Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida inimene teeb?
  • Miks ta seda teeb?
  • Miks eelistab ta üht tegevust teisele?
  • Millist tasu saab ta oma tegevuse eest?
Vasakule Paremale
TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #1 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #2 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #3 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #4 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #5 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #6 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #7 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #8 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #9 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #10 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #11 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #12 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #13 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #14 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #15 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #16 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #17 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #18 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #19 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #20 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #21 TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rira Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

PERSONALI JUHTIMINE

põhilised juhtimise kirjeldused ja töö eesmärgid. Rahvusvaheline personalijuhtimine (International Human Resources Management) Erinevused tavalisest personalijuhtimisest Äri on samm sammult muutumas õppimiseks, kus töötajad vahetavad teadmisi ja kogemusi ning nüüdseks on see jõudnud rahvusvahelisele tasandile. IHRM eesmärk on arendada ja parandada struktuuri selle tasandi ettevõtetes. Tavalisest tööjõu juhtimisest erineb see kultuuriliste erinevustega. Tuleb arvestada töötajate kohanemisega välismaise kultuuri, keele, usu- ja eetiliste põhitõdedega ning kindlustama tema heaolu teenitavas ettevõttes. Põhiliseks probleemiks on võõrtöötajate mittekohanemine ettevõtte struktuuri või ühiskonnaga, kus nad peavad töötama, sest mõned ühiskonnad võtavad väga vaevaliselt vastu uued elustiilid. IHRM keerukus seisneb kuues peamises faktoris: 1) Laiem väljavaade ­ rahvusvahelised juhid puutuvad kokku probleemidega, mis

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
23
docx

Motivatsioon ja sekretäritöö

isiklikuks arenguks. Sekretäri töös on olulisel kohal ka oskus ise püstitada eesmärke ja hinnata oma tööd. Sekretäri töö võib sisaldada palju erinevaid tööfunktsioone ja erineva tasemega vastutust. Tööülesannete mitmekesisus nõuab kiiret ja paindlikku tegutsemist, korrektsust, täpsust, pigetaluvust nong oskust planeerida oma tööd ja aega. Rahulolu tööga ja töökohaga tekib siis, kui töötaja näeb oma tegevuses resultaate. Olulist rolli mängib töö vajalikkus ja sekretäri tähtsus organisatsioonis. Rahuldust pakub iseseisvus ja autonoomia oma tegevuses. Tööga rahulolematuse põhjus võib viia alla motivatsiooni. Kuna sekretäritöö on enamjaolt üks ja seesama töö igapäevaselt, siis tuleb püstidada endale eesmärgid, panna paika kava mis motiveerib sind tegutsema ja selles kõiges peab kaasa aitama juht

Meeskonnatöö
thumbnail
6
doc

Töötaja motiveerimise võimalused ettevõttes

Sisukord Töötaja motiveerimise võimalused ettevõttes.............................................................................2 Kasutatud materjalid.................................................................................................................. 6 Töötaja motiveerimise võimalused ettevõttes Tänapäeaval on ideaalses ettevõttes esikohal inimesed, sest töötajad on ettevõtte edu võtmeks. Hea töötaja on motiveeritud andma endast maksimaalse oma kohuste täitmisel ja on kindel seljatagune edukale juhile. Millised on töötaja motiveerimise võimalused ettevõttes? Microsofti äriportaalis on välja toodud mõned võimalused töötajate motiveerimiseks väikeettevõttes. On välja toodud fakt, et väikeettevõtte juhil või omanikul on eelis töötajate motiveerimisel, kuna tema tunneb oma ettevõttes töötavaid inimesi. Sellest tulenevalt on

Personalijuhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.4.2.2 Juhtimist, töökorraldust ja tööjaotust reglementeerivate dokumentide sisu 78 4.4.2.3 Personali plaanimine (planeerimine) 83 4.4.3 Personali värbamine ja valik 84 4.4.3.1 Personali värbamine 84 4.4.3.2 Personali valik 85 4.4.4 Personali hindamine 87 4.4.5 Personali hüvitamine 88 4.4.5.1 Hüvitamise olemus ja koostisosad 89 4.4.5.2 Töö hüvitamise tegurid 90 4.4.5.3 Mitterahaline hüvitamine 92 4.4.5.4

Juhtimine
thumbnail
46
doc

LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS

..........................................................................................27 2. LIIDRISTIILI SOBIVUSE UURING SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTUS 30 2.1SAAREMAA TARBIJATE ÜHISTU ISELOOMUSTUS................................................. 30 2.2 UURIMUSTÖÖ METOODIKA..................................................................................31 2.2ANKEETANALÜÜS................................................................................................ 32 2.3.1 Töötajate läbisaamine juhtidega ................................................................32 2.3.2Töötajate motiveeritus..................................................................................32 2.3.3 Töötajate teadvustatus nende tööpanustest ja firma eesmärkidest.............34 2.3.4Töötajate rahulolu ettevõtte juhtimisega..................................................... 34 2.3.5Töötajate iseseisvus, vastutus ja probleemide lahendamine.............

Juhtimine
thumbnail
40
doc

Mittemateriaalsete hüvede olulisus Eesi ettevõtetes

sammuti tuleb kasutada teaduslike termineid, mitte nagu: minuni on jõudnud, keegi kuskil rääkis midagi) See on siiski teaduslik uurimustöö, palun vaata kõik selliselt esinevad kohad üle.................... Autor põhineb oma töös praktikas saadud kogemustele ............. ning ülikoolis omandatud teoreetilistest teadmistest. Autor oma töö panusena viib läbi küsitlusuuringu .........................firmadega, uurib ja analüüsib töötajate eelistusi ja 2 rahulolu ( ptk ... ja Lisa .... ankeet), teostab strateegiliste faktorite analüüsid ( ptk.....) ning töötab välja ja/või teeb ettepanekud vajalike meetmete kasutuselevõtmiseks............... Uurimustöö teostamisel lähtutakse hüpoteesist, et mistahes organisatsioon ei saa olla konkurentsivõimeline, jätkusuutlik ja innovaatiline, kui selle saavutamiseks puudub

Sotsioloogia
thumbnail
9
docx

Inimressurssid - kordamine eksamiks

1. Mõisted: personalijuhtimine vs inimressursijuhtimine, erisuse põhjendus Inimressursijuhtimine - (strateegilise) juhtimise valdkond, mille sisuks on inimeste kui (strateegilise) ressursi juhtimiseks efektiivsete süsteemide loomine eesmärgiga rakendada organisatsiooni kasutuses olev inimpotentsiaal ettevõtte eesmärkide teenistusse. Kõigi juhtide vastutus ja kohustus. Personalijuhtimine - organisatsiooni funktsionaalse juhtimise valdkond, mis tegeleb töötajate leidmise, koolitamise, arendamise ja motiveerimise süsteemide ja meetodite loomise ning rakendamisega. Moodustab osa üldjuhtimisest. Personalijuhtimise ja inimressursi juhtimise erinevus on pigem rõhuasetuses: · Inimressursi juhtimine lähtub eelkõige juhtimislikust ning äriliselt orienteeritud filosoofiast ja kirjeldab eelkõige tippjuhtkonna terviklikku lähenemist valdkonnale ning juhtide vastutusala.

Psühholoogia
thumbnail
30
docx

Juhtimise alused

tehniliste täitjate suunamine ja kontrolimine 6) Kuidas toimib juhtimise mudel? Kirjeldage mudeli igat elementi ühe-kahe lausega Planeerimine – eesmärkide püstitamine organisatsiooni tuleviku soorituseks, poliitika formuleerimine ja protseduuride kehtestamine, ressursside leidmine Organiseerimine – peegeldab planeeritu täitmist, organisatsiooni kujundamine, mille käigus toimub ülesannete, vastutuse ja õiguste jaotamine, ressursside jagamine Eestvedamine - töötajate mõjutamine ja motiveerimine organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks maksimaalsel tasemel, ühise kultuuri ja väärtuste loomine, eesmärkide mõtestamine tervele organisatsioonile Kontrollimine – töötajate soorituse jälgimine, standardite kehtestamine, tulemuste hindamine standarditele vastavalt ja organisatsiooni eesmärkidele mittevastava tegevuse korrigeerimine 7) Nimetage peamised juhtimisfunktsioonid. Planeerimine, organiseerimine, eestvedamine,

Juhtimine




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun