Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"karjääriplaneerimine" - 24 õppematerjali

karjääriplaneerimine on elukestev muutuste, õppimise ja otsustamise protsess, elu paljude sündmuste ja rollide juhtimine, mis kujundavad inimese karjääri ja toetavad tema eesmärkide saavutamist. Kutsevalik on selle protsessi üheks oluliseks osaks.
thumbnail
25
ppt

Karjääriplaneerimise paradigmad ja teooriad.

Karjääriplaneerimise paradigmad ja teooriad. Merit Luik Karjääriplaneerimine Mis see on? Kuidas käib? Veidi mõistetest I Kutsevalik Keskendub sobiva ameti valimisele Eelduseks töömaailma hea tundmine Kutsenõustamine (ühekordsele) kutsevalikule keskenduv protsess nõustatav passiivses rollis, nõustaja sobivust määratlev spetsialist Veidi mõistetest II Karjääriplaneerimine kirjeldab pidevat analüüsile ja otsustele keskenduvat protsessi inimene on ise oma elu aktiivne kujundaja hõlmab nii kutsevalikut kui selle aluseks olevat mitmekülgset enesetundmist Karjäärinõustamine Karjääriplaneerimine koos vastava spetsialisti abiga Nõustatav aktiivne, nõustaja toetav ja informatsiooni jagav Karjääriplaneerimise paradigmad Joonfaktor (traitandfactor) lähenemine ehk matching´u paradigma

Pedagoogika → Alternatiivpedagoogika
37 allalaadimist
thumbnail
12
doc

KARJÄÄRIPLANEERIMINE

(Saksakulm, 2010, lk 8). Tänapäeval räägitakse karjäärist palju seetõttu, et valikuvõimalusi on rohkem kui aastakümneid tagasi. Et noortel oleks turvalisem ja kindlam otsuseid langetada, peaksid lapsevanemad noori tulevikuplaanide tegemisel vajaduse korral abistama. Selleks tuleb märgata ja arendada lapse oskusi, vajadusi ning võimeid. 21.sajandil kasutatakse tuleviku kavandamisest ning õpingu- ja töövalikutest rääkides selliseid mõisteid nagu karjääriplaneerimine ja –valik (Karjäär ja selle planeerimine, 2002). Karjääri pole täielikult võimalik planeerida, vaid sellega tegelemine on pidev ja pikaajaline protsess. Läbi elu kestev eesmärkide seadmine, sobivate lahenduskäikude leidmine, otsuste ja valikute tegemine puudutab ka töötamist, õppimist, enesearengut (Ibid). 3 2 KARJÄÄRIPLANEERIMINE Karjääri planeerimiseks nimetatakse protsessi, mille käigus sa hindad oma kohta

Muu → Karjääriõpetus
77 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Karjääri planeerimise eksami küsimused

Indiviidi seisukohalt on karjäär eesmärgiks tema eluliste ja professionaalsete vajaduste rahuldamine. Organisatsiooni karjäärialased eesmärgid tulenevad vajadusest saavutada strateegilised eesmärgid. Karjääriplaneerimine kitsamas mõttes on isikliku karjääri kavandamine ühe organisatsiooni või ametiala raames. Sageli kujutatakse seda trepina, mis annab võimaluse madalamalt karjääriastmelt järjest kõrgemale tõusta. Aga see võib olla ka nn ametikohasisene areng. Karjääriplaneerimine laiemas mõttes on kestev protsess, mis on suunatud enese ettevalmistamisele elukutse valikuks, tööleminekuks või muutuste tegemiseks oma elus üldse, arvestades erinevaid rolle. Karjäär võib olla ka liikumine suurema isikliku vabaduse suunas-eraettevõtlus, osaajaga töö, kaugtöö, töö vabakutselisena. Karjääri edukuse määravad: 1) Eneseteadlikkus ­tean, mis on minu võimalused ja vajadused ja mida ma elult tahan

Haldus → Personalitöö
96 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Mida peaksin arvestama tulevase elukutse valikul?

läbi ja on 9 klassi haridus käes, alati on vaja rohkemat . Nüüdisajal on väga raske saada tööd ainult põhikooli haridusega. Ma isegi arvan, et võib väita, et pea 99% tööandjatest peavad haridust tähtsaks.Nt kui Eestis ei ole võimalik töötada on seda ju võimalik teha välismaal, kuid ka seal on omad nõudmised ja neist kõige tähtsam on minuarvates keeleoskus, kuna tööd saab veel paari päevaga ära õpitud, kuid keelega on juba natuke raskem . Karjääriplaneerimine eeldab teadlikkust iseendast ja oma võimalustest. Oluline on analüüsida oma oskusi, võimeid ja huvisid, väärtuseid ja hoiakuid,vajadusi, soove, unistusi ning isiksuse omadusi.

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
18 allalaadimist
thumbnail
15
ppt

Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud

Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud Marii Malinen, Hanna Maarja Safronova, Jaak Timberg Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud Jaak Timberg Kirjandus http://uudised.err.ee/index.php?06253269 http://www.ec.ut.ee/et/uudised/valmis- karjaariteenuste-susteemi-uuring Sissejuhatus · Tekst 1 · Tekst 2 3. Sissejuhatus (räägib Marii, aga samas on slaidil juba skeem- võiks teha excelis need skeemid ja siis powerpointi panna) · Töövahenduskeskkonnas enim kuulutusi IT-vallas · Tudengi kohustus on hoida ennast asjadega kursis · Teenuse vähene reklaam Pealkiri T5. Skeemid erinevate ülikoolide kohta · Tekst 2 · Tekst 3 Tudengid pole karjäärinõustamisega rahul · Pakutakse koolitus ja lühiseminare · Vahendatakse praktika- ja tööpakkumisi · Tudengid pole teenusega rahul · Suunamist võiks rohkem olla · Suurbritannias enamik tudengeid kursis teenuse sisu ja võimalustega · Mõnel pool teenuse ...

Muu → Karjäärinõustamine
11 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Karjääriplaneerimine

SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 2 1. Karjääriplaneerimine...............................................................................................................3 2. Indiviid....................................................................................................................................4 2.1. Elustiil.............................................................................................................................. 4 2.2. Rollid....................................................................................

Haldus → Personalijuhtimine
262 allalaadimist
thumbnail
2
docx

A1-Minu eesmärgid

3 Teha õigeaegselt kodutöid/ Jälgida tuleb kõikide ainete Edu näeb igas aines kontrolltöid. kodulehtedel olevat infot, saadud kodutööde selleks tegin kausta hinnetes, vastavalt õppejõudude kodulehtedest. pingutusele. Lisaks: Õppisin varasemalt Pirita Majandusgümnaasiumis. Seal läbisin valikaine ''Karjääriõpetus" ehk karjääriplaneerimine, mille raames puudutasime teemasid nagu: CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja kirjutamine; vaatlesime erinevaid inimtüüpe võimete tasandil; kirjutasime oma igapäevased kulud-tulud, leidsime mida kärpida kuludest, mida jälgida kulutades; käisime rühmaga Rajaleidja Karjäärikeskuses karjääritesti tegemas, millega saime teada oma tugevaimad küljed . Minu puhul oli selleks matemaatilis-loogiline mõtlemine. Läbisin valikainena ka ,,Filosoofia" ja kohustuslikult ,,Psühholoogia".

Psühholoogia → Enesejuhtimine
25 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Referaat: KARJÄÄRIPLANEERIMINE

TALLINNA MAJANDUSKOOL Sekretäritöö KARJÄÄRIPLANEERIMINE Referaat Juhendaja Laine Tallinn 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................... 3 1. KARJÄÄR............................................................................................................................. 4 1.1 Karjääri valik........................................................................................................................4 1.2 Karjääri etapid......................................................................................................................5 2. Karjääri planeerimine.........................................................................................................7 2.1 Karjääri planeerimise neli sammu................................................................

Haldus → Personalijuhtimine
52 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Tulevikuplaan

ühiskond muutub ja inimene selle sees samuti. Juhenda töölehe täitmise omapära: siia oodatakse väga konkreetseid ja lühikesi, läbimõeldud märksõnu. Võib juhtuda, et klient vajab töölehe täitmisel tuge. Sel juhul tehakse seda koos nõustajaga. Mõttearenduse küsimused peaks klient enne järgmist kokkusaamist kodus ise läbi mõtlema ja sõnastama, seejärel analüüsitakse koos nõustajaga. Erguta eneseanalüüsiks mõtlema, et karjääriplaneerimine on enese elu juhtimine: Sa mõtled oma vajaduste, väärtuste ja huvide üle, analüüsid oma oskusi, võimeid ja isiksuseomadusi, uurid oma eriala väljundeid, edasiõppimise ja tööturu võimalusi, sead endale eesmärgid ja koostad plaani/tegevuskava. Tuleta meelde, et see tööleht on portfoolios üks olulisemaid eneseanalüüsi ja tulevikuplaanide kokkuvõtteid! Mõtteid edasiseks:

Muu → Ainetöö
6 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Karjääri planeerimise arvestustöö

Kuressaare Ametikool Karjääriplaneerimise arvestustöö Essee Koostaja: Maarja Strandson Töö juhendaja: Eveli Kallas Kuressaare 2007 1 Karjääriplaneerimine on väga keerukas otsus ja seda ei saa uisapäisa teha. Näiteks mina palusin abi oma emalt. Tema oli kõigega nõus mida ma ise valin ja meeldib edasi teha. Aga siiski ta eelistas et ma edasi keskkolli läheksin. Veel palusin ma nõu oma kooliõpetajatelt. Sealt tuli palju erinevaid pakkumisi mulle kuhu ma võiksin edasi õppima minna, kuna mul olid põhikoolis väga kõrged hinded siis soovitati mul keskkooli edasi jääda. Kuid minu kunsti õpetaja soovitas mul kunsti edasi õppima minna. Kuna tema arvates oli mul annet, see tuli mul loomulikult ja mulle meeldis sellega tegeleda. Mina tahtsingi midagi uut ja huvitavat proovida ja otsustasin Kuressaare Ameti...

Majandus → Majandus
98 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Raplamaa karjääriteenused

Järvamaa Kutsehariduskeskus Raplamaa karjääriteenused Referaat Koostaja: Laura Erik Juhendaja: Eve Rõuk Särevere 2010 Sisukord Sissejuhatus ................................................................... 3 Raplamaa karjääriteenused ................................................. 4 Kokkuvõte ..................................................................... 7 Kasutatud materjal ........................................................... 8 2 Sissejuhatus Karjääriplaneerimine on elukestev tegevus. Me kõik muutume ja areneme ajas, asume täitma uusi elurolle, läheme kaasa ühiskondlike muutustega ja vastavalt sellele teeme muudatusi ka oma tulevikuplaanides. Arvamus, et karjäärialane areng on vaid ametiredelil ülespoole lii...

Eesti keel → Eesti keel
28 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Karjääriplaneerimine

Karjääriplaneerimine (konspekt)Karjääri mõisteInimese tööpositsioonide vahetamine ehk ametikohtade jada, mida inimene läbib tööalases tegevuses on karjäär. Karjääri eesmärk on inimese eluliste ja professionaalsete ning organisatsiooni vajadustest tulenevate eesmärkide täitmine. Karjäär võib olla organisatsioonisisene või organisatsiooniväline. Karjääri käsitlus tänapäeval võtab arvesse nii organisatsiooni kui indiviidi aspekti ­ mõlemad täiendavad teineteist ja neid on vaja ühildada.Karjääri tunnusedKarjäärialane liikumiskiirus ­ kirjeldab ametikohal töötamise aega ja ametikohtade vahetamise sagedust. Sõltub organisatsiooni suurusest, ametikohtade arvust, tegevusvaldkondade vahelisest barjäärist. Karjääri liikumisprofiilid ­ kujunevad välja tüüpiliste ametikohtade järgnevuse tulemusena ja on suhteliselt püsivad (näiteks liikumine sama valdkonna piires). Profiilid erinevad karjääri liikumisteede (ametikoht...

Ametid → karjääri planeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Psühholoogiast üldiselt

Tradistioonidest erinev ajastus tekitab stressi. Maohaavad on stressi põhilisi tagajärgi. Astma, kõrge vererõhk. Äärmine stress võib viia surmani. Müra mõjutab kognitiivset seisundit. Keskkonnastress võib tekitada probleeme. Inimesed võivad ise endale mõttega stressi tekitada. Stressiga võib kaasneda kurbus. Õpetajad peaksid arvestama stressiga. Dispositsioon ­ kalduvus. Neurootilisus on kalduvus tajuda negatiivseid emotsioone. Karjääriplaneerimine. Karjäär NSVL - Karjäär kui redel. EV ­ Karjäär kui areng (valikud). 21.saj ­ Karjäär kui looming (ise loon valikuid) Tavaliselt võetakse peale keskkooli 1 aasta vabaks ja arendatakse iseennast. CV ei kirjutata midagi juurde. N. Rändamine palverännakute teel jne. ISE LOON OMA VALIKUD. Planeerimine Eesmärkide seadmine Rahulolu endaga Enda tundmine. Inimene peaks tegema seda, mis ta õnnelikuks teeks. Inimene õpib koguaeg terve elu ennast tundma. John Holland

Psühholoogia → Psühholoogia
134 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Karjääriplaneerimine vastused

1. Defineerige mõiste Karjäär. Karjäär on inimese elukestev areng, mis koosneb töö kaudu saadud teadmistest, oskustest, kogemustest ja rollidest, mis arendavad inimest. 2. Mis on karjääri planeerimine inimese seisukohalt ja mis on karjääri planeerimine organisatsioonis? Karjääri planeerimine indiviidi seisukohalt on karjäärialaste eesmärkide seadmine ja tegevus nende eesmärkide saavutamiseks. See on kestev protsess, mis arvestab eri rolle. Karjääri planeerimine organisatsioonis on vastavalt töötajate potentsiaalile ja tulemuslikkusele nende toetamine ja suunamine eesmärgiga pakkuda neile võimalusi iseenda ja organisatsiooni eesmärkide ühildamiseks. 3. Defineerige mõistes ,,objektiivne karjäär" ja ,,subjektiivne karjäär". Objektiivne karjäär (või ka väline karjäär) on tööalane liikumine ühelt ametikohalt teisele ja sellega kaasneb kohustuste, vastutuse ja staatuse muutumine. Subjektiivne karjäär (või ka sisemine karjäär) on aga inime...

Majandus → Personali juhtimine ja...
14 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Karjäärinõustamine ja -koordineerimine EKSAM

mina teid ka", inimene arvab, et tal pole nõustajat vaja, arvab, et pole midagi väärt, eluisu on kadunud. Aktsepteerimine ­ lepib olukorraga, on pannud punkti perioodile, on valmis tegutsema edasiliikumise huvides, meenutab viimast töökohta helgetes momentides, näeb tulevikus võimalusi enda jaoks. 20. Karjäärinõustamine ja karjääriõpetus üldhariduskoolis. Kuidas nimetatakse vastavat õppekava läbivat teemat? - elukestev õpe ja karjääriplaneerimine 21. Karjääriteemadega tegelemine vanuseastmeti (Ginzberg) ­ fantaasia staadium 3-10 a­ eelistatud elukutsed ei ole seotud lapse enda huvide v võimetega. Ennast kujutatakse ette ükekõik missugust tööd tegemas. Järk- järgult hakatakse mängima rollimänge, lähedaste inimeste ja lähiümbruses esinevad elukutsed on eelistatud. Proovistaadium 11-17 a ­ jaguneb 4ks: huvide periood 11-12 a ­ katsetatakse huvialaringides, mis tegevus meeldib,

Psühholoogia → Psüholoogia
219 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Karjääriplaneerimine

tal pole nõustajat vaja, arvab, et pole midagi väärt, eluisu on kadunud. Aktsepteerimine – lepib olukorraga, on pannud punkti perioodile, on valmis tegutsema edasiliikumise huvides, meenutab viimast töökohta helgetes momentides, näeb tulevikus võimalusi enda jaoks. 18. Karjäärinõustamine ja karjääriõpetus üldhariduskoolis. Kuidas nimetatakse vastavat õppekava läbivat teemat? - elukestev õpe ja karjääriplaneerimine 19. Karjääriteemadega tegelemine vanuseastmeti (Ginzberg) – fantaasia staadium 3-10 a– eelistatud elukutsed ei ole seotud lapse enda huvide v võimetega. Ennast kujutatakse ette ükekõik Tallinna Ülikool missugust tööd tegemas. Järk-järgult hakatakse mängima rollimänge, lähedaste inimeste ja lähiümbruses esinevad elukutsed on eelistatud

Majandus → Organisatsioonikäitumine
119 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Karjääriplaneerimine

Karjääriplaneerimine: 1.Karjäär (career) – inimese elukestev haridus- ja töötee areng kõigi elurollide omavahelises kooskõlas. Karjääri planeerimine (career development) – elukestev õppimine ja valikute tegemine oma karjääri kujundamisel. Karjääritunnused (career services) – nii riikliku süsteemi kui erasektori poolt pakutavad teenused (karjäärinõustamine, koolitusprogrammid, karjääriinfo vahendamine, tööturuteenused jne.). Karjääriõpetus – õppeaine, mis kujundab õpilase teadlike karjääriotsuste tegemiseks vajalikud teadmised, oskused ja hoiakud. Karjääri juhtimine (career management) – erinevad tegevused organisatsioonis, mis on seotud töötajate hindamise, arendamise, edutamise ja organisatsioonist väljajuhtimisega. Karjäärinõustaja (career counsellor) – toetab inimest karjääri planeerimisel, aidates tal suurendada teadlikkust iseendast, hariduse ja tööturu võimalustest, püstitada eesmärke ja kavandada tegevusi nende eesmärkide s...

Psühholoogia → Karjääripsühholoogia
88 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Personali Koolitamine

professionaalsuse ning sobivad hoiakud, aitab saavutada asutuse eesmärke. Igal organisatsioonil tuleb oma koolitusstrateegias lahti mõtestada, milles täpselt nende puhul koolituse kui tugifunktsiooni roll väljendub. Koolitus on tihedas seoses teiste personalijuhtimise valdkondadega. Koolitus mõjutab otseselt organisatsioonikultuuri, personali töösooritust, karjääri ja töömotivatsiooni. Töökohtade kujundamine, personali valik, karjääriplaneerimine kujundavad ja täpsustavad koolitusvajadust ning personali hindamine ja tulemusvestlused on osa koolituse tulemuslikkuse hindamisest. Koolituse ülesandeks on aidata saavutada organisatsiooni eesmärke töötajate ettevalmistamise arendamise kaudu. Selle ülesande paremaks täitmiseks on oluline koolituse tihe seotus teiste personalijuhtimise valdkondadega. Koolitustegevus on protsess, milles osalevad kõik asutuse erinevad juhtimistasandid - töötajast tippjuhini.

Majandus → Majandus
248 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted Eksami kordamisküsimused 2016

Praktiline personalijuhtimine ja töösuhted TMO0060 Eksamitemaatika 1. Personalijuhtimise eesmärgid ja funktsioonid EESMÄRGID: Efektiivselt töötava personali ligimeelitamine Personali planeerimine Töö analüüs Personali värbamine Personali valik Personali efektiivsuse suurendamine Personali koolitus Personali arendamine Personali hindamine Efektiivse tööjõu säilitamine Töötajate tasustamine Organisatsioonikultuur Töötajatevahelised suhted Eesmärgid on omavahel tihedasti seotud ja üksteisest sõltuvad. FUNKTSIOONID: Töö analüüs Personali planeerimine Personali värbamine Personali valik Personali hindamine Personali hüvitamine Personali arendamine Tööandjate ja töövõtjate vahelised suhted 2. Personalijuhi rollid kaasaegsetes organisatsioonides, millist väärtust loob personalitöötaja Rollid ja väärtus: ...

Majandus → Personali juhtimine ja...
55 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Vektor. Joone võrrand. Analüütiline geomeetria

Vektor. Joone võrrand. Analüütiline geomeetria. Hele Kiisel, Hugo Treffneri Gümnaasium Analüütilise geomeetria teemad on gümnaasiumi matemaatikakursuses jaotatud kaheks osaks: analüütiline geomeetria tasandil, mida õpetatakse nii kitsas kui laias kursuses 10. klassi viimase teemana ja analüütiline geomeetria ruumis, mida õpetatakse vaid laias matemaatikas 12. klassis. Esimene kursus kannab pealkirja ,,Vektor tasandil. Joone võrrand" nii laias kui kitsas matemaatikas, kuid erinevused sisus on olulised. Kitsas matemaatikas peab kolmanda kursuse lõpetaja oskama selgitada vektori mõistet ja selle koordinaate; liitma ja lahutama vektoreid ning korrutama vektoreid arvuga nii geomeetriliselt kui ka koordinaatkujul; arvutama vektori pikkust; leidma vektorite skalaarkorrutist ning tundma vektorite ristseisu ja kollineaarsuse tunnuseid. Õpilane koostab sirge võrrandi, kui sirge on määratud punkti ja...

Matemaatika → Matemaatika
38 allalaadimist
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine" Alas, R.

Salastatud palkade puhul tajutakse teiste palku suurematena. Rahulolu mõjutab motivatsioon, motivatsioon omakorda jõupingutust, mida töötaja on nõus tegema, see omakorda mõjutab tulemusi, tasu jne. Motivatsioon kujuneb paljude tegurite mõjul ­ Maslow motivatsiooniteooria ; Herzbergi kahe faktori teooria (hügieeni faktorid ; motivatsiooni faktorid ­ hügieeni abil saab vähendada rahulolematust, motivatsiooni abil tõsta rahulolu) 20. Karjääri planeerimine Organisatsioonile on karjääriplaneerimine oluline selleks, et : olla valmis firma personalivajaduse rahuldamiseks tulevikus ; paremini informeerida töötajaid karjääri võimalustest organisatsioonis; ühendada organisatsiooni plaanid töötajate individuaalsete plaanidega. Karjääriplaneerimise eesmärgid : individuaalsete karjääride arendamine ; suhtlemise ja suhete parandamine ; edutamispotentsiaali leidmine ja arendamine ; realistlike eesmärkide ja

Psühholoogia → Personali juhtimine ja...
31 allalaadimist
thumbnail
36
docx

PERSONALIJUHTIMINE

6. Potentsiaali hindamine ­ kas, kuna, kuhu, kas üldse on vaja kusagile liikuda v on ta saavutanud oma 'lae' 7. Koolitusvajaduse väljaselgitamine ­ mida ülesannete täitmiseks ühel v teisel töötajal vaja oleks? Mida ta oskab ja mida peaks veel oskama 8. Paremad töösuhted ­ kõigil on selge, miks tehakse üht v teist personali puudutavaid otsuseid. Subjektiivsuse kahtlus väheneb, avatus ja selgus paranevad 9. Karjääriplaneerimine ­ saan juhina planeerida töötajate edasiliikumist, kas ja millal võiks kellestki saada X 10. Tööülesannete tõhusam määramine ­ saame vaadata, mis inimesel tuleb hästi välja, mis mitte, mis töö talle sobiks. Saame talle selle õige töö määrata 11. Ümberpaigutamise otsused 12. Töösuhete lõpetamine ­ kui areng puudub, nõuetele ei vasta.. 13. Plaanide hindamine ­ juhid saavad tagasisidet, kas personaliga seotud plaanid olid

Psühholoogia → Psühholoogia
46 allalaadimist
thumbnail
60
pdf

Eesti keel ja kirjandus

kaasnevaid võimalusi ja ohte, kasutada eetiliselt nüüdisaegseid tehnoloogiaid oma õpi-, töö- ja suhtluskeskkonna kujundamisel ning järgida tehnilisi vahendeid kasutades ohutus- ning intellektuaalomandi kaitse nõudeid. 1.6. Läbivate teemade rakendamise võimalusi Õppekava läbivaid teemasid peetakse silmas valdkonna õppeainetes eesmärkide seadmisel, õpitulemuste ning õppesisu kavandamisel, lähtudes kooliastmest ning õppeaine spetsiifikast. Elukestev õpe ja karjääriplaneerimine. Rollimängude, tekstide käsitlemise, arutelude ja loovtööde kaudu arendatakse õpilaste suhtlus- ja koostööoskusi, mis on olulised tulevases tööelus. Arendatakse suutlikkust kujundada oma arvamust, väljendada end selgelt ja asjakohaselt nii suuliselt kui ka kirjalikult, lahendada probleeme. Õppetegevus võimaldab õpilasel kujundada eneseanalüüsiks vajalikku sõnavara, et analüüsida oma huvisid, võimeid, nii ainealaseid kui ka teisi oskusi ja teadmisi

Kirjandus → Kirjandus
31 allalaadimist
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

4636 Aktiivne Aktiivne Aktiivne 116 254 96 118 ne Aktiivne Aktiivne nKuivne Aktiivne Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine kaasamine kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne kaasamine Aktiivne Aktiivne Aktiivne Aktiivne kaasamine kaasamine Kaasam kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine kaasamine ine Aktiivne kaasamineProbleemi m??ratlemise ?lesanded 87 N?ustamise ...

Psühholoogia → Psühholoogia
34 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun