oma mäletatava elu endale ette kujutanud seda, et kui ma kord suureks kasvan juhin ma oma isikliku ettevõtet. Ma mäletan kusagilt kaugest lapsepõlveajast, kuidas ma mõtlesin välja mänge ja olukordi, kus mina olin ärijuht ning kujutasin endale ette, kuidas ma oma alamaid juhendan, neile tegevust otsin ja kui edukas see lõppkokkuvõttes on. See on ilmselge, et mängumaailm erineb reaalsusest. Kui seal on kõik nii kerge ja lihtne siis reaalsus on vastupidine. Õpilasfirma ,,SiiDii" tõi mu pilvedelt alla maa peale. Oma firmat luua on keerukas. Juba nime

Turundus
thumbnail
4
doc

Ärieetika seminaritöö

ÄRIEETIKA seminaritöö 1. Kuidas Te suhtute ütlusesse: "kõik, mis ei ole keelatud (seadusega), on lubatud"? Ütlus kõlab liiga üldiselt, sest kui sellest rohkem mõtlema hakata, ometigi on palju moraalseid põhimõtteid ning kõigil inimestel on nendest erinev arusaam. Kui lähtuda sellest põhimõttest, et kõik, mis ei ole keelatud, on lubatud, siis tihti ei ole tulemus kõige parem. On siiski olemas normid ja mõistlikud piirid, millest tuleks lähtuda. Ka piirid ja normid on iga inimese jaoks erineval tasandil. Näiteks juues alkoholi peaksid inimesed teadma enda piire ja sellest kinni pidama, kuigi seadusega ei ole keelatud kodus juua kas või kõige kangemat alkoholi liitrite viisi. Inimesed peaksid ikka käituma moraalsetest põhimõtetest lähtuvalt ­ austus, sallivus peaks olema kõikidel inimestel tähtsal kohal. Kui tekib olukord, kus mittesuitsetajad on avalikus kohas aega veetmas, näiteks pargis, siis suitsetajad peaksid arvestama ka m

Eetika
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

Mis on äriplaan? Aeg on raha. Kui te kirjutate äriplaani, ilma et teil oleks selge ettekujutus selle otstarbest, siis raiskate tõenäoliselt nii oma aega kui raha. Äriplaani kirjutamine nõuab aega, pingutust ja ressursse. Enne kui pühendada kõik oma ressursid äriplaani kirjutamisele, peate te teadma, mida see äriplaan teie äri jaoks saavutab. Äriplaani all mõeldakse ettevõttja poolt kirjalikult fikseeritud nägemust oma ettevõttest, eesmärke, kogu olemasolevat informatsiooni ettevõtet ümbritsevast keskkonnast, ettevõtja ning tema ettevõtte objektiivset hinnangut ja konkreetset majandusarvestust. Äriplaanil on kolm funktsiooni. Ta võib olla ärisisene juhtimisvahend, mille abil saate teha tulevasi äriotsuseid. Olles selgelt määratlenud oma eesmärgi, võite ära hoida kulukaid vigu ning teha tarku äriotsuseid. Teiseks, ta võib anda asjasthuvitatud investeerijatele ja pankadele lühikes

Majanduse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun