Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Äriplaani alused - sarnased materjalid

klient, tootega, konkureerivate, remont, tootmiskulud, tootmismaht, kauaks, millistel, tahtma
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

eesmärgid ­ pidada silmas järgmisi nõudmisi: saavutatavus, paindlikkus, mõõdetavus, arusaadavus. Toode/teenus Missugune on teie toode/teenus, kasutamisvõimalused ­ kelle poolt, miks jms. Läbi tuleks mõelda järgmised teemad: - Toote asetus lisaväärtuse ahelas, st kas tegemist on tooraine, komponendi või valmistootega. - Kas toodet/teenust juba pakutakse turul või on see uudistoode/teenus? - Kui toode/teenus on turul juba tuntud, siis mis on antud toodete/teenuste eelis konkureerivate toodete/teenuste ees? - Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (pakend, transport, konsultatsioon, hooldus, remont, tagavaraosad vms.). - Kaubamärgid, patendid. - Hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. - Makse- ja garantiitingimused. - Kuidas kavatsetakse toodet/teenust tulevikus edasi arendada. Tootmine/teenindamine Protsess ­ varustamine, tegevus, võrdlus konkurentidega, tulem kliendile; hooned, ruumid,

Kutsevalik
196 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Töövihik

4.1.2. Kes kuuluvad ettevõtte juhtkonda, nende isiklikud andmed? 4.1.3. Milline on juhtkonna pädevus, tööjaotus? 4.1.4. Milline on juhtkonna haridus, töökogemus samas valdkonnas , varasem juhtimiskogemus? Milline on juhtkonna varasem kogemus ja haridus, mille põhjal võib eeldada, et nende kompetents on vastavuses nende pädevuses olevate tööülesannetega? 4.1.5. Mitu töötajat osaleb planeeritavas ettevõttes/projektis ja millistel töökohtadel? 4.1.6. Milline on töötajate pädevus, tööjaotus ettevõttes? 4.1.7. Milline on ettevõtte tööjõuvajadus lähematel aastatel? Kui palju ja millise kvalifikatsiooniga, milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse? 4.1.8. Kuidas on korraldatud töötajate koolitus? 4.1.9. Kirjeldage palgakorralduse aluseid/tasustamise süsteemi. 4.1.10. Millised on planeeritud väljaõppe, koolitus ja palgakulud nii töötajatele

Äriplaan
720 allalaadimist
thumbnail
17
doc

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS

4.1.3. Milline on juhtkonna pädevus, tööjaotus? 4.1.4. Milline on juhtkonna haridus, töökogemus samas valdkonnas , varasem juhtimiskogemus? Milline on juhtkonna varasem kogemus ja haridus, mille põhjal 3 võib eeldada, et nende kompetents on vastavuses nende pädevuses olevate tööülesannetega? 4.1.5. Mitu töötajat osaleb planeeritavas ettevõttes/projektis ja millistel töökohtadel? 4.1.6. Milline on töötajate pädevus, tööjaotus ettevõttes? 4.1.7. Milline on ettevõtte tööjõuvajadus lähematel aastatel? Kui palju ja millise kvalifikatsiooniga, milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse? 4.1.8. Kuidas on korraldatud töötajate koolitus? 4.1.9. Kirjeldage palgakorralduse aluseid/tasustamise süsteemi. 4.1.10. Millised on planeeritud väljaõppe, koolitus ja palgakulud nii töötajatele

Äriplaan
76 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

tooraine, komponendi või valmistootega; · kas tegemist on toote/ teenusega, mida juba turul pakutakse või uudistoote/ teenusega; · põhitoodetele/ teenustele pakutavad lisatooted või - teenused; · kuidas toode või teenus rahuldab potentsiaalsete ostjate vajadusi ja milliseid vajadusi; · kuidas kavatsetakse toodet/ teenust tulevikus edasi arendada; · kaubamärgid, patendid, toodet/ teenust puudutavad seadused ja määrused; · hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. Senine äritegevus Lühiülevaade ettevõtte senisest arengust. Eraldi tuuakse välja olulisemad saavutused, aga ka peamised raskused ning võimalused neid ületada. Pole mingit vajadust varjata varasemaid ebaõnnestumisi. Nende väljatoomine näitab pigem, et olete valmis nendest õppima. Hea toon ei ole süüdistada kedagi teist oma ebaõnnestumistes. 7 Soovitav on lisada sellele osale ka graafikuid, näiteks

Majandus
584 allalaadimist
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

sihile. 5. Liigendatavad - Liigendatavus võimaldab püstitada vahe-eesmärke, parandada ressursikasutust ja korrigeerida senist tegevust, sh muuta tegutsemisviisi, s.t. strateegiat. Näiteks ettevõtte OÜ Aken pikaajaline eesmärk on kasvamine üheks kiiremini arenevaks aknatootjaks Põhjamaades. Keskmise pikkusega eesmärkide näited: 1. Saavutada tootmismaht 6000 akent kuus 1. juuliks 2009. 2. Sama aasta 1. oktoobriks eesmärk saavutadatootmismaht 8000 akent kuus ja saada üheks suuremaks aknaid tootvaks ettevõtteks Baltimaades. Lühiajaline eesmärk on ehitada lõpuni tootmishoone. 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs Ärikeskkonna all mõistetakse kõike, mis ettevõtja tegevust mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa

Äriplaan
111 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Abimaterjal äriplaani koostamisel

Abimaterjal äriplaani koostamisel  EESMÄRGID: Mõõdetav Saavutamise tähtaeg Eesmärk Mõõtmise sagedus Eesmärk 2016 Eesmärk 2017 suurus Käive 2000 eurot/kuus 2012 lõpp 1 x kuus 4000 eurot/kuus 5000 eurot/kuus Kasum 7% käibest 2012 lõpp 1 x kuus 10% käibest 10% käibest Müüdud pakettide 10 tk kuus 2012 lõpp 1 x kuus 20 30 arv Püsiklientide 50% 2015 1 x aasta 15% 30% osatähtsus koguklientidest Müüdavate 3 toodet 2012 1 x kuus 5�

Ettevõtluse alused
24 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

4. Mõõdetavad. Ainult defineeritava ja mõõdetava eesmärgi suunas liikumist on võimalik kontrollida: kas ja millises tempos lähenetakse sihile. 5. Liigendatavad - Liigendatavus võimaldab püstitada vahe-eesmärke, parandada ressursikasutust ja korrigeerida senist tegevust, sh muuta tegutsemisviisi, s.t. strateegiat. Näiteks ettevõtte OÜ Aken pikaajaline eesmärk on kasvamine üheks kiiremini arenevaks aknatootjaks Põhjamaades. Keskmise pikkusega eesmärkide näited: 1. Saavutada tootmismaht 6000 akent kuus 1. juuliks 2009. 5 2. Sama aasta 1. oktoobriks eesmärk saavutadatootmismaht 8000 akent kuus ja saada üheks suuremaks aknaid tootvaks ettevõtteks Baltimaades. Lühiajaline eesmärk on ehitada lõpuni tootmishoone. 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS Makrokeskkonna analüüs

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

toodetega? Kas toode on tarbekaup või eritoode/spetsiaalne kaup uuele turule? Kas nõudlus selle kauba järele on hinnaelastne või mitte? Mille poolest on antud toode või teenus ainulaadne? Milliseid spetsiifilisi tunnusjooni võiks välja tuua? Kuhu antud toode paigutuks lisandväärtuse ahelas? Toorained, poolfabrikaadid, valmistooted? Kas pakutakse ka põhitootele või teenusele lisanduvaid tooteid ja teenuseid, nagu näiteks kujundus, projekteerimine, konsultatsioon, hooldus, remont, tagavaraosad vms.? 2.3. Eelnev äritegevus (see alapunkt tuleb kõne alla vaid tegutsevatel ettevõtetel) 2.3.1 Asutamise tingimused Selles paragrahvis esitage ülevaade sellest, millistes tingimustes ettevõte loodi ning sellest, kuidas juhtkond on alustamisplaani realiseerinud. 2.3.2 Kokkuvõte tähtsamatest saavutustest Millised tähtsamad eesmärgid on siiani saavutatud ja kuidas nendeni jõuti?

Majanduse alused
28 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaani kokkuvõte

Kastoodet/teenust juba pakutakse turul või on see uudistoode/teenus. Kui toode/teenus on turul juba tuntud, siis mis on antud toodete/teenuste eelis konkureerivatetoodete/teenusteees. Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (transport, konsultatsioon,hooldus,remont,tagavaraosad vms.). Kaubamärgid,patendid.. Hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. Maksetingimused. Garantiitingimused. Pakend. Kuidas kavatsetakse toodet/teenust tulevikus edasi arendada. · Turg ­ Selles peatükis uuritaks, kui paljudel inimestel või ettevõtetel on vajadus eelmises peatükis kirjeldatud toote või teenuse järele olemas ja kui paljud neist hakkavad seda vajadust rahuldama just antud toote või teenuse abil. Tegutsev ettevõte toob siin lisaks ülevaate oma kliendibaasist, pöörates erilist rõhku

Ettevõttlus
74 allalaadimist
thumbnail
49
ppt

Turundus

ne Toodete eluiga on piiratud, seetõttu on pidevalt vaja välja toodete olemasolevate arendada uusi tooteid. edasiarendamine, Võimalusteks on: uute toodete leidmine, põhimõtteliselt erinevad katsetused ja testimised,  atraktiivse pakendi loomine, toote müügieelne ja -järgne teenindamine. Toode Läbi tuleb mõelda ka oma toodete sortimendi laius ja sügavus.  Tihtipeale pakutakse koos tootega ka lisateenuseid, seda nimetatakse toote ja teenuse integreerumiseks. Toodete ja teenuste integreerumine all mõistetakse seda, et inimene toodet ostes, ostab ka teenust. Kaubamärk Ettevõtted eristavad oma toodet ja teenust teiste omadest kasutades tootele nime andmist, mida nimetakse kaubamärgiks.  Kaubamärk (inglise keeles trade mark) on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku samaliigilisest kaubast või teenusest.

Majandus
11 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

õiges koguses õigesse kohta toimetada. Peatükis vastake järgmistele küsimustele: · Kas te müüte oma toodangut otse kliendile või vahendajale, kes müüb edasi ja/või töötleb teie toodangut? · Millega teie vahendajad tegelevad ja millised kasumieelduse neil on? · Kui te müüte otse kliendile, kas teil on siis ka kauplus või kasutate mingeid muid müümisviise? · Kuidas te oma kauba kliendini transpordite? · Kuidas ja kus teie klient teie tooteid ostab? · Kas teil on vaja oma tooteid valmistamise ja müügi vahepeal kusagil säilitada? (Kui jah, siis kus ja kuidas.) · Kui on perioode, kus keegi teie kaupa ei osta, kus te seda hoiate? · Kuidas te korraldate oma varusid? · Kas te peate pakkuma oma kliendile võimalust krediiti saada? Milline on teie krediidipoliitika? Kas teil on spetsiaalsed lepingud? · Kas eksisteerib minimaalne tellimuse suurus? 3

Majanduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

Ülevaade firma pakutavatest toodetest ja / või teenustest. Peatükk peaks sisaldama järgmist infot: · toote/ teenuse peamised tunnusjooned; · toote asetus lisaväärtuse ahelas, st kas tegemist on tooraine, komponendi või valmistootega; · kas tegemist on toote/ teenusega, mida juba turul pakutakse või uudistoote/ teenusega; · põhitoodetele/ teenustele pakutavad lisatooted või - teenused (kujundus, transport, konsultatsioon, hooldus, remont, tagavaraosad vms); · kuidas toode või teenus rahuldab potentsiaalsete ostjate vajadusi ja milliseid vajadusi; · kuidas kavatsetakse toodet/ teenust tulevikus edasi arendada; · kaubamärgid, patendid, toodet/ teenust puudutavad seadused ja määrused; · hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. 3.2.3 Senine äritegevus Antakse lühiülevaade ettevõtte senisest arengust. Kui äriplaan on seotud uue ettevõttega,

Majandus
514 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

toote/ teenuse peamised tunnusjooned; toote asetus lisaväärtuse ahelas, st kas tegemist on tooraine, komponendi või valmistootega; 8 Äriplaan kas tegemist on toote/ teenusega, mida juba turul pakutakse või uudistoote/ teenusega; põhitoodetele/ teenustele pakutavad lisatooted või - teenused (kujundus, transport, konsultatsioon, hooldus, remont, tagavaraosad vms); kuidas toode või teenus rahuldab potentsiaalsete ostjate vajadusi ja milliseid vajadusi; kuidas kavatsetakse toodet/ teenust tulevikus edasi arendada; kaubamärgid, patendid, toodet/ teenust puudutavad seadused ja määrused; hinna määramise alused, võrdlus konkureerivate toodete hindadega. 3.2.3 Senine äritegevus Antakse lühiülevaade ettevõtte senisest arengust. Kui äriplaan on seotud uue ettevõttega, siis seda osa ei ole vaja kirjutada

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Turunduse olemus

.. · Mis saab siis, kui teie kaup on kätte jõudnud? ......................................................................................................... · Kuidas teie toote või teenuse eest makstakse? ......................................................................................................... · Kuidas teie toodet transporditakse? ......................................................................................................... · Mille jaoks klient teie toodet tegelikult kasutab? ......................................................................................................... · Millised on tagastus- ja vahetusvõimalused? ......................................................................................................... · Kuidas teie tooteid parandatakse ja hooldatakse? .........................................................................................................

Turundus
44 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Müügistrateegiad ettevõttes

d) veenma toodet ostma ja kasutama Isiklik müük on sageli parim viis veenda inimesi mingit toodet muretsema Isikliku müügi eelis teiste müügivormide ees seisneb selles, et see on ainukesena kahepoolse infovahetuse kandja; säärane müük võimaldab pöörata individuaalset tähelepanu ostjale ning edastada vajaduse korral kohe ja vahetult mitmekülgset infot. Letimüük – kus müük toimub letist ja potentsiaalne klient tuleb müüja juurde ise ja kus teenindaja peab välja selgitama kliendi vajaduse ja pakkuma kliendile kõige sobivama variandi. Letimüügi ja näidiste järgi müügi korral on suur osatähtsus isiklikul ehk personaalsel müügil, mis toimub vahetu suhtlemise baasil Selvemüük – potentsiaalsel kliendil on suurem valiku võimalus, otseselt klienditeenindaja mõju puudub Messimüük – messidel toimub pidev pakkumine igale messi külastajale kes võib olla

Müügitöö alused
47 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun