Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

EESTI MAAÜLIKOOL
Majandus- ja sotsiaalinstituut

FAZERI „SAIAKÜPSETUSLETI“ HINNAKUJUNDUS TARTU ERINEVATES JAEKAUPLUSTES

Koostajad: Kristi Laan
MS III kusus I rühm
Tartu 2009
SISUKORD:
1. Sissejuhatus 3
2. Fazer Eesti AS tutvustus 4
3. Sortimentide analüüs valitud ettevõtetes 5
3.1. Soolaste toodete hindade erinevused 6
3.2. Magusate toodete hindade erinevused 7
3.3. Tooted, mille hinnaerinevused olid väikesed 7
4. Põhjendused hinnaerinevustele samalaadsete toodete osas 9
5. Kokkuvõte 10


1. Sissejuhatus


Antud töö eesmärgiks oli uurida Fazeri saiaküpsetusleti hinnakujundust Tartu erinevates jaekauplustes.
Kogusime andmeid 3 erinevast jaekaubandusettevõttest, kus see lett on olemas. Käesolevas uurimuses analüüsime Ringtee Selveri , Kaubamaja Toidumaailma ja Rimi Hypermarketi Fazeri saiatoodete sortimenti ning tarbijale kujundatud hindu.
Töö käigus külastasime kõikide Tartus esindatavate jaekaubanduskettide poode, kuid selgus, et Fazer on esindatud neist vaid kolmes eelpool nimetatutest.


  • Fazer Eesti AS tutvustus


    Fazeri pagaritööstused (Fazer Leipomot OY) on Soome juhtiv pagaritööstusettevõte, mis kuulub 1891. aastal asutatud Fazeri kontserni .
    Pagaritööstused asuvad lisaks Soomele ka Eestis, Lätis, Leedus, Rootsis ja Venemaal. Fazeri eesmärgiks on olla Põhjamaade juhtivaks ettevõtteks kõigis oma tegevusvaldkondades ning saavutada lähipiirkondades kindel turupositsioon.
    Fazer pakub värskeid, maitsvaid ja tervislikke pagaritooteid ning nendega seotud teenuseid. Firma jaoks on eriti olulised laitmatu kvaliteet, kliendikesksus ning maitseelamus.
    Fazer Eesti AS on asutatud 1993. aasta aprillis . Alates 2008. aasta detsembrist kuulub ametlikult Fazer Eesti AS ka Fazer
  • Vasakule Paremale
    Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #1 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #2 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #3 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #4 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #5 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #6 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #7 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #8 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #9 Fazer saiaküpsetusleti hinnakujundus Tartu erinevates jaekauplusettevõtetes #10
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-11-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 57 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Kristi Laan Õppematerjali autor
    Too on valmistatud õppeaines Hinnapoliitika ning strateegia. Uuringu käigus külastasin Tartu erinevaid jaekauplusettevõtteid, kus Fazeri saiaküpsetuslett on olemas ning analüüsisin pakutavate toodete sortimenti ning hindasid (mis hinnad kus on ning mis võib erinevate hindade põhjuseks olla).

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    15
    rtf

    Nimetu

    Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor KOLME KONKUREERIVA ÄRIETTEVÕTTE TURUNDUSMEETMESTIKU VÕRDLEV ANALÜÜS Astra Säälik Juhendaja: Priit Tannik TARTU, 2011 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................................... SISSEJUHATUS........................................................................................................................................... ÄRIETTEVÕTETE ÜLDISELOOMUSTUS................................................................................................ AS Kalev Chocolate Factory..................

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    24
    docx

    Praktika aruanne müüja kohal

    Tartu Kutsehariduskeskus Teeninduse ja kaubanduse osakond Käty Kivirand TARTU KUTSEHARIDUSKESKUSE KOPLI ÕPPERESTORAN JA TARTU KAUBAMAJA AS Praktikaaruanne Juhendaja: Vetka Vaike Grupp: MY08 Tartu 2009 1. Püstitatud praktikaeesmärkide ja ­ ülesannete lühikirjeldus

    Klienditeenindus
    thumbnail
    15
    docx

    Ettevõtte analüüs -Selver AS

    põhimõtetel toimivaks kaupluseketiks kasvas välja igapäevase töö käigus. Aastatel 1998-2001 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. 2002. aasta oli Selveri jaoks aktiivse laienemise ja arengu aasta, mil Selver kahekordistas oma kaupluste arvu ning laienes pealinnast väljapoole. Teine aktiivne laienemisaasta oli 2005 - lisandus 9 uut Selverit. Selveri ketti kuulub hetkel 34 kauplust, neist 11 Tallinna erinevates piirkondades. Iga Selveri nimi viitab enamasti piirkonnale või linnajaole, kus Selver asub. Selveri missioon ehk peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. Loovad sõbraliku õhkkonna, teenindavad kiiresti ja asjatundlikult, pakuvad kvaliteetseid kaupu ja Selveri Köögi maitsvaid tooteid. Selveri kauplused asuvad liikluse sõlmpunktides ja võimaldavad seetõttu kliendile kiiret ja mugavat poeskäiku. Selveri eripäraks on oma Selveri Köök , mis pakub laias valikus maitsvaid ja

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus
    thumbnail
    24
    odt

    Raamatupidamise praktika aruanne

    2 2 ETTEVÕTTE TUTVUSTUS Selver on Eesti tegutsev super- ja hüpermarketite kett, mis kaupleb peamiselt toidu ja esmatarbekaupadega. Selver on AS Tallinna Kaubamaja tütarettevõte. Selveri kaupluse ketile pandi alus 1995. Aastal, mil Tallinnas Lasnamäel avati Punane Selver. Aastatel 1998-2000 kujundati Selver ketiks, millel on ühtsed väärtused, arengueesmärgid ning identiteet. Selveri ketti kuulub hetkel 35 kauplust, neist 11 Tallinna erinevates piirkondades. Iga Selveri nimi viitab enamasti piirkonnale või linnajaole, kus Selver asub. Selveri eripäraks on Selveri Köök, mis pakub laias valikus maitsvaid ja uudseid salateid, kulinaari- ja pagaritooteid. Lisaks on Severil juba suur hulk oma kaubamärki kandvaid tooteid, mis on valmistatud spetsiaalselt Selverile. Selveris töötab üle Eesti kokku ca 3000 inimest. Selveri missioon e. peamine eesmärk on luua ja hoida kliendi usaldust. 2.1 Selveri struktuur (Joonis 1)

    Praktika aruanne
    thumbnail
    27
    doc

    Eestis tegutsevate kaubanduskettide iseloomustus

    ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, EDU, A, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Hüva ja Säästukaardi kaubamärgid. EESTI TARBIJATE ÜHISTUD ASUTAMISE JÄRJEKORRAS: · Antsla (18.09.1902) · Pärnu MÜ (17.11.1902) · Rapla TÜ (04.04.1904) · Vändra TÜ (29.12.1904) · Saaremaa TÜ (10.11.1905) · Räpina TÜ (18.08.1906)-2006.a · Hiiumaa TÜ (09.05.1907) · Viljandi TÜ (26.01.1908) · Tartu TK (20.09.1908) · Lihula TÜ (12.10.1908) · Laekvere TÜ (25.03.1909) · Harju TÜ (13.08.1909) · Keila TÜ (27.08.1909) · Abja TÜ (18.09.1909) · Tõrva TÜ (18.08.1910) · Väike-Maarja TÜ (25.09.1910) · Haapsalu TÜ (03.04.1911) · Kilingi-Nõmme MÜ (26.04.1911) · Järva TÜ (03.09.1911) · Võru TÜ (03.11.1911) · TÜ Oma (23.05.1913) · Põltsamaa MÜ (02.01.1914) · Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (07.05

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus
    thumbnail
    39
    doc

    TOIDU- JA ESMATARBEKAUPADE JAEMÜÜGI ETTEVÕTTLUSEKSKKOND LÄTIS

    (Vaarmets 2006) Laienemisotsuse tulemusena on mitmed hulgimüügifirmad, tootjad ja koostööpartnerid otsustanud Selveri plaanidega kaasa tulles samuti Lätti laieneda. Põhjuseks on kindlasti ka asjaolu, et sisseostu hakatakse koordineerima tsentraalselt ja põhiline koostöö jätkub juba tuttavate inimeste vahel. Kauplusepõhises tellimises hakatakse koostööd tegema Eesti firmade Läti filiaalidega. Hankijatega seoses on oluline nende hinnakujundus, tooteinfo tõlkimine, valuutaga seotud küsimused ja hindade ümmardamise küsimused valuuta konverteerimisel. Hankijate seas on põhiliseks muutuseks kaupade erinevus Lätis ja Eestis. Kaubavaliku tegemine on üks olulisemaid otsuseid mis mõjutab Selveri edukust Läti turul. Kuna Eestis on koostöö hankijatega juba 18 välja kujunenud ning levinud on elektrooniline andmevahetus, loodetakse sarnasele kiirele organiseeritusele ka Lätis

    Ettevõtemajandus
    thumbnail
    96
    doc

    Toidukaubaõpetus

    LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis..................................................................................

    Kaubandus
    thumbnail
    110
    docx

    Toidukaubaõpetuse õpimapp

    LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku SISUKORD SISUKORD..........................................................................................................................2 SISSEJUHATUS..................................................................................................................4 1KAUBAMÄRK.................................................................................................................5 1.1Ajalooline taust ja areng.............................................................................................5 1.2Kaubamärgi kaitse.......................................................................................................7 2KAUBAMÄRK LEIBUR..................................................................................................8

    Toidukaubaõpetus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun