TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 KLIENDITEENINDUSE ALUSED Referaat Juhendaja: Külliki Türi Tallinn 2014 Sisukord 1.Teeninduskultuur.........................................................................3 1.1Teeninduse kvaliteet Eestis....................................................3 1.2Miks on Eesti teeninduse kvaliteet halb?...............................4 2.Teeninduslik mõttekultuur...........................................................5 2.1Kahe mõttelaadi (mõttekultuuri) erinevused..........................5 3.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll.....................6 3.1Teenindaja roll........................................................................7 3.2Hoiakud ja nende kujundamine..............................................7 4
Uurimustöö Suhtlemine ja klienditeenindamine Paide 2016 Sisukord Sisukord.............................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................... 3 Paide haigla, halb teenindus............................................................................... 5 One dream riidepood, halb teenindus................................................................8 Paide Meie pood, vastuvõetav teenindus...........................................................8 Paide KLICK AS, hea teenindus.........................................................................10 OÜ M.Põder, hea teenindus..............................................................................11 Kaie juures, halb teenindus..............................................................................12
Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotellimajandus HM11 Oksana Bazakova MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Essee Õppejõud: Toomas Undusk Tallinn 2014 MINU PÕHIMÕTTED TEENINDUSE JUHTIMISEL Tänapäeval ei kahtle enam keegi selles, et kvaliteetne teenindus võimaldab ettevõtetel erineda oma konkurentidest ning kasvatada klientide lojaalsus. Teenindusega seoses on kasutusel mitmeid märksõnu nagu teenus, teenindus, teenindamine.Teenindus kui teenindusprotsess kujutab endast eesmärgipärast planeeritud tegevust, mille tulemuseks on kvaliteetne teenindus. Seega, on teenindusjuhtimise eesmärgiks tagada ettevõttes selline teenindusprotsess, mis
Vastan talle jaatavalt, sooritan ostu ning lahkun poest ilusat päeva soovivate sõnadega. Olin väga üllatunud seekordse külastuse pärast, teenindajad olid teised kui esmasel korral. Teenindaja tundis minu vastu huvi ja tunnustas mind kui isiksust, mulle pakuti kliendikeskset teenindust ja nähes kuidas teenindaja käitus ka teise kliendiga võin järeldada, et kliente koheldakse võrdselt. Teenindaja alustas suhtlust esimesena ja lähtuti minu kui kliendi mugavusest. Sellise teeninduse võisin ma saada kuna kaupluses puudusid teised kliendid peale minu. 06.01.18 Sisenen poodi, poes ei ole palju inimesi ning teenindaja sätib riiulitel kaupa korda, alguses ei tee ta mind märkama. Lähen talle ja alles minu tervituse peale tervitab ka tema mind. Uurin müüjalt kas neil oleks pakkuda mulle veidi viisakamat kampsuni, müüa tunneb huvi kas ma soovin paksemat või õhemat. Viitan väljas olevale külmale ilmale ja annan teada, et sooviksin saada paksema kampsuni
voodis olemas. Samuti otsustasin osta madratsikaitse. Suundusime koos klienditeenindajaga kassasse. Tema käes olid kõik minu ostud. Müüa uuris minult püsikliendi staatuse üle. Ma ei olnud kaupluse püsiklient. Soovitas mul liituda püsikliendiprogrammiga ning mainis, et hetkel püsikliendile kõik voodipesud -25%. Liitusin programmiga ning maksin oma kauba eest. Kaup asetati ilusti kilekotti (mille eest ei pidanud maksma) ning mulle sooviti kena päeva jätku. Olen nii teeninduse kui ka kaubaga väga väga rahul. Hiljem ostutsekilt lugedes,selgus, et müüaks oli Aita. 2 COFFEE IN OÜ ESTONIA PST 5 KOHVIK Saabusin Coffee In-i kohvikusse 21.05.2014. Enne mind ootas järjekorras 3 inimest. Kohviku teenindaja (barista) ei märganud mind või kui märkas siis seda ta välja ei näidanud. Ta oli ametis kliendile kohvi valmistamisega. Võtsin end järjekorda ning jäin oma korda ootama. Ootasin ca 4 minutit ja kätte jõudiski minu kord.
.................................................................................................. 12 9 Bussisõit Rakverre......................................................................................................... 13 10 Rakvere Põhjakeskus.................................................................................................. 14 11 Paide Walking.............................................................................................................. 15 12 HEA TEENINDUS........................................................................................................ 16 13 Kümme MÄRKSÕNA................................................................................................... 17 KOKKUVÕTE................................................................................................................... 18 KASUTATUD KIRJANDUS............................................................................................... 19
põhihoiakud, kontakti kättesaadavus, töötajate käitumine, viisakus, usaldatavus, empaatia, abivalmidus, personali väljanägemine, teeninduskoha kujundus jms. Nii tehnilise kui ka funktsionaalse kvaliteedi komponentide hindamist mõjutab teenindusettevõtte maine, mida omakorda mõjutab klientide poolt kogetud teenus. Arvatakse, et kulutades suuri summasid klienditeenindusele ja koolitusele saab suurepärase teenindustaseme. See on täiesti vale! Teenindus on sellegipoolest vilets, ja kui päris aus olla, siis võib see minna veelgi hullemaks. Tagurpidi pööratud prioriteedid võivad tuleneda sellest, kui ei mõisteta, mida klient tegelikult tahab ja vajab. Kui ei õnnestu teha klient kuningaks oma asutuse poliitikas, vaid tehakse ta asutuse poliitika ohvriks. Kui sellele juurde lisada veel vastutustunde puudumine töötajate poolt just tegevuses, kus seda kõige rohkem on vaja, siis need ongi põhilised põhjused, miks
Jaana Johanson Kas ja kes on kuningas klienditeeninduses? Igapäevaga areneb tänapäeval klienditeenindus ning järjest rohkem pannakse rõhku headele kliendisuhetele nii teenindajate kui ka klientide vahel. Seda kõike tehakse aga selleks, et tagada ettevõtte klientidele suurepärane klienditeenindus. Suurepärane teenindus on vajalik, et võita olemasolevate ja uute klientide rahulolu, kuna me kõik teame, kui tähtis on tänapäeval inimestele rahulolu. Hea teenindus on kasulik ka seepärast, et sellega saavutatakse konkurentide ees eelis, aga ka hea maine ja tunnustus. Kui me teame, et klienditeenindus on niivõrd tähtsal kohal tänapäeva ühiskonnas on hea teada, kas klienditeeninduses on olemas ka kuningad ja kes on need kuningad.
Kõik kommentaarid