Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis riigis me ikkagi sündisime?

Lõik failist


TALLINNA ÜLIKOOL
Pedagoogiline Seminar
Noorsootöö
Pille- Riin Pruus
Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum
Iseseisvad tööd
Juhendaja : Katrin Aava
Tallinn 2014

Sisukord


Sisukord 1
4
Sissejuhatus 4
Käesolevas Iseseisvas töös annan ülevaate Suuline ja kirjalik komunikatsioon 4 kodustest tööst. 4
Milleks oli : roll sotsiaalmeedias,kõne,artikkli analüüs,CV ja motivatsioonikiri . 4
1. Roll sotisiaalmeedias 5
2. Kõne 6
3.Artikkli analüüs 7
4. CV kirjutamine 8
Curriculum Vitae 8
Kokkuvõtte 10


Sissejuhatus

Käesolevas Iseseisvas töös annan ülevaate Suuline ja kirjalik komunikatsioon 4 kodustest tööst.

Milleks oli : roll sotsiaalmeedias,kõne,artikkli analüüs,CV ja motivatsioonikiri.


1. Roll sotisiaalmeedias

  • Minu rollid facebookis: sõbranna ,kihlatu,õde,klassikaaslane,vana kooliõde,motiveerija,loomade kaitseja, kultuurihuviline, reisija . Ei kirjuta väga palju enda elust üldiselt facebooki, kui on mingi põnev üritus näiteks reis kuhugile,väga vinge kontserdielamus jne.
  • Enamustel piltidel kasutan keelekasutust nii nagu on. Aga väga paljudel piltidel kasutan väga sügavmõttelisi seoseid oma eluga.Üks pilt on tehtud minust mis on pühendatud minu isale ,kuna tal oli just sellel päeval sünnipäev.Sellise kuvandiga loon ma endast mulje kas mul on kõik hästi või on midagi väga halvasti.Iseloomustades neid pilte mõistan ,et piltide pealkirjas on väga palju emotsiooni hetkel toimuvast! Demosteerin ennast enamasti ainult näost ja kaelast. 5 pilti on tehtud minust täispikkuses ,8 pilti on tehtud ainult minu näost,3 pilti on tehtud minu koerast,2 pilti on tehtud koos minu kihlatuga,1 pilt on tehtud toidust ja 2 pilti on tehtud roosidest ehk sünnipäeva kingtusest.
  • Staatus kumab ,et tahan olla tähelepanu keskpunktis . Tahan,et minu pildid meeldiksid minu sõpradele ja nad mõistaksid,kui hästi mul läheb ! Kuigi vahepeal võib-olla päriselt nii ei ole!
  • Välja on jäänud see ,et tegelikult olen kihlatud aga minu sõbrad ja võõrad seda ei näe.
  • Kasutan enamasti ingliskeelseid pilte. Tean,et 2013 aastal jagasin ma tsitaati mis on eestikeelne ja mis pärineb Hemingwaylt: "Iga inimese surm kahandab mind,sest mina kuulun Inimkonda ; ja sellepärast ära iialgi päri,kellele lüüakse hingekella :seda lüüakse just sinule. " J.Donne.
  • Mind on kõnetanud kõige rohkem hulkuvad loomad,surnud loomad.Minu meelest kõige alatum on teha loomadele halba,kuna nemad on kaitseta ja õrnad olevused!

    2. Kõne

    Lugesin hiljuti Ernest Hemingway raamatut "Kellele lüüakse hingekella" ja leidsin mõtlema paneva tsitaadi:"Iga inimese surm kahandab mind,sest mina kuulun Inimkonda ;ja sellepärast ära iialgi päri,kellele lüüakse hingekella:seda lüüakse just sinule. "J.Donne.
    Lugesin kõrvale ka uudist kus hukkusid 2 noort Läänemaa poissi.Sain teada,et üks nendest oli minu tuttav.
    Kas me oleme väärt seda,et meie kallid sõbrad,lapsed ja sugulased lihtsalt surevad noorelt!? On see õiglane? Kas anname ise selleks põhjuse,et meid võib-olla enam homme ei olegi !?
    Sa ei näe enam seda inimest,aga sa mäletad veel kaua tema nime.Nime mäletame aga kuju sellest inimesest varsti enam ei mäleta.
    Ootad koju ja võib-olla jäädki ootama ! See ei ole seda kõike väärt,hoiame oma inimesi.
    Hoiame ja armastame kõiki! See päev võib-olla meie viimane ja miks ei võiks jääda siis teistele ainult head mälestused?!

    3.Artikkli analüüs

    Valisin kaks arvamusartiklit kahe erineva inimese poolt.
    Mart Nutt:mis riigis me sündisime? Ja Jevgenia Värä: jah, härra Nutt, mis riigis me ikkagi sündisime?
    Argumendid
    Mart Nutt: Lääneriigi ametnik väljastab Eestis sündinud inimesele dokumendi, kus sünniriigiks on märgitud kas NSV Liit või Venemaa.
    Mis riigis olen sündinud mina ja paljud teised inimesed, kellele Eesti riik oli nõus andma ainult kodakondsuseta isiku staatuse?
    Inimestest lähtuv argument
    Rõhutab väga Eesti riigi tähtust ja toob väga palju fakte,mida on üldse tehtud näiteks:välisriikide ametnikel õigust ülegi. Vahejuhtum, kus Soomes väljastati Eestis sündinud isikule juhiluba, milles märgiti sünniriigiks RUS.
    On arusaada,et autor tunneb veidi üleolevat suhtlust eestlaste poolt ja räägib natukene ajaloost,kui keskendub rohkem õigusele. Kui mitte NSV Liidus, siis ilmselt Eestis? Aga kui Eestis, siis miks me pidime saama kodakondsuse naturalisatsiooni kaudu ja siis veel puudega kodakondsuse, mis ei võimalda isegi presidendiks saamist.
    Emotsionaalne mõjutamine
    Rõhutab,et Eesti rahvale on haiget tehtud,et neid ei tunnustata Iseseisvuse ehk oma riigi eest!
    Rõhutab väga seda,et vene kondakondusega inimestele on tehtud eestis ülekohut.
    Valetamine ja tegelikkuse moonutamine
    Puudub!
    Tema arvates on tehtud nii ülekohut,et neid ei olegi üldse olemas.
    Lihtustamine
    Toob hästi palju fakte ja teadmisi .
    Räägib rohkem enda seisukohast ja nõuab vastuseid.
    Teema vahetamine
    Teema hüpab ühelt mõtelt teisele ja on liiga palju fakti põhiseid teadmiseid.
    Puudub!
    Seoste loomine
    Seostab väga palju ka värisriikidega ja toob hästi palju näiteid!
    Toob seoseid,mis praegult toimub Krimmis ja loodab,et neile ei tehta nii palju ülekohut ,kui praegult talle ja tema vanematele tehtud on.
    Minule mõjus kõige rohkem Mart Nuuti artikkel:mis riigis oleme sündinud? Praegu on probleemid täiesti aktuaalsed . Oleme peaaegu juba Venemaaga uuesti sõjajalal.Eestlaste ja venelaste omavaheline läbisaamine ei ole hea sest mõlemad võitleme oma õiguste eest!
    Nuut rõhutab väga palju ,et me oleme eestlased ja oleme vabad ja teda solvab,kui meid seostatakse Venemaaga ,nagu oleksime siiamaani Venemaa all.
    Komentaarides lugedes pooldatakse rohkem ka Nuuti,kuna esitab väga palju fakti põhiseid teadmiseid ja Jevgenia Vära esitab rohkem enda elust näiteid.

    4. CV kirjutamine

    Curriculum Vitae

    Isiklik informatsioon
    Nimi Pille-Riin Pruus Sünniaeg 15.07.1994 Isikukood 49407154718 Aadress Valdeku 105-42, Tallinn 11213 Telefon 58 173 366 E-mail pillllle@ live .com
    Hariduskäik
    Rakenduskõrgharidus: 2014- Tallinna Ülikooli Pedagoogiline Seminar, eriala:noorsootöö Kutseharidus: 2011-2014 Tallinna Teeninduskool , eriala : majutusteenindaja
    2003-2009 Haapsalu Muusika Kool, eriala: koorilaul
    Põhiharidus: 2000-2010 Noarootsi Kool
    Täiendkoolitus
    2012(20tundi ) Tallinna Teeninduskool – Toiduhügeeni koolitus
    2010 (16 tundi) Esmaabikoolitus
    Töökogemus
    05.2013-08.2013 Kohvik Teeristi Villa- Kokk ,toateenija, ettekandja . Kategooria: Turism / Hotellindus Töö kirjeldus: Viibisin 4 kuud Teeristi Villas tööl
    03.2013 -05.2013 Kohvik Teeristi Villa - Kokk, toateenija, ettekandja Kategooria: Turism / Hotell
    Töökirjeldus :Viibisin 3 kuu
    06.2012-07.2012 Teko Hostel (Eesti) – koduabiline
    Kategooria:Turism / Hotellindus Töö kirjeldus: Olin ühe kuu praktikal teko hostelis
    Keeleoskus
    Keel Mõistmine Rääkimine Kirjutamine
    eesti emakeel
    inglise keskmine keskmine keskmine
    saksa algaja algaja algaja
    vene algaja algaja algaja
    Arvutioskus
    Kasutamisoskus MS Word, PowerPoint, Internet , Adobe Photoshop
    Täiendav info
    Tugevad küljed Innukus, rõõmsameelsus, ausus.
    Nõrgad küljed Ebapiisav vene keele oskus.
    Huvialad Jooksmine, laulmine ,uisutamine
    TALLINNA ÜLIKOOLI
    Pedagoogiline seminar Pille-Riin Pruus
    Räägu 49 Valdeku105-42
    Tallinn, 11311 Tallinn,11213
    “Noorsootöö” Tel 58173366
    E-mail [email protected]
    Motivatsioonikiri 7.07.2014
    Lugupeetud Hr Silver Pramann
    Soovin kandideerida Tallinna Ülikooli Pedagoogilise seminari noorsootöö õppekavale. Olen alati teadnud , et tahan töötada noortega .
    Tahaksin valida moodulina töö haavatavate sihtgruppidega, sest usun et saan noorte tulevikku panustada. Usun, et probleemidega tuleb tegeleda juba eos, kui neid on lihtsam lahendada. Haavatavatel noortel on suurem risk kalduda sõltuvuste, kuritegevuse ja probleemide küüsi ning meie eesmärgiks peab olema selle protsessi peatamine juba alguses. Eesti ühiskond saab seeläbi juurde rohkem täisväärtuslikke täiskasvanuid, kes tunnevad end elus kindlalt ning suudavad oma probleemidega ise toime tulla.
    Olen eelnevalt tutvunud Teie kooliga ning seal pakutavate erialadega. Tänu heale kohanemis- ja õpivõimele usun, et suudaksin edukalt rakendada oma seniseid teadmisi ja kogemusi, luua ühiskonnale lisaväärtust ning seeläbi areneda oma ala spetsialistiks.
    Lugupidamisega
    Pille-Riin Pruus

    Kokkuvõtte


    Suulise ja kirjaliku komunikatsiooni tunnist õppisin väga palju erinevaid ametikirju kirjutama ja võõraste inimestega avatumalt rääkima.Kuidas tegelikut meedia meid niivõrd mõjutab sellest saan ma ise aru ja oskan rohkem analüüsida!
  • Vasakule Paremale
    Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #1 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #2 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #3 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #4 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #5 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #6 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #7 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #8 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #9 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #10 Suulise ja kirjaliku kommunikatsiooni praktikum #11
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-05-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
    Suuline ja kirjalik kommunikatsioon iseseisev töö,

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    132
    pdf

    Sidusa kõne arendamine SKAP lapsel

    Töö koostaja lapse kõnediagnoosiks on spetsiifiline kõnearengupuue, alakõne 3. aste. Koolieelses eas on lapse arengutaseme olulisimaks näitajaks kõnearengu tase, mis ennustab kogu tema edaspidist arengut (Kikas, 2008). Sorava sidusa kõne arendamine koolieelses eas on tähtis kooliks ettevalmistamisel, sest õppimise aluseks on suurel määral just sidus kõne – õpikutekstide mõistmine, õpetaja sõnalistest juhenditest arusaamine, enda teadmiste väljendamine. (Brown, 2001). Suulise kõne arendamine on oluline nii suhtlemisel kui ka akadeemilises, sotsiaalses ja emotsionaalses arengus; selle areng toetab kirjaliku kõne arengut ning lugemise, kirjutamise ja õigekirja oskusi (Williams, 2006). SKAP lapsed on õpiraskustega laste riskigrupp koolis. Kuna eelkooliealiste laste tagasihoidlik tekstiloomeoskus ennustab koolieas tagasihoidlikku lugemis- ja kirjutamisoskust, on vajalik toetada tagasihoidlikumate tekstiloomeoskustega laste jutustamisoskuse arengut

    Erivajadustega laste pedagoogika
    thumbnail
    168
    pdf

    E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

    TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus .......................................

    Turundus
    thumbnail
    133
    pdf

    Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

    Kuressaare Ametikool Sirje Pree 2001 / 2006 Sisukord Sirje Pree Suhtlemispsühholoogia 2 Sisukord SISUKORD Sisukord ............................................................................................... 3 Sissejuhatus ......................................................................................... 5 Kas suhtlemisoskus on vajalik? ............................................................. 7 Kontakt ............................................................................................... 12 Pertseptsioon ehk isikutaju ................................................................. 15 Välistunnuste taju ........................................................................... 24 Tundeseisundi taju ..............................................

    Suhtlemis psühholoogia
    thumbnail
    74
    pdf

    Heiki Vilep ja uusim lastekirjandus

    illustratsioon, TV programmid, video, animafilm; popkultuuri tekstidele ­ koomiks, reklaamid ja muusika, tehes seda paljudel tekstilise tegevuse tasanditel nagu süzeekäigud, tegelase motiivid, keel, teemad ja illustratsioonid. (Wilkie-Stibbs 2005: 170) Oluliseks jutuvestjaks on tänapäeval saanud joonisfilm, mis vahendab lapsele müüte, muinasjutte ja lastekirjanduse klassikat inimese ja raamatu asemel. Visuaalsed tekstid saavad lastele kirjaliku teksti mõtestamisel üha tähtsamaks. Lapsed, kes on jäetud kaitseta sellise visuaalse meedia ees, nagu animafilm ja video, kohtuvad üha suurema tõenäosusega lastekirjanduse meediaadaptatsioonidega varem kui kirjutatud tekstiga. Nad hakkavad meediaadaptatsioone pidama originaalideks, mille pinnalt kõnetada ja aru saada hilisemat kirjaliku versiooni lugemist. See tõstatab edasise küsimuse selle kohta, kas hilisema lugemise olemus on kvalitatiivselt ja

    Kirjandus
    thumbnail
    164
    pdf

    Karjäärinõustamise käsiraamat 2014

    kavandatakse tulevikuvõimalusi. Konstruktivistliku nõustamise põhimõtted. • Nõustamise protsess on sama oluline (või isegi olulisem) kui tulemus. • Ei ole olemas ühte objektiivset reaalsust. Nõustaja lähtub ettekujutusest, et inimesed elavad paljudest reaalsustest koosnevas universumis. • Inimese maailm on sotsiaalselt konstrueeritud. Nõustaja mõistab, et indiviidi maailm on loodud vastastikuste mõjutuste, kommunikatsiooni ja vastastikuste seoste põhjal. • Keel kui inimestevahelise suhtlemise vahend annab meile tööriista isiklike ja sotsiaalsete tegelikkuste üha uueks konstrueerimiseks. Nõustaja peab keelt kõige olulisemaks – see tähendab, et sõnad on tööriistad, mida kasutatakse selleks, et asjad saaksid tehtud, ja mis loovad asjade tähendusi. • Inimene konstrueerib ennast pidevalt, näiteks lugude jutustamise kaudu.

    Ametijuhend
    thumbnail
    54
    docx

    Kirjanduse eksamipiletid

    Kirjanduse eksamipiletid 1. Ilukirjanduse olemus ja tähtsus, seosed teiste kunstiliikidega ja liigid. 1. PROOSA EHK EEPIKA 1) Muinasjutud ,,Inetu pardipoeg" Andersen 2) Müüdid Friedrich Robert Faehlmann ,,Koit ja Hämarik" 3) Muistendid ehk tekkelood F.R.Faehlmann ,,Emajõe sünd" 4) Mõistatus Hommikul käib 4 jalga, päeval 2 jalga, õhtul 3 jalga? 4) Kõnekäänud Vesi ahjus 5) Vanasõna Kel tarkus peas, sel ohjad peos. 6) Naljandid Leida Tigane ,, Peremees ja sulne" 7) Pop-floor Blondiininaljad 8) Linnalegendid Valge daam 9) Anekdoodid 10) Aforismid Õppida,õppida,õppida ­ Lenin Romaan Pentaloogia (5.osa) A.H.Tammsaare ,,Tõde ja õigus" Tetraloogia (4.osa) Aadu Hint ,,Tuuline rand" Triloogia (3.osa) ,,Mahtra sõda" ,,Anijamehed Tallinnas käisid" ,,Prohvet Mattsvet"- Eduard Vilde Diloogia (2.osa) ,,Anna Karenin

    Kirjandus
    thumbnail
    152
    docx

    KASVATUSE KLASSIKA

    KASVATUSE KLASSIKA ---------------------- Maie Tuulik Tallinn 2010 SISUKORD Saateks 1. Mis on must kasvatus? 2. Miks on kasvatus oluline? 3. Mis on kasvatuse mehhanism? 4. Missugused on kasvatuse eesmärgid? 5. Kas jutt indigolastest on bluff? 6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee? 7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner? 8. Kas laps peab sõna kuulama? 9. Miks on harjumused vajalikud? 10. Mis vägi on memme musil? 11. Mis värvi on armastus ? 12. Milles on kiituse imeline jõud? 13. Kas last tohib karistada? 14. Miks tuleb last vabadusele juhtida? 15. Mis on kõlbeline enesetunnetus? 16. Miks on vaja leida kesktee? 17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane? Lõpetuseks Viiteallikad SAATEKS Meie raamaturiiulid on täis

    Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
    thumbnail
    414
    pdf

    Tiit Lauk humanitaar

    TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 ƒ DOKTORIVÄITEKIRI Kaitsmine toimub 20. novembril 2008. aastal kell 10.00 Tallinna Ülikooli Kunstide Instituudi saalis, Lai 13, Tallinn, Eesti. Tallinn 2008 2 TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 Muusika osakond, Kunstide Instituut, Tallinna Ülikool, Tallinn, Eesti. Doktoriväitekiri on lubatud kaitsmisele filosoofiadoktori kraadi taotlemiseks kultuuriajaloo alal 13. oktoobril 2008. aastal Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste doktorinõukogu poolt. Juhendajad: Ea Jansen, PhD Maris Kirme, kunstiteaduste kandidaat, TLÜ Kunstide Instituudi muusika osakonna dotsent Oponendid: Olavi Kasemaa, ajalookandidaat, EMTA puhkpilliosakonna professor

    Muusika ajalugu




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun