Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Reklaamide analüüs (4)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Kadri Sado

TEKSTIANALÜÜS FLEE.02.098


Elame tarbimisühiskonnas ning seetõttu on kaubal ( toode, teenus, idee) meie jaoks väga suur tähendus. Turundus ja reklaam loovad asjadele väärtuse ning tihtipeale jääb kauba kasutusväärtus suuresti alla kaubamärgile endale. Ostetakse pigem märki, kui toodet ennast. Põhjuseks võib tuua ehk inimeste väärtushinnangud, mida kujundab meie endi ümbritsev ühiskond.
Reklaam on sõnum tootjalt tarbijale. Reklaami eesmärk on eelkõige kauba müügi edendamine. Reklaamija arvestab reklaami koostades eelkõige tarbijaskonnaga, et saavutada reklaamiefekt. Tema käsutuses on palju erinevaid vahendeid, et täita eesmärke. Kõige ulatuslikum osa reklaamist kuulub ilmselt visuaalile ehk pildile, sellele järgneb tekstuaalne osa, milles kantakse edasi idee.
Käesolevaks analüüsiks olen valinud viis erinevat reklaami ning olen neid analüüsinud, et näidata kursusel omandatud teadmisi. Põhitähelepanu on pööratud reklaami sihtgrupile, strateegiatele, mõjutamisvõtetele ning selle kõige ilmestamiseks olen välja toonud ka mõningad näited. Olen toonud välja ka teatava hulga väärtusi, mida reklaamides rõhutatakse.

Kodu ja Aed, 2008. aasta detsembri väljaanne, Brauni reklaam


Brauni toodete reklaam osna silmapaistev , sest tumeda tausaga lehe keskel ilutsevad mõningad antud firma tooted, mis on väga ilusati välja toodud, hea värvide kombinatsioon ja tabav lause selle kõige terviklikuks loomisel. Ühes alanurgas firma logo , teises veebiaadress.
Tegemist on minu arvates nii naistele kui ka meestele suunatud reklaamiga . Reklaami visuaalilt pole otseselt välja loetav ükski peibutis , milleks naiste puhul oleks ehk ideaali
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Reklaamide analüüs #1 Reklaamide analüüs #2 Reklaamide analüüs #3 Reklaamide analüüs #4 Reklaamide analüüs #5 Reklaamide analüüs #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 122 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ciska Õppematerjali autor

Lisainfo

Käesolevaks analüüsiks olen valinud viis erinevat reklaami ning olen neid analüüsinud, et näidata kursusel omandatud teadmisi. Põhitähelepanu on pööratud reklaami sihtgrupile, strateegiatele, mõjutamisvõtetele ning selle kõige ilmestamiseks olen välja toonud ka mõningad näited. Olen toonud välja ka teatava hulga väärtusi, mida reklaamides rõhutatakse.
reklaamid , keelelised vahendid , mõjutamisvõtted , kaubamärk , väärtushinnangud

Mõisted


Kommentaarid (4)

katukas7 profiilipilt
katukas7: Väga kena sissejuhatus.

reklaamianalüüs on konkreetselt ja lühidalt tehtud.

Oli palju kasu.
22:43 29-03-2011
kapsas122 profiilipilt
Kermo Kivis: halb materjal
21:31 07-04-2013
jane87 profiilipilt
jane87: Oli kasu
18:56 23-04-2014


Sarnased materjalid

1
doc
Reklaamide analüüs
2
odt
Reklaamide analüüs
4
docx
Reklaamide kirjalik analüüs
7
docx
Essee - CocaCola reklaamide analüüs
2
xlsx
Erinevate reklaami võimaluste analüüs
13
docx
Turundusplaani analüüs
66
pdf
Talis Bachmann-Reklaamipsühholoogia
6
docx
Negatiivsusefekt poliitilises reklaamis





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun