Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Mahekaubanduse E-Pood - sarnased materjalid

admin, administraator, klient, unikaalne, loetelu, töötaja, identifikaator, tellimust, administraatori, põhifunktsioonid, kuvada, tühistamine, tellimine, laovarude, viide, tellimise, saadab, infosüsteemide, pood, lausendid, infovajaduste, andmevaade, andmemudel, sularahas, kaardiga, laojuhataja, laotöötaja, põhiprotsessid, ostmine, toimetamine
thumbnail
11
docx

Arvuti Tehnika e-pood

Arvuti Tehnika e-pood Juhendaja: Evi Arais Tallinn 2010 Üldvaade Taust Klient valib omale AS Arvuti Tehnika e-poest sobiva kauba mida ta soovib osta, valib kauba kättesaamise aja ja viisi ning teostab makse internetipangas. Süsteemi administrator haldab ettevõtte infosüsteemi. Ta kontrollib, et paki ja kliendi andmed oleksid korrektsed ja et need saaksid automaatselt kullerile edastatud. Administraator ostab tooted tarnijalt välja ja ka sisestab seed infosüsteemi, või vastavalt vajadusele kõrvaldab sealt tooteid. Laohoidja võtab vastu ja väljastab kaupa kulleritele. Laohoidja haldab laoseisu jooksvalt. Tema vastutab laoseisu korrektsuse eest, et infosüsteemis kuvatavad andmed kaubaseisu kohta vastaks tegelikkusele. Lausendid Admin on ettevõtte töötaja. Laohaldur on ettevõtte töötaja. Kuller on ettevõtte töötaja. Admin sisestab ja kõrvaldab tooted infosüsteemist.

Infosüsteemi projekteerimine
178 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Sissejuhatus Infosüsteemidesse: e-pood

Sisukord SISUKORD..............................................................................................2 1 ÜLDVAADE...........................................................................................3 1.1 TAUST................................................................................................................. 3 1.2 EESMÄRGID........................................................................................................... 3 1.3 PÕHIPROTSESSIDE LOETELU..................................................................................... 3 2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID..................................................................5 3 INFOSÜSTEEMI FUNKTSIONAALNE VAADE..............................................6 TOODETE OSTMINE JA MÜÜMINE...................................................................................... 6 4 INFOSÜSTEEMI ANDMEVAADE...............................................................9 4.1 KONTSEPTUAALMUDEL..

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
16
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

....................................................................................................................................................3 1.2 Lausendid.......................................................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid.............................................................................................................................3 1.4 Põhiobjektide loetelu......................................................................................................................................4 1.5 Põhiprotsesside loetelu...................................................................................................................................4 1.6 Tegutsejate loetelu..........................................................................................................................................4 1.7 Infovajaduste loetelu.......

Sissejuhatus...
394 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemid”

.................................................................... 3 Taust................................................................................................................................... 3 Lausendid............................................................................................................................ 3 Organisatsiooni eesmärgid..................................................................................................3 Põhiprotsesside loetelu........................................................................................................3 Tegutsejate loetelu..............................................................................................................4 Põhiobjektide loetelu............................................................................................................ 4 Infovajaduste loetelu.....................................................................................................

Sissejuhatus...
188 allalaadimist
thumbnail
34
pdf

Logistikafirma, Projekt aines “”

1 ÜLDVAADE ........................................................................................................................................ 3 1.1. TAUST ........................................................................................................................................... 3 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID ............................................................................................... 3 1.3. PROTSESSIDE LOETELU .............................................................................................................. 3 1.4. TOIMISOBJEKTIDE LOETELU...................................................................................................... 3 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU ............................................................................................................. 4 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU ..................................................................

Sissejuhatus...
22 allalaadimist
thumbnail
60
doc

Projekt Fototellimus aines Sissejuhatus infosüsteemidesse

.........................................4 1.1 TAUST...................................................................................................................................... 4 1.2 LAUSENDID............................................................................................................................... 5 1.3 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID.................................................................................................. 5 1.4 PÕHIPROTSESSIDE LOETELU....................................................................................................... 6 1.5 PÕHIOBJEKTIDE LOETELU.......................................................................................................... 6 1.6 TEGUTSEJATE LOETELU............................................................................................................. 6 1.7 INFOVAJADUSTE LOETELU........................................................................................

Sissejuhatus infoteadustesse
6 allalaadimist
thumbnail
14
odt

Projekt varuosade hankimine ettevõttes

TEHNIKAÜLIKOOL Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" VARUOSADE HANKIMINE ETTEVÕTTES Tallinn 2014 1.Üldvaade Järgnevalt esitatakse organisatsiooni taust, lausendid, eesmärgid, põhiprotsesside, põhiobjektide, sündmuste, tegutsejate ja infovajaduste loetelu. Joonised on koostatud kasutades UML standardit. 1.1. TAUST Järgnevas projektis kirjeltatakse ühe väikefirma klientide teenindamiseks varuosade hankimise ja nende üle arve pidamise infosüsteemi. Projektis keskendutaksegi just sellele, kuidas vajaminevaid varuaosasid tellitakse ja kuidas nad ka samal ajal andmebaasi kantakse. Tegu on ainult ühe väikese osaga firma infrastruktuurist ja selles projektis ei keskenduta firma

Infoteenindus
5 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Medistiinilise labori infosüsteem

1 ÜLDVAADE...........................................................................................................................................3 1.1 TAUST..............................................................................................................................................3 1.2 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID........................................................................................................3 1.3 PROTSESSIDE LOETELU....................................................................................................................3 1.4 TOIMISOBJEKTIDE LOETELU.............................................................................................................4 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU....................................................................................................................4 1.6 INFOVAJADUSTE LOETELU...................................................................

Sissejuhatus...
15 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse

Projekt aines "Sissejuhatus infosüsteemidesse" Taksofirma ,,Tulika" Üliõpilane: xxxxxxxxxxx Õpperühm: xxxxxx Matrikli nr.: xxxxxx Juhendaja: Raul Liivrand Tallinn 2013 Sisukord Üldvaade Lausendid Infovajaduste loetelu Infosüsteemi funktsionaalne vaade Nimekirjad Andmebaas Kasutusjuhtude mudel CRUD MATRIKS Seisundi- ja tegevusdiagramm Objektide ja Atribuutide semantika Üldvaade Tulika Grupp on kontsern, kuhu on koondunud takso- ja transporditeenuseid osutavad ettevõtted. Esimeseks kontserni taksofirmaks oli AS Tulika Takso aastast 1993. Järgnevas projektis kirjeldatakse Tulika taksofirma infosüsteemi. Projektis

Infosüsteemide analüüs ja...
18 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemidesse”

............................................................................................................ 3 1.1 Taust.................................................................................................................. 3 1.2 Lausendid.......................................................................................................... 3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid................................................................................ 4 1.4 Põhiprotsesside loetelu...................................................................................... 4 1.5 Toimimisobjektid................................................................................................ 4 1.6 Tegutsejate loetelu............................................................................................ 4 1.7 Infovajaduste loetelu......................................................................................... 5 2. INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID.........................

Sissejuhatus infoteadustesse
54 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Sissejuhatus universaalne projekt

Sisukord 1. ÜLDVAADE.....................................................................................................................3 1.1. TAUST........................................................................................................................3 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID........................................................................3 1.3. PROTSESSIDE LOETELU........................................................................................3 1.4. TOIMIMISOBJEKTIDE LOETELU..........................................................................4 1.5. TEGUTSEJATE LOETELU.......................................................................................4 1.6. INFOVAJADUSTE LOETELU..................................................................................4 2. INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID..............................................

Sissejuhatus informaatikasse
6 allalaadimist
thumbnail
81
doc

Andmebaaside programmeerimine

kasutades Oracle 11g Enterprise Edition Release 1 andmebaasisüsteemi. Rakendus on loodud kasutades java programeerimis keelt ning Eclipse IDE-d. Andmebaasi server: hektor8.ttu.ee:1521 Kasutajanimi: TUD26 Parool: J85LR1 Rakenduse toimimiseks peab kasutaja arvutis olema instaleeritud Apache Tomcat 7. Rakenduse sisselogimiseks võib kasutada järgnevaid kasutajanimesid/paroole: Kliendina sisselogimiseks: Kasutajanimi: klient Parool: klient Tellimuse vastuvõtjana sisselogimiseks: Kasutajanimi: kasutaja Parool: kasutaja Veebirakenduse URL: http://localhost:8080/restoran Registreerides uut kasutajat pöördub rakendus T061859_FUNK_ISIKUKOOD funktsiooni poole, mis kontrollib sisestatud isikukoodi õigsust. Kliendina sisselogituna: Vajutades linki Loo uus tellimus rakendus pöördub T061859_FUNK_CAN_MAKE_ORDER funktsiooni poole, mis kontrollib kas kliendil on

Andmebaaside projekteerimine
263 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Bussijaam

1 Üldvaade...............................................................................................................................3 1.1Taust................................................................................................................................3 1.2 Organisatsiooni eesmärgid.............................................................................................3 1.3 Põhiprotsesside loetelu..................................................................................................3 1.4 Tegutsejate loetelu.........................................................................................................3 1.5 Põhiobjektide loetelu.....................................................................................................3 1.6 Infovajaduste loetelu......................................................................................................4

Infoteadus
18 allalaadimist
thumbnail
31
doc

Autoparkla infosüsteemi arendus

..................7 1.2.1 Süsteemi eesmärgid.................................................................................................................7 1.2.2 Süsteemi funktsioonid..............................................................................................................8 1.2.3 Lausendid................................................................................................................................9 1.2.4 Süsteemi kasutajate loetelu...................................................................................................10 1.3 ANDMESÕNASTIK...........................................................................................................................11 1.4 SÜNDMUSTE JA TEGEVUSTE VASTAVUSTABEL..............................................................................11 1.5 SÜSTEEMI LAHENDUSE ARHITEKTUUR......................................................................................

Infosüsteemide...
124 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

......................................................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid ............................................................................................................................4 1.4 Infovajadused.................................................................................................................................................4 1.5 Tegutsejate loetelu: .......................................................................................................................................4 1.6 Põhiobjektide loetelu:....................................................................................................................................4 1.7 Põhiprotsesside loetelu:.................................................................................................................................5 1

Kontseptuaalne...
22 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse iseseisev töö. Ehituskaupade hulgimüügifirma

................................1 1ÜLDVAADE...........................................................................................................................................3 1.1TAUST...............................................................................................................................................3 1.2ORGANISATSIOONI EESMÄRGID.........................................................................................................3 1.3PROTSESSIDE LOETELU.....................................................................................................................3 1.4TOIMISOBJEKTIDE LOETELU..............................................................................................................4 1.5TEGUTSEJATE LOETELU.....................................................................................................................4 1.6INFOVAJADUSTE LOETELU...................................................................

Sissejuhatus...
33 allalaadimist
thumbnail
20
doc

SPORDIASUTUSEPROTSESSI MODELLEERIMINE

. 8 2.Täiendatud protsess.....................................................................................................9 2.1.Täiendatud protsessi tegevusdiagrammid............................................................ 9 2.2. Pääsme seisundidiagramm................................................................................ 11 3. Funktsionaalne vaade............................................................................................... 12 3.1. Infosüsteemide põhifunktsioonid...................................................................... 12 3.2. Kasutuslugude mudel ja kirjeldus .................................................................... 13 4. Infosüsteemide andmevaade.....................................................................................15 4.1Kontseptuaalne klassidiagramm..........................................................................15 ..................................................................................

Ettevõtete infosüsteemid
39 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse-videolaenutus

............................................... 4 Lausendid................................................................................................................................. 4 Sündmused.............................................................................................................................. 5 ELM.......................................................................................................................................... 6 Põhiobjektide loetelu................................................................................................................ 6 Infosüsteemi eesmärgid........................................................................................................... 7 Infovajadused........................................................................................................................... 7 Funktsioonid............................................................................................

Sissejuhatus...
131 allalaadimist
thumbnail
13
docx

My pocket money - Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

.................................................................................... 2 1.1Taust................................................................................................................... 2 1.2Organisatsiooni eesmärgid................................................................................. 2 1.3Organisatsiooni põhiprotsess..............................................................................2 1.4Tegutsejate ja nende infovajaduste ning eesmärkide loetelu.............................2 2.Infosüsteemi eesmärgid.......................................................................................... 3 3.Infosüsteemi funktsionaalne vaade.........................................................................4 3.1Kasutusjuhtude mudel........................................................................................ 4 4.Infosüsteemi andmevaade...................................................................................... 7 4

Infosüsteemi projekteerimine
13 allalaadimist
thumbnail
82
doc

Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem

· Funktsionaalne vaade · Registrite vaade 2.2 Pädevusalade vaade 2.2.1 Pädevusalade nimekiri Organisatsioonisisesed pädevusalad: · Andmesisestaja · Juhataja · Laenutaja · Pearaamatukoguhoidja · Süsteemihalduri Organisatsiooni välised pädevusalad: · Kliendi · Koostööpartnerite · Raamatupidaja Analüüsitavate pädevusalade nimekiri on järgmine: · Laenutaja · Klient · Juhataja 2.2.2 Kliendi pädevusala spetsifikatsioon Kliendi pädevusala eesmärgid Omada ülevaadet laenutamise protsessist, laenutada sobiv teavik, tellida teavik mõnest teisest raamatukogust. 9 2.2.2.1 Kliendi pädevusala vastutused · Laenamine (et sobivat teavikut laenata)

Infosüsteemide strateegiline...
112 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse projekt

.....10 Joonis 4. Pakkumise üldine protsess......................................................................10 5.2 SEISUNDIDIAGRAMM........................................................................................ 10 1 Üldvaade 1 Järgnevalt esitatakse organisatsiooni taust, lausendid, eesmärgid, põhiprotsesside, põhiobjektide, sündmuste, tegutsejate ja infovajaduste loetelu. Joonised on koostatud kasutades UML standardit. 1.1 TAUST Järgnevas projektis kirjeldatakse üht füüsilistele ja juriidilistele isikutele torutöid tegevat ettevõtet. Vastava teenuse osutamine toimub projektipõhiselt, kus igale kliendile lähenetakse individuaalselt, arvestades nende soove, aega ja raha. 1.2 EESMÄRGID Torutöödega tegeleva ettevõtte eesmärgid on:

Sissejuhatus...
149 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Vahetusüliõpingute programmi jaoks loodud infosüsteemi käsitlemine

1.Üldvaade............................................................................................................. 1 1.1 Taust.............................................................................................................. 1 1.2 Lausendid...................................................................................................... 2 1.3 Organisatsiooni eesmärgid............................................................................2 1.4 Põhiprotsesside loetelu.................................................................................. 3 1.5 Põhiobjektide loetelu..................................................................................... 3 1.6 Tegutsejate loetelu........................................................................................ 3 1.7 Infovajaduste loetelu..................................................................................... 3 2. Infosüsteemi eesmärgid..........................................

Sissejuhatus...
12 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Moeateljee "ANADI "

Matrikli number: 146586CTF Juhendaja: lektor Karin Rava Tallinn 2014 SISUKORD ¨ 1 ULDVAADE 2 1.1 TAUST . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 1.2 ORGANISATSIOONI EESMARGID ¨ . . . . . . . . . . . . . . 2 1.3 PROTSESSIDE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 1.4 TOIMIMISOBJEKTIDE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . 5 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 1.6 INFOVAJADUSTE LOETELU . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 ¨ 2 INFOSUSTEEMI ¨

Sissejuhatus...
27 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

ega seda liiki majutusettevõttele kehtestatud nõuetele, võib ettevõtja kasutada muud sobivat määratlust. §19. Majutusettevõtte tunnustamine (1) Ettevõtja võib osutada majutusteenust ainult tunnustatud majutusettevõtte kaudu. (2) Majutusettevõtte tunnustamine on majutusettevõtte vastavuse hindamine kohustuslikele nõuetele. (3) Majutusettevõtet tunnustab oma haldusterritooriumi piires kohalik omavalitsus, kes kaasab selleks eksperdina turismiinfokeskuse töötaja või muu pädeva isiku. (31) Kui majutusettevõte ei vasta ühelegi § 18 lõikes 1 nimetatud liigi kirjeldusele ega seda liiki majutusettevõttele kehtestatud nõuetele, võib majutusettevõtte tunnustada liiki määratlemata või ettevõtja poolt määratletuna, kui majutusettevõte vastab majutusettevõtetele kehtestatud üldnõuetele. (4) Majutusettevõtetele esitatavad kohustuslikud nõuded ja majutusettevõtte tunnustamise korra kehtestab majandus- ja kommunikatsiooniminister. §20

Majutus
89 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Kaabel-TV teenusepakkuja infosüsteem

.................................. 5 1.1.1 Taust..................................................................................................5 1.1.2 Organisatsiooni eesmärgid................................................................5 1.1.3 Infosüsteemi eesmärgid.................................................................... 5 1.1.4 Lausendid.......................................................................................... 6 1.1.5 Põhiobjektide loetelu......................................................................... 7 1.1.6 Põhiprotsesside (põhiteenuste) loetelu............................................. 7 1.1.7 Põhisündmuste loetelu...................................................................... 7 1.1.8 Tegutsejate loetelu............................................................................ 7 1.1.9 Asukohtade loetelu............................................................................ 8

Andmebaaside projekteerimine
200 allalaadimist
thumbnail
92
doc

Fototellimuse projekt aines kontseptuaalne süsteemianalüüs

Pildistamise korraldaja hakkab kliendi sooviavalduse põhjal koostama registreeringut pildistamiseks. Esmaks otsib pildistamise korraldaja süsteemist fotograafi, kes vastab kliendi soovidele. Kui sobiv fotograaf on leitud, registreerib pildistamise korraldaja kliendile antud fotograafi juurde pildistamise aja. Kokkulepitud ning registreeritud ajal toimub pildistamine. Peale pildistamist laeb fotograaf tehtud fotod veebikeskkonda ning edastab fotod kliendi kasutajakontole nii, et klient saab hakata koostama tellimust. 1.2 Planeerimine 1.2.1 Äriteenuse valik (taust). Töös käsitletakse pildistamise jaoks fotograafi kutsumise ning fotode tellimisega seonduvat: fotograafi kohalekutsumise, tellimuse esitamise ning fotode üleslaadimise protsessi. Töö skoobist jääb välja kliendi pildistamise, tellimuse kokkupanemise ning fotode kohaletoimetamise teenus. 1.2.2 Äriteenuse missioon ja eesmärgid

Kontseptuaalne...
24 allalaadimist
thumbnail
64
pdf

Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs”

 Andmekeskne tükeldus registri allsüsteemideks (lühemalt registrid). Nimetatud kolme tüüpi allsüsteemid moodustavad IS ärivaate jaoks alamvaated s.t ärivaate arhitektuuri (lühidalt äriarhitektuur):  Pädevusalade vaade  Funktsionaalne vaade  Registrite vaade 2.2 PÄDEVUSALADE VAADE 2.2.1 Pädevusalade nimekiri Analüüsitavate pädevusalade nimekiri on järgmine:  Andmesisestaja  Klienditeenindaja  Klient 2.2.2 Andmesisestaja pädevusala spetsifikatsioon 2.2.2.1 Eesmärgid Pädevusala eesmärk: Klientidele pakkutava informatsiooni kontroll ja õigeaegne uuendus. 2.2.2.2 Vastutused (business use case-id) Andmesisestaja pädevusala vastutuseks on hallata, jälgida ja/või kontrollida:  Hinnakirja  Filmide nimekirja  Ettevõte uudiseid  Vappe ja nende reegleid TTÜ IS strateegiline analüüs 3

Kontseptuaalne...
28 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Projekt Forum Cinemas’ infosüsteem

.............................3 1.1 Taust.......................................................................................................................................3 1.2 Lausendid...............................................................................................................................3 1.3 Organisatsiooni eesmärgid.....................................................................................................3 1.4 Põhiprotsesside (põhiteenuste) loetelu...................................................................................4 1.5 Põhiobjektide loetelu............................................................................................................. 4 1.6 Sündmuste loetelu..................................................................................................................4 1.7 Tegutsejate loetelu............................................................................................................

Sissejuhatus...
113 allalaadimist
thumbnail
27
docx

Õpimapp Äri- ja Võlaõigus

ee-s tehtud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E ­ R 9.00- 17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14.00, vormistatakse see järgneval esmaspäeval. 4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE 4.1. Kauba müügilepinguga kohustub www.minuekauplus.ee Kliendile üle andma olemasoleva või www.minuekauplus.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile. 4.2. Klient kohustub www.minuekauplus.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu. 4.3. Müügileping jõustub pärast Kliendi poolt tehtud makse laekumist Mina Müün Sulle OÜ arveldusarvele. 5. TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAJAD 5.1. Tellimuse täitmise tähtaeg on kuni 5 tööpäeva. Laos olevatel toodetel on tarneaeg kuni 3 tööpäeva. Riigipühade ajal palume arvestada võimaliku täiendava ajakuluga.

Võlaõigus
92 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Deklareerimisprotsessi modelleerimine

raamatupidamisosakond. Töös käsitleme olukorda, mis valitses ülikoolis mõned aastad tagasi kus deklareerimine toimub paberil ning teostame selle protsessi parendused. Deklareerimisprotsessi alustuseks valib tudeng aine, kirjutab valitud aine oma deklaratsioonile. Vajadusel võetakse allkiri ainet õpetava õppejõu käest (teatud ainetes nõutav). Aine lisamine ning õppejõu allkirja küsimine võivad toimuda mitu korda. Kui deklaratsioon on valmis, viiakse see dekanaati. Dekanaadi töötaja kontrollib kas deklaratsioon on enam-vähem korras. Deklaratsioon kas võetakse vastu või ei võeta vastu. Kui deklaratsiooni ei võeta vastu, toimub jällegi ainete lisamine- õppejõudude allkirjade korjamine ja uuesti esitamine. Kui deklaratsioon võetakse vastu, sisestab dekanaadi töötaja selle arvutisse ning edastab andmed raamatupidamisse. Raamatupidamine esitab selle alusel arve tudengile. Tudeng maksab või ei maksa arvet. Iga dekanaadi või raamatupidamise

Eetika
40 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Praktikaaruanne logistikaettevõttes

5 1.2.Ettevõtte logistika-ja klienditeeninduspoliitika ning -strateegia kirjeldus......5 1.2.1.Ettevõtte logistikastrateegia eesmärgid ja ülesanded, logistikastrateegia seotus ettevõtte üldise äri-ja marketingistrateegiga..........6 1.3.Logistikatöö korraldus ettevõttes..................................................................6 1.3.1.Ettevõtte peamiste logistiliste toimingute ja protsesside loetelu ja lühikirjeldus...................................................................................................... 7 1.3.2.Logistikatöö korraldust reguleerivad dokumendid: protsessikirjeldused, tööjuhendid,klienditeenindusstandardid jne.....................................................8 1.4.Logistikajuhtimine ettevõttes........................................................................9 1.4.1.Logistikaorganisatsioon.........................................

Praktika
130 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Logistika alused põhjalik konspekt

Põhiteenuse pakkumine põhjendatud hinna ja muutumatu kvaliteediga 2. Tarnijate ja klientide koostöö info jaotamisel koostöö viimistlemiseks(ühine infosüsteem, e tellimus) 3. Teenuste valikuline parendamine ja uute teenuste kasutuselevõtmine koostöö tugevdamiseks ning laiendamiseks 4. Uute võimaluste otsimine klientide rahulolu suurendamiseks ja konkurentsivõime tõstmiseks (uurida, mida klient soovib) Suurem tõhusus, väiksemad kulud, lühenenud tellimustsükli aeg ja paindlikkus võimaldavad kliendil kiiremini reageerida turundusnõudlustele. Kui teenindaja suudab pakkuda kliendile mitmesuguseid garantiisid ja võtta endale täiendavaid funktsioone, muutub ta tarbijale eriliseks ja ainulaadseks. Inimesed ei osta endale mitte kaupu ja teenuseid, vaid hüvesid, mida nad kaupade tarbimisest ja teenuste osutamisest saavad = rahulolu. Tellimustsükkel

Logistika alused
324 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Põhimõisted

Sissejuhatus infosüsteemidesse IDU3530 © Karin Rava 1. Erialagrupid infojuht (Chief Information Officer) infotehnoloogia juht (Chief Technology Officer) infosüsteemi projektijuht infosüsteemi rühmajuht süsteemianalüütik süsteemiarhitekt ja -disainer süsteemi administraator andmebaaside spetsialist / administraator programmeerija 2. Süsteem on omavahel seotud osade (komponentide) organiseeritud kogum mis töötab ühise eesmärgi nimel teisendades süsteemi sisendeid väljunditeks millega toimub süsteemi soovitud eesmärgi saavutamine tervik, mis on midagi enamat kui selle elemendid eraldi võetuna Ntx: bioloogilised süsteemid: taim, loom, inimene, vereringe mehhaanilised süsteemid: auto, mootor ökoloogilised süsteemid: loodus

Sissejuhatus...
184 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun