Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #1 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #2 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #3 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #4 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #5 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #6 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #7 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #8 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #9 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #10 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #11 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #12 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #13 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #14 Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud #15
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor algloom Õppematerjali autor
Karjäärinõustamine pole tudengite hulgas levinud

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
109
doc

Rehabilitatsiooni portfoolio kokkuvõte

tööoskused, töökoha kohandamise soovitused jm). EESMÄRK: Tööga toimetuleku õppimine ning selle kaudu ühiskonda integreerumine. Töötukassa poolsed meetmed: · Toetused ja teenused töötutele (sh nö riskigruppi kuuluvatele töötutele), tööandjatele ja ka töötavatele inimesele. · TOETUSED: töötutoetus, palgatoetus, ettevõtluse alustamise toetus jm. · TEENUSED: töövahendus, karjäärinõustamine, tööturukoolitus, tööpraktika, tööharjutus, avalik töö, LISAKS eriteenused puudega inimestele ­ tööruumide kohandamine, abivahendi tasuta kasutada andmine, töötamine tugi-isikuga, abi töö intervjuul. · Sptsiaalselt puudega inimestele (töövõimekaotusega) suunatud teenuste eesmärk on puudest tingitud takistuste kõrvaldamine töökoha saamisel ja töötamisel Koordineerivad Sotsiaalministeerium ja Töötukassa, www.tootukassa.ee

Rehabilitatsiooni teooriad, meetodid ja korraldus
thumbnail
61
docx

Õpirände mõju ja selle mõõtmise viisid

õpirändest naastes), anda rändesse minejale võimalikult põhjalik ülevaade rände olemusest ja eesmärgist, aidates seda kogemust tema tulevase karjääriga siduda. Rahvusvaheline mobiilsus ja tuleviku töö Ave Lauren (2018) raamatus "Rahvusvaheline mobiilsus ja töö" Lühikokkuvõte: Rahvusvahelise mobiilsuse all mõistame töötajate riigipiirideülest lühiajalist geograafiliselt paindlikku töötamist, mille korral inimesed pole seotud ühe või kahe tööturuga, vaid paljudega, seejuures samaaegselt.  Rahvusvahelise mobiilsuse alla kuuluvad eelkõige erinevad lühiaegse rände vormid, millega ei kaasne püsivat ümberasumist ühest riigist teise. Selline lühiajaline ränne ei ole ilmtingimata sirgjooneline ega ühekordne, vaid pigem ringlev ning korduv.  Kui varasematel perioodidel võis rände mõju tööturule käsitleda kui „nullsumma mängu“,

Nõustamine
thumbnail
103
pdf

Lastekaitse seaduse hindamine

lastekaitsetöös juhtiv ja siseministeeriumil toetav roll (Lastekaitse korralduse… 2013). Probleemiks on ka see, et osapooltel puudub selge arusaam oma rollist süsteemis, puudub integreeritus ja koostöö erinevate osapoolte vahel, lastekaitse valdkond on killustatud erinevate ametkondade ja eelarvete vahel, vastutus (sh vastutus sekkumisvajaduse tuvastamise eest) on hajunud või mõningate sekkumiste puhul (nt lapsendatud lapsed) seda pole; riik pole seni riigieelarvest vahendeid eraldades toonud piisava selgusega välja erisust KOV ja riigi ülesannete vahel (Lastekaitse korralduse… 2013). Kehtivas seaduses puuduvad konkreetsed tegevusjuhised, kes peaks kellega koostööd tegema. Koostöö tavad on kujunenud välja praktika käigus ning kuuluvad pigem kirjutamata reeglite kui konkreetsete protseduurireeglite hulka (Soo jt 2009, Lastekaitse korralduse… 2013). Kuna erinevad osapooled on

Sotsiaalse analüüsi alused
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

ei tunneks end saamatu ning läbikukkununa. Ükski töö ei valmi tagasilöökideta ja seetõttu on juhendaja toetus väga oluline. Tagasiside andmisel tuleb alati esile tuua ka töö tugevused ja positiivsed jooned. Õpilast tuleb kiita alati, kui selleks on põhjust. Kiitus on edasiviivam, kui see on ilmestatud konkreetsete näidetega tööst. Väga üldised hinnangud ­ ,,üldiselt täitsa hea" või ,,eriti midagi head ma siin ei näe" ­ pole konstruktiivsed ega aita õppijal areneda. Juhendava õpetaja eesmärk on õpilase arengu suunamine ja toetamine, kuigi soovitud tulemuseni jõudmine võib võtta palju enam aega, kui esialgu kavandati. 4. Uurimistöö hindamine Uurimistöö hindamine on keeruline. On väga tähtis, et töö loeksid läbi kõik hindamiskomisjoni liikmed, kuna pealiskaudse tutvumise korral on oht, et töö vormistuslik osa saab hindamisel sisuosast suurema tähelepanu. Uurimistööde hindamisel on töö sisul

Eesti keel
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

Tarbijahinnaindeks näitab, mitme protsendi võrra on hinnad mingil perioodil tõusnud või langenud ehk milline on olnud inflatsioon (fikseeritul ostukorvil põhinev indeks). THI arvutamine põhineb nn. metoodikal, kus võrraldakse igakuiselt ostukorvi hinda mingi lähtemomendi tasemega. Ostukorv moodustatakse tarbitavate kaupade ja teenuste hindade teatavate kaaludega summeerimisel, kusjuures kaalud määratakse lähtuvalt elanikkonna kulutuste struktuuri uuringutest. Nagu kõik reaalelus, nii pole ka ostukorv ja selle koosseis paljude aastate lõikes jääv suurus, kuna tarbimise struktuur muutub uute teenuste-toodete turule ilmumisega ja varasemate kategooriate osatähtsuse langemise-kadumisega. Inflatsiooni (raha väärtuse/ostujõu langust) siseturul mõõdetakse mitmesuguste hinnaindeksitega (tarbijahinnaindeks = THI, tootjahinnaindeks, ehitushinnaindeks jne.), mis arvestavad kulude spetsiifikat ja erinevat struktuuri eri valdkondades. Levinuim ja üldisemat

Majanduse alused
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

tegurid võib esile tuua ka karjääriprotsessis - siit ka mõiste career craft ehk karjääri arusaama, et me läheme ja otsime endale töö umbes nii, nagu me valime kaupluses meisterdamine (Poehnell & Amundson 2002). kaupa. Kui aga valmis töökohti - s.t organisatsioonide poolt loodud ja ajalehes reklaamitud töökohti - pole, siis peame me säärase tarbijamenta- liteedi korral ootama, kuni keegi Karjääri arendamisele sellest aspektist vaatamisel on mitu positiivset külge. Üks neist on meile töökoha tekitab. Väikeettevõtluse areng viitab aga sellele, et tasub olla aktiivsem. viis, kuidas me eri liiki karjääriprotsessides osaleme. Esiteks kaasamine. Kaijääri Selle asemel, et oodata töökohtade loomist, võivad kliendid võtta enesele suurema

Psühholoogia
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

kuuluda konkreetsesse projektimeeskonda. Teiste projektimeeskonna liikmete puhul võib valitseda rollide paljusus ­ organisatsiooni juhtkonna liige, kuulumine mitmesse organisatsiooni jne. Mõned meeskonnaliikmed võivad olla täisajaga vaid projekti heaks töötamas, teised liituvad projektiga vaid teatud etapiks. Projektijuht peab olema võimeline mõjutama neid kõiki. Muutuv ja konkurentsile orienteeritud ärikeskkond tähendab seda, et paljude projektide tulemus pole ette teada. Projektijuhtimise konkreetsetest võtetest ei pruugi kasu olla igas spetsiifilises situatsioonis. Projektijuht peab olema võimeline mõjutama laia huvigruppide ringi kasutades lisaks organisatsiooni toetusele enda isiksuseomadusi ja -oskusi. Need 3 oskused ei ole uued ega unikaalsed ja igaüks saab neid endas arendada teades olulisemaid põhimõtteid: projektide iseloomulike tunnuseid, protsesse mis nendega kaasnevad ning

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
159
doc

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat

Kultuurialaste veebisaitide kvaliteedikäsiraamat Kvaliteedi parendamine kodanike hüvanguks Versioon 1.2 ­ kavand Kultuuriveebi sisu ja kvaliteedipõhimõtete piiritlemine lähtudes kasutajate vajadustest Toimetanud MINERVA 5. töörühm. 6. november 2003 MINERVA 5. töörühm Kultuuriveebi sisu ja kvaliteedipõhimõtete piiritlemine lähtudes kasutajate vajadustest Tegevuse eestvedaja Henry Ingberg (Prantsuse Kogukonna Ministeeriumi kantsler, Belgia) Koordinaator Isabelle Dujacquier (Prantsuse Kogukonna Ministeerium, Belgia) Liikmed: Majlis Bremer-Laamanen (Soome Rahvusraamatukogu); Eelco Bruinsma, Digitaalpärandi lähtekohad (Madalmaad); David Dawson, Ressursid (Ühendkuningriik); Ana Maria Duran, Kultuurivõrk (Rootsi); Pierluigi Feliciati (Itaalia); Fedora Filippi (Rooma Arheoloogiajärelevalve Amet, Itaalia); Muriel Foulonneau Euroopa kultuurivaramu (Prantsusmaa); Antonella Fresa, MINERVA tehniline koordinaator; Franca Garzotto (Milano Polütehnikum, Itaalia); Hubau

Kultuurilugu




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun