Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Aruandlus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Aruandlus #1 Aruandlus #2 Aruandlus #3 Aruandlus #4 Aruandlus #5
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 60 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor LyAnn Õppematerjali autor
Rahvusvahelise Projektijuhtimise Käsiraamat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
pptx

PROJEKTI ARUANDLUS

PROJEKTI ARUANDLUS ARUANDLUSE VAJALIKKUS Aitab dokumenteerida projekti käiku Aruande kaudu saadakse heakskiit ja kinnitus tehtud tööle. Aitab planeerida järgmisi tegevusi ja annab ülevaate juba saavutatust. Aitab saada heakskiitu vajalikele muudatustele projektis. Aruandluses saab teha ka projektiväliseid soovitusi ja esitada küsimusi. VAJALIKKUS OSAPOOLTELE Kasusaav organisatsioon Teostav firma Rahastav organisatsioon ARUANNETE TÜÜBID Lähtearuanne Projekti tegevusaruanne Eksperdi tegevusaruanne Finantsaruanne Lõpparuanne ARUANDE STRUKTUUR Tiitelleht Järgmise perioodi Sisukord tegevuste plaan Eessõna Probleemid ja soovitused Sünopsis Ressursside kasutus Aruandlusperioodi Kokkuvõte tegevused Lisad ARUANDE VORMISTAMINE Oluline konkreetsus ja võimalikult lühike pikkus Kogu vajaliku informatsiooni olemasolu Loogiline liigendatus Korrektsus, kirjaviga puudumine, selge sõnastatus Soovitav köitmine, mis j�

Ainetöö
thumbnail
4
doc

Lähteülesanne

tavaliselt väljundikeskset lähenemist. See Lähteülesanne lähenemine võimaldab keskenduda mõõdetava tulemuse saavutamisele, mis määrabki projekti Lähteülesande struktuur õnnestumise. · Taustinformatsioon · Kestvus/ asukoht Kuigi lähteülesandel pole ühte kindlat standardit, kirjeldame selles käsiraamatus · Eesmärgid · Aruandlus Phare programmi heade tavadega ühilduvat · Eeldused ja riskid · Monitooring ja formaati. Phare lähteülesande formaat jälgib · Töö ulatus hindamine loogilise maatriksi struktuuri. · Väljundid · Konsultantide · Sisendid profiil Järgnevalt kirjeldame, mida tuleks lähteülesande alapealkirjade all kajastada

Projektijuhtimine
thumbnail
6
doc

Projekti meeskond

RAHVUSVAHELISE PROJEKTIJUHTIMISE KÄSIRAAMAT 7. peatükk PROJEKTI MEESKOND Projekti kaasatud inimesed on projekti tulemuse seisukohalt olulisim ressurss. Selles peatükis selgitame, kellest koosneb projekti inimressurss ning milline on projektijuhi roll inimressursi juhtimisel. Samuti kirjeldame võtteid, millega tagada hea projekti meeskonna valik. Projekti inimressursid Projekti teostamiseks on meil käsutada teatud hulk rahalisi vahendeid projekti juhtimiseks ning know- how ostmiseks ehk teiste sõnadega inimressursi tarbeks. Projekti sisemise inimressursi moodustab peamiselt projekti meeskond ehk need inimesed, kes on kaasatud projekti käiku kogu selle aja vältel ning kelle tegevust koordineerib projektijuht. Projekti meeskonna liikmed on reeglina vastutavad konkreetsete komponentide või teadud liiki ülesannete, näiteks raamatupidamine, koolituse korraldamine jne. eest. Lisaks sellele on projekti tegevustesse võimalik kaasata eksperte

Projektijuhtimine
thumbnail
10
doc

Projekti meeskond

RAHVUSVAHELISE PROJEKTIJUHTIMISE KÄSIRAAMAT PROJEKTI MEESKOND Projekti kaasatud inimesed on projekti tulemuse seisukohalt olulisim ressurss. Selles peatükis selgitame, kellest koosneb projekti inimressurss ning milline on projektijuhi roll inimressursi juhtimisel. Samuti kirjeldame võtteid, millega tagada hea projekti meeskonna valik. Projekti inimressursid Projekti teostamiseks on meil käsutada teatud hulk rahalisi vahendeid projekti juhtimiseks ning know- how ostmiseks ehk teiste sõnadega inimressursi tarbeks. Projekti sisemise inimressursi moodustab peamiselt projekti meeskond ehk need inimesed, kes on kaasatud projekti käiku kogu selle aja vältel ning kelle tegevust koordineerib projektijuht. Projekti meeskonna liikmed on reeglina vastutavad konkreetsete komponentide või teadud liiki ülesannete, näiteks raamatupidamine, koolituse korraldamine jne. eest. Lisaks sellele on projekti tegevustesse võimalik kaasata eksperte, kelle pan

Ainetöö
thumbnail
4
doc

Phare projekti pakkumiskonkurss

Programmi Vastutav Ametnik (PAO) on partnerriigi kõrgeim programmi elluviimise eest vastutav ametnik. Kuna PAO on Finantsmemorandumi allkirjastaja, on tema vastutav programmi elluviimise juures kõigi juriidiliste ja administratiivsete küsimuste eest. Eestis on PAO-ks Rahandusministeeriumi asekantsler. Projekti Vastutav Ametnik (PO) on konkreetse projekti eest vastutav kõrge ametnik, tavaliselt vastava sektori ministeeriumi asekantsler. Tema vastutusalas on kinnitada projekti aruandlus ning allkirjastada olulised dokumendid, näiteks eelarve muutmise taotlused ja suuremate hangete dokumendid jne. Välislepingute sõlmimise ja rahastamise üksus (CFCU) on igas partnerriigis loodud üksus, mille ülesandeks on projektide finantsjuhtimise koordineerimine. CFCU kontrollib pakkumiskonkursside, lepingute ja maksetega seotud dokumentatsiooni vastavust DIS'ile. Phare pakkumiskonkursid Phare pakkumiskonkursid taotlevad kahte eesmärki ­ tagada aus konkurents firmade vahel ja leida

Projektijuhtimine
thumbnail
7
doc

Projekti kavandamine

kontrollima hakatakse. · Uuringud Vastata tuleb järgmistele küsimustele: · Intervjuud kasusaajatega Millal ja/või millise regulaarsusega · Statistika Kulud tulemuslikkust kontrollitakse? · Aruandlus Kes tulemuslikkust hindab? · Projekti dokumentatsioon Milliseid allikaid hindaja tulemuslikkuse tuvastamiseks kasutab? Vastused nendele küsimustele sõltuvad Phare CBC/ Siseministeerium/ ESKO Koolitus LogFrame'i vertikaalse loogika tasandist; riigis, omavalitsuses või organisatsioonis eksisteerivast hindamise süsteemist; indikaatorite keerukusest ning hindamiseks eraldatud ressurssidest

Projektijuhtimine
thumbnail
32
doc

Projektijuhtimine konspekt

....................... 16 4. PROJEKTI PLAAN.......................................................................................................22 5. PROJEKTI KIRJUTAMINE......................................................................................... 23 6. PROJEKTI TEOSTAMINE...........................................................................................29 7. AVALIKKUSEGA SUHTLEMINE............................................................................. 30 8. PROJEKTI ARUANDLUS JA PROJEKTI LÕPETAMINE.......................................31 KASUTATUD JA SOOVITATAV KIRJANDUS............................................................32 2 SISSEJUHATUS Tänapäeva organisatsioonid toimivad järjest kiiremini muutuvas tegevuskeskkonnas. Muutuvates oludes edukaks kohanemiseks tuleb olla ise pidevas muutumises, edu võtmeks kujuneb õppimisvõime, paindlikkus ja kiire reageerimine nii kliendi uutele

Raamatupidamise alused
thumbnail
6
doc

Strateegiline planeerimine

RAHVUSVAHELISE PROJEKTIJUHTIMISE KÄSIRAAMAT 2. peatükk STRATEEGILINE PLANEERIMINE Selles peatükis käsitletakse detailsemalt programmi/projekti määratlemise etappi strateegilise planeerimise faasis; kirjeldatakse, kuidas tuvastada sidusgruppe, analüüsida probleeme ning tuletada neist eesmärke. Strateegiline planeerimine hõlmab tegevusi, mis leiavad aset enne projekti elluviimist. Strateegiline planeerimine Projekti edukus või läbikukkumine sõltub Strateegiline planeerimine tihti sellest, kui põhjalikult on läbi viidud strateegilise planeerimise protsess. Just selles hõlmab: faasis peab suutma ette näha kõiki otseselt ja kaudselt projekti mõjutavaid ning projektiga · Olukorra määratlemist seotud tegureid. · Probleemide analüüsi

Projektijuhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun