Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Suhtekorralduse eksami materjal (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

SUHTEKORRALDUSE EXAM

  • Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus ja kommunikatsiooni auditi läbiviimine
    Suhtekorraldusprogrammi ettevalmistus
    Maailmas üldiselt tunnustatud suhtekorralduse planeerimise ja elluviimise mudel on neljaosaline:
    • probleemide defineerimine
    planeerimine ning programmi koostamine
    • suhtekorraldustegevus
    • programmi hindamine, tagasiside kogumine.
    Kõik mudeli osad on võrdselt tähtsad, kuid kogemusele tuginedes võib väita, et nn kodutöö tegemine on tegelikult programmi õnnestumise võti. Kahjuks on igapäevaelus just see etapp tihti vaeslapse osas ning nii nagu teistelgi elualadel tormatakse ka suhtekorraldustegevuses “pea ees tulle” teadmata, milline on tegelik probleem ning mida arvavad sihtgrupid , kellega suhelda tuleb.
    Seega on ettevalmistustöö tähtsust raske ülehinnata.
    Mitmesugused analüüsid ja uuringud, mida ettevalmistuseks kasutatakse, ei ole vajalikud mitte ainult probleemide ning suurte muutuste puhul. Nii pikaajaline organisatsiooni imago loomise programm kui ka ühekordne projekt vajavad kas suuremal või vähemal määral ettevalmistustööd.
    Igasuguse suhtekorraldusprogrammi eesmärk on üldjuhul kas olemasoleva positiivse olukorra säilitamine või ebarahuldavas olukorras soodsa muutuse esilekutsumine. Seega on programmi ettevalmistusfaasi ülesanne teisel juhul leida peamised faktorid , miks organisatsiooni ning tema sihtgruppide vaheline suhtlus (või selle mingi osa) ei vasta organisatsiooni ootustele. Kui soovitakse olemasolevat olukorda säilitada, tuleb identifitseerida, mida on seni hästi tehtud – st millised faktorid on soodustanud organisatsiooni positiivse imago
  • Vasakule Paremale
    Suhtekorralduse eksami materjal #1 Suhtekorralduse eksami materjal #2 Suhtekorralduse eksami materjal #3 Suhtekorralduse eksami materjal #4 Suhtekorralduse eksami materjal #5 Suhtekorralduse eksami materjal #6 Suhtekorralduse eksami materjal #7 Suhtekorralduse eksami materjal #8 Suhtekorralduse eksami materjal #9 Suhtekorralduse eksami materjal #10 Suhtekorralduse eksami materjal #11 Suhtekorralduse eksami materjal #12 Suhtekorralduse eksami materjal #13 Suhtekorralduse eksami materjal #14 Suhtekorralduse eksami materjal #15 Suhtekorralduse eksami materjal #16 Suhtekorralduse eksami materjal #17 Suhtekorralduse eksami materjal #18 Suhtekorralduse eksami materjal #19 Suhtekorralduse eksami materjal #20 Suhtekorralduse eksami materjal #21 Suhtekorralduse eksami materjal #22 Suhtekorralduse eksami materjal #23 Suhtekorralduse eksami materjal #24 Suhtekorralduse eksami materjal #25 Suhtekorralduse eksami materjal #26 Suhtekorralduse eksami materjal #27 Suhtekorralduse eksami materjal #28 Suhtekorralduse eksami materjal #29 Suhtekorralduse eksami materjal #30 Suhtekorralduse eksami materjal #31 Suhtekorralduse eksami materjal #32 Suhtekorralduse eksami materjal #33 Suhtekorralduse eksami materjal #34 Suhtekorralduse eksami materjal #35 Suhtekorralduse eksami materjal #36 Suhtekorralduse eksami materjal #37 Suhtekorralduse eksami materjal #38 Suhtekorralduse eksami materjal #39 Suhtekorralduse eksami materjal #40 Suhtekorralduse eksami materjal #41 Suhtekorralduse eksami materjal #42 Suhtekorralduse eksami materjal #43 Suhtekorralduse eksami materjal #44 Suhtekorralduse eksami materjal #45
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 45 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2010-05-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 203 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor aasacoxy Õppematerjali autor
    suhtekorralduse eksami kordamisküsimuste vastused)loengukonspektist ja äripäeva käsiraamatust)

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    14
    doc

    SUHTEKORRALDUS

    Loeng 1 ­ Suhtekorralduse eesmärgid, funktsioonid. Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO

    Suhtekorraldus
    thumbnail
    11
    doc

    Organisatsiooni sisene suhtekorraldus

    Informatsiooni talletamine ja töötlemine Emotsionaalse ja industriaalse intelligentsi toetamine Firma suhted ametiühingutega Sisemine turundus Töötajate suhted piirkonna org-dega Töötajate rahulolu uuringud Firmasisese kommunikatsioonistrateegia loomine ja elluviimine Firmakultuuri (tegutsemistava) sõnastamine Töötajate lojaalsuse suurendamine Organisatsiooni sisene suhtekorraldus 11.1 Eesmärgid: · Suurendada töötajate motivatsiooni, rahulolu ja organisatsioonilojaalsust · Vähendada info abil töötajate ebakindlust Lisaväärtus ettevõttele = sisekommunikatsiooni põimimine väliskommunikatsiooni ja ettevõtte põhitegevusega

    Suhtekorraldus
    thumbnail
    33
    docx

    Avalike suhete põhjalik konspekt

    Avalikud suhted Suhtekorralduse kujunemislugu Mis on suhtekorraldus? · Suhtekorraldus on kogu organisatsiooni suhtlemisprotsessi organiseerimine ja juhtimine eesmärgiga saavutada hea arusaamine ning side organisatsiooni ja kindlate sihtgruppide vahel; see on kindel planeeritud ja pidev jõupingutus rajada ning säilitada head tahet ja vastastikust mõistmist organisatsiooni ning tema sihtgruppide vahel (F. Seitel, 1996) · 1923.a. oli suhtekorralduse isa E.Bernays (1891-1995) defineeritud suhtekorraldust

    Avalikud suhted
    thumbnail
    10
    docx

    Organisatsiooni suhtekorraldus ja meediasuhted

    4. Kuidas keskkond mõjutab kommunikatsiooni? Keskkond mõjutab kommunikatsiooni , kuna sõnum võib keskkonnategurite mõjul võimenduda või hoopis kaotsi minna. 5. Missugustest etappidest koosneb suhtlemine? Ümberlülitamine iseendaga suhtlemiselt partneriga suhtlemisele; kontakti loomine, põhiteadete vahetamine, kontakti katkestamine; 6. Missugused on informatsiooni edastamise võimalused? 7. Mis on avalike suhete (suhtekorralduse) eesmärk? Miks see on vajalik? Suhtekorralduse ehk PRi juhtmõte on luua arusaamist plaanipärase, kahepoolse ja järjepidava kommunikatsiooni abil. Ehk siis teha organisatsiooni tegevus oma sihtgruppidega dialoogis olles arusaadavaks, usaldusväärseks ja huvitavaks ning seeläbi aidata organisatsioonil oma põhitööd paremini teha. 8. Missugused on avalike suhetega tegeleva töötaja tööülesanded? Suhtekorraldaja/avalike suhete juht peab reageerima päringutele, mis tulevad

    Meediateooriad
    thumbnail
    6
    rtf

    Avalike suhete kodutöö

    Kodutöö Nimi: Mari-Liis Puusalu SR088 1. Kommunikatsiooniprotsess: saatja vastuvõtja teade tagasiside kontakt Antud valikus peaksid kõik kommunikatsiooniprotsessi hulka kuuluma. Kontakt on ilmselt selleks, et saaks üldse kellegagi ühendust. 2. Loetlege informatsiooni edastamise võimalusi (vähemalt viis võimalust) Telefonikõne, pressiteade, faks, kiri, kohtumine ajakirjanikega ettevõttes, pressikonverents, erialane kohtumine, artikli kirjutamine avalike suhete töötaja poolt, videolindid, helisalvestised ja elektroonilised teated 3. Teade ehk signaalid liiguvad kanali kaudu. Kanaliks võivad olla: raadio, televisioon, trükiajakirjandus, veebimeedia 4. Avalikud suhted on: Avalikud suhted on juhtimisfunktsioon. · Väärtustab avalikkuse suhtumist. · Kujundab ja hoiab firma mainet, usaldussuhteid. Avalikud suhted toimivad kahel t

    Avalikkussuhete alused
    thumbnail
    6
    docx

    Sissejuhatus suhtekorraldusse

    retoorika on väga oluline suhtekorraldajatele(esimesena pani kirja mingi retoorikavärgi aristoteles). retoorika üks oluline osa on kirjutada kõnesid propaganda suhtekorralduse algus: algu kasutasid inimesed reklaame.. kuid inimesed ei võtnud väga vedu. seejärel palgati ajakirjanikke kes nt hakkasid kirjutama et kui hea see seep on kuid ka sellest nähti läbi. uus meetod: avalikud suhted 19 saj lõpus ilmusid pressiteated esimene suhtekorraldusfirma on loodud 1900 aastal Moodne suhtekorraldus Ivy Ledbetter Lee. oli algselt ajakirjanik, sealt edasi sai temast PR. töötas raudtee firmade jaoks, oli Rockefelleri perekonna suhtekorraldaja. Motoks the public be informed(firmad peavad rääkima ise enda lugu võimalikult ausalt ja avatult) Edward Bernays. nn suhtekorralduse isa. temalt on pärit mitmed juhtumid mis on väga tähtsad PR ajaloos, üheks on nt Torches of freedom(naistele suunatud suitsetamise propageerimise kampaania). Kasutas palju Freudi psühhoanalüütikat

    Suhtekorraldus
    thumbnail
    11
    doc

    Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

    MAINORI KÕRGKOOL Indrek Semm Ärijuhtimine Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis Referaat Juhendaja: Liina Randmann, MSc Tartu 2009 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis SISUKORD SISSEJUHATUS...............................................................................................................3 1. SUHTEKORRALDUSE VAJALIKKUS.....................................................................4 1.1. Suhtekorralduse eesmärk ja funktsioonid..............................................................4 1.2. Suhtekorraldaja ülesanded organisatsioonis...........................................................4 2

    Organisatsiooni kommunikatsioon
    thumbnail
    34
    docx

    Suhtekorralduse eksamiteemad.

    Kinnine süsteem: keskendub organisatsiooni ajaloole. Otsuseid tehakse varasematele kogemustele tuginedes Avatud süsteem: keskendub väliste sihtrühmade sisendile ja organisatsiooni väliskeskkonnale Sidusrühma teooria Sidusrühm on grupp või indiviid, kes võib mõjutada või on mõjutatud läbi organisatsiooni eesmärkide saavutuste Esmased (kliendid, töötajad jne) ja teisased (huvigrupid) sidusrühmad Aktiivsed, passiivsed ja erilised siht- ja sidusrühmad Grunig: Suhtekorralduse 4 mudelit: Pressiagentide mudel propaganda Avaliku informatsiooni mudel Ühesuunaline, tõesus oluline Kahesuunaline asümmeetriline mudel Tagasiside. Võim saatjal, et mõjutada vastuvõtjat nõustuma ja toetama saatja organisatsiooni Kahesuunaline sümmeetriline mudel Üksteisemõistmise ideaal, dialoog. Mõlemad pooled valmis muutuma. Põhjalikud uuringud Mudelid; STRATEEGILINE PLANEERIMINE RACE mudel Uurimistöö (research) Tegevuse planeerimine (action planning)

    Suhtekorraldus




    Meedia

    Kommentaarid (2)

    ultramatriin profiilipilt
    ultramatriin: Informatiivne materjal. Aitäh.
    15:03 11-12-2012
    kazku profiilipilt
    Katri Kikas: Tänu! Tasus alla laadida.
    20:10 22-11-2015



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun