Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Logistika alused 2 KT (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida nimetada kliendiväärtuse all ?
  • Millal on tellimus perfektselt täidetud ?
  • Mida tähendab aja kasulikkuse reegel: 1/4- 2- 20 ?
  • Millised kriteeriumid on olulised infovoo suhtes ?
  • Miks on pakkimine logistika huviorbiidis ?
  • Miks on ruumala minimeerimine oluline ja milliste toodete puhul ?
  • Mis on pakendi standardimise eesmärk ?
  • Kuidas vähendada pakkimisest tekkivat keskkonna kahjustamist ?
  • Mis kasu lisab kaubaalus ja konteiner ?
  • Miks on pakkimise puhul logistiku huviorbiidis pakendi kuju, kaal ja suurus ?
  • Millised pakkimist puudutavad seadused on Eestis ?
  • Mis on tagastus- e. reversiivlogistika ja miks ta on logistika huviorbiidis ?
  • Mille tõttu tagastuslogistika lülitamine logistikasse suurendab kulusid ?
  • Milliste negatiivsete mõjude tõttu tekkis roheline logistika ?
  • Kuidas on võimalik saavutada kuludes säästu rohelise ja tagastuslogistika kaudu ?
 
Säutsu twitteris
28. Mida nimetada kliendiväärtuse all?
29. Nimetada klienditeeninduse kolm taset.
1) Klienditeenindus kui tegevus (tellimuste vastuvõtt, töötlemine, kliendiga arveldamine, kaubandustegevus . 2) Kli-dus, mida mõõdetakse tulemust iseloomustavate näitajate abil ( standardid e normid, mille täitmist mõõdetakse) 3) Kli-dus kui filosoofia (Kli- duse osatähtsus firmale tervikuna )
30. Klienditeeninduse (KT) elemendid (3).
*Tegevuseelsed elemendid kindlustavad hea KT kliima (jaotamine, tagastuste ja täitmata tellimuste käitlemine) hea ostja-tarnija suhte kindlustamine. *Tegevusaegsed elemendid kindlustavad toote jaotuse kliendile ( laovarude reguleerimine, transpordi valik, tellimusprotseduurid mõjutavad: jaotusaega, tellimuse täitmise täpsus) *Tegevusjärgsed elemendid esindavad toodet toetavate teenuste reastust: kliendi kaitsmist defektsete toodete eest (kaebuste ja tagastuste käsitlus pärast müüki)
31. Kliendi teenindustaset mõõtvad näitajad.
*Õigeaegselt täidetud tellimus *Terviklik, täpne tellimus *Vigadeta, kahjustamata tellimus
32. Klienditeenindustaseme näitajale „Toote kättesaadavus” on norm 90%. Kuidas seda mõista?
See näitab tellimustsükli aega ja kindlust:
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Logistika alused 2 KT #1 Logistika alused 2 KT #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-04-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 139 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mannawaht Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted


Kommentaarid (3)

eppudu profiilipilt
eppudu: väga ok on
22:41 20-11-2012
mati25 profiilipilt
Mati Kaabermaa: Oli kasu
20:52 20-11-2010
Almerrr profiilipilt
17:22 18-02-2017


Sarnased materjalid

1
doc
Logistika alused 3KT
2
doc
Logistika alused
1072
pdf
Logistika õpik
74
docx
Ärilogistika konspekt
25
odt
Logistika alused põhjalik konspekt
56
doc
Logistika konspekt
15
doc
Logistika konspekt
14
docx
Logistika konspekt





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun