Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"visualiseeritud" - 20 õppematerjali

thumbnail
2
docx

Mis on visualiseeritud tegevusjuhendid?

ALTERNATIIVKOMMUNIKATSIOONI E-ÕPPE TÖÖ. Tiina Liiv Mis on visualiseeritud tegevusjuhendid? Visualiseeritud tegevusjuhend on kõige lihtsamalt öeldes piltidega juhend mille abil vaimupuudega inimene saab teha oma igapäevaseid tegevusi jälgides neid pilte. Piltidel olevad juhised peavad olema selged ja üheselt mõistetavalt, juures ka kiri tegevuse kohta. Tegevuste keerukus oleneb kindlasti individuaalselt inimese arengutasemest, tema piltidest arusaamisest ja paljudest muudest teguritest. Kliendile tuleb seda tegevust kindlasti

Meedia → Massikommunikatsiooni ajalugu
3 allalaadimist
thumbnail
34
pptx

Erakonnad

saab anda endast parima ja kedagi ei jäeta maha.” IRLi sümboolika  Meie visuaalse identiteedi kõige olulisem komponent on kaheksakand. See on iidne maarahva oma kujund, mis soome-ugri vellede juures on kasutusel päikesemärgi tähenduses. Lisaks tõlgendatakse seda ka nelja ilmakaare ja viljakuse sümbolina. Kaheksakand on kujund, mis ulatub eestlaste mäluloolisesse kaugusesse minevikku.  Märk on uudselt visualiseeritud ühe katkematu joonena, et sümboliseerida meie erakonna rahvuslik- konservatiivse missiooni aegumatust. Jõuline võitluslik kujund, mis väljendab Isamaaliidu rahvuslust ja kasutab Res Publica endise logo “päikesemärgi” tähendust. Keskerakond  Asustatud: 1991  Esimees: Edgar Savisaar  Ideoloogia : tsentrism, sotsiaalne turumajandus  Liikmete arv: 14 298 (19.juuni.2015)  Eesmärk: Tugeva keskklassi moodustamine Eestis

Ühiskond → Poliitika
1 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Psüühika põhifunktsioonid - Katse puutetundlikkus

Käelaba 3,75 mm Extremely sensitive Käelaba 3,75 mm Extremely sensitive Jalg 60 mm Not very sensitive Jalg 30 mm Somewhat sensitive Jalalaba 15 mm Fairly sensitive Jalalaba 30 mm Somewhat sensitive Tundlikkuse järjestus katsealusel on: Visualiseeritud kujutised: 1) käelabad ja pea Tundlikkuse järjestus minul on: 2) jalalabad 1) käelabad 3) selg 2) pea 4) jalad ja käsivarred 3) käsivarred 4) jalalabad ja jalad 5) selg 6) Katsealune Mina

Psühholoogia → Psüühika põhifunktsioonid
92 allalaadimist
thumbnail
17
pptx

Powerpoint'i esitlus IRL-ist

Third level Third level Fourth level Fourth level Fifth level Fifth level Tähendus Kõige olulisem komponent on kaheksakand, see on iidne maarahva oma kujund, mis soome-ugri vellede juures on kasutusel päikesemärgi tähenduses Lisaks tõlgendatakse seda ka nelja ilmakaare ja viljakuse sümbolina Märk on uudselt visualiseeritud ühe katkematu joonena, et sümboliseerida IRL erakonna rahvuslik- konservatiivse missiooni aegumatust Maailmavaade ja poliitikad IRL on Eestis tegutsev alalhoidliku maailmavaatega aatekaaslaste vabatahtlik liit. IRL ühendab erinevate arvamuste ja seisukohtadega inimesi, kes toetavad inimkeskse ühiskonna ideid. Usutakse, et mõte on ainult sellisel poliitikal, mille tulemusel muutuvad inimesed õnnelikumaks. Kõik muu - jõukus, võrdsus, parem valitsemine - on vahendid

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Kodutöö - kuus mõttemütsi

võtavad. Iga müts vastab teatud mõtteviisile, mille kaudu peaks saavutatama tõhus arutelu vastaval teemal ja samal ajal ei tohi ühtki vaatenurka tähele panemata jätta. 1. Grupp valib välja ühe teema. See peab igal juhul aktuaalne ja grupi jaoks oluline olema. 2. Väitlustiim annab seletust mütside kohta, seoste kohta värvide vahel ja spetsiifiliste mõtteviiside kohta. Need peaksid olema plakatitel (mütsi värv ja rolli või mõtteviisi lühikirjeldus) visualiseeritud, nii et osalejad saaksid alati heita pilgu sellele. 3. Siseringiks pannakse kokku kuus tooli, millel võtavad istet kuus vabatahtlikku. Selle ümber moodustatakse välisring, kus leiavad koha kõik ülejäänud osalejad. Nad on siis vaatlejad. 4. Vabatahtlikud valivad nüüd oma mütsi värvi, panevad selle pähe ja saavad mõned minutid mõtlemisaega, et end oma rolli asetada ja argumente koguda. 5

Muu → Probleemilahendus
28 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Robotid meditsiinis

· Kiirem areng läbi pikema ning tõhusama funktsionaalse treeningsessiooni võrreldes manuaalse treadmill treeninguga. · Väiksem füüsiline koormus terapeudil. · Vajab ühtainsat terapeuti. · Kerge järelevalve ning abistamine. · Kõnnimuster ja juhtimistugevus on individuaalselt kohandatavad patsiendi vajadustele, et saavutada võimalikult efektiivne funktsionaalne treening. · Patsiendi motivatsioon paraneb tänu visualiseeritud tagasisidele. · Hindamisvahendid võimaldavad kerget ning korratavat patsiendi arengudünaamika mõõtmist. · Kui vajalik, kergesti ümberlülitatav automaatsest manuaalseks teraapiaks. Robot, mis aitab teostada silmaoperatsioone Hollandi Eindhoveni Tehnoloogiaülikooli doktorant Thijs Meenink ehitas DaVinci kirurgilise robotiga sarnase süsteemi, mis on mõeldud spetsiaalselt silmaoperatsioonideks. Robot on

Masinaehitus → Robootika
11 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Vaatluspraktika teine kodutöö

suulise ja kirjaliku kõne puudest. (2) Kool korraldab ja tagab õpilasele logopeedilise abi individuaalselt või grupis lähtuvalt õpilase puudest ja kõne arengu tasemest. § 5. Kuulmispuudega õpilaste klassi vastuvõtmine või üleviimine ja õppekorraldus (1) Kuulmispuudega õpilaste klassi võetakse vastu või viiakse üle õpilane, kelle erivajadus on tingitud: (2) Õppetöö läbiviimiseks kasutatakse maksimaalselt visualiseeritud õpet erinevate tehniliste vahendite (arvuti, projektor, dokumendikaamera jt) kaasabil. (3) Kool tagab õpilasele surdologopeedilise abi hääldus- ja kuuldekorrektsiooniks. (4) Põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava alusel õppivatele õpilastele tagab kool eripedagoogilise õppemetoodika ja abi rakendamise ning jõukohase õppevara kasutamise. (5) Rehabilitatsiooniplaani olemasolul korraldab kool koostöös vanemaga õpilasele rehabilitatsiooniplaanis ettenähtud teenuste kättesaadavuse

Kategooriata → Vaatluspraktika
50 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Ettevõtlus mikrotasandil

saada raha- ja ka ajanappus (või ka muud põhjused). riskikapitalisti kaasama. Alustaval (väike)ettevõtjal peaks olema aega rohkem kui raha. Ettevõtluse alused - A. Kuura (2013) 29 Ettevõtluse alused - A. Kuura (2013) 30 Ärimudel on visualiseeritud plaan, kuidas organisatsioon loob, vahendab ja hoiab väärtust (Osterwalder & Pigneur 2010), mis on Ärimudeli `lõuend' (Allikas: Osterwalder & Pigneur 2010) kirjeldatav läbi 9 põhikomponendi. Need 9 põhikomponenti koostoimes väljendavad loogikat, kuidas organisatsioon raha teenida plaanib. Ärimudel ei tohi olla jäik, arengut takistav raamistik, vaid dünaamiline, kohanduv vajaduste ning muudatustega keskkonnas

Majandus → Ettevõtlus
66 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Mati Unt - analüüs

puhul. Unt väljendab oma teatrikogemust ning filosoofilisi arusaamu teatrimaailmast ka kitsalt ilukirjanduslikes teostes (Via regia, Brecht ilmub öösel). Teatrist saab keskne tegelane. Siin on Illimari läbi väljendatud erinevaid kontseptsioone teatri loomuse kohta ja aistinguid, mida teatriilm tekitab (piiride kadumine päris lava ja eluteatri lava vahel, teatri manifesteeritud ning elu varjatud illusoorsus, teatripoeetika rakendamine kui stiil jne.). Brechti seiklused Soomes on ülimalt visualiseeritud, filmilikud, fragmentaarsed. Unt loob ühest oma lemmikdramaturgist - Brechtist - iseenese alter ego, kättesaamatu ning salapärase geeniuse kuju. Bertolt Brecht on nii Mati Undi kui Roland Barthes'i suur eeskuju, neid köidavad Brechti vahetu dramaturgia keel, selgus, interaktiivse teatri loomine, kus publik haaratakse etendusesse, kartmatus "haarata sarvist" klassikutel ning pakkuda välja oma versiooni ja tänapäevast tõlgendust krestomaatilistele teostele (Undi Tammsaare ja

Kirjandus → Kirjandus
220 allalaadimist
thumbnail
15
docx

ckospekt

Minu kujutlus kauba kohta aitab olla sellel edukas. Üldistavalt võib brändi mõistet käsitleda kui tarbijatele ja huvigruppidele kujundatud ja vahendatud kollektiivset kogemust kauba või ettevõtte väärtustest ja omadustest. Minu unikaalne, induviduaalne kogemus muutub väga kergelt kollektiivseks kogemuseks kuna ma räägin enda ostust ning üritan seda ka õigustada. Samuti võib öelda, et brändi näol on tegemist strateegilise positsioneerimise tulemusena sõnastatud ja visualiseeritud konkurentsieelisega Positsioneerimise ail leiame me selle ,,augu", kus meie bränd parimalt müüks. Kunst tuleb samuti juurde. Peamine eesmärk on tõsta brändi väärtust(- arvamuste ja kogemuste kogum antud brändi kohta). Kui me räägime olulisest brändist, siis me räägime temast kui isiksusest. Ta on keegi, keda teatakse. Brändi väärtuse ehitamine on selle sidumine kogemustega, emotsioonidega, hoiakutega, elustiiliga ning lojaalsusega.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

 toode  teenus  organisatsioon  sündmus  geograafiline paik Brändi mõiste on kujunenud nn mõistekobaraks, -kompleksiks, mis sisaldab mitmeid erinevaid tähendusi. Üldistavalt võib brändi mõistet käsitleda kui tarbijatele ja huvigruppidele kujundatud kollektiivset kogemust kauba või ettevõtte väärtustest ja omadustest. Samuti võib öelda, et brändi näol on tegemist strateegilise positsioneerimise tulemusena sõnastatud ja visualiseeritud konkurentsieelisega. Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST. Brändi materiaalsed tunnused – toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed tunnused – logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST Brändi identiteet  Brändi käsitlus, kontseptsioon, tähendus, brändi tuum

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Soojustamine

soojustusega? Milline peab olema soojustuse resistantsus bioloogilistele ohtudele (bakterid, seened, putukad) Tasuvusuuring täpsustab orienteeruvalt valitud süsteemi ja materjalide kasutamise majandusliku efektiivsuse ja investeeringu tulususe. Selle teema kohta võiks olla eraldi ettekanne. 73 ... Visualiseeritud arvutusprogrammid võimaldavad määrata soojustuse sobivuse konstruktsioonis, näidates ära näiteks: Soojustuse paksuse piisavuse Temperatuuri graafiku konstruktsioonis Niiskuse graafikud konstruktsioonis Kastepunkti asukoha Kondensaadiohtlikkuse Tekkiva kondensi tendents (lühi- või pikaajaline) Tekkiva ja väljakuivava niiskuse bilansi 74

Ehitus → Ehitus materjalid ja...
57 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

kollektiivset kogemust kauba või ettevõtte väärtustest ja omadustest. Bränd kui füüsiliste, esteetiliste, ratsionaalsete ja emotsionaalsete elementide süntees. Tarbija eelistab sellist, mille puhul tema hinnangul on tegemist kõige parima kombinatsiooniga, st suurima väärtusega (võrreldes konkureerivate brändidega). Võib rääkida nn väärtuste süsteemi loomisest. Samuti võib öelda, et brändi näol on tegemist strateegilise positsioneerimise tulemusena sõnastatud ja visualiseeritud konkurentsieelisega Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi väärtust (brand equity) – s.o. arvamuste ja tunnete kogumit, mida kannavad endas nii tarbijad, edasimüüjad kui ka konkurendid. Brändi väärtuse ehitamine on selle sidumine kogemustega, emotsioonidega, hoiakutega, elustiiliga ning lojaalsusega. Brändi väärtuse loob tarbijate aktiivne tähendusloome.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
74
pdf

Heiki Vilep ja uusim lastekirjandus

TARTU ÜLIKOOL FILOSOOFIATEADUSKOND EESTI KIRJANDUSE ÕPPETOOL Eike Metspalu HEIKI VILEP JA UUSIM LASTEKIRJANDUS BAKALAUREUSETÖÖ Juhendaja: dotsent Ele Süvalep Tartu 2007 SISUKORD SISSEJUHATUS .......................................................................................................... 3 1. LASTEKIRJANDUSEST JA UUSIMAST EESTI LASTEKIRJANDUSEST ... 5 1.1. Tõlkekirjanduse domineerimine ................................................................... 6 1.2. Intertekstuaalsus............................................................................................ 7 1.3. Diletandid...................................................................................................... 9 1.4. Elektroonilise meedia võidukäik................................................................. 10 1.5. Kommertsialiseerumine ..............................

Kirjandus → Kirjandus
69 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

või ettevõtte väärtustest ja omadustest. Bränd kui füüsiliste, esteetiliste, ratsionaalsete ja emotsionaalsete elementide süntees. Tarbija eelistab sellist, mille puhul tema hinnangul on tegemist kõige parima kombinatsiooniga st suurima väärtusega (võrreldes konkureerivate brändidega). Võib rääkida nn väärtuste süsteemi loomisest. Samuti võib öelda, et brändi näol on tegemist strateegilise positsioneerimise tulemusena sõnastatud ja visualiseeritud konkurentsieelisega Brändi reklaami ja kogu sellega seotud promotsioonitegevuse peamine eesmärk on tõsta brändi VÄÄRTUST (brand equity) ­ s.o. arvamuste ja tunnete kogumit, mida kannavad endas nii tarbijad, edasimüüjad kui ka konkurendid. Keller, K.L. (2001) : Brändi väärtuse ehitamine on selle sidumine kogemustega, emotsioonidega, hoiakutega, elustiiliga ning lojaalsusega. Brändi väärtuse loob tarbijate aktiivne tähendusloome. Arvidsson (2005):

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
95
pdf

Projektijuhtimise e-konspekt

Teiseks on plaanis interaktiivsete ja helindatud animatsioonidena luua mõned näited. Need muudavad õppematerjali mitmekesisemaks ja huvitavamaks. Näiteks nooldiagrammi animeeritud näide. Selliste animatsioonide loomine on väga töömahukas. Ületegemiste ja otsastalustamise vältimiseks tuleb luua stsenaarium. 52 Magistritöö autor on informatsiooni visualiseeritud ja animeeritud esitamise pooldaja. Paraku on prototüübis animatsioone üpris vähe nende koostamise ajamahukuse tõttu. 3.2.4 Video Videot on plaanis sarnaselt animatsioonile kasutada täiendava materjalina. Sama info peab olema kättesaadav teksti ja graafika kujul. Videona on mõtet esitada tarkvara kasutamise näiteid. Salvestada liikumised ekraanil, töödelda klippe, lisada instruktsioonid heli ja teksti kujul ning salvestada veebi jaoks sobivasse formaati. Videofaili parameetrid:

Informaatika → Infosüsteemi projekteerimine
39 allalaadimist
thumbnail
130
rtf

Amundsoni raamat

Mõnel juhul võib see tähendada tööd kasutada lähtepunktina kliendi praeguse olukorra ja võimalike lahenduste arutamisel. kliendi kujundiga, teinekord aga täiesti uue kujundi kasutuselevõttu. B. Karjäär kui rada/teekond Metafoorid on olulised vahendid nõustamisprotsessi kõikides etappides. Nad võivad toimida ka saavutatud edu visualiseeritud meeldetuletusena. Metafooride regulaarne Üks kõige tavapärasemaid karjäärimetafoore on rada või teekond (Inkson 2004). kasutamine annab nõustajale selge ülevaate edasiliikumise protsessist. Allpool on Karjääri kui tee kontseptsioon hõlmab liikumist geograafiliste paikade vahel, aga ka toodud veel mõned näited metafooride kasutamise kohta. ajas liikumist. Karjääriteekonna kujutamiseks on mitmeid viise

Psühholoogia → Psühholoogia
34 allalaadimist
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

See sümboliseerib kolme päeva. Pärast ,,teisest maailmast tagasipöördumist" on Neo kõikvõimas ja suudab täielikult valitseda Matrixi üle. Samuti ka Jeesus Kristus oli pärast ülestõusmist võimsam kui ta seda enne surma oli. Väga sageli omab teine maailm ka teisi reegleid ja ka teistsugust eetikat. Seda näitavad filmid nagu ,,Tron" ( 1982 ) ja ,,eXistenZ" ( 1999 ). Inimese seljas oleva ,,biopordiga" ühendatakse ,,eXistenZ´is" bioloogiline mängukonsool. Filmis ei ole ära visualiseeritud tegelase teise maailma minemine. Teine maailm on reaalse maailmaga täpselt samasugune. Mingisuguseid efekte ei esine. Tegelaste elutegevus on vähenenud. ,,Tegelasi langeb loogu". Vahel on selliseid stseene, kus tegelased mõistatavad selle üle, et kas tegemist on tegelikkusega või ebareaalsusega. Ka filmi vaataja ei mõista seda, kuid alles filmi lõpus selgub kõik. Näiteks kui tegelasel puudub seljas port, siis tähendab see eXistenZ´is eksisteerimist

Muu → Teadus
36 allalaadimist
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

See sümboliseerib kolme päeva. Pärast ,,teisest maailmast tagasipöördumist" on Neo kõikvõimas ja suudab täielikult valitseda Matrixi üle. Samuti ka Jeesus Kristus oli pärast ülestõusmist võimsam kui ta seda enne surma oli. Väga sageli omab teine maailm ka teisi reegleid ja ka teistsugust eetikat. Seda näitavad filmid nagu ,,Tron" ( 1982 ) ja ,,eXistenZ" ( 1999 ). Inimese seljas oleva ,,biopordiga" ühendatakse ,,eXistenZ´is" bioloogiline mängukonsool. Filmis ei ole ära visualiseeritud tegelase teise maailma minemine. Teine maailm on reaalse maailmaga täpselt samasugune. Mingisuguseid efekte ei esine. Tegelaste elutegevus on vähenenud. ,,Tegelasi langeb loogu". Vahel on selliseid stseene, kus tegelased mõistatavad selle üle, et kas tegemist on tegelikkusega või ebareaalsusega. Ka filmi 25 vaataja ei mõista seda, kuid alles filmi lõpus selgub kõik. Näiteks kui tegelasel puudub seljas port,

Muu → Karjäärinõustamine
36 allalaadimist
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

Pärast „teisest maailmast tagasipöördumist“ on Neo kõikvõimas ja suudab täielikult valitseda Matrixi üle. Samuti ka Jeesus Kristus oli pärast ülestõusmist võimsam kui ta seda enne surma oli. Väga sageli omab teine maailm ka teisi reegleid ja ka teistsugust eetikat. Seda näitavad filmid nagu „Tron“ ( 1982 ) ja „eXistenZ“ ( 1999 ). Inimese seljas oleva „biopordiga“ ühendatakse „eXistenZ´is“ bioloogiline mängukonsool. Filmis ei ole ära visualiseeritud tegelase teise maailma minemine. Teine maailm on reaalse maailmaga täpselt samasugune. Mingisuguseid efekte ei esine. Tegelaste elutegevus on vähenenud. „Tegelasi langeb loogu“. Vahel on selliseid stseene, kus tegelased mõistatavad selle üle, et kas tegemist on tegelikkusega või ebareaalsusega. Ka filmi vaataja ei mõista seda, kuid alles filmi lõpus selgub kõik. Näiteks kui tegelasel puudub seljas port, siis tähendab see eXistenZ´is eksisteerimist

Psühholoogia → Üldpsühholoogia
113 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun