Tallinna Tehnikaülikool Majandusteduskond Mikk Murel Youtube Referaat Juhendaja:Teele Heller Tallinn 2013 1 Table of Contents Sissejuhatus..........................................................................................................................................3 Firma ajalugu........................................................................................................................................4 Video tehnoloogia.........................................................
muudab ettevõtted kättesaadavamaks ja tema tooted või teenused tarbijale nähtavamaks. See on ainus turundusvorm, mis võib vahetult mõjutada tarbija otsust. Erinevalt traditsioonilisest meediast, mis on sageli väga kulukas paljudele ettevõtetele, ei nõua sotsiaalmeedia turundusstrateegia astronoomilist eelarvet. (Sotsiaalmeedia turundus) Ettevõtted kasutavad sotsiaalmeedia platvorme nagu Facebook, Twitter, YouTube ja Instagram, et jõuda laiema tarbijaskonnani peaaegu tasuta või väikese raha eest. See pakub ettevõtetele võimalust lähemalt suhelda klientidega ja kliendid saavad koheselt postitada kommentaare toodete või teenuste kohta. Seega on sotsiaalmeedia turundus kujunenud oluliseks suhete ja usalduse loomisel tarbijatega. (Jusupov 2013) 2. SOTSIAALMEEDIA KANALID Sotsiaalmeedia number üks kanaliks on Facebook (Joonis 1). Facebookil on ligi 1,5 miljardit
Infot sai otsida ja seda sai tarbida. Interaktsioon selle infoga oli aga minimaalne. Oskajamad said küll ise staatilisi veebilehti valmistada ja kohati sai ka kommentaare teatud lehekülgedele jätta, aga see oli ka kõik. Internetis surfamine sarnaneb Web 1.0 puhul raamatukogus käimisele. Web 1.0 suurimaks väärtuseks peetakse seda, et informatsioonile tekkis ligipääs. Web 2.0 puhul on vastupidi eelkäiale suur osa veebi sisust genereeritud kasutajate poolt. Näiteks Wikipedia, Youtube, blogid, sotsiaalvõrgustikud, jne. Piir tarbija ja looja vahel on tihti hägune. Kasutajatest saavad ühtaegu nii tarbijad, produtsendid, disainerid, jne. Internetis surfamine sarnaneb workshopil osalemisega või mõnel muul lõbusal viisil teiste inimestega suhtlemisega. Web 2.0 suurimaks väärtuseks peetakse sisu produtseerimise tavakasutajani viimist. Web 3.0 kombineerib Web 1.0 ja 2.0 suurimad väärtused ja lisab sinna tehisintellekti. Web 3.0 puhul aitavad masinad inimesi otsuste
(brauseris). GMail'i abil saad Sa peale tavapäraste Emailide vahetamise teha ka palju muid asju ja ta omab näiteks selliseid lisavõimalusi: Conversation, Google Buzz, Google Chat, Voice & Video Chat, Phone calls in Gmail; Sa võid sealt meilipostkastist minna otse Google Calendar, Google docs, Picasa Web Albums ja Google Reader veebilehtedele. Sa saad oma GMail meilipostkastist minna näiteks sellistesse Google pilverakendustesse nagu YouTube, Google Maps, Google Sites (free) jne. Kõikide nende töö baseerub pilvetehnoloogiale. Kui Sa töötad nendega, siis piisab Sulle ainult internetiühendusest ja brauserist, kogu ülejäänud tegevus toimub juba kusagil "pilves" (st Google serverites ja andmekeskustes) ning Sa ei pea käivitama ühtegi oma kõvakettal asuvat programmi ega ka Internetist midagi alla laadima. Google omab tuhandeid servereid ja väga palju andmekeskusi (Data Center). 2010. a
EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ FACEBOOK Ettekanne Kärolin Kiviste Tallinn 2010 SISU Sissejuhatus ............................................................................................................................................. 3 Ülevaade Facebook Inc-ist....................................................................................................................... 4 Statistilisi fakte .................................................................................................................................... 5 Mälestustahvlid ................................................................................................................................... 6 Grupid ja tugigrupid ............................................................................................................................ 6 Sotsiaalse võrgustiku netikett .........................................................
LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool JA 11 KÕ Anneli Raud TARKVARAUURING Arvutiõpetus Mõdriku2011 SISUKORD 1.1MS Office Kodu ja kool 2010..........................................................................................................................4 1.2MS Office Kodu ja äri 2010............................................................................................................................4 1.3MS Office Professional 2010 .........................................................................................................................5 1.4MS Professional Plus 2010.............................................................................................................................5 1.5MS Office Standard.......................................................................
sellest, kas ta vaatab kodulehte või uudiskirja läbi arvuti või mobiiltelefoni. Lisaks toon ära sotsiaalmeedia definitsiooni, kuna see on e-turunduse üks viimasel ajal kiiremini kasvavaid valdkondi. ―Lihtsalt ja lühidalt: sotsiaalne meedia on kasutajate poolt loodav sisu ja selle jagamist võimaldavad keskkonnad ning lahendused. Sotsiaalne meedia põhineb inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel. Tuntuimad sotsiaalmeedia keskkonnad: Facebook, Twitter, Youtube, Orkut, Flickr, Digg, Linkedin jt. Samuti foorumid, blogid, kommentaariumid jms. Sotsiaalne meedia ja eriti võrgustikud (Facebook, Orkut, Twitter) on tänaseks oma populaarsuselt ületanud seni liidrikohta hoidnud pornotööstuse.‖ (Kalda: Mis on sotsiaalne… 2009) 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid Maailma ligi 6.8 miljardist elanikust kasutas 2009.aasta seisuga internetti 1,8 miljardit inimest ehk 26.6% (World…)
probleem, mille ohjeldamiseks on kindlasti vaja tõhustada nii autoriõiguse kui ka karistusõiguse norme. Tähtis on seejuures ühiskonna teadlikkuse tõstmine probleemi tõsidusest.75 Mõned näited tänastest probleemidest: · 2009. aastal on juba mõne kuuga autorikaitse nõudel YouTube`ist maha võetud arvukalt Eesti muusikute videosid. Oma loo kadumine populaarsest veebikeskkonnast tuleb teinekord üllatusena ka muusikutele endile. YouTube pole aga Eesti Autorite Ühinguga sõlminud vastavat lepingut nii, et peaaegu kõik Eesti muusikute lood on sinna ülesse pandud ilma vastava loata. Samas on YouTube Eesti artisti parim võimalus pääseda globaalsele turule.76 · Tekkinud on palju veebilehti, kes vahendavad YouTube sisu. Kuna tegu on vaieldava valdkonnaga, siis on Autoriõiguste kaitse organisatsiooni tegevdirektori Erik Mandre
Kõik kommentaarid