Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse
Kahe teenindussituatsiooni analüüs
Positiivne situatsioon kliendina:
Reede õhtupoolikul, umbes kella kuue ajal, otsustasin minna Jõhvi Jewe Keskusesse.
Jewe Keskuses on päris palju kaupluseid ning sealne kaup uueneb näiteks kiiremini, kui
Rakvere poodides. Läksin sellise ideega, et saada endale ürituse jaoks üks uus t-särk ning
võibolla leian midagi huvitavat veelgi. Olin juba seal poes umbes tund aega otsinud endale t-
särki aga ei leidnud sobivat. Üks pood oli mul veel käimata Denim Dream. Kuna ma olin
Jewe Keskuses juba väga pikalt ringi jalutanud siis olin väga kärsitu ja pahane, et ei leidnud
endale midagi. Astusin Denim Dreami kauplusesse sisse ning nägin, kuidas klienditeenindaja
rääkis oma tuttavatega juttu. See ei häirinud mind ning asusin meesteosakonnast riideid
vaatama. Ma kuulsin, et klienditeenindaja räägib vene keeles ning mõistsin, et ta on venelane.
Ma ei tahtnud minna talt küsima, et ...