Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Huvitav Eesti ettevõte (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks ma valisin just ALe Coq ettevõttet?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Huvitav Eesti ettevõte #1 Huvitav Eesti ettevõte #2 Huvitav Eesti ettevõte #3 Huvitav Eesti ettevõte #4 Huvitav Eesti ettevõte #5
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-09-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 4 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor piirn Õppematerjali autor
Referaat
Huvitav ettevõte

A. Le Coq on Eesti vanim ja suurim joogitootja, kelle tootevalikust leiab 11 erinevat tootegruppi.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Kolme suure ettevõtte võrdlus

Eesti kolme suurima ettevõtte kodulehekülje võrdlus Mari-Liis Mürk Mp10 Tele 2 Eesti AS - http://www.tele2.ee/index.html Ettevõttest Tele2 on Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator, mis kuulub rahvusvahelisse telekommunikatsiooniettevõtete kontserni Tele2 AB. Tele2 Eesti pakub soodsaid ja kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele. 2010. aasta lõpu seisuga kasutas Eestis Tele2 teenuseid 468 000 klienti, millega Tele2 omab mobiilsideturul 34-protse Missioon Tele2 soovib kõigile pakkuda kõrge kvaliteediga mobiilside- ja internetiteenust turu parima hinnaga. Visioon Soovime teha parima hinnaga kvaliteetse mobiilside- ja internetiteenuse kättesaadavaks igaühele.

Majanduse alused
thumbnail
1
rtf

A-Le Coq firma ülevaade

A. Le Coq A. Le Coq on Eesti vanim ja suurim joogitootja, kelle tootevalikust leiab 11 erinevat tootegruppi. Kõige suurim neist on õlled, järgnevad sellele mahl, vesi ja karastusjoogid, tahapoole jäävad muud tootegrupid. Tänaseks on tootmisesse ja tootearendusse investeeritud 73 miljonit eurot, mille tulemusena on A. Le Coqist saanud Baltimaade üks kõige kaasaegsemaid joogitööstusi. Hea näide edu saavutamisel on teadmispõhine investeering, mis viidi läbi ajavahemikul 11.11.2013 ­20.05

Majandus
thumbnail
3
docx

ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID

ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID Õppejõud: XXX 2012 VISIOONID JA MISSIOONID 1. Swedbank AS visioon - Meie visioon on olla pank, mis toetab inimeste, ettevõtete ja ühiskonna arengut. Soovime olla enamat kui pank. Swedbank - beyond financial growth. 2. LHV Pank visioon - On olla esimene ja eelistatuim uue põlvkonna pank Eestis. LHV Pank missioon -Arendada Eesti majandust ja ühiskondlikku jätkusuutlikkust. Kommentaar ­ Visioon on kindlasti teostatav kuid, et pank oleks esimene ja eelistatuim peaks see tegelema ka igapäevatehingutega. LHV-l on olemas küll internetipank, kuid sellel puuduvad näiteks sularahaautomaadid. Samuti puuduvad LHV-l sellises ulatuses kontorid nagu näiteks Swedbank-il ja SEB-l. 3. A le Coq visioon - A.Le Coqi eesmärgiks on olla kõige atraktiivsem ja hinnatum Eesti joogitootja. A le Coq missioon - A

Juhtimine
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

...................8 Coca-Cola Company .............................................................................9 Apple .........................................................................................................10 Fazer ................................................................................................................ 11 Kasutatud kirjandus .....................................................................................12 Balbiino Ajalugu AS Balbiino on 100% Eesti kapitalil põhinev ning AS-le NG Investeeringud kuuluv ettevõte, mis asutati 1995. aastal. Balbiino koduturuks on Balti riigid, lisaks ekspordib Balbiino oma toodangut Soome ja omab ekspordikogemust Saksamaa ja Rootsi turgudel. Jäätise tootmisega alustas Balbiino 1996. aastal ning esimene kogus jäätist müüdi 09. juulil 1996. aastal. 1996. aasta jõulude ajal alustati Eesti esimeste jäätisetortide tootmisega, mis pärjati 1997. aastal Eesti parima piimatoote tiitliga. 1997

Müügitöö alused
thumbnail
19
doc

Arvestuse Alused

.................................................................................17 Lisa 2 Kasumiaruanne....................................................................................................................................18 2 SISSEJUHATUS AS Tartu Õlletehas on pika traditsiooniga ettevõte. Selle ettevõtte ajalugu sai alguse aastast 1807, kui belglane Albert Le Coq asutas õlletehase Inglismaale, kuid aastal 1913 müüdi firma A. Le Coq kohalikule õlletehasele ,,Tivoli". 22.aprillil 1913. aastal hakkas kohalik õlletehas "Tivoli" kandma AS A. Le Coq nime. AS Tartu Õlletehas kuulub holdingfirmale AS A. Le Coq, mis omakorda kuulub Soome kontsernile Olvi OY. Olvi OY kuuluv AS A. Le Coq omab täna 100% Tartu

Ökoloogia ja keskkonnatehnoloogia
thumbnail
2
docx

Strateegilised dokumendid ja ettevõtete visioonid

STRATEEGILISED DOKUMENDID JA ETTEVÕTETE VISIOONID 1.1 Strateegilisste dokumentide loetelu 1. Jõgeva valla arengukava 2018–2028 2. Eesti Töötukassa ARENGUKAVA 2016-2019 3. Taimekaitsevahendite säästva kasutamise tegevuskava 2013–2017 4. Eesti mahepõllumajanduse arengukava 2007–2013 5. Eesti keele arengukava 2011–2017 6. JÕGEVA TÄISKASVANUTE KESKKOOLI ARENGUKAVA AASTATEKS 2018–2021 7. Säästev Eesti 21 8. EESTI 2030+ 9. EESTI VÄLISPOLIITIKA ARENGUKAVA 2030 10. EASi strateegiline tegevuskava 2019–2023 1.2 Ettevõtete visioonide analüüs 1. A LE COQI visioon – A. Le Coqi eesmärk on olla juhtiv joogitootja Eestis. Ettevõtte visioon peegeldab suuresti tegelikku praegust olukorda, nimelt on A. Le Coq juba üks juhtivamaid joogitootjaid Eestis. Ilmselt peegeldub visioonis turu hõivamise soov suuremas mahus kui hetkel, et saavutada juhtpositsioon

Strateegiline juhtimine
thumbnail
14
doc

Saku õlletehas

Seejärel õlletootmine jätkus, samuti tihenes järjest konkurents, mis tõi kaasa mitmeid tootjate vahelisi hinnasõdu. Kuigi 1920.-ndate aastate algul töötas Eestis 9 õlletööstust, sai Sakust varsti monopoolne õlletootja Põhja-Eestis. Samas paistis aga Saku Õlletehas silma uuenduste pooles. Nii võeti Sakus 1928. aastal senise pooletoobise (1 toop = 1,23 liitrit) pudeli asemel tarvitusele pooleliitrine õllepudel. 70 aastat hiljem - 1998. aastal oli taas Saku Õlletehas see, kes tõi Eesti tarbijani uue õllepudeli, sedakorda uudse kujundusega 0,5-liitrise pudeli. 1940. aastal seoses nõukogude okupatsiooniga Saku Õlletehas, nii nagu ka kõik ülejäänud ettevõtted natsionaliseeriti. Tootmine ettevõttes jätkus nõukogude tingimustes. 1976. aastal sai Saku Õlletehasest eksperimentaalõlletehas, mis tähendas mitmeid eeliseid ja soodustusi, näiteks investeeringute näol. 1985. aastal elas Saku Õlletehas üle teise "kuivseaduse" peale Esimest maailmasõda, sedakorda M

Turism
thumbnail
2
doc

Õluliigid ja serveerimine

Light on tavaliselt kuldse tooniga helekollane ameerika tüüpi lager õlu madala alkoholi ja kalorisisaldusega. Eesti õlleturul on light õllena esindatud Saku Light. Nisuõlu on traditsiooniline Saksa pinnapärmi õlu, mille valmistamiseks kasutatakse toorainena nisu. Õllele on omane iseloomulik maitse ning sade. Stout on jõulise värviga tüüpiline Iiri õlu. Tuntumaid stout õllesid maailmas on Guinness. Porter on pärit 18. sajandi Inglismaalt ning oli algselt tuntud eelkõige sadamatööliste õllena, sellest ka nimi. Porter on pika

Klienditeenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun