Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

PERSONALI JUHTIMINE (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
PERSONALI JUHTIMINE #1 PERSONALI JUHTIMINE #2 PERSONALI JUHTIMINE #3 PERSONALI JUHTIMINE #4 PERSONALI JUHTIMINE #5 PERSONALI JUHTIMINE #6 PERSONALI JUHTIMINE #7 PERSONALI JUHTIMINE #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-09-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 85 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor korpss Õppematerjali autor
Andme ja tekstitöötluses nõuab ta wordis korrektselt vormistatud referaati. see siin peaks 4line töö olema.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

Lisandus organisatsioonisiseste muutuste juhtija roll. Rahvusvaheline strateegoöome personalijuhtimise uuring ­ Cranet. II osa ­ Personalijuhtimise eesmärgid ja tegevusvaldkonnad Personalijuhtimine peab kaasa aitama firma eesmärkide saavutamisele: firma kasum, organisatsiooni efektiivsus, ühiskonna teenindamine, sotsiaalne vastutus, tugev organisatsioonikultuur. Klientidest hoolimise tase ­ töötajatest hoolimise tase ­ Parim kui mõlemad kõrged. Personalijuhtimise valdkonnad: personali planeerimine, töö analüüs, personali värbamine, personali valik, personali hindamine, personali koolitus ja arendamine, töötasu ja palgapoliitika, töökohtade hindamine, organisatsiooni arendamine, töösuhted. 6. Personalijuhi võtmerollid Juhtkonna huve esindav äriinimene; muudatuste kujundaja vastavalt äri vajadustele; organisatsioonisisene konsultant ja partner allüksuste juhtidele; firma strateegia ja äri

Personali juhtimine ja arendamine
thumbnail
70
doc

Personali planeerimine

Tallinna Majanduskool Täiskasvanute Koolituskeskus PERSONALI PLANEERIMINE õppematerjal Personalitöö eriala õppegrupile Õppeaine nimetus: PERSONALI PLANEERIMINE Õppeaine üldeesmärk: Anda teadmisi ja oskusi organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsimiseks ning piisava hulga nõutavate teadmiste ja oskustega töötajate olemasolu tagamiseks organisatsioonis Õppeaine edukal läbimisel üliõpilane:  Oskab analüüsida organisatsiooni sise- ja väliskeskkonda ning teha järeldusi organisatsiooni personali planeerimiseks  Oskab koguda ja kasutada personali planeerimiseks vajalikku informatsiooni

Personali juhtimine ja organisatsioonikäitumine
thumbnail
38
docx

Personali juhtimine ja arendamine

suurendada produktiivsust. Mayo eksperimentidest järeldus, et: ● oluline on läbisaamine ülemuste ja kolleegidega, töötajatesse suhtumine (eksperiment valgustusega); ● oluline oli inimestesse suhtumine (ekperiment konveieritöölistega); ● vabas vormis vestlused on efetiivsemad (eksperiment intervjuudega). 1940-1950: Personalijuhtimise kui iseseisva valdkonna kujunemine (juhtimisstiilide uurimused). Personali testimine ja inseneripsühholoogia suurte sõdade ajal: Army A & Army B (töötajate värbamise ja valiku programmid). 1960-1970: Diskrimineerimine problemaatika. Inimõigused, vähemuste diskrimineerimine (1964). Süstemaatiline personalijuhtimine. Konkurentsi suurenemine, töötajate ootused ja enesehinnang (motivatsioon ja rahulolu). Läbirääkimised AÜ-ga (← ametiühingutega).

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

Kohviku toodete sortiment peab olema lihtsatest toitudest kuni peente suupisteteni välja. Erinevate ürituste teenindamine nõuab rikkalikku sortimenti, (näiteks, ainult grilltoitude pakkumine ei õigusta menüü koostamisel), väga suur osatähtsus on kondiitri toodetel. Kasumi saavutamise eesmärgil tuleb teenindada kõiki tellitavaid üritusi ka väljaspool kohvikut, kuigi mõnikord suure töökoormuse tõttu kohvikus, tundub kõik võimatuna. Personali suure kogemuse ning hea organiseerimise tulemusel on võimalik kõik paika panna, kasutades ka lisatööjõudu. Kohviku töötajad on suutelised valdama mitut tegevusvaldkonda. Kohviku põhiväärtusteks on: Asjatundlikkus: · olla oma töös kompetentne ning tunda põhjalikult oma töövaldkonda, arvestada klientide soovidega, võimalustega ja vajadustega; · väärtustada teenistujate arengut; olla innovaatiline - edu tulevikus tagada uute tehnoloogiate

Personalijuhtimine
thumbnail
21
doc

PERSONALI ARENAMINE JA KOOLITAMINE AS A-SELVERIS

viidatud. Allkiri................................................... Kuupäev............................................... SISUKORD sisukord.................................................................................................................................. 3 1. Sissejuhatus.........................................................................................................................3 2. Selveri personali arendamise ja koolitamise poliitika.........................................................4 2.1.2. Millist töötajat Selver hindab? ............................................................................. 6 2.1.3. Arendamise ja karjääriplaneerimise põhimõtted...................................................6 3. Personali orienteerimine ja töine arendamine..................................................................... 7 4

Inimressursi juhtimine
thumbnail
25
pdf

Praktiline ülesanne personalijuhtimises

Juhendaja: Katrin Kreegimäe Tartu 2018 SISUKORD 1. PERSONALIJUHI TÖÖ ÜLESANDED ............................................................................. 3 2. TÖÖANALÜÜS .................................................................................................................. 6 3. VABA AMETIKOHA TÄITMISE PROTSESS ................................................................. 9 4. PERSONALI HINDAMISE VAJADUS ........................................................................... 14 5. KOOLITUSE PLANEERIMINE ...................................................................................... 16 6. MUUTUSED TÖÖTURUL ............................................................................................... 19 7. MEESKONNATÖÖ ORGANISATSIOONIS .................................................................. 22 KASUTATUD KIRJANDUS ....................................

Personalitöö
thumbnail
22
doc

TÖÖTAJATE HINDAMINE JA MOTIVEERIMINE VÄIKEFIRMAS

.............................................. 4 1.2 Valitseja ehk ülemus............................................. .............................. 6 1.3 Ametnik............................................................................................. 7 1.4 Juht.................................................................................................. 7 2. Personalipoliitika.................................................................................. 8 2.1. Inimressursside juhtimine........................................................................ 8 2.2. Motivatsiooni tõstmine põhinedes vajaduste struktuuril....................................10 2.3. Eesmärkidel põhinev motivatsioon.............................................................11 2.4. Motivatsiooni tõstmine töö rikastamise kaudu.......................................... ..13 2.5. Omanike ja teenistujate vaheline suhtlemine............................................. ..14 2.6

Töö- ja palgakorraldus
thumbnail
22
docx

Juhtimise kordamisküsimused 2010

3. Kuidas võib jagada äriorganisatsiooni eesmärke? 7. tootmislikud eesmärgid - turgude hõivamine; toodangu sortimendi määratlemine; 8. finantseesmärgid - piisava likviidsuse tagamine; optimaalne kulude tase; 9. juhtimislikud eesmärgid - juhtimisstiil, tööjaotuse kindlaksmääramine; 10. sotsiaalsed eesmärgid - õiglane töötasustamissüsteem; head töötingimused; 4. Mida nimetatakse juhtimiseks? Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ning üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. Juhtimine on organisatsiooni eesmärkide saavutamine läbi nelja erineva juhtimisfunktsiooni, milleks on: planeerimine, organiseerimine, eestvedamine ja kontrollimine. 5. Mis mõjutab juhtimist organisatsioonis? 11. Organisatsiooni suurus

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun