Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Operatsioonijuhtimine eksami vastused (0)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on operatsioonijuhtimise ülesanded ?
  • Millised on andmete muutumise seaduspärasused aegridades ?
  • Mis põhjustab varieeruvust tootmisprotsessis ?
  • Millised tunnused iseloomustavad projekte ?
  • Mida tähendab tellimispunkt ja mille jaoks on vaja reserv -varu ?
  • Millised on MRP sisendid ja väljundid ?
  • Mida tähendab väärtuslik opereerimisaeg� ?
  • Millised on neli põhilist ruumide ja ressursside paigutuse tüüpi ?
  • Millised on operatsioonisüsteemi sisendid ja väljundid?
  • Millised on planeerimise ja kontrolli ülesanded?
  • Millised tootmistüüpi see iseloomustab?
  • Millised on MRP sisendid ja väljundid?
  • Mida tähendab tellimispunkt kaubavarude juhtimises?
  • Milline on kontrollimise ülesanne planeerimisel ?
  • Mis võib olla operatsioonisüsteemi sisendiks?

Lõik failist

  • Millised on operatsioonijuhtimise ülesanded ?

1. Organisatsiooni operatsioonisüsteemi üldise arengustrateegia
kavandamine ja elluviimine – millised on eesmärgid, kes on
kliendid (sellest peab ettevõte lähtuma)
2. Operatsioonistrateegia ja taktika – kuidas toodame , milliste
ressurssidega
3. Operatsioonisüsteemi arendamine ja juurutamine ( tootmisprotsess ,
tootmisvõimsus, asukoht, tootearendus, standardid , töökorraldus..)
4. Süsteemi talitluse planeerimine ja kontroll plaanide täitmise üle
(varude juhtimine, tarneahela juhtimine, tootmisplaanid,
kvaliteedikontroll ..)
5. Kvaliteedi tõstmine (kvaliteedijuhtimine, protsesside parendamine,
riskijuhtimine ..)
  • Operatsioonisüsteemi sisendid ja väljundid.

Muudetavad sisendid:
•Materjal – kasutavad tootmisettevõtted; jaekaubandus; posti- ja transpordiettevõtted, laoteenuste pakkujad .
•Info – raamatupidamisteenuse pakkujad; turu-uuringute ettevõtted; finantsanalüütikud; telekommunikatsioon (uudised)
Klient – võib olla samuti sisendiks, näit teenindus: juuksur , hotell , haigla, hambaarst , teater, takso ja buss (muudab kliendi asukohta ).
•Klient ei ole ainult passiivne sisend vaid võib samuti osaleda protsessis näit. blankettide täitmine infolauas, kliendid loovad atmosfääri restoranis jne.
Muutvad sisendid:
Kapital - (vahendid) masinad , seadmed, hooned..
•Inimesed - personal, kes kasutavad vahendeid, hooldavad, planeerivad, juhivad ning seda OP süsteemi erinevatel tasanditel.
Väljundid:
•Tooted
•Teenused
•või
Vasakule Paremale
Operatsioonijuhtimine eksami vastused #1 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #2 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #3 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #4 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #5 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #6 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #7 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #8 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #9 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #10 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #11 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #12 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #13 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #14 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #15 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #16 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #17 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #18 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #19 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #20 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #21 Operatsioonijuhtimine eksami vastused #22
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 149 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor NATALJASP Õppematerjali autor
Kõik vastused, plus eksami näidised koos vastusega

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
docx

OPERATSIOONIJUHTIMISE EKSAM

1. Toodete karakteristikud vs. Teenuste karakteristikud Toodete karakteristikud: Käega katsutavad; Järjekindel toote määratlus; Tootmine tavaliselt eraldatud tarbimisest; Saab ladustada; Vähe kokkupuudet kliendiga Teenuste karakteristikud: Immateriaalne; Toodetud ja tarbitud samal ajal; Tihti unikaalne; Suur kokkupuude kliendiga; Vastuoluline toote määratlus; Tihti teadmistepõhine; Tihti hajutatud Tooted vs. Teenused: Täielikult materiaalse väljundiga tooted (näiteks nafta tootmine, alumiiniumi sulatamine), Täielikult immmateriaalse väljundiga teenused (näiteks juhtimise konsultatsioon, psühhologi teenused) Toote ja teenuse segu (näiteks restoran, IS tarnija) 2. Operatsiooni süsteemi funktsionaalsed seosed põhi- ja tugisüsteemide vahel. On kolm põhilist süsteemi: 1) TTK funktsioon; 2) toote ja teeninduse arendus; 3) Turundus ja müük. Iga ettevõtte käekäik sõltub sellest, kui hästi erinevad süsteemid ja t

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
55
docx

ÕPIME LOGISTIKA EKSAMIKS

1.MIS ON LOGISTIKA?.......................................................................... 7 2.MIS ON HANKELOGISTIKA?................................................................ 7 3.MIS ON JAOTUSLOGISTIKA?............................................................... 7 4.MIS ON TARNELAHEL?....................................................................... 7 5.MIS ON LOGISTIKA MISSIOON?.......................................................... 7 6. KIRJELDA KOGUKULUDE KONTSEPTSIOONI LOGISTIKAS?.................... 8 7.KIRJELDA KULUDE KOMPROMISSI LOGISTIKAS?................................... 8 8.MIS ON SUBOPTIMEERIMISE EHK LOKAALSE OPTIMEERIMISE VÄLTIMINE?......................................................................................... 8 9.MIS ON FRAGMENTEERITUS?............................................................. 8 10.MIS ON INTERDISTSIPLINAARSUS?................................................... 8 11.KUI SUUR ON TARNEAHELA ULATUS?..............

Baaslogistika
thumbnail
17
doc

Operatsioonijuhtimise kordamisküsimused ja vastused

müüjate prognoositava müügimahu, ­ turuuuringute meetodid. Kogutakse andmeid turuseisu hüpoteesi kontrollimiseks, kasutades selleks erinevaid meetodeid (küsitlused, intervjuud jt), ­ grupiarvamuse meetod. Prognoos tugineb grupiarvamusel, ­ ajalooline analoogimeetod. Meetod toetub analoogse toote elutsüklile, ­ Delfi meetod. Ekspertide rühm vastab küsimustele. Rühma juht töötab vastused läbi ja koostab rühmale uued küsimused. Arutelus puudub domineeriv arvamus. 2) Aegridade analüüs ­ libiseva keskmine, ­ eksponentsilumine, ­ regressioonianalüüs jt. Etapid on: 9 1) Prognoosieelne orienteerimine ­ prognoosimise eesmärgi ja ülesannete ning prognoosi liigi määratlemine ­ baasi- ja prognoosiperioodi esmane fikseerimine 2) Retrospektiivne uuring ja diagnoos

Operatsioonijuhtimine
thumbnail
41
docx

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks Kõik alljärgnevalt toodud punktid on vähemal või rohkemal määral loengutest või seminaridest läbi käinud. Loendist leiad ka viited eksami jaoks kõige tähtsamale lugemismaterjalile: Ain Kiisleri ,,Logistika ja tarneahela juhtimine". Logistika olemus Logistika eesmärgiks on..... töötab kui sild..... Logistika on osa tarneahela protsessist, mille eesmärgiks on juhtida kauba/teenuse voogusid tarnijalt lõppkliendini kõige efektiivsemal meetodil, rahuldades samaaegselt lõpptarbija vajadused parimal viisil. Töötab kui sild nõudluse ja pakkumise vahel Kolm voogu ­ materjalivoog, infovoog ja ajaline mõõde

Ärilogistika
thumbnail
74
docx

Ärilogistika konspekt

Logistika olemus, osategevused, mõiste ajalugu, tähtsus ja tähtsustumine Logistika olemus Logistikal ei ole kindlat definitsiooni. Logistika sisu määratlemine sõltub sellest, kas rõhk asetatakse tootmisele, äritegevusele, üksikfirmale, mingile majandusharule või globaalsele optimeerimisele. Logistika kui teadusharu hõlmab järgmisi tegevusvaldkondi: 1)laotegevus 2)laovarud 3)veondus 4)info, tellimisprotsess, administreerimine 5)pakkimine 6)tagastused Logistika on : 1)mõttelaad, kompetentsus ja tegutsemisviis konkurentsivõime tõstmiseks 2)strateegia parema koha saavutamiseks turul 3)eelmainitud tegevusvaldkondade ühteliitmine 4)protsess, mis seob tarneketi osalised integreeritud tegevuseks Logistika osategevused 1) Nõudluse prognoosimine 2) Hankimine/ostmine – ettevõtte jaoks saab sissetulev kaubavoog alguse tellimusega tarnijale. Ostutegevuse al

Ärilogistika
thumbnail
20
docx

Logistika konspekt ekasmiks

Logistika eksamiks 2019 Logistika olemus, osategevused, mõiste ajalugu, tähtsus ja tähtsustumine Terminit Logistika on äritegevuses kasutatud traditsiooniliselt materjalivoogude juhtimise kohta. Tõhus logistika pöörleb ümber viie põhiala – toodete liikumine, info liikumine, aeg/teenindus, kulud ja integratsioon. Logistikaprotsessi sisenditeks on materiaalsed, inim-, finants-, ja inforessursid. Logistika nõuab arvukate logistikategevuste juhtimist: plaanimist, teostamist ja kontrolli. Interdistsiplinaarsus- Logistika seondub erinevate erialadega - turundus, finantsjuhtimine, töö-operatsioonide juhtimine, IKT ja tehnikateadustega. Kvalifitseerunud logistikajuht peab olema pädev paljudes valdkondades: Majanduse põhitõed, Juhtimine, Finantsid, arvestus, Turundus, Tehnoloogia, inseneeria, IT, Seadused, rahvusvahelised normid, Keskkonnakaitse, Võõrkeeled, suhtlemine, Psühholoogia. Logistika missioon- Logistika kesksed ees

Logistika
thumbnail
44
docx

Ärilogistika kordamisküsimuste vastused

Kordamisteemad ärilogistika eksamiks Kõik alljärgnevalt toodud punktid on vähemal või rohkemal määral loengutest või seminaridest läbi käinud. Loendist leiad ka viited eksami jaoks kõige tähtsamale lugemismaterjalile: Ain Kiisleri „Logistika ja tarneahela juhtimine“. Product, place, time, condition, cost!, quanity, customer Logistika olemus, osategevused, mõiste ajalugu, tähtsus ja tähtsustumine  Kiisler ptk 1 logistika olemus lk 15-37  Märksõnad: interdistsiplinaarsus, logistika missioon, tarneahela ulatus, 7R mudel 1)Logistika missiooniks on pidevalt otsida parimat tasakaalu klientidele

Ärilogistika
thumbnail
70
doc

Logistika ja transport ärilogistika konspekt

Logistikakonspekt LOGISTIKA JA TRANSPORT/ÄRILOGISTIKA 1. Logistika mõiste, olemus ja üldkontseptsioon 1992. aastal Stockholmis peetud Euroopa Logistika Assotsiatsiooni (European Logistics Association) rahvusvahelisel sümpoosionil märgiti, et sõnal “logistika” puudub tänapäeval üheselt aktsepteeritav tähendus. Logistikat defineeritakse erinevalt. Euroopa Standardiseerimis Komitee (European Committee of Standardization) peab logistikaks inimeste ja/või kaupade vedamise ja ladustamise kavandamist, korraldamist, kontrollimist ning kaasabi eesmärgiga saavutada süsteemne tulemus. USA Logistika Juhtimise Nõukogu (U.S. Council of Logistics Management) formuleerib logistikat tooraine, pool- ja lõpptoodete lähtepunktist tarbimispunkti vedamise, ladustamise ning sellega seotud info korraldamise ja kontrollimisena, et rahuldada kliendi nõudmisi. Kaupade ja teenuste ajalis-ruumilist kättesaadavust ja nende hinda on ikka kritiseeritud. Kui mõni kaup on tar

Baaslogistika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun