Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"kliendirühmad" - 21 õppematerjali

thumbnail
8
docx

KLIENDITEENINDUSE UURIMUS

TEENINDAMINE......................................................................................6 3.1 Rasked ning erivajadustega klienditüübid 4. KLIENDI RAHULOLU TAGAMINE.......................................................8 4.1 Klienditeenindaja tunnused 4.2 Rahuloluks vajalike tunnuste selgitamine 4.3 Kliendi ja teenindaja esmakohtumine 5. KASUTATUD KIRJANDUS.....................................................................9 Erinevad kliendirühmad kaubanduses Tavaliselt võtavad ettevõtted kliendirühmade määratlemisel aluseks mitmeid tunnuseid üheaegselt. Iga ettevõte määratleb oma kliendirühmad, sõltuvalt oma äriideest: kellele, mida ja kuidas ettevõte pakub. Klientide rühmitamine Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: - Täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi; - Õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides);

Majandus → Klienditeenindus
105 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Õppekäik ettevõttesse

Tartus. Eesti Leivatööstus toodab leiva-, saia- ning kondiitritooteid, mis on tänaseks saadaval enamikes kauplustes.“ 1 Ettevõtte üldine iseloomustus (asukoht, töökorraldus jne.) Eesti Leivatööstus OÜ Ringtee 2, Tartu 51013 Tartu Kontor Telefon: 7 362 157 Faks: 7 362 175 E-post:[email protected] Ettevõtte kliendirühmad Eratarbijad, õppeastutused (lasteajad, koolid), edasimüüja ja kaks oma poodi (Müügikoht LENNART - Ringtee 2 ja Müügikoht ARNOLD - Soola 10 Tartus, Müügikoht TOOMAS – Noorteväljak 3, Pärnus) Ettevõtte suurus, ruumide paigutus ja kirjeldus Kahekorruseline hoone, kus esimesel korrusel on bürood, laborid, laod ja pagari töökoda, mis on jagatud leiva/saia liinil, tordipõhjade valmistamisel ja osakonna väikesaiade valmistamisel. Teisel korrusel on kondiitri töökoda

Toit → Pagar-kondiiter
12 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Erinevad kliendirühmad. Raskete ja erivajadustega klientide teenindamine.

Erinevad kliendirühmad. Raskete ja erivajadustega klientide teenindamine. MK13-TE Kes on erivajadusega inimene? • Liikumispuue • Nägemispuue • Kuulmispuue • Vaimupuue Kuulmispuudega inimese teenindamine • Pöördu kliendiga rääkides näoga tema poole. • Küsi kliendilt, kas ta vajab abistamist. • Ära räägi kõva häälega. • Vajadusel kirjuta oma teade paberile. Nägemispuudega inimese teenindamine • Märka valget keppi, pimedat ja juhtkoera. • Kõnetamisel puuduta pimeda käsivart. Tutvusta ennast. • Küsi kliendilt, mitte tema saatjalt, kas ta soovib abistamist. • Kliendiga suhtlemisel ära tõsta häält. • Pimeda saatmisel siruta talle oma küünarnukk ja liigu samm eespool. • Osutades millelegi, kasuta sõnu vasakul, paremal, all, üleval, kella kolme suunas. Vaimupuudega inimese ja kroonilise haige teenindamine • Erilist abistamist vaimupuudega inimene üldjuhul ei vaja. Reeglina liigub ta saatjaga. • Võivad kaasneda korduvad l...

Majandus → Teenindus
28 allalaadimist
thumbnail
24
docx

EESTI LEIVATÖÖSTUS

Tartu Kutsehariduskeskus Toiduainete tehnoloogia osakond Kaia-Liisa Peek EESTI LEIVATÖÖSTUS Õppekäigu aruanne Juhendaja Lilija Suburg Tartu 2014 Sisukord 1. Ettevõtte nimetus 2. Ettevõtte tegevusvaldkond 3. Ettevõtte kliendirühmad 4. Ettevõtte suurus,ruumide paigutus ja kirjeldus 5. Toodangu sortiment,kogused 6. Nimeta võimalikud töökohad ettevõttes 7. Tehnilise varustatuse iseloomustus 8. Millised on ettevõttes töö tingimused 9. Too välja kondiitritöö positiivsed ja negatiivsed küljed 10. Ettepanekud ja arvamused õppekäigu kohta 11. Kas sa tahaksid olla sellise ettevõtte praktikant või töötaja? 2 Sissejuhatus

Toit → Toidutehnoloogia
21 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan

.........................................................................................11 i. Kinkekaardid ja kliendikaardid.....................................................................................12 6. TURUSTAMINE............................................................................................................. 14 j. Turu iseloomustus......................................................................................................... 14 Potentsiaalsed kliendirühmad.......................................................................................14 perekonnad, noored perekonnad lastega...................................................................... 14 inimesed, kes eeldavad puuvillast toodangud.............................................................. 14 firmad (igapäevase vajadusega kingitused töötajatele................................................. 14 k. Konkurendid ja konkurents ..........................

Majandus → Äritegevuse alused
499 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Äriplaan: OÜ BUHLO

00 eurot Teised kulud 1524.00 eurot Laen 320.00 eurot 2016.a. kokku koos 20% 211852 eurot min kaubakäive 5. V. Turustamine Eesti alkohol kauplustes proportsionaalselt järgmiselt: Eesti 14% Prantsusmaa 81% Venemaa 3% Muud 2% On oluline toota rohkem vein. Potentsiaalsed kliendirühmad on järgmised:  kohalikud elanikud,perekonnad  puhkajad  marketed  hotellid,restoranid Konkurendid ja konkurents Hind Nr Toodang Asukoht eurot Venemaa Virukeskus, Tallinn 17.20 1. Punane vein 1l 18٪

Majandus → Äriplaan
67 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Äriplaan

Kodumajutust kasutab neist umbes 20 % ehk ca 20 000 inimest. Arvestades elatustaseme langust ja regiooni prioriteete turismimajanduse arendamisel võib prognoosida Ida-Virumaal turismituru kasvu. Oluline on teha vahet kodumajutusel ja taluturismil. Tegemist on küll sarnase tegevusalaga, kuid siiski erinevate sihtgruppidega klientuuri hulgas. Just ajaloolistes talukompleksides asuvad turismitalud on tihti eelistatud, eriti välisturistide hulgas. Potentsiaalsed kliendirühmad on järgmised: · puhkajad, kes otsivad vaikset ja eraldatud kohta suvepuhkuse veetmiseks koos suurepäraste matka- ja ujumisvõimalustega, eelistavad ajalooliselt ehedat keskkonda; · kaevandushuvilised, kes soovivad tutvuda kaevandustega ja mägedega talu ümbruskonnas; · turismi- ja matkagrupid, kes otsivad majutus- ja söömisvõimalusi Ida- Virumaal; · perekonnad; · sõpruskonnad; 7

Majandus → Majandus
491 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hinnakujundus turunduses

nõudlus konkreetse toote või teenuse järele. Mida suurem on nõudlus tootele, seda kõrgem on hind ja vastupidi ­ mida madalam on nõudlus, seda odavam on toode. Seda meetodit kasutatakse sageli tarbekaupade puhul. [ 1 ] Hinnakujundusstrateegiad Hinnakujundusstrateegiad on järgmised: · staatiline hinnakujundus ­ sama hind kehtestatakse kõikidele klientidele või turgudele · diferentseeritud ehk paindlik hinnakujundus ­ erinevad kliendirühmad maksavad sama toote eest erinevat hinda · turu hinnaga hõivamise strateegia- alguses määratakse tootele minimaalne hind, et saada maksimaalne turuosa, seejärel võidakse hinda tõsta · kasumi maksimeerimise strateegia ­ konkurentidest eristuvale või ainulaadsele tootele määratakse maksimaalne müügihind. Teatud aja pärast alandatakse hinda · kõik kulud kattev hinnakujundusstrateegia ­ hinna määramisel lähtutakse peale toote

Majandus → Turundus
194 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine

KOOL MÜÜJA-KLIENDITEENINDAJA NIMI EDUKAS MÜÜGIPROTSESSI JUHTIMINE JA ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENINDAMINE Referaat LINN 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine. Sellest lähtuvalt uurisin nende teemade kohta ja sain teada palju uut ning huvitavat informatsiooni. Tõin oma töös välja, kuidas juhtida müügiprotsessi edukalt ning selgitasin, mis see üleüldse on. Protsessi järgimine aitab saavutada nelja eesmärki. Erivajadustega kliente on erinevaid, on spetsiifiliste vajadustega kliendid ja erivajadustega ehk puuetega kliendid. Nende klientide puhul on vaja rahulikku ning kannatlikku käitumist. Sellistest inimestest tuleb alati välja teha ja neile abi pakkuda, kui nad seda vajavad. 1 1. ...

Majandus → Majandus
7 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

Õpimapp Klienditeenindus Teenindus on kliendi vajaduste (probleemi) tuvastamine ja rahuldamine (lahendamine) klienditeenindaja poolt. Erinevad kliendirühmad Klientide rühmitamine võimaldab toote või teenuse pakkujal: · täpselt määratleda "oma" kliente, nende vajadusi, soove, ootusi · õigeaegselt kohaneda muutustega klientide nõudluses (vajadustes, ootustes, soovides) · pakkuda oma kliendirühmade vajadusi ja soove rahuldavaid tooteid / teenuseid (sealhulgas tugi-, lisa- ja täiendteenuseid) · arendada tooteid / teenuseid vastavalt oma kliendirühmade vajaduste ja soovide muutumisele

Majandus → Klienditeenindus
78 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Hinna kujundamise etapid, hinnakujundusmeetodid

Oletame, et rõivaste tootja viib jaekauplusesse müügile oma käsitsi tehtud sallid. Tootja soovib salli eest saada 10 eurot. Kauplus soovib oma kulude katteks lisada juurdehindluse 50%. Seega on toote müügihind 15 eurot.(Vihalemm 2008) 3 HINNAKUJUNDUSSTRATEEGIAD 3.1 Hinnakujundusstrateegiad · staatiline hinnakujundus ­ sama hind kehtestatakse kõikidele klientidele või turgudele · Differentseeritud ehk paindlik hinnakujndus ­ erinevad kliendirühmad maksavad sama toote eest erinevat hinda · Turu hinnaga hõivamise strateegia ­ alguses määratakse tootele minimaalne hind, et saada maksimaalne turuosa, seejärel võidakse hinda tõsta · Kasumi maksimeerimise strateegia ­ konkurentidest eristuvale või ainulaadsele tootele määratakse maksimaalne müügihind. Teatud ajapärast langetatakse hind · Kõik kulud kattev hinnakujundusstrateegia ­ hinna määramisel lähtutakse peale toote

Majandus → Turunduse alused
107 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Töötukassa essee

Kolmandaks tehakse koostööd kohalike omavalitsustega, et suurendada pikaajaliste töötute töövalmidust ning lahendada nende töölesaamist takistavaid sotsiaalseid probleeme. Viimaseks ülesandeks on jätkata tööandjate nõudmistele mittevastavate oskuste ja teadmistega tööotsijate täiend- ja ümberõppega ning tööpraktikaga. (Ibid:6) Kõik püstitatud ülesanded viitavad selgelt kliendikesksele lähenemisele. Haaratud on kõik kliendirühmad nii tööpakkujate kui ka tööotsijate poole pealt. Ainus klient, kes vastavalt auditi aruandele võiks olla rahulolematu on riik. Töötukassa on osalenud 2012. aastal erinevatel infomessidel: Intellektika, Suunaja, Orientiir, Õigusring, Invamess, Teeviit. On korraldatud hooajatööde messi Tallinna Ülikoolis ja Rahvusraamatukogus töötukassa töömess.Viidi EURES teabepäevi läbi Soome tööle suunduvatele Eesti elanikele Tallinn-Helsingi laevadel. Need võtted

Ühiskond → Avalik haldus
14 allalaadimist
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

Sain seal teha kõike(teenindada, suhelda, koristada, aidata kokka, jne..) tänu sellele ei olnud see töö üksluine. 14 5.Kokkuvõte Oma suvise ettevõtte praktika sooritasin Ojako puhke- ja koolituskeskuses. Ettevõte asub Pärnumaal, Audru vallas, Marksa külas. Ettevõte pakub vabaajaveetmis võimalusi, majutust, seminari teenust ja toitlustust. Peamised kliendirühmad on pered, noored, juhukliendid, ärikliendid, grupid, ja välisturistid. Ettevõttes on 3põhi töötajat, praktikandid ja suvehooaja töötajad kes täitsid kõik oma kindlaid tööülesandeid. Tööülesanded mis mulle anti ei olnud keerulised. Ma pidin tegema seal põhimõtteliselt kõike: koristasin, aitasin süüa teha kui vaja, katsin laudu, teenindasin kliente, koristasin hoovi. Ei olnudki minu jaoks ülejõu käivat tööülesannet.

Turism → Turism
42 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

Rannametsa mägesid, Tolkuse raba, Luitemännikud, linnuvaatlustornid jms. · Ajaloolistest vaatamisväärsustest tuleb nimetada, EV I Presidendi Konstantin Pätsi sünnikohta ja Tahkuranna kirikut, samuti Võiste kiriku varemeid ja tegutsevat pastoraati ning surnuaeda. · Suvitajatele on pakkuda suurepärased ujumis- ja purjetamiskohad rannas ning kalastusvõimalused merel . 2.2. Kliendid Potentsiaalsed kliendirühmad on järgmised: · Puhkajad, kes otsivad vaikset ja eraldatud kohta suvepuhkuse veetmiseks koos suurepäraste matka- ja ujumisvõimalustega, eelistavad ajalooliselt ehedat keskkonda; 7 · Loodushuvilised või loodusteaduslike elukutsete esindajad (linnuuurijad, botaanikud jt), kes soovivad tutvuda Luitemaa looduskaitsealaga ja looduskaunite kohtadega talu ümbruskonnas;

Majandus → Majandus
1320 allalaadimist
thumbnail
29
odt

Ettevõtlus

SISUKORD 1.ETTEVÕTTE ÜLDANDMED......................................................................................................... 3 2. ÄRIIDEE, VISIOON, MISSIOON JA EESMÄRGID.....................................................................4 2.1. Ettevõtte visioon........................................................................................................................4 2.2. Ettevõtte missioon..................................................................................................................... 4 2.3.Ettevõtte eesmärgid.................................................................................................................... 4 1.ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS........................................................................................................5 3.1.Makrokeskkonna analüüs..........................................................................................................

Majandus → Ettevõtlus
69 allalaadimist
thumbnail
13
doc

JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÃœSIMUSED KOOS VASTUSTEGA

reageerimisvajaduse puhul on kergem koordineerida erinevaid funktsioone; lisab jäigale struktuurile paindlikkust; toodete arendamisel ja kvaliteedi tagamisel keskendub kliendi vajadusele; arendab igakülgseid juhte. Puudused: suureneb koordineerimise vajadus üksikute toodete vahel; väheneb funktsionaalsete spetsialistide vaheline suhtlemine, funktsionaalsete alade vastutuse ebaselgus, teenindusalade dubleerimine. Kliendi (turu) järgi liigendamine- võetud erinevad kliendirühmad neile omaste nõudmistega, era- ja ärikliendid. Eelised: suurem vastutus kliendi vajadustele, antud turusegmendi nõudmistele; suurem vastutus kliendi vajaduste rahuldamise ees. Puudused: vajadus kohelda erinevate klientide segmentide ostjaid erinevalt, raskused ühtse korra kehtestamisega; kliendirühmade ebaühtlase arenemise korral ressursside alakasutamine. Geograafiline (territoriaalne) liigendamine- sobib kui kliendid on territoriaalselt

Majandus → Juhtimine
471 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem?

tahtmatult uue toote testi tehes. Väldi seda, et sinu pakkumine ei kuulduks selliselt nagu see oleks mingi tavaline kupongireklaam, mis lendab sekundiga prügikasti. PERSONAALSUS ON VÄGA OLULINE. Klientide eripärad ,,Inimestele meeldib osta, aga neile ei meeldi, kui neile müüakse." 1. . "Võimatud" kliendid. "Võimatud" kliendid on tavaliselt alati kahe jalaga meetri sügavusel maa all või neil ei ole kuulmismeelt. Praktikas on see nii, et kliendirühmad on väga erinevad, kuid siiski kõigile neile on võimalik mingil moel müüa. Kui leiad, et toode või klient on raske, siis leia see õige viis või konks, kuidas seda müüa. Ning ära loo endale segavaid eelarvamusi. Tihti teeb müüja selle vea, et sisendab endale kohe kontakti alguses, et nüüd küll kaupa ei tule. Näiteks arvab müüja mõnel juhul, et ega seda toodet küll mehed ei osta ja tulemuseks ongi ebaõnnestunud müügikõne. 2. "Ratsionaalne" klient.

Majandus → Müügitöö alused
15 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

Kodumajutust kasutab neist umbes 20 % ehk ca 40 000 inimest. Arvestades elatustaseme tõusu ja regiooni prioriteete turismimajanduse arendamisel võib prognoosida Saaremaal turismituru kasvu. Oluline on teha vahet kodumajutusel ja taluturismil. Tegemist on küll sarnase tegevusalaga, kuid siiski erinevate sihtgruppidega klientuuri hulgas. Just ajaloolistes talukompleksides asuvad turismitalud on tihti eelistatud, eriti välisturistide hulgas. Potentsiaalsed kliendirühmad on järgmised: · puhkajad, kes otsivad vaikset ja eraldatud kohta suvepuhkuse veetmiseks koos suurepäraste matka- ja ujumisvõimalustega, eelistavad ajalooliselt ehedat keskkonda; · loodushuvilised või loodusteaduslike elukutsete esindajad (linnuuurijad, botaanikud jt), kes soovivad tutvuda X looduskaitsealaga ja looduskaunite kohtadega talu ümbruskonnas; 35

Majandus → Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

prognoosida Saaremaal turismituru kasvu. Oluline on teha vahet kodumajutusel ja taluturismil. Tegemist on küll sarnase tegevusalaga, kuid siiski erinevate sihtgruppidega klientuuri hulgas. Just 34 Äriplaan ajaloolistes talukompleksides asuvad turismitalud on tihti eelistatud, eriti välisturistide hulgas. Potentsiaalsed kliendirühmad on järgmised: puhkajad, kes otsivad vaikset ja eraldatud kohta suvepuhkuse veetmiseks koos suurepäraste matka- ja ujumisvõimalustega, eelistavad ajalooliselt ehedat keskkonda; loodushuvilised või loodusteaduslike elukutsete esindajad (linnuuurijad, botaanikud jt), kes soovivad tutvuda X looduskaitsealaga ja looduskaunite kohtadega talu ümbruskonnas;

Majandus → Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Professor Porter ja tema viis konkurentsijõudu

järel: televisioon, mootorsaanid ja telekommunikatsiooniseadmed on vaid mõned näited. Tendentsi tugevneva hinnakonkurentsi ja muude konkurentsivormide poole saab siiski vältida. Näiteks USA kasiinotööstuses on viimastel aastakümnetel käinud tohutu konkureerimine, kuid suur osa sellest on olnud osapoolte jaoks kasulik konkurents, mis on suunatud uutele niššidele ja geograafilistele segmentidele (jõelaevad, indiaanlaste reservaadid, rahvusvaheline laienemine ja sellised uued kliendirühmad nagu pered). Valdkonna konkurentsi olemust muudavad firmade ühinemised ja omandamised, mis toovad juurde uusi võimalusi ja konkureerimisviise. Konkurentsi võivad ümber kujundada ka tehnoloogilised uuendused. Jaemüügi vahendussektoris vähendas interneti tulek marginaalkulusid ja vähendas eristumist, vallandades senisest palju tugevama konkurentsi vahendustasude ja lõivude pärast. Mõnes valdkonnas ei ühine ettevõtted mitte selleks, et kulude ja kvaliteedi osa parandada,

Majandus → Strateegiline planeerimine
10 allalaadimist
thumbnail
126
doc

Lõpueksami küsimused ja vastused(2008)

1 MIKRO-MAKRO 1.1 Mikroökonoomika uurimissuund ja tähtsus. Mikroökonoomika uurib, kuidas kodumajapidamised ja ettevõtted teevad majanduslikke valikuid nappivate ressursside tingimustes, maksimeerimaks rahulolu või kasumit. 1.2 Majanduse põhiküsimused Iga ühiskonna ressursid on piiratud ja see ei sõltu ei ühiskonna arengutasemest ega ka valitsevast ühiskonna korraldusest. Iga majandussüsteem peab enda jaoks lahendama kolm põhiküsimust: mida toota, missuguseid tootmistegureid kasutada ja kuidas toodetuid hüviseid jaotada. Peaaegu igat hüvist saab toota erinevatel viisidel, milline neist valida sõltub taotletavast efektiivsusest. Harilikult mõeldakse efektiivsuse all tootmise efektiivsust. Majandusteadlased kasutavad sageli aga mõistet majanduslik efektiivsus. Majanduslikust efektiivsusest saame rääkida siis, kui ei ole võimalik suurendada ühegi inimese heaolu, vähendamata samal ajal mõne teise inimese heaolu. Selline efekt...

Majandus → Finantsjuhtimine ja...
705 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun