Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Teenindusstandardid presentatsioon 2014 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes on meie konkurendid ?
 
Säutsu twitteris
Firma „ Sdelai sam“
Teenindusstandardid
September 2014
TELEFONIGA  SUHTLEMINE
 Kõnele vastamine:
          Vastan  telefonile kiiresti ja sõbraliku häälega. Vastan  hiljemalt  3 telefonihelina järel. 
Tervitan meie klienti alati esimesena. Alati tervitan esimesena eesti keeles ja kliendi 
vastuse järel valin edaspidiseks kliendile sobiva keele oma keeleoskuse piires.
           Lõpetan kõne viisakalt –  tänan  klienti helistamise eest ning soovin peatset 
nägemist. Lasen helistajal toru esimesena ära panna. 
               Kui pole kohal kedagi keda  helistaja  küsib, siis palun helistajal jätta teade ning 
kontaktandmed  ( helistaja, tema tel. nr,  kuup , kellaaeg, kellele helistas, teate sisu). 
                Teate vastuvõtmisel kordan teadet, veendumaks et kirja said õiged andmed ja 
sisu. Iga kõne lõpetan tänuga helistamise eest: „Tänan et helistasite”, „Thank You for 
calling ”            „ Spasibo shto posvonili” 
Töötelefoni  kasutan  vaid töökõnedeks. Vaid eriolukordades võin 
kasutada töötelefoni ki reteks isiklikeks kõnedeks, mille eest tasun 
vastavalt  tari file.
E- MAILI  TEEL SUHTLEMINE!?
e-maili aadressidele tulnud kirjadele vastan nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 
24 tunni jooksul. E-mailidele, mille 
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #1 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #2 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #3 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #4 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #5 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #6 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #7 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #8 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #9 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #10 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #11 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #12 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #13 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #14 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #15 Teenindusstandardid presentatsioon 2014 #16
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 16 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-09-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eveli Dolganova Õppematerjali autor

Lisainfo

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

2
docx
Teenindusstandardid
2
docx
TEENINDUSSTANDARDI ANALÜÜS
59
doc
Teenindussuhtlemine – kliendikesksus
1072
pdf
Logistika õpik
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE
11
doc
Kvaliteediprogramm
19
doc
Äriplaan



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun