Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Otsingule "alateemadeks" leiti 22 faili

6
doc

Loodusõpetuse tööraamatu analüüs (KOOLIBRI) II klass

Loodusõpetuse tööraamatu analüüs Darja Berestova Antud magistritöös analüüsitakse KOOLIBRI kirjastuse teise klassi loodusõetuse tööraamatu esimene ja teine osa. Tööraamatu autorid on Marge Loks ja Üllar Loks.Tööraamat vastab 2002. aastal kinnitatud õppekavale. Tööraamatu 1. osas Tööraamatus on ühendatud õpiku ja töövihiku funktsioo...

Pedagoogika alused - Tartu Ülikool
51 allalaadimist
14
doc

Karjääriplaneerimine

1 SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 2 1. Karjääriplaneerimine...

Personalijuhtimine - Kutsekool
229 allalaadimist
1
odt

,,Miks on internet õpilastele kasulik``

,,Miks on internet õpilastele kasulik`` Internet on kõigile kasulik infomatsiooniallikas. See on kindlasti õpilastele suureks abimeheks koolitöödes.Tihti leidub seal isegi õpilastelesuureks abimeheks koolitöödes.Tihti leidub seal isegi rohkem infot kui teatmeteostes.Kui õpilased peavad tegema mitmeid sisukaid uurimistöid,siis enamuse vajalikust infost saab just internetist.Tuleb...

Arvutiõpetus - Kutsekool
40 allalaadimist
3
doc

Salvador Dali

mail 1904. aastal Figueresi väikelinnas Hispaanias Vahemere ranniku ja Prantsusmaa piiri lähedal. Tema isa oli kohalik notar, mõjukas ühiskonnaliige, ema Felipa Domenech Dalí pärines Barcelona lugupeetud kodanlikust perekonnast. Dalí sündis vaid vähem, kui aasta pärast ta venna surma, kes ei jõudnud kolmeaastasekski saada. Kuna vendadel oli sama eesnim...

Kunstiajalugu - Keskkool
57 allalaadimist
21
doc

Brasiilia majandus

(Kool) BRASIILIA MAJANDUS Referaat (nimi) (klass) (juhendaja) (LINN 2010) SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 SI...

Geograafia - Keskkool
91 allalaadimist
9
doc

Kuidas kirjutada kirjandit.

Kuidas kirjutada kirjandit? Refraat Sissejuhatus Kirjand on enamasti mõne lehekülje pikkune proosavormis kirjutis, mis tuleb kooliõpilastel või kõrgkooli või muusse õppeasutusse sisseastujatel koostada õppetöö käigus harjutusülesandena või kontrolltööna, võistlustööna või eksamitööna. Kirjand võib olla arutlev, jutustav või kirjeldav. Arutleva kirjandi puhul nõutakse tavaliselt, et see...

Tekstiõpetus - Keskkool
60 allalaadimist
2
docx

Internet

Abiks on internet (peatükkid 2,3,8 ) http://et.wikipedia.org/wiki 2. Mis aastal hakati kasutama väljendit Internet? Väljendit Internet hakati kasutama aastal 1973. aastal. 3. Mis on Internet? Internet on 70.ndate aastate lõpus loodud andmesidevõrk, mi...

Informaatika - Keskkool
7 allalaadimist
25
pdf

MONTESSORI PEDAGOOGIKA - KASVATAMISEST JA FILOSOOFIAST

TALLINNA ÜLIKOOL Kasvatusteaduste Instituut MONTESSORI PEDAGOOGIKA - KASVATAMISEST JA FILOSOOFIAST Tallinn 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS ........................................................................................................................ 3 MARIA MONTESSORI ELUST...

Kasvatusteadus ja... - Tallinna Ülikool
117 allalaadimist
17
docx

Uurimistöö - Toitumishäired

Tallinna Nõmme Gümnaasium Liisa Sildmaa Toitumishäired Uurimistöö Juhendaja: Õpetaja Evelin Vanaselja Tallinn 2012 ANNOTATSIOON Tallinna Nõmme Gümnaasium...

Meditsiin - Keskkool
67 allalaadimist
2
doc

Filosoofia vahearvestus

lugesin läbi Descartes'i 2.meditatsiooni ning rakendasin selle peal erinevaid tõlgendustehnikaid. Kõige paremini sobisid mulle enim levinud Teksti tõlgendamise tehnikad: Olulise allajoonimine, teksti liigendamine alateemadeks ja lühikokkuvõtte kirjutamine. See andis mulle kõige parema tervikliku pildi teksti sisust. Edaspidi hakkan kindlasti kasutama olulise allajoonimist ja teksti alateemadeks li...

Filosoofia - Eesti Maaülikool
286 allalaadimist
2
docx

Jumala ja inimese hinge oleluse tõestuspõhjendid, mis on metafüüsika põhialused

Jumala ja inimese hinge oleluse tõestuspõhjendid, mis on metafüüsika põhialused I Minu jaoks on kõige sobivamaks stiiliks allajoonimine, kuna see on kõige kiirem ning minu jaoks kõige lihtsam ning arusaadavam meetod. 1a) Tehnikad, mida eelnevalt kasutanud olen, olid allajoonimine, teksti liigitamine alateemadeks ning jooniste ja mõisteskeemide tegemine...

Filosoofia - Eesti Maaülikool
72 allalaadimist
2
docx

Filosoofia 1.vahearvestus

Sest see on siiani tundunud minu jaoks kõige lihtsam viis tekstist olulise informatsiooni kiireks leidmiseks ning käsitlemiseks. Vähemal määral olen kasutanud ka tekstist kokkuvõtte kirjutamise moodust. Sest tekstist olulisema leidmine ning selle kirjapanemine annab palju lihtsama ja loogilisema pildi...

Filosoofia -
38 allalaadimist
6
doc

Filosoofia vahearvestus Eesti Maaülikool

Filosoofia vahearvestus I osa- Teksti tõlgendamise tehnikad Olulise allajoonimine See tehnika on ka mulle kõige enam tuntud. See aitab hiljem kiiresti meelde tuletada millest tekst oli, kuna ma ei ole osav diagonaalis lugeja, aitab see mul olulisemad mõtted ja seosed välja tuua. Märkuste tegemist kasutan, aga vähem, nende kahe kombineerimine andis väga hea tulemuse, lisaks olulise märkimisele mõtlesin ho...

Filosoofia -
91 allalaadimist
6
docx

Filosoofia vahearvestus (Popper ja Descartes)

1b) Minu jaoks oli täiesti uueks tekstide tõlgendamise tehnikaks hermeneutiline ring. Kuigi sain sellest tehnikast kerge ülevaate, ei tundu see olevat siiski tehnika, mida hakkan tulevikus kasutama. Kuigi eelmises osas ei maininud ma järgnevaid tehnikaid: teksti liigendamine alateemadeks ning jooniste ja mõisteskeemide tegemine, ei tähenda see, et ma neid varasemalt ei teaks ja alles nüüd tundma oleks õppinud, vaid minu jaoks pole need efektiivsed. II osa 1. Teksti teema ja autori uurimisprobleem Teksti teemaks on „teadmised ilma autoriteedita“. Autori uurimisprobleemiks on tõestada, et empiristide argumentatsioon ei pea paika. Esiteks seab ta kahtluse alla empiristide pädevuse: „ Kas vaatlus on meie maail...

Filosoofia -
83 allalaadimist
6
docx

Filosoofia vahearvestus

Minu jaoks on see kõige sobivam meetod, sest see hakkab paremini silma ja talletub mällu. Samuti meeldib mulle kasutada erinevaid skeeme, jooniseid ja tabeleid. Süstematiseeritud informatsiooni on palju lihtsam mõista ning vajaliku informatsiooni üles leidmine on lihtsam. Olen kasutanud veel mõttekäikude lihtsustavat ümbersõnastamist, lühikokkuvõtte kirjutamist ja teksti liigendamist alateemadeks . Antud tehnikatest ei ole ma kasutanud hermeneutilist ringi. See tehnika on minu jaoks täiesti uudne. Osa II 1. Teksti teema ja autori uurimisprobleem Teksti põhiteema seisneb selles, et teadmiste kõige algsemaid allikaid pole olemas. Lähtuvalt eelnevast tekkis autori uurimisprobleem:“ Kas vaatlus on meie maailmamõistmise algseim, ülim allikas? Ja kui ei, siis kust ammutame oma teadmised?“ 2...

Filosoofia -
12 allalaadimist
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

Diskuteeritava probleemi peab keegi selgelt sõnastama. Õpilasne vajab poleemikasse sekkumiseks eelteadmisi temaatikast. Diskussiooni käivitamiseks vajavad õpilased eelhäälestust, lähtudes käsitletavast teemast (mingi ühistegevus – ühtekuuluvustunde või ühisprobleemi rõhutamisejks). Tõsisema probleemi üle diskuteerijate arvu suurendamiseks on otstarbekas jagada üldteema alateemadeks , mis antakse arutamiseks väikestele rühmadele 10-15 min pärast tutvustatakse tehtud järeldusi. Järgneb üldine disk. Diskussiooni edukus oleneb suuresti õpetaja suutlikkusest ja kogemustest seda organiseetrida. Eelkõige oskust võhendada järk-järgult oma juhtivat rolli vaidluse edenedes. Õpilasteni peab jõudma sõnum, et nende mõtteid ja ideid aktsepteeritakse, väärtustatakse. Vahel otstarbekas usaldada juhtimine õpilasele...

Alternatiivpedagoogika - Tallinna Pedagoogiline Seminar
59 allalaadimist
8
docx

Filosoofia vahearvestus 2015

See aitab silmatorkavalt eristada olulisemaid mõtteid ja seoseid. Lisaks kasutan märkmeid ja märksõnu, et lahti seletada keerulisemad laused. Sageli muudab teksti raskesti mõistetavaks just lausete pikkus. Sel juhul püüan olulise mõtte alla joonida ning sedasi need lühemate märkustena kirja panna. Teksti liigendamine alateemadeks Seda tehnikat olen kasutanud eelkõige kirjandite ja esseede analüüsimiseks. Kui olen kirja pannud iga lõigu põhiteesi või idee, siis annab see kirjutisest hea ülevaate ning võimaldab kiirelt leida koha, kust võiks teemakohast infot leida. Mõttekäikude lihtsustav ümbersõnastamine Seda tehnikat olen kasutanud näiteks võõrkeelsete tekstide lugemisel. Lisaks on meetodit hea kasutada ümberjutustuse ettevalmistamisel, sest k...

Filosoofia -
57 allalaadimist
3
docx

Filosoofia vahearvestus Popperi ja Descartese tekstid

OSA Enim olen kasutanud olulise allajoonimist, lühikokkuvõtete kirjutamist. Kõige enam oleneb tekstist või materjalist millist viisi kasutada. 1a. Varasemalt olen kasutanud allajoonimist, lühikokkuvõtete tegemist ning jooniseid, mõisteskeeme, samuti ka mõttekäikude ümbersõnastamist 1b. Varem pole ma kasutanud tekstide liigendamist alateemadeks , ning hermeneutilisest ringist polnud ma varem üldse...

Sissejuhatus filosoofiasse - Tallinna Ülikool
5 allalaadimist
16
docx

KUIDAS KIRJUTADA KIRJANDIT?

Ürita vältida liigset tundelisust ning ülearust paatost (vaata ÕS), sest need võivad mõjuda (ja mõjuvadki) piinlikkust tekitavalt. 4. Loogiline lõpp tähendab, et lõpetad oma arutluse kirjandi sisust tulenevalt loogilise järeldusega või üldistusega. Iga lõpetus peab tulenema loogiliselt kirjandi sisust. Töö mustandiga 1. Eeltööna kogutud kirjandi ainestik jagatakse pea- ja alateemadeks või pea- ja alaprobleemideks ning järjestatakse loogiliselt. Tekst koostatakse probleemide kaupa. Probleemi analüüs sisaldab teatud nähtuste olemuse selgitamist, väiteid, nende tõestust, üldistust ja järeldusi. Arutlus ei saa toetuda ainult analüüsile, olulised on näited, definitsioonid, kirjutaja oskus nähtusi rühmitada ja neid millegagi võrrelda. Selline kirjutamine eeldab põhjalikku eeltööd, ratsionaalse...

Kirjandus - Keskkool
3 allalaadimist
102
docx

Pedagoogiline psühholoogia

Saavutatakse ühtekuuluvustunde või ühisprobleemi rõhutamises. - Mažoorsema iseloomuga diskussiooni hõlbustab sellele eelnev ajurünnak, loomaks õpilastes vastav meeleolu ja suurendamaks valmisolekut oma vaadete väljaütlemiseks. - Tõsisema või ulatuslikuma probleemi üle diskuteerijate arvu suurendamiseks on sageli otstarbekas jagada üldteema alateemadeks , mis antakse arutamiseks väikestele õpilasrühmadele. Diskussioon jätkub rühmaseisukohtade ja eriarvamuste arutamisega. 21. Võtted klassidiskussiooni käivitamiseks. Klassidiskussiooni käivitamiseks õpetaja formuleerib teema, paneb paika arutluse piirid ja loob tingimused vaidluse arenguks. Diskussiooni võib alustada küsimuste esitamisest ja vastamisest, laiendades seda järk- järgult kogu klassile. 22. Abistrateegia...

Psühholoogia -
52 allalaadimist


Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun