Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Väärtused Eesti organisatsioonides (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks just see nii silma paistab minu jaoks?

Lõik failist

Väärtused Eesti organisatsioonides #1 Väärtused Eesti organisatsioonides #2 Väärtused Eesti organisatsioonides #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 34 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KatjaA Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri�

Ettevõtlus
thumbnail
15
docx

Praktikaaruanne juhtimine ja töökorraldus

kogemuste ja oskuste omandamisest ning olemasolevate teadmiste kasulikkusest. Kui rääkida isiklikest eesmärkidest ja endale püstitud ülesannetest, siis minu jaoks oli see ülikoolis omandatute teadmise rakendamine. See oli minu esimene kindla tööajaga töökoht. Töö Swedbankis andis mulle võimaluse end proovile panna ja töötades järjepidevalt kolm kuud jõuda selgusele, kas ma olen valmis seisma silmitsi igapäeva rutiini ja probleemidega. Tähtsaks eesmärgiks oli ka eesti keele praktika. Minu peamiseks tööülesandeks oli klienditeenindus, inimeste suunamine ja nende murede kiire ja effektiivne lahendus. 2 1.2. Valitud praktikaettevõtted ­ valikukriteeriumid. Minu praktikakohaks oli Swedbank AS Grupp. Valisin praktikakohaks Swedbanki, kuna see on suur ja kindel ettevõtte, milles nägin palju võimalusi enesearendamiseks ja uuteks väljakutseteks

Juhtimine
thumbnail
11
doc

Ärieetika

Seega lihtsalt aitab juhtida ettevõtet paremini. Eetika · Eetika on inimmõtte ja käitumise mõõde, mis on juhitud hea ja õige printsiibist. · Eetika on katse määrata reeglid, mis peaksid juhtima inimtegevust ja eluväärtusi. · Eetika määrab kuidas inimesed peaksid üksteist kohtlema. · Eetika on väärtuste kogum, mida loetakse heaks ja õigeks. Eetilised väärtused (Michael Josephon, 1988) · Ausus (honesty) · Ausameelsus (integrity) · Lubatuste pidamine (promisekeeping) · Usaldatavus (fidelity) · Avatus (fairness) · Teistest hoolimine (caring for others) · Austus teiste vastu (respect for others) · Kodanikutunne (responsible citizenship) · Parima poole püüdlemine (pursuit for excellence)

Majandus
thumbnail
21
doc

Organisatsioonikäitumise eksamiküsimused

Tähtsamax muutusid töötajate vajadused, oluliseks sai töötajate motiveerimine, et nad suhtleksid vabalt ja oleksid ausad ja avatud. Ettevõtte tootlikkuse määras ära töötajate tööga rahulolu. Mida rohkem tööga rahul oldi seda paremad olid töö tulemused. Seda tootlikkum oli ettevõte NÜÜD : Organisatsioonikultuuri koolkond (al 1980-ndatel) Ettevõtte edu aluseks sai püsisuhete loomine ja hoidmine. Väga oluliseks said püsikliendid, tähtsaks said ühised väärtused organisatsiooni sees. Oluline on see et töötajate väärtused ühtiksid ettevõtte väärtustega. Töötajatel oli suurem vabadus ja nad saavad ise otsustada ja vastutada enda eest. Juhtimine delegeeriti erinevatele tasanditele. Ei olnud enam ainuvalitsemist ehk ainsat juhti. Oli mõlemapoolne lojaalsus ja meeskonnatöö. Kujundati ühised väärtused. 4. Mis on emotsionaalne intelligentsus (EQ)? Millised kompetentsid näitavad kõrget EQ taset?

Majandus
thumbnail
40
docx

Juhtimise alused

teemal lisamaterjale jne. PRAKTILINE TÖÖ Tähtaeg: 03.10.2014 Teemad: Karismaatiline juht Erineva kultuuriga ettevõtted Rahvusvaheline juhtimine- miks teatud riigis mingid mudelid toimivad, mujal mitte, millised on kultuurilised/rahvusvahelised/usulised erinevused Motivatsioonisüsteemid organisatsioonides- Mida peale palga veel inimestele pakutakse, et nad õnnelikud oleksid? Väärtused eesti organisatsioonides- Tegutsemise põhimõtted: ausus, usaldusväärsus, kliendikesksus 5ndal loengukorral on võimalik teha kiirtesti kordamisküsimustega! Kaasa läpakas! Ruth Alas: ,,Juhtimine alused" Üldine sissejuhatus Kus me juhtimist kohtame? - Ettevõtted, organisatsioonid- Pere ja ettevõtte vahe: erinevad dokumendid, nende hulk. Mida rohkem dokumente, seda formaalsem on organisatsioon Homo oeconomicus

Juhtimise alused
thumbnail
15
pdf

Organisatsioonikäitumine

Organisatsioonikäitumisest Organisatsioon ja keskkond Grupiprotsessid, grupitööd Visioon, missioon, ülesehitus ja areng Organisatsiooni struktuur Slaidid Organisatsioonikultuur ja väärtused Slaidid_Organisatsiooni väärtuste avaldumine läbi erienvate elementide Organisatsioonikultuuri kujunemist mõjutavad tegurid Väärtuspõhine juhtimine Organisatsioonikultuuri tüpoloogiad Sotsialiseerumine organisatsiooniline pühendumus töökohaga seotus tööst haaratus töörahulolu Töökohaga seotus Tööst haaratus Töörahuolu ja kokkuvõtte Tööjõustamine ehk töökohandamine

Organisatsioonikäitumine
thumbnail
9
docx

Organisatsioonikultuur

Vaadeldav kultuur- nähtav kõigile, kes ettevõttes käivad: külastajad, kliendid, töötajad. Vaadeldav kultuur väljendub klientidega suhtlemises, riietumises ja kontori väljanägemises. Vaaldeldava kultuuri koostisosadeks on lood, mida suuliselt levitatakse, kangelased, kelle tegudest räägitakse, rituaalid, millega tähistatakse tähtpäevi ja kordaminekuid (Virovere jt 2005:28-29) Süvakultuur- vaadeldava kultuuri aluseks. Süvakultuuri moodustavad põhilised väärtused, mis on sageli sõnastatud missioonis ja strateegias (Virovere jt 2005:29) 4. Tugeva organisatsioonikultuuri eelised ja puudused Eelised: Haapsalu Kutsehariduskeskus Elen Oosim Majutusteenuste korraldus MTK12 __________________________________________________________________________________________

Ühiskond
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

-valmidusele Teema 2. Teenus, teenindus ja teenindamine 2.1.Mõistete virr-varr Mõisted teenused, teenindus ja teenindamine on kõigile kuuldud-tuntud. Neid kasutatakse igapäevaelus iseenesestmõistetavalt, enamasti süvenemata, et tegelikult on tegemist keerukate ning sügavat sisu omavate terminitega. Segadust kipub tekitama see, et inglise keeles on sõnal service väga mitmeid erinevaid tähendusi, mis avanevad koos seonduvate sõnadega või väljenditega. Eesti keeles on selle asemel kasutusel mitmed ja sageli erinevalt tõlgendatavad sõnad: teenus, teenindus, teenindamine, ka teenimine. Lisanduvad tuum-, tugi-, lisa- ja täiendteenused ning ka teenindusteenused. Siia juurde kuuluvad mõisted teenindaja, klienditeenindaja, teenistuja ja ka teenija. Mis on nende sõnade vahe ja tähendus? 2.2.Teenindaja, teenindus ja teenindamine Teenindusühiskonnas omab tähtsust mitte see, kuidas üht või teist ametikohta või tööd

Klienditeenindus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun