Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Tarbijauuringu ankeet - Turundus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millise iseloomuga inimesed tekitavad kollektiivis kõige enam tööstressi?
  • Millised seadmed asjadtegevused viivad su tähelepanu tööülesannetelt kõrvale?
  • Milline töötamise vorm sinu arvates viib inimest kõige enam stressi?
Tarbijauuringu ankeet - Turundus #1 Tarbijauuringu ankeet - Turundus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 38 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Ristok27 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Tarbijauuringu ankeet

Tarbijauuringu ankeet Õppeaines "Turundus" Küsitlusankeet GOSPA Üliõpilane: Alice Andressoo Õpperühm: KAOB31 Juhendaja: Oliver Parts Tallinn 2015 Lugupeetud vastaja! Aitäh, et olete leidnud aja vastamaks meie küsitlusele, mille eesmärk on uurida kas inimesed on rahul GOSPA pakutavate teenustega. Ankeet koosneb kolmest lehest ning küsimustele vastamiseks kulub umbes 3 minutit. Valikvastustega variantide puhul palun tõmmata sobivale vastusele ring ümber(mõne küsimuse puhul võib valida ka mitu varianti!). Küsitlus on anonüümne ning teie poolt edastatud andmed käsitletakse konfidentsiaalselt

Turundus
thumbnail
10
docx

TARBIJAUURINGU ANKEET

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Sandra Verrevmägi TARBIJAUURINGU ANKEET Õppejõud: dotsent Oliver Parts Tallinn 2016 Hea vastaja! Aitäh, et olete leidnud aja vastamaks küsitlusele teemal „Tudengite reisimisharjumused*“. Küsitluse eesmärgiks on saada aimu tudengite reisiharjumustes ning vastamisega annate panuse turismivõimaluste soodustamiseks tudengite jaoks. Küsitlus koosneb neljateiskümnest küsimusest ning vastamine võtab aega umbes 5 minutit. Vastamiseks tõmmake sobivaimale variandile ring ümber. Vastused on

Tarbijakäitumine
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil. Konkurentsi tihenedes ja turgude arenedes on turunduse roll muutunud järjest olulisemaks. Seda ka Eesti kontekstis – seoses sise

Turundus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2.Kogu turundustegev

Turundus
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

ülimalt positiivne tulemus).  Mittevastajate mõju. Postiküsitluse vastamismäära suurendamise võimalused:  järelkirjad ja helistamised,  eelnev teatamine,  materiaalsed rahalised ergutusauhinnad,  Saatekiri. Hästi korraldatud saatekiri on üks paremini töötavaid tegureid mõistliku vastusemäära saamiseks. Saatekiri peaks andma vastajale järgmist teavet: a. küsitluse eesmärk b. Miks just teda valiti respodendiks c. Miks vastaja peaks osalema küsitluses. Ankeet isklikult kohale toimetada ning selllele kokkulepitud ajale järgiminek. Näide postiküsitlusest: Näide Tartu Ülikool: Käesoleva uurimuse eesmärk oli saada ülevaade ülikooli lõpetanute lõpetamisjärgsest tegevusest. Võrdlusi ning üldistusi võimaldava ülevaate saamiseks viidi läbi postiküsitlus. Uurimustulemusi saab kasutada hariduse kvaliteedi ühe indikaatorina

Turundus
thumbnail
21
doc

Turundus

1.TURUNDUSE MÕISTE Käesolev konspekti osa on koostatud järgmise kirjandusallika põhjal: Turunduse alused. Ann Vihalem, Külim, Tallinn 2003. Turunduse mõistet on püütud lugematul hulgal erinevate definitsioonidega väljendada, eri ajajärkudel on olnud rõhuasetused neis erinevad. Toome siinkohal välja neist kaks, mõlemad pärinevad P.Kotlerilt: *,,Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele" *,,Head ettevõtted rahuldavad vajadusi, silmapaistvad loovad turgusid. Juhtpositsioon võidetakse kätte uute toodete, teenuste , elustiilide ja elatustaseme tõstmise viiside ettekujutamise kaudu." Kasumit taotlevad äriorganisatsioonid soovivad müüa kaupu ja teenuseid nii, et see ennast ära tasub. Kuid turundusprobleeme on teistelgi organisatsioonidel, näiteks mittetulundusühingutel ja riigiasutustel. Õppeasutused võitlevad õpilaste, muuseumid ja teatrid külastajate, kirikud poolehoidjate pärast ning nad kõik vajavad raha. Turundusega tegelevad

Turundus
thumbnail
27
doc

Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

· Tarbijauuringu all mõistetakse tarbijatelt info kogumist, süstematiseerimist ja analüüsi mingi uuritava probleemi suhtes. Klassikalisem näide on ankeetküsitlus, kus ettevõte tahab teada, mida tarbijad näiteks arvavad turule toodud uuest tootest, kuidas on nad rahul ettevõtte tegevusega rahul ning kasvõi seda, kuidas ettevõte saaks turul tarbijate vajadusi senisest veelgi paremini rahuldada · Ankeet olgu vastaja sõbralik · Ärge kasutage küsimustes ega kaaskirjas käskivat kõneviisi · Inimeste valutu välja viskamine või juhendamine ankeedis, kus nad vastamisega edasi saavad minna või vastamist lõpetada · Stiiliühtsus · Lahti seletamine, lahti seletamine · Vältige küsimusi, mis võivad vastajat alavääristada või solvata · Kindlasti peab olema pöördumine vastaja poole

Ettevõtte majandusõpetus
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

 Tarbijauuringu all mõistetakse tarbijatelt info kogumist, süstematiseerimist ja analüüsi mingi uuritava probleemi suhtes. Klassikalisem näide on ankeetküsitlus, kus ettevõte tahab teada, mida tarbijad näiteks arvavad turule toodud uuest tootest, kuidas on nad rahul ettevõtte tegevusega rahul ning kasvõi seda, kuidas ettevõte saaks turul tarbijate vajadusi senisest veelgi paremini rahuldada  Ankeet olgu vastaja sõbralik  Ärge kasutage küsimustes ega kaaskirjas käskivat kõneviisi  Inimeste valutu välja viskamine või juhendamine ankeedis, kus nad vastamisega edasi saavad minna või vastamist lõpetada  Stiiliühtsus  Lahti seletamine, lahti seletamine  Vältige küsimusi, mis võivad vastajat alavääristada või solvata  Kindlasti peab olema pöördumine vastaja poole

Ettevõtluse alused



Lisainfo

Tarbijauuringu näidis koostamiseks

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun