Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

SWOT analüüs ja 5 jõu mudel (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
SWOT analüüs ja 5 jõu mudel #1 SWOT analüüs ja 5 jõu mudel #2 SWOT analüüs ja 5 jõu mudel #3 SWOT analüüs ja 5 jõu mudel #4 SWOT analüüs ja 5 jõu mudel #5
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-02-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 194 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eva Sikemäe Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
34
docx

Kululiidri strateegia referaat

.........................................................7 2.4.Diferentsiaalodav juurdepääs tootmisteguritele.........................................................................7 2.5.Mastaabisäästult sõltumatud tehnoloogilised eelised.................................................................7 2.6.Poliitilised valikud......................................................................................................................7 3.KULUJUHTIMINE JA VIIE KONKURENTSIJÕU MUDEL.........................................................9 4.KONKURENTSIEELIS TÄNU KULUDE JUHTIMISELE..........................................................14 5.PÜSIVA KULUEELISE KORRALDAMINE.................................................................................15 KOKKUVÕTE...................................................................................................................................16 ALLIKAD......................................................................

Juhtimine
thumbnail
34
docx

Strateegiline juhtimine

Väikesemastaabiline muutus Ressurssidest ajendatud () Strateegiline juhtimine tagab, et tehtaks õigeid asju: Määramatus, keerukus Mitterutiinsus Terve organisatsioon Suuremastaabiline muutus, raske tagasi pöörata Ootustest ja keskkonnast ajendatud () Strateegilise juhtimise protsess: Missiooni, eesmärkide ja strateegiate hindamine Sisekeskkonna uurimine Väliskeskkonna uurimine SWOT analüüs Uute missiooni, eesmärkide ja strateegia formuleerimine Strateegia hindamine ja elluviimine Strateegilise juhtimise areng Esimene oluline strateegia alane raamat (militaarstrateegia) ~500 a.eKr. Hiina ohvitserilt Sun Tzu'lt - "The Art of War" Sõjandusterminid kasutusel siiani, nt. kaitsestrateegia, otserünnak jt SJ ärijuhtimise mõttes pärineb USA-st 50-60-ndatel otsisid organisatsioonid uusi turge ­ Konkurents Euroopa ja Jaapaniga teravnenud

Juhtimine
thumbnail
10
docx

Strateegilise juhtimise eksam

eesmärkide saavutamise. Igapäevase TTK jälgimine näitab, kuidas on võimalik tulemusi ette näha ja mõjutada läbi põhjust-tagajärg seoste. Metoodika edukas rakendamine edendab tegevuse eesmärgistatust ja terviklikumat jälgimist ja selle sidumine motivatsioonisüsteemiga innustab ettevõtte kõikide tasandite töötajaid käituma vastavalt organisatsiooni strateegiale. 2. andke soovitusi ,,Strateegiline juhimimine" täiendamiseks. 3. esitage lühidalt Porteri 5-jõu analüüs valitud ettevõtte näitel. Michael Porteri kohaselt mõjutavad ettevõtet viis jõudu. 1) ettevõtete konkureerimist mõjutavad tegurid · Konkurentide arv, nende suurus ja mitmekesisus ­ konkurents kasvab võrdse suuruse ja võimalustega konkurentide arvu suurenedes. · Nõudluse muutumine ­ nõudluse kasv leevendab konkurentsi. · Väljumisbarjäärid ­ konkurentsitase ei lange, kui kõrged väljumisbarjäärid takistavad

Juhtimine
thumbnail
73
docx

Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse

....................................................................................12 Strateegia väljatöötamine ja täiustamine....................................................................................13 Strateegia eripära väikeettevõtetes.............................................................................................13 Tegevuskeskkonna, haru- ja konkurentsianalüüs...........................................................................13 Makrokeskkonna analüüs...........................................................................................................14 PEST ­ analüüs...........................................................................................................................14 Tegevusharu olukorra analüüs....................................................................................................15 Kriitilised edutegurid.......................................................................................

Juhtimine
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

RESURSID PARTNERID MINE SUHTED UPID VÕTME- MÜÜGI- TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline.

Ettevõtlus
thumbnail
28
doc

Ettevõtluse kordamisküsimuste vastused

RESURSID PARTNERID MINE SUHTED UPID VÕTME- MÜÜGI- TEGEVUSED KANALID VÕTMEKULUD TULUM UDEL 4 7. Äriidee teostatavuse analüüs, ärimudel ­ kõige üldisemalt nende roll ja koht uue ettevõtte rajamise protsessis. Teostatavuse analüüs kontrollib äriidee elujõulisust. Püütakse määratleda potentsiaalseid probleeme ja vastata küsimusele: Kas see idee hakkab tööle ja kas sellega tasub edasi minna? Leidub väga erinevaid metoodikaid. Teostatavuse analüüsiga kontrollitakse, kas äriidee on elujõuline.

Ettevõtluse alused
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

keskkonnanõuded); ·majanduslik ­ tegurid, mis mõjutavad tarbijate ostujõudu ja kulutamismustreid; ·kultuuriline ­ hõlmab sotsiaalset struktuuri, haridust, religiooni, väärtushinnanguid, ärikultuuri jne. 3. Milliseid hinnakujundust mõjutavaid tegureid Te teate ja kuidas nende mõju avaldub; nende positiivsed ja negatiivsed küljed? Lihtsustatult võiks hinnakujunduse jagada neljaks etapiks: sise- ja väliskeskkonna analüüs ehk hinda mõjutavad faktorid, hinnaeesmärkide määramine, hinnakujundusmeetodite valik ning hinnapoliitika väljatöötamine. Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte majandusraskustesse, liiga kõrged hinnad aga takistavad müüki ja viivad samuti ettevõtte majandusraskustesse. Oma tootele või teenusele tuleb leida optimaalne hind. 1. Kulupõhine hinnakujundus on kõige lihtsam hinna määramise meetod, kus toote

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

1. baasvajadused: igapäevaseks eluks vajalik toit, riietus, peavari ja puhkus. Ainult siis, kui need vajadused on rahuldatud, tehakse muid oste; 2. luksussoovid: lisanduvad minimaalsetele äraelamisvajadustele. Siinjuures muutuvad olulisemaks stiil, mood, maitse, mugavus jne; 3. impulsiivsed soovid: tekivad äkki ja ost toimub hetketuju ajel. Sageli mängib siin rolli hind - inimestel meeldib hoobelda kasulike tehingutega. Turunduse planeerimise aluseks on keskkonna analüüs – turunduskeskkonda tuleb analüüsida ning seal peituvaid piiranguid ja võimalusi turundusotsuste tegemisel arvesse võtta. Turunduskeskkond hõlmab nii isikuid, organisatsioone kui ka kõiki teisi jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust, sh turundusotsuseid. Süstemaatiline turunduskeskkonna jälgimine paljastab probleemid ja võimalused, mis mõjutavad turundusstrateegia kujundamist. Turunduskeskkond hõlmab isikuid, organisatsioone ja jõude, mis mõjutavad ettevõtte tegevust.

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun