Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui ta oli jäetud üksi ja Dursleyd olid läinud välja lõbutsema olid d Mis teha?

Lõik failist

Punkte 2.5. Paranda jämedalt trükitud sõnades väike algustäht suureks, kus vaja. Tõmba vale Täidab hindaja algustäht maha ja kirjuta selle kohale õige. 6 punkti Eksamihinne
2008. aasta näärikuu alguses avas Tallinnas pikk tänav 73 külastajatele uksed lastekirjanduse Aastahinne 0,5 p 67
teabekeskuse uus maja. Ajalooline hoone vanalinnas on restaureeritud vastavalt 0,5 p 68
muinsuskaitse nõuetele. Seal hakkavad laupäeviti Piret Pääri juhtimisel toimuma 0,5 p 69
muinasjutuhommikud. Keskuse põhiline ülesanne on koguda ja säilitada eesti keeles 0,5 p 70 71
ilmunud lastekirjandust ja lasteraamatute illustratsioone. Majas asub ka eesti esimene 0,5 p 72 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM lasteraamatumuuseum, mida töötajad nimetavad varakambriks ning kus lastekirjanduse EESTI KEEL JA KIRJANDUS uurijad saavad töötada.
1992. aastast korraldab keskus nukitsa konkurssi, kus lapsed hindavad viimasel 0,5 p 73 5. JUUNI 2010
RIIKLIK EKSAMI- JA KVALIFIKATSIOONIKESKUS kahel aastal ilmunud lasteraamatuid. VIII konkursi võitjad olid Andrus Kivirähk ja
Anni Mäger raamatuga "limpa ja mereröövlid". Harilikult antakse auhind kätte 0,5 p 74
rahvusvahelisel lasteraamatupäeval ning tavaliselt kajastab seda ka ,, aktuaalne kaamera ". 0,5 p 75 76 Õpilase ees- ja perekonnanimi : ____________________________________________________________ Koostöös kirjastusega tänapäev ja ajakirjaga hea laps korraldab keskus algupäraste 0,5 p 77 78 Kool: _________________________________________________________________________________ lastejuttude võistlust. Maakond/linn: _________________________________________________________________________ Punkte kokku: Isikukood :
MEELESPEA
1. Mõtle rahulikult , aega on 3 tundi (180 minutit). 2. Töö kirjutamist alusta tiitellehe täitmisega. 3. Eksamitöö ülesannete lahendamise järjekord vali ise. 4. Enne vastamist loe tähelepanelikult tööjuhendeid. 5. Kirjuta vastused selleks ette nähtud kohtadele. 6. Eksamitöö kirjuta sinise või musta tindi või pastaga. 7. Kirjuta vastused loetavalt ja üheselt mõistetavalt. 8. Paranduste tegemisel ei ole lubatud vastust üle kirjutada ega kasutada korrektuuripliiatsit või -linti. 1. osa. LUGEMINE Esimene osa koosneb kahest ülesandest, mille eest kokku on võimalik saada 30 punkti. Ülesannete 2.4. Asenda sulgudes olev võõrsõna õige omasõnaga. Sõnad vali ülesande lõpus pakutud Täidab lahendamiseks on aega ~50 minutit. variantide hulgast, ära mõtle neid ise välja. Ole tähelepanelik, ära tee sõnade hindaja
ümberkirjutamisel õigekirjavigu. 6 punkti 1.1. Loe tekst läbi ja lahenda selle põhjal ülesanded. 18 punkti
Talumees ja kratt Wimberg 1. Paljud (abituriendid) _____________________________________ on noorematele eeskujuks. 0,5 p 55
Mul toredat on rääkida nüüd sellest muinasjuttu, Kõik see, mis muidu oleks tulnud aasta raske tööga, et ihkas keegi talumees kord rikkaks saada ruttu. käes talumehel oli kõigest ühe päeva-ööga. 2. Klient nõudis arhitektilt maja (detailseid) ____________________________________ plaane. 0,5 p 56
Üks viis on hoolsalt töötada ja teenida nii raha, Kuid külarahvas, nähes mehe varanduselasu, 3. Poleks uskunud, et uus gripiravim nii (efektiivselt) _____________________________ mõjub. 0,5 p 57 kuid puhtast laiskusest ta mattis selle mõtte maha. ei andnud uudistamisega talle enam asu,
Ta võimalikult kergelt saadud jõukust taga jahtis 4. Keskkonnateadlaste hinnangul on kliimasoojenemine (globaalne) _______________________ 0,5 p 58 käis aia taga piilumas, et saada asjast aimu . ja enesele valmistada kratti selleks tahtis. Ja palju levis kuulujutte , vahel lausa laimu. ______________________ probleem. Eks teadupärast kratt on see, kes kokku veab ja kannab Mees ise ennast ootamatult tabas raskelt ohkelt ­ kõik hea ja parema, mis ainult liigutada annab. 0,5 p sest raha oli kokku kantud juba liiga rohkelt! 5. Näitleja esitas oma osa (monotoonselt) _________________________________ . 59
PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS 2010 Nii otsustanud, hakkas kohe talumees siis pihta ­ 0,5 p
RIIKLIK EKSAMI- JA KVALIFIKATSIOONIKESKUS Kui nägi tema silm ka lõpuks muud kui kulla sära, 6. Etlejad, kuhu teie ( emotsioonid ) _________________________________ jäävad! 60 tõi saunalava alt kolm rootsuks pekstud vana vihta. siis märkas, et ei mahu enam oma koju ära! 0,5 p Need sidus luuavarre külge ­ sündis krati keha. Kui kratt teeb tühjaks pangakeldrid, see ka pole nali, 7. Kas kunsti hinnates saab (objektiivseks) ________________________________ jääda? 61

PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #1 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #2 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #3 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #4 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #5 PÕHIKOOLI LÕPUEKSAM EESTI KEEL JA KIRJANDUS #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 181 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor raksike Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
pdf

Ühiskonna riigieksam 2007

1. Riigi juhtimist ja toimimist korraldav tegevus. 2. Mida peaksin arvestama tulevase elukutse valikul? 2. Tootmise, kauplemise ja teeninduse valdkond. Märksõnad: hariduse tähtsus, elukestev õppimine, Eesti tööturu vajadused, välismaal 3. Mitme inimpõlve poolt loodud vaimsed ja materiaalsed väärtused, teadmised ja tavad. töötamise võimalused, oma karjääri planeerimine. 4. Ühiskonna osa, mis hõlmab mittepoliitilisi kodanikuorganisatsioone ja -ühendusi.

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
102
pdf

AJALOO RIIGIEKSAMI ÜLESANDED

(2006), Kalle Lõuna (2006-2007). Loodame, et koondatud ülesannetest on ajaloo õppimisel abi nii õpilastele kui õpetajatele. Mare Oja Ajaloo peaspetsialist SISUKORD EESTI AJALUGU...................................................................................................................... 3 PERIOODID, PÖÖRDEPUNKTID....................................................................................... 3 EESTI TALURAHVAS 14. SAJANDIST ISESEISVUMISENI.......................................... 8 ROOTSI AEG EESTIS ........................................................................................................ 10 VENE AEG EESTIS (PÕHJASÕJAST ESIMESE MAAILMASÕJANI).......................... 10 EESTI VABARIIK .............................................................................................................. 12 EESTI RIIK JA RAHVAS TEISES MAAILMASÕJAS ..........................

Ajalugu
thumbnail
6
pdf

Ühiskonna riigieksam 2008

2. Korrakohane õigusemõistmine Põhikooli ühiskonnaõpetuse lõpueksami hindamisjuhend 2008 Märksõnad: kohus, seaduste ülimuslikkus, süütuse presumptsioon, võrdsus seaduse ees, edasikaebamise õigus Kohus on õigusemõistmisega tegelev riigiasutus. Õigust võib mõista ainult kohus (PS § 146). NB! Lugupeetud õpetajad! Õigust mõistetakse ainult seaduste alusel (PS § 146), seaduse ees on kõik võrdsed. Süütuse

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
12
pdf

2009. aasta matemaatika riigieksami ülesanded ja lahendused

Eksami mõlema osa lõppedes annab eksaminand vastava eksamiosa lahenduste vihiku eksamikomisjonile. Need suletakse eksamikomisjoni poolt ümbrikutesse ja saadetakse Eksamikeskusesse, kus neid hindab haridus- ja teadusministri määrusega kinnitatud komisjon. Mustandid säilitatakse koolis. Hindamiskomisjon ei loe ega hinda hariliku pliiatsiga kirjutatud lahendusi ega mustandipaberile kirjutatut. Nõutavad teadmised ja oskused Matemaatika riigieksam ei ole 12. klassi lõpueksam, vaid kogu koolimatemaatika põhiteadmiste ja ­oskuste omandatust kontrolliv eksam. Eksamiülesannete koostamisel eeldatakse, et eksaminand on (minimaalselt) läbinud järgmised ainekursused: 1. Reaalarvud. Võrrandid ja võrratused. 2. Trigonomeetria. 3. Vektor tasandil. Joone võrrand. 4. Funktsioonid I, II. 5. Funktsiooni piirväärtus ja tuletis. 6. Tõenäosusteooria ja kirjeldav statistika. 7. Stereomeetria.

Matemaatika
thumbnail
38
docx

Võõrkeeles õpetamise metoodika õpimapp

Õpimapi materjal aitab koostada huvitavat töölehed, tunnikonspektid. Tulevikus, õpimapi abil ma saan tuletada meelde varemõpitut, koguda uusi teadmisi ja luua nende vahel seoseid. Üliõpilase Curriculum vitae ISIKUANDMED Nimi Sünniaeg Rahvus Kodakondsus KONTAKTANDMED Aadress Telefon E-post HARIDUS 1997-2007 2007-2010 2010-2015 TÖÖKOGEMUS 2012- ... TÄIENDUSKOOLITUS & LISATEGEVUSED 2006- 2008 2002-2007 KEELTEOSKUS Vene keel Eesti keel Inglise keel LISAINFO Juhiload Arvutioskus Huvialad Isikuomadused Iseseisev kontrolltöö 1. Millistest riiklikest õppekavadest lähtutakse 2013/14. õa koolide õppetöös? Mis klassides millistest? On olemas kaks riiklikku õppekava, millest lähtutakse koolide õppetöös, need on põhikoolide riiklik õppekava 1) I kooliaste ­ 1.­3. klass; II kooliaste ­ 4.­6. klass;) III kooliaste ­ 7.­9. klass. ja gümnaasiumi riiklik õppekava, mis alustakse 10 kl ­ 12 kl. 2

Alushariduse pedagoog
thumbnail
2
pdf

Eesti keele tasemetöö 6 klass A variant 2006

sugulastele külla. Oli ilus (J j)uunikuu päev. Buss sõitis mööda (Vv)algejõest, (Hh)aljala (Kk)irikust 53 54 55 EESTI KEEL 56 57 58 6. KLASS ja (Oo)ntika (Pp)aekaldast ning (Tt)uhamägedest. Vanaema lehitses (Ee)esti (Pp)äevalehte ning

Eesti keel
thumbnail
34
pdf

Ettevalmistus eksamiks

SISSEJUHATUS Ühiskonnaõpetuse õppimine koolis annab teadmisi ja oskusi selleks, et ümberringi toimuvatest sündmustest ja protsessidest aru saada ning neis vajadusel kaasa rääkida. Vabadus ja võimalus osaleda omaenda elu korraldamisel on iseloomulik demokraatlikule ühiskonnale. Eesti on demokraatlik. Demokraatlik ühiskond on seda tugevam, mida aktiivsemad on tema liikmed ning mida paremini nad oskavad pakutavaid vabadusi ja võimalusi kasutada. Riigieksam ühiskonnaõpetusest annab nii õpetajatele kui ka eksami sooritajatele võimaluse saada ülevaade sellest, millise taseme on õppija kaheteist kooliaasta jooksul saavutanud. Eksam mõõdab õpilase erinevaid oskusi ja teadmisi. Selleks, et saada võimalikult täielikumat ülevaadet omandatust, on eksamitöös erinevaid

Ajalugu
thumbnail
151
pdf

PM Loengud

Raskused tekivad deformatsioonide prognoosimisega suure muutuva koormuse juhul. 1960 aastate keskpaigast alates algas kaasaegse mittelineaarse pinnasemehaanika areng ja käesoleval ajal on tänu kaasaja arvutustehnika võimalustele leidnud rakendusi ka inseneripraktikas. Organisatsiooniliselt ühendab eriala spetsialiste endiselt eelmainitud ühing, mis nüüd kannab nimetust International Society for Soil Mechanics and Geotechnical Engineering ­ ISSMGE. Alates 1992 aastast on ühingu liige ka Eesti, kandes nimetust Eesti Geotehnika Ühing ­ EGÜ. Varem koordineeris geotehnika probleemide lahendamist Eestis ehitusgeoloogia komisjon. Ehitusgeoloogia komisjoni 2 ja EGÜ on organiseerinud Eesti geotehnika konverentside korraldamist. Ajavahemikus 1961 kuni 2002 on toimunud 12 konverentsi. Koostöös Läti ja Leedu kolleegidega on korraldatud Balti konverentse. Viimane toimus aastal 2000 Pärnus ning võrreldes

Pinnasemehaanika, geotehnika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun