Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tai turismimajandus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Tai turismimajandus


Turismi areng Tais
Turismiharu hakkas Tais jõudsalt kasvama 20. sajandi teiselt poolel, kui Vietnami sõja perioodil saabusid Taisse peamiselt USA sõdurid. Selle ajaga langes kokku Tai elatustaseme tõus ja tehnoloogia areng, mis võimaldas reisida kaugemale, kiiremini ja odavamalt, ning inimestel leidus senisest rohkem vaba aega – kasvas jõudsalt ka rahvusvaheline turism . Tai oli tolle aja uue reisitrendi peamine sihtpunkt Aasias.
Tabel 1. Turism Tais 1998-2007
Aasta
Rahvusvaheline turism Tais
Turistid
Keskmine
Keskmised kulud
Aastatulu
Number
Muutus
Viibimine
Inimene/päevas
Muutus
Million
Muutus
(Miljion)
(%)
(Päev)
( Baht *)
(%)
(Baht)
(%)
1998
7,76
+7,53
8,40
3712,93
+1,12
242 177
+9,70
1999
8,58
+10,50
7,96
3704,54
-0,23
253 018
+4,48
2000
9,51
+10,82
7,77
3861,19
+4,23
285 272
+12,75
2001
10,06
+5,82
7,93
3748,00
-2,93
299 047
+4,83
2002
10,80
+7,33
7,98
3 753,74
+0,15
323 484
+ 8,17
2003
10,00
-7,36
8,19
3,774,50
+0,55
309 269
- 4,39
2004
11,65
+16,46
8,13
4,057,85
+7,51
384 360
+ 24,28
2005
11,52
-1,51
8,20
3,890,13
-4,13
367 380
- 4,42
2006
13,82
+20,01
8,62
4,048,22
+4,06
482 319
+ 31,29
2007
14,46
+4,65
9,19
4,120,95
+1,80
547 782
+ 13,57
Allikas: Tourism Statistics; 6. mai 2008
*1 EEK≈3THB
2007. aastal külastas Tai riiki üle 14 miljoni turisti. Keskmine periood, mille vältel külastajad riigis viibivad, jääb 9 päeva ringi ehk enamasti minnakse Taisse puhkama pikemaks ajaks kui nädal.
Taid külastavate turistide arvu langus 2005. aastal on tingitud eelneva aasta lõupoole Aasias esinenud tsunamist, millest 2007. aastaks oldi juba täielikult taastutud.
Allikas: The World Factbook
Turism on Tais majanduslikult oluline tegur. 2007. aastal moodustas turismist saadav tulu SKT-st hinnanguliselt 6,7%.
Allikas: Wikipedia
Turistid
2007. aasta seisuga moodustasid suurima osa Taid külastavatest turistidest Ida- Aasia elanikud (kokku
Vasakule Paremale
Tai turismimajandus #1 Tai turismimajandus #2 Tai turismimajandus #3 Tai turismimajandus #4 Tai turismimajandus #5 Tai turismimajandus #6 Tai turismimajandus #7
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-10-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kats_1 Õppematerjali autor
Iseloomustatud on sisukorras välja toodud kavapunkte.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

nitest ­ accessibility, attractions, amenities, available packages, activities, ancillary services. Seega võib sihtkohta suhtuda kui kombinatsiooni kõikidest toodetest, teenus- test ja elamustest, mida pakutakse kohalikul tasandil. (Dorbek et al 2003) Erinevad autorid ja allikad tõlgendavad turismisihtkohta järgnevalt: · turismitoodete kooslus, mis pakub külastajatele integreeritud elamust (Dorbek et al 2003); · piirkond, kus turism on suhteliselt tähtis tegevus ja kus majandus võib olla oluliselt mõjutatud turismi aastatuludest (Tourism Destination Management 2009); · geograafiline ruum, kus eksisteerib turismiressursside klaster ­ atraktsioonid, infrastruktuur, turismiteenuste ja ­toodete pakkujad jne (Pike 2008: 24); · piirkond ehk maa, riik, väike- või suurlinn, mida on reklaamitud või mis reklaamib end ise kui turistide külastuspaik (Beirman 2003: 3);

Turundus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Töötajate tagasiside Teenindusstandardite täitmise jälgimine ja hindamine Media tagasiside Mud tagasiside võimalused Mystery shopping e. teeninduse testimine 12 TURISMIGEOGRAAFIA 28. Turismigeograafia mõiste Distsipliin mis uurib kuidas geograafilisest aspektist lähtuvalt on võimalik vaadelda turismi. Tutvutakse nii sise kui rahvusvahelise turismi nähtustega, uuritake, milliste nähtuste tulemusel on turism kui selline arenenud ning milliste mõjude tagajärjel areneb tulevikus. Turism kui geograafiline nähtus = majanduslikud, sotsiaalsed, kultuurilised ja poliitilise suhted inimeste ning ruumi, erinevate keskkonnaruumide vahel Turism ­ turistide liikumist kirjeldav, neile parimat ligitõmmet pakkuda sooviv majandusharu, huvireisimine või matkamine, mis ühtlasi pakub ka aktiivset puhkust.

Turismiettevõtlus
thumbnail
226
doc

Portugali põhjalik referaat

lõpuks ühe oma kõige olulisemate perioodide majanduskasvuga, mis algas 1960. Oeiras, Lissabonis Portugali linnastus tegutsevad peakontoris paljud rahvusvahelised ettevõtted. Portugalis on tugev kalandussektori traditsioon ja on üks nendest riikidest, kus on suurim kala tarbimine elaniku kohta. Selleks, et Portugalis külastajate arvu prognoos oluliselt suureneks järgmise viie aasta jooksul on reisimine ja turism jätkuvalt väga olulised. Siiski on kasvava konkurentsiga Ida-Euroopa sihtkohad nagu Horvaatia, kes pakub sarnaseid atraktsioone, aga Portugal on sageli odavam. Portugal peab keskenduma tervisele, loodus-ja maaturismile, et oma konkurentidest üle olla. Alverca, Covilhã, Évora, ja Ponte de Sor on Portugali peamised kosmosetööstuse keskused. 12 Vaade üle Rahvaste Pargi, Ida-Lissabonis.

Geograafia
thumbnail
284
pdf

Kaitsealade külastuskoormuse hindamise juhend: seiremeetodite arendamine ja rakendamine

Kaitsealade külastuskoormuse hindamise juhend: seiremeetodite arendamine ja rakendamine SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 2008. aasta looduskaitseprogrammi projekt nr. 193 „Kaitsealade külastuskoormuse hindamine“ Koostajad: Antti Roose, Kalev Sepp, Varje Vendla, Miguel Villoslada, Maaria Semm, Henri Järv, Janar Raet, Ene Hurt, Tuuli Veersalu Tartu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................................................... 4 VÕTMEMÕISTED...................................................................................................................................................................... 6 1. KAITSEALADE KÜLASTUSSEIRE ALUSED .......................................................................................................... 9 1.1 KÜLASTUSSEIRE ARENDAMINE MAAIL

Loodus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun