Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Ärijuhtimise eriala
Taavi Ranna EV-1-Q-E-tal TURUNDUSE OLEMUS JA KAMPAANIAD KRIISI AJAL Referaat
Juhendaja : lektor Aet Kull , MA.
Tallinn 2009 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal
SISUKORD
SISSEJUHATUS .........................................................................................................................3 1 TURUNDUSE OLEMUS ...................................................................................................4 1.1 Turunduse tegevused ...................................................................................................4 1.2 Klassikaline turundusmeetmestik (4 P-d)....................................................................5 1.3 Turunduse juhtimise neli etappi ehk PDCA -mudel.....................................................6 2 TURUNDUSKAMPAANIAD KRIISI AJAL ....................................................................7 2.1 Lojaalsus......................................................................................................................8 2.2 Mainekampaaniad........................................................................................................8 2.3 Emotsionaalsus ............................................................................................................8 2.4 Meedia mix ..................................................................................................................9 KOKKUVÕTE ..........................................................................................................................10 KASUTATUD ALLIKMATERJALID.....................................................................................11
2 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal
SISSEJUHATUS
Viimastel aastakümnetel on, nii pratilises majandustegevuses, kui ka teoreetilistes aruteludes, tõusnud tähtsale kohale ettevõtete, aga ka teiste subjektide, konkurentsivõime ja selle saavutamine. Täna, mil on maad võtnud majandus-ja finantskriis, on lisandunud eelnimetatud konkurentsivõime saavutamisele ka küsimus selle säilitamise kohta.
Infomajandus on viinud hüperkonkurentsi tekkeni, kus turgu delegeerib pigem tarbija, kui tootja või müüja. Selle põhjuseks on ostjate suurenenud konkurentsi-ja hinnateadlikkus ning nõudlus kvaliteedi järgi.
Digitaalmajandus on jõudnud staadiumi, kus ettevõtetel tuleb kindlamalt määratleda oma turgude ulatus ja positsioon. Vajatakse uusi turundusideid, -oskusi, -suhteid, mille loomiseks ei piisa enam tavapärasest turundusosakonnast. Selleks on vaja midagi enamat .
Käesoleva töö eesmärk ongi välja selgitada tõhusaimad meetmed konkurentsivõime hoidmiseks ja tõstmiseks kriisi ajal.
Töö esimeses peatükis vaadeldakse turundust üldiselt, selgitades selle olemust (sisu, peamisi meetmeid jms.) ning vajalikkust.
Teine peatükk pöörab tähelepanu turunduskampaaniatele, nende efektiivsusele ning vajadusele kriisi ajal..
Kokkuvõttes teeb töö autor omandatud info põhjal järeldused ning esitab oma seisukohad töö eesmärgi osas.
3 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal
1 TURUNDUSE OLEMUS
Turundust võib julgelt pidada ettevõttes üheks tähtsmaks tegevuseks, mis mõjutab kogu organisatsiooni ja ilma milleta on sisuliselt võimatu ettevõtlusturul läbi lüüa.
Turundus (ing.k. marketing ) ei ole käsitletav ühtse tervikuna , kuna see koosneb erinevatest nn. ülesannetest. Sellest tulenevalt on turundusel ka mitemeid definitsioone, mille sisu ja eesmärk jäävad tegelikkuses ikkagi muutumatuks. Nii on näiteks Ameerika Turundusassostsiatsioon
Vasakule Paremale
Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #1 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #2 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #3 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #4 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #5 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #6 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #7 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #8 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #9 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #10 Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-11-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 141 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor jüri mets Õppematerjali autor
Referaat turundusest kriisi ajal

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Turundus

MAINORI KÕRGKOOL Disaini Instituut Disaini eriala TURUNDUS. TURUNDUSE OLEMUS JA TURUNDUSE JUHTIMISE VAJALIKKUS TÄNAPÄEVAL. TURUNDUS MAJANDUSLANGUSE TINGIMUSTES. Referaat Tallinn 2009 Turunduse olemus ja juhtimise vajalikkus. Turundus majanduslanguse tingimustes. 1. SISUKORD 1.SISUKORD...................................................................................................................... 2 2.TURUNDUSE OLEMUS.................................................................................................. 3 2.1 Turunduse ajalooline taust........................................................................................ 3 2.2 Turunduse mõiste.....................................................

Turunduse alused
thumbnail
10
docx

Informaatika kodutöö 1.

Estonian Business School Juhtimise õppetool STRATEEGILISE TURUNDUSE TÄHTSUS ETTEVÕTTE TULEVASELE ÄRITEGEVUSELE Referatiivne ülevaade Õppejõud Viljo Kallas Tallinn 2010 Illustratsioonide sisukord Sissejuhatus Planeerimine on tulevikku suunatud tegevus, mis algab eesmärkide püstitamisega, üritab vältida oma teel kõiki võimalikke ohtusid, kasutada kõiki võimalusi, ning lõppeb eesmärkideni jõudmisega, seda mitte reaalselt, vaid teoreetiliselt

Informaatika
thumbnail
12
doc

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes

TIITELLEHT Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes Siia kõik see enda ja õppejõu info Kärdla 2008 SISUKORD 1. Sissejuhatus 2. Turunduse mõiste ja tänapäeva määratlus antud töö kontekstis 2.1. Mõiste muutumine läbi ajaloo 3. Eduka ettevõtte käitumismallide suunad nn turundusgurude ja arvamusliidrite soovitusel 3.1. Mark Earlsi karja-turundus meetod (Herd-like marketing) 3.2. Seth Godini hõimude kaudu ja aevastajate abil toimiv turundus (tribes and spreading ideas) 3.3. Aune Pasti imagoühiskond 4. Uuenenud turundusvõtete rakendamise väljundid ettevõtetele 4.1

Ettevõtlus
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline reklaamile kulutada. Kuid viimased uuringud on näidanud, et kulutused on online-reklaami kasvule. Miks inimesed nii kiiresti loobuvad trükimeediast ja soovivad kasutada internetireklaami võimalusi. Referaadis mõtestam autor lahti teemasid, miks on internetireklaam

Turundus
thumbnail
51
ppt

Turundus

Majandusõpetus Vabaaine 9. ja 10. tund Turundus Turunduse juhtimine Turunduse juhtimine on ettevõttes kesksemaid äriprotsesse, mis seob endaga kõik teised valdkonnad selleks, et luua võimalused klientide ootuste täitmiseks ja ületamiseks. Turundus Turundus ehk marketing (ingl. k marketing) on tegevus, mille eesmärgiks on viia kokku ostjad ja müüjad. Turundus Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates (võimalike) tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi:

Majandus
thumbnail
11
doc

Müük ja marketing- turgude analüüs

...........................10 KASUTATUD KIRJANDUS................................................................................................................. 11 2 SISSEJUHATUS Termin ,,marketing" tuleneb inglise keelsest sõnast ,,market" (turg) ja tähendab turualast tegevust, tööd turuga. Marketingi eestikeelseks sünonüümiks on turundus. Turundus kujutab endast teadmiste süsteemi, mis käsitleb ettevõtja ja turu suhteid. Arvatakse, et turundust praktiseeriti juba 17. sajandil Jaapanis, kus Tokyos avati esimene univerasaalkauplus. Kuid mis abi on müümisel turundusest ja kuidas see aitab kliente leida? Turundustegevuse tähtsus on suur ja vajalik. Müük ja turundus on on omavahel tihedalt seotud, sest tänapäeva turumajanduses on peaaegu võimatu müüa kaupa ilma korraliku turu uuringuta ega turundusplaanita.

Turundus
thumbnail
15
doc

Toote positsioneerimise võtted turunduses

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse Instituut Turunduse eriala Serena Huul TOOTE POSITSIONEERIMISE VÕTTED TURUNDUSES Ainetöö Juhendaja: Priit Tannik Võru 2009 SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1. TOOTE POSITSIOONI JA POSITSIONEERIMISE MÕISTE.......................................... 4 2. TURUNDUSE OLEMUS................................

Ainetöö
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

TURUNDUS 1. TURUNDUSE OLEMUS TURUNDUS on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsessi kaudu (P.Kotler). Inimeste VAJADUSED (needs) tekitavad NÕUDLUSE (demand), kui soovile lisandub OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või

Turundus




Meedia

Kommentaarid (1)

kristi_02 profiilipilt
kristi_02: Väga kasulik, sest teema on aktuaalne endiselt.
15:59 13-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun