Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Annika Põldkivi
AK08
TEENINDAJA MÕJU TARBIJAOSTUKÄITUMISELE
Teenindusel on tänapäeval üks peamisi konkurentsieeliseid. Enamasti määrab teenindus, kas tarbija ostab kaupa või mitte. On teada, et inimene valib ostukoha sõltuvalt hinnast, kuid jääb püsikliendiks läbi teeninduse.
Emori korraldatud uuringu kohaselt on Eesti Teeninduse Indeks 2009. aastal kõikide hinnangute koondtulemusena 4-pallisel hinnanguskaalal 3,33 (võrdluseks: 2008. aastal oli indeks 3,23 ning 2007. aastal 3,11). Üldise taseme tõusu taga on eelkõige telefoniteeninduse kvaliteeditaseme paranemine, täpsemalt kõrgemad hinnangud teenindajate müügioskustele, neist eriti kliendi soovi mõistmisele, selle täpsustamisele. Erinevused teenindajate teenindus- ja müügioskustele antud hinnetes on vähenenud ka teiste teeninduskanalite puhul. Uuringu eksperdi Sirje Spiegelbergi sõnul oskavad ja soovivad teenindajad varasemate aastatega võrreldes rohkem oma kaupu ja teenuseid kliendile aktiivselt, müügi eesmärgil
Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele #1 Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele #2 Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele #3 Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele #4 Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Annika Põldkivi Õppematerjali autor
Milline mju on teenindusel ja teenindajal tarbijaostukäitumisele?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4

Klienditeenindus
thumbnail
18
doc

Suhtlemine ja klienditeenindamine

Uurimustöö Suhtlemine ja klienditeenindamine Paide 2016 Sisukord Sisukord.............................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................... 3 Paide haigla, halb teenindus............................................................................... 5 One dream riidepood, halb teenindus................................................................8 Paide Meie pood, vastuvõetav teenindus...........................................................8 Paide KLICK AS, hea teenindus.........................................................................10 OÜ M.Põder, hea teenindus..............................................................................11 Kaie juures, halb teenindus..............................................................................12

Klienditeenindus
thumbnail
4
docx

Minu põhimõtted teeninduse juhtimisel

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotellimajandus HM11 Oksana Bazakova MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Essee Õppejõud: Toomas Undusk Tallinn 2014 MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Tänapäeval ei kahtle enam keegi selles, et kvaliteetne teenindus võimaldab ettevõtetel erineda oma konkurentidest ning kasvatada klientide lojaalsus. Teenindusega seoses on kasutusel mitmeid märksõnu nagu teenus, teenindus, teenindamine.Teenindus kui teenindusprotsess kujutab endast eesmärgipärast planeeritud tegevust, mille tulemuseks on kvaliteetne teenindus. Seega, on teenindusjuhtimise eesmärgiks tagada ettevõttes selline teenindusprotsess, mis

Turism
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

Vastan talle jaatavalt, sooritan ostu ning lahkun poest ilusat päeva soovivate sõnadega. Olin väga üllatunud seekordse külastuse pärast, teenindajad olid teised kui esmasel korral. Teenindaja tundis minu vastu huvi ja tunnustas mind kui isiksust, mulle pakuti kliendikeskset teenindust ja nähes kuidas teenindaja käitus ka teise kliendiga võin järeldada, et kliente koheldakse võrdselt. Teenindaja alustas suhtlust esimesena ja lähtuti minu kui kliendi mugavusest. Sellise teeninduse võisin ma saada kuna kaupluses puudusid teised kliendid peale minu. 06.01.18 Sisenen poodi, poes ei ole palju inimesi ning teenindaja sätib riiulitel kaupa korda, alguses ei tee ta mind märkama. Lähen talle ja alles minu tervituse peale tervitab ka tema mind. Uurin müüjalt kas neil oleks pakkuda mulle veidi viisakamat kampsuni, müüa tunneb huvi kas ma soovin paksemat või õhemat. Viitan väljas olevale külmale ilmale ja annan teada, et sooviksin saada paksema kampsuni

Turismindus alused
thumbnail
12
docx

TEENINDUSTÖÖ VAATLUS, TEENINDAJATE KÄITUMISMALLI HINDAMINE JA ANALÜÜS

voodis olemas. Samuti otsustasin osta madratsikaitse. Suundusime koos klienditeenindajaga kassasse. Tema käes olid kõik minu ostud. Müüa uuris minult püsikliendi staatuse üle. Ma ei olnud kaupluse püsiklient. Soovitas mul liituda püsikliendiprogrammiga ning mainis, et hetkel püsikliendile kõik voodipesud -25%. Liitusin programmiga ning maksin oma kauba eest. Kaup asetati ilusti kilekotti (mille eest ei pidanud maksma) ning mulle sooviti kena päeva jätku. Olen nii teeninduse kui ka kaubaga väga väga rahul. Hiljem ostutsekilt lugedes,selgus, et müüaks oli Aita. 2 COFFEE IN OÜ ESTONIA PST 5 KOHVIK Saabusin Coffee In-i kohvikusse 21.05.2014. Enne mind ootas järjekorras 3 inimest. Kohviku teenindaja (barista) ei märganud mind või kui märkas siis seda ta välja ei näidanud. Ta oli ametis kliendile kohvi valmistamisega. Võtsin end järjekorda ning jäin oma korda ootama. Ootasin ca 4 minutit ja kätte jõudiski minu kord.

tehnomaterjalid
thumbnail
19
doc

Klienditeeninduse uurimustöö

.................................................................................................. 12 9 Bussisõit Rakverre......................................................................................................... 13 10 Rakvere Põhjakeskus.................................................................................................. 14 11 Paide Walking.............................................................................................................. 15 12 HEA TEENINDUS........................................................................................................ 16 13 Kümme MÄRKSÕNA................................................................................................... 17 KOKKUVÕTE................................................................................................................... 18 KASUTATUD KIRJANDUS............................................................................................... 19

Suhtlemisõpetus
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

põhihoiakud, kontakti kättesaadavus, töötajate käitumine, viisakus, usaldatavus, empaatia, abivalmidus, personali väljanägemine, teeninduskoha kujundus jms. Nii tehnilise kui ka funktsionaalse kvaliteedi komponentide hindamist mõjutab teenindusettevõtte maine, mida omakorda mõjutab klientide poolt kogetud teenus. Arvatakse, et kulutades suuri summasid klienditeenindusele ja koolitusele saab suurepärase teenindustaseme. See on täiesti vale! Teenindus on sellegipoolest vilets, ja kui päris aus olla, siis võib see minna veelgi hullemaks. Tagurpidi pööratud prioriteedid võivad tuleneda sellest, kui ei mõisteta, mida klient tegelikult tahab ja vajab. Kui ei õnnestu teha klient kuningaks oma asutuse poliitikas, vaid tehakse ta asutuse poliitika ohvriks. Kui sellele juurde lisada veel vastutustunde puudumine töötajate poolt just tegevuses, kus seda kõige rohkem on vaja, siis need ongi põhilised põhjused, miks

Sotsiaaltöö
thumbnail
3
docx

Essee: Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses?

Jaana Johanson Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Igapäevaga areneb tänapäeval klienditeenindus ning järjest rohkem pannakse rõhku headele kliendisuhetele nii teenindajate kui ka klientide vahel. Seda kõike tehakse aga selleks, et tagada ettevõtte klientidele suurepärane klienditeenindus. Suurepärane teenindus on vajalik, et võita olemasolevate ja uute klientide rahulolu, kuna me kõik teame, kui tähtis on tänapäeval inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse konkurentide ees eelis, aga ka hea maine ja tunnustus. Kui me teame, et klienditeenindus on niivõrd tähtsal kohal tänapäeva ühiskonnas on hea teada, kas klienditeeninduses on olemas ka kuningad ja kes on need kuningad.

Klienditeenindus




Kommentaarid (1)

manna profiilipilt
manna: Väga hea materjal
20:06 06-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun